Iso rasia lihapullia ja pieni paketti nakkeja, kaksi lihapiirakkaa, suolakurkkuja ja litra kylmää maitoa, olipa hyvvää.
Röyhh...kyllä nyt taas pärjää!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No niin! Siellä taas joku huonokäytöksinen oli vastannut mutta onneksi ylläpito poisti viestin, yrittäkääpä pysyä asiallisena.
- Anonyymi
Mitä asiallista siinä on jos syö itsensä turvoksiin ja hehkuttaa tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä asiallista siinä on jos syö itsensä turvoksiin ja hehkuttaa tänne
Kyllä minä iso mies tarvitsen ruokaa, pituutta on melkein 180cm ja painoa 133kg joten ei Ian millään iduilla ja porkkanaraasteella pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä iso mies tarvitsen ruokaa, pituutta on melkein 180cm ja painoa 133kg joten ei Ian millään iduilla ja porkkanaraasteella pärjää.
Valtimot kiittää ja kumartaa maksaakin piiputtaa tuolla menolla
- Anonyymi
Kuulostaa Turhapuron eväiltä.
- Anonyymi
Ruoka on tehty syötäväksi, juoma on tehty juotavaksi ja mies on tehty palveltavaksi.
- Anonyymi
Vain unelmissas
- Anonyymi
Itse asiassa on jo nyt taas vähän nälkä. Jos keittäis pari kuppia kaffeeta ja kaapissa on neljä Lidlin, N I I N hyviä hillomunkkeja. Kaksi munkkia per kuppi. Illalla telkkarin ääressä vielä iltapalaksi mansikkariisifrutti, kolme ruisvoikkoleipää, päälle paksut viipaleet lauantaimakkaraa ja iso lasi KYLMÄÄ maitoa ja lopuksi palan painikkeiden pari tölökkiä olutta.
- Anonyymi
Ei ketään enää kiinnosta Jos syöt itsesi ennen aikaiseen hautaan.
- Anonyymi
On syötävä sitä mitä Kelan lapuilla saa.
- Anonyymi
Pitipä rouskutella pussillinen sipsejä tässä välissä. Kymppi uutisten aikaan sitten vielä muhkeat lauantaimakkaravoileivät. Ärrältä kävin hakemassa 6tölkkiä bissee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108