Nyt on tullut huhu, että Bill ja Melinda Gated ovat eroamassa. Ei rahalla saa rakkautta, vaikka sitä kuinka hankkii rokotteita myymällä.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Molemmat jatkavat toki hyväntekeväisyyttä Bill and Melinda Gates -säätiössä. Säätiö on tietääkseni maailman suurin hyväntekeväisyyssäätiö ja tukenut mm. covid-rokotteiden kehitystyötä miljoonilla. Jostain syystä torpedopäät ovat saaneet päähänsä, että tämä hyväntekeväisyys johtaisi jotenkin siihen, että nyt Bill Gatesilla on (torpedopäiden mielestä) lisenssit kaikkiin covid-rokotteisiin ja lisäksi niissä on mielenhallintasiruja, alieniteknologiaa ja mitä nyt vaan riittävän sekaisin päästään olevat ihmiset voivat keksiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483