On taas koko aamun värähdellyt

Anonyymi

ja tärähdellyt maa sä mies mielessä Tämä tunne on syntynyt jäädäkseen. Vietä kiva tiistai.

22

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti sulla mies värähteleekin, trollin anturat sykkii koko ajan.

      • Anonyymi

        Niin siis naiselta oli tämä aloitus. Järjenjättiläinenkö siellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis naiselta oli tämä aloitus. Järjenjättiläinenkö siellä on?

        Kovasti yrität näytellä, mutta ei vaan mene läpi mies. Ei kukaan nainen kirjoita että värähtelee ja tärähtelee. Mun A-mies ei ainakaan mene lankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti yrität näytellä, mutta ei vaan mene läpi mies. Ei kukaan nainen kirjoita että värähtelee ja tärähtelee. Mun A-mies ei ainakaan mene lankaan.

        Minä nainen kirjoitan ja aloitus ei ole A-miehelle. Mikä sinua vaivaa? Mitä väliä sillä on sinulle onko aloittaja nainen vai mies, jos itse olet nainen? Tosi sairasta touhua teillä palstavakkareilla. Onko tuo mustasukkaisuutta vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nainen kirjoitan ja aloitus ei ole A-miehelle. Mikä sinua vaivaa? Mitä väliä sillä on sinulle onko aloittaja nainen vai mies, jos itse olet nainen? Tosi sairasta touhua teillä palstavakkareilla. Onko tuo mustasukkaisuutta vai mitä?

        Totuuden esilletuontia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden esilletuontia.

        Kyllä se on vainoharhaisuus en yksi alalajisymptooma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden esilletuontia.

        No, yritin jutella normaalisti mutta olitkin niitä joiden kanssa ei voi. Palstaharhat jo niin pahaksi käynyt? No, en yritä ensi kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nainen kirjoitan ja aloitus ei ole A-miehelle. Mikä sinua vaivaa? Mitä väliä sillä on sinulle onko aloittaja nainen vai mies, jos itse olet nainen? Tosi sairasta touhua teillä palstavakkareilla. Onko tuo mustasukkaisuutta vai mitä?

        Ihan turhaa sinä muka huolehdit ventovierasta miehestä. Kyllä se kävis sanomassa, jos olisit niin kiinnostava, turhaa kerjäämistä. Lopeta hyvän sään aikana.


      • Anonyymi

        Nainen olen vaikka äoni olisi 12.


      • Anonyymi

        Selvä mies olet. Nyt paljastit itsesi. Ei nainen puhu toiselle naiselle noin rumasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä mies olet. Nyt paljastit itsesi. Ei nainen puhu toiselle naiselle noin rumasti.

        Kukaan mies ei ole niin paha suustaan kuin nainen, jota sinä kiusaat ja härkit koko ajan ja saat hermostumaan. Et todellakaan ymmärrä ihmismielestä mitään ja puhut mulle matalasta Äosta? Kukaan mies ei puhu niiin rumasti koskaan kuin naiset tällä palstalla toisilleen. Kun on 50 kertaa saanut sitä pas.aa niskaan niin alkaa laittaa takaisin. Kun minä provosoidun näille yhteiskunnan tarpeettomille loosereille, niin tarkoitukseni on loukata. Kirjoittaa rumasti ja pahasti. Ja olen hyvä siinä kun suutun vähän. Olen taitava. Ja nainen. Enkä minä luovuta itseäni tyhmemmille koskaan. Ja sitä sinä todellakin olet.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Voidaan sopia tapaaminen heti kun jompikumpi sanoo Hep.
      Rakastan naista ja kuulostat yhtä ihanalta kuin hän.

      • Anonyymi

        Hep 🖐 :) Me nähdään varmasti kevään aikana hänen kanssaan, niin toivon ja luotan. Sitten pistetään asiaa eteenpäin ja jätetään palsta noille muille kokonaan. Kun sitä niin haluavat :)


      • Anonyymi

        Vai että ihanalta 🤣 itsellesi taidat kirjoittaa ap-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hep 🖐 :) Me nähdään varmasti kevään aikana hänen kanssaan, niin toivon ja luotan. Sitten pistetään asiaa eteenpäin ja jätetään palsta noille muille kokonaan. Kun sitä niin haluavat :)

        Voisit nähdä toisen persoonasi kanssa mies jo tänään, niin pääsee sun maanisista aloituksista roolileikeistä eroon😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihanalta 🤣 itsellesi taidat kirjoittaa ap-mies.

        Ole vaan kateellinen. On muuten syytäkin. :D


    • Anonyymi

      Lopeta toi kiusa ja sano miksi ihmeessä et halua tehdä mitään mikä hyödyntää meitä. Minä en kuluta enää ikinä aikaa turhaa ellen sitten hyödy rahallisesti mutta ilmasiks en tänne kirjoita joten ei tarvitse olla mustasukkainen kun menen koko kesän ja saan kyllä rahaa mutta sitte en auta sinua missään. Ikinä en tuu auttaa missään kun sulla toi asenne ettet halua auttaa mutta aikaa riittää tässä palstalla sulla

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole sulle. Äläkä kuvittele niin. Aloitus on täysipäiselle, fiksulle, mukavalle miehelle, johon rakastuin ja joka ei näyttänyt siitä ollenkaan pahastuvan. ja nämä asiat tapahtui irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole sulle. Äläkä kuvittele niin. Aloitus on täysipäiselle, fiksulle, mukavalle miehelle, johon rakastuin ja joka ei näyttänyt siitä ollenkaan pahastuvan. ja nämä asiat tapahtui irl.

        Ja lehmät lentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lehmät lentää.

        Todella lentävät ja sen omin silmin nähnyt 😂😂


    • Anonyymi

      Älä perkele sotkee nu toisten asioihin

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe