Omavalmentaja kuntakokeiluun

Anonyymi

Vähänkö nauratti kun ylen uutisissa oliko pari viikkoa sitten kehuttiin miten kuntakokeilussa saa omavalmentajan.
Tuo on kyllä ihan tyypillistä valtion kusetusta ja valhetta. 😉

En oikein usko että yli 200 000 kuntakokeilijalle jostain riittäisi resursseja moiseen. 😁

10

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä varmaan saa nimetyn omapiiskurin, anteeksi -valmentajan, eivät ne varmaan paljoa ehdi kohdistaa toimenpiteitä piiskattavaan ilman huomattavaa

• Anonyymi

(Meidän) pitkäaikaistyöttömien kohdalla koko hölmöily tulee aiheuttamaan huomattavasti suuremmat kustannukset kuin mitä tuotot tulevat olemaan erittäin marginaaliosan työllistyessä.

• Anonyymi

Väärin kultaseni, me vaan työllistetään TE- toimiston virkailijoita. Hehän eivät osaa käyttää edes "tietokoneita" oikein (uskomattoman paljon virheitä heidän jäljiltään "tietoisesti tai tahallaan") Kuin myös kelan etuuskäsittelijät ovat kuin "Aarnion virkaveljiä/siskoja"??!! Oi aikoja, oi tapoja. . .

• Anonyymi

Kuntakokeilu ei ole valtion hommia vaan kuntien.

• Anonyymi

Oleskeluyhteiskunnan kunniattomat köyhät?
      Huono-osaisuuden ilmiön monimutkaisuus varmaan osaltaan vaikuttaa siihen, että huono-osaisia syytetään heidän omasta tilastaan ja heitä ei pidetä ”kunnioitettavina” köyhinä (deserving poor), joita tulisi julkisin varoin tukea.

Tämä tulee esille puheissa ”oleskeluyhteiskunnasta”, jossa osa köyhistä työttömistä leimataan laiskoiksi ja saamattomiksi ja ainoaksi ratkaisuksi nähdään etuuksien leikkaaminen ja kovempi keppipolitiikka. Samalla tutkimustieto muista EU-maista kertoo, että köyhien on vaikeampi työllistyä, mikä taas osoittaa todeksi teorian syrjäytymisen prosessista, jossa työttömyys ensin johtaa tulojen alenemiseen ja köyhyys taas estää töiden löytymisen.

• Anonyymi

MINÄ en kokeile valmentajaa, poljen mieluummin vaikka tulpatonta mopoa kuin te-tätiä.

• Anonyymi

Mä olin Tampereen kuntakokeilussa Sipilän-Pöpilän hallituksen aikaan.

Mullakin oli omavalmentaja. Ainoa kontakti kyseiseen henkilöön koko kokeilun aikana oli postin tuoma kirje, jossa oli omavalvo... eikun siis omavalmentajan nimi ja yhteystiedot. Olin siis kokeilussa reilun vuoden ennen kuin löysin töitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      4428
    Aihe