Röyhh...kyllä nyt taas pärjää!

Anonyymi

Iso rasia lihapullia ja pieni paketti nakkeja, kaksi lihapiirakkaa, suolakurkkuja ja litra kylmää maitoa, olipa hyvvää.

11

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niin! Siellä taas joku huonokäytöksinen oli vastannut mutta onneksi ylläpito poisti viestin, yrittäkääpä pysyä asiallisena.

• Anonyymi

Mitä asiallista siinä on jos syö itsensä turvoksiin ja hehkuttaa tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä asiallista siinä on jos syö itsensä turvoksiin ja hehkuttaa tänne

Kyllä minä iso mies tarvitsen ruokaa, pituutta on melkein 180cm ja painoa 133kg joten ei Ian millään iduilla ja porkkanaraasteella pärjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä iso mies tarvitsen ruokaa, pituutta on melkein 180cm ja painoa 133kg joten ei Ian millään iduilla ja porkkanaraasteella pärjää.

Valtimot kiittää ja kumartaa maksaakin piiputtaa tuolla menolla

• Anonyymi

Kuulostaa Turhapuron eväiltä.

• Anonyymi

Ruoka on tehty syötäväksi, juoma on tehty juotavaksi ja mies on tehty palveltavaksi.

• Anonyymi

Vain unelmissas

• Anonyymi

Itse asiassa on jo nyt taas vähän nälkä. Jos keittäis pari kuppia kaffeeta ja kaapissa on neljä Lidlin, N I I N hyviä hillomunkkeja. Kaksi munkkia per kuppi. Illalla telkkarin ääressä vielä iltapalaksi mansikkariisifrutti, kolme ruisvoikkoleipää, päälle paksut viipaleet lauantaimakkaraa ja iso lasi KYLMÄÄ maitoa ja lopuksi palan painikkeiden pari tölökkiä olutta.

• Anonyymi

Ei ketään enää kiinnosta Jos syöt itsesi ennen aikaiseen hautaan.

• Anonyymi

On syötävä sitä mitä Kelan lapuilla saa.

• Anonyymi

Pitipä rouskutella pussillinen sipsejä tässä välissä. Kymppi uutisten aikaan sitten vielä muhkeat lauantaimakkaravoileivät. Ärrältä kävin hakemassa 6tölkkiä bissee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      848
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe