Osao Pudasjärvi

Anonyymi

Minkälainen oppilaitos? Onks hyvä opetuksen taso? Onks jengi jees?
Hain yhteishaussa lähäri puolel ja sillä haluun tietoo.

18

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hommeiset koulut ei täältä valamistu oppilaat' opetus huonoo en usko että paras ratkasu Pudasjärvi. Miettisin kyllä toisia vaihtoehtoja koululle! Niin surkeita opettajia ettei näytöt menneet läpi kyllä on v...ttanu!

      • Anonyymi

        Suurimmalla osalla läpi menee 🤔🤔🤔


      • Anonyymi

        Mitä ne koulut muualla on homeisia samalla tavalla. Tainnut oppilaassa vika olla jos ei suksi oleluistanut


    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata alkaa Pudasjärvellä lähihoitajaksi opiskelemaan.
      Itse opiskelin ja kyllä oli opettajalla niin epätasa-arvoinen kohtelu opiskelijoita kohtaan. Opetus esim. Oulussa paljon tasokkaampaa.
      Suosittelen lämpimästi hakemaan muualle😊

    • Anonyymi

      Oisit hakenu sähköpuolelle

      • Anonyymi

        Sinne sivenille huudettavaksi


    • Anonyymi

      Kyllävain poroista ulkopaikkakuntalaisten kanssa väännetään pilkkaa puolin ja toisin. Ei tälläiset tosi jutut kiinnosta. Hyvähän se oli että tulisi nuoria opiskelee ja saattaa niistä joku jäädä tänne töihinki. Lh tutkinnon suorittaneille on töitä meillä.

      • Anonyymi

        Tarvitsetko jo oman lähihoitajan avustamaan porojen kyttäämisessä? Harmi, että oma jälkikasvu ei porokyttääjällä selviä edes lähihoitajaksi opiskelusta.


    • Anonyymi

      Voi voi voi! Peru ihmeessä tulo pudasjärvelle opiskelemaan jos sun mieli tekee saaha hyvää opiskelua. Totisestti sairastut ite hommeelle muille sädesienille ja keuhko sairauksiin ennen kuin edes valamistut! Eihän täällä oo opettajia jonka avut ei riitä ja eikä ne välitä kunhan saavat isot rahat opiskelijoista. Kyllä jotka valamistuu jostain muualta niin eivät pudasjärvelle jää töihin enkä minäkään lähin ouluun ja huomattavasti paremmat paikat siellä. pudasjärvellä sukulaisen sukulainen töihin pääsee se on nähty ja kuultu!

      • Anonyymi

        Opettele vielä äidinkielemme oikeinkirjoitus, ei liene mikään ihme, että jälkikasvusi ei pärjää edes alkeellisessa opiskelussa.


    • Anonyymi

      Ei siellä ole hometta kun vanhalla koululla ja sitä ei enään käytetä. Ihan mukavaa porukkaa asuntolalla ja koulussa. Hyvät on opetukset niin uppoaa tieto päähän vaikka ois kuinka tyhmä. Koko paikassa on vain yksi vika ja se on se että vesi automaatit täytetään c rakennuksessa liian harvoin. Muuten voin suositella koko koulua ihan hyvin. 6/5 vuosi takana ja kaksi jäljellä

      • Anonyymi

        Ja unohdin mainita että kunta maksaa opiskelijoille 190€ kahdesti opintojen aikana. Itse sain ensimmäisen kerran tuon summan lokakuussa syysloman jälkeen


    • Anonyymi

      Tosi mukavat opettajat ja semmoinen rento meininki siellä on. Pikkukoulussa kaikki tuntee toisensa. Hommat hoituu joustavasti. Huonoja puolia on se että tilat on ilmeisesti aika vanhat eikä ihan ajanmukaiset. Opetus kuitenkin taas on hyvinkin modernia. Koulu alkaa yleensä yhdeksältä niin ei tarvi hirveän aikaisin edes herätä.

    • Anonyymi

      No kannattaahan se koulu siellä aloittaa kun saa aloitus rahhaa voi mahoton mitä etuja olokaahan onnellisia 190€ kaksi kertaa vuojessa muulle viis!!

    • Anonyymi

      Ammattikoulu Pudiksella on oikeastaan ihan vitsi. Ei varmasti mistään löydy niin surkeassa kunnossa olevia opetustiloja, kuin Pudasjärveltä. Lähes järkiään tiloja otettu pois käytöstä niissä esiintyvien ongelmien takia. Jäljelle jääneet elinkaarensa lopussa, odottamassa sitä lopullista romahdusta. Venäläiset parakkirakennelmatkin varmaan parempia. Sisäilma on mitä on, tilat vanhoja, talotekniikkaa, joka ei toimi. Muutenkin koulukompleksi työntää pois luotaan, sen verran hirveä kokonaisuus se on nykyään. Opetuskin tuntuu olevan vähän niin ja näin. Ei tarvi siis ihmetellä miksi paikka ei houkuta paikkakuntalaisia tai ulkopaikkakuntalaisia.

    • Anonyymi

      Totta on ettei oppilaitos houkuttele. Omakohtainen kokemus opetuksesta ja onneksi menin muualle. Mielestäni turhaa hengissä pitää oppilaitosta joka ei tuota ja taso onneton.

    • Anonyymi

      Ihan p*rsläpi koko paikka. Juntein paikka, jossa olen ikinä ollut.

    • Anonyymi

      Uskallan suositella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe