FlowPlus Oy

Anonyymi

Kyseisen firman "osaaminen" on pelkkää toiveajattelua.

103

5546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kaikkien tarvii osata.

      • Anonyymi

        Maastohousuja osaa myydä kuka vaan, mutta myyppä maasto kuvioista piirakkaa munavoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maastohousuja osaa myydä kuka vaan, mutta myyppä maasto kuvioista piirakkaa munavoilla

        Äitö antoi rahan ja ,nyt kaljan ostoon ,repiköö siitö köyhöt. Yöllö on taas demarit ja andrits ja persut plokissa ja vaaliteemasa aihe ,reobanit ja limo ku on kaljaa ,äitö antoi luvan ettö saan ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitö antoi rahan ja ,nyt kaljan ostoon ,repiköö siitö köyhöt. Yöllö on taas demarit ja andrits ja persut plokissa ja vaaliteemasa aihe ,reobanit ja limo ku on kaljaa ,äitö antoi luvan ettö saan ottaa.

        Äiti muutti pois. Pummitätin neiuvot suolesta. Häätö tuli.veleimago suli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitö antoi rahan ja ,nyt kaljan ostoon ,repiköö siitö köyhöt. Yöllö on taas demarit ja andrits ja persut plokissa ja vaaliteemasa aihe ,reobanit ja limo ku on kaljaa ,äitö antoi luvan ettö saan ottaa.

        Opettele rosmo kirjoittamaan ja anna toisten tavaroiden olla tai heitän kaupasta


      • Anonyymi

        Insinöörejä liikaa. Maastohoisurock


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinöörejä liikaa. Maastohoisurock

        Alako jo juttua tuleen, kauppareissu tais onnistua🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Toiveajattelua on ajatella että tuossa puljussa kukaan johdosta edes osaisi ajatella

      • Anonyymi

        Isot puheet, huonoa asiakaspalvelua, harhaista näkemystä osaamisesta. Porukkaa vaihtuu. Siinäpä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot puheet, huonoa asiakaspalvelua, harhaista näkemystä osaamisesta. Porukkaa vaihtuu. Siinäpä sitä.

        Juuri näin. Meno se vaan ei muutu. Ekana lähtee osaavimmat.


    • Anonyymi

      Kyllä tuonne pääsee kuka vaan kulkija hommiin jos haluja onpi, saahan sieltä särvintä jos koeajan siivosti.
      Kannattaapi kehua itteensä kunnolla ja vahvasti kattoa silimiin....
      Työpaikka vaekka karenssin pelossa turvattu.

    • Anonyymi

      Kuten Vesan skittahommat toivajattelua. Ei osaa soittaa,vaan kuvittelee osaavansa.

      • Anonyymi

        Kuka on tämä Vesa? Jokinen?


      • Anonyymi

        Kuka on tämä Vesa? Jokinen?


      • Anonyymi

        Kuka on tämä Vesa? Jokinen?


      • Anonyymi00270

        Sormet solmussa otelaudalla?


    • Anonyymi

      Mitähän porukkaa täällä on nykyään töissä kun ovi on tainnut käydä vaan yhteen suuntaan? Huhujen mukaan pätevimmät jätkät on vaihtanut jo muihin firmoihin töihin.

      • Anonyymi

        180 henkeä töissä ja en usko että kaikki on pätemättömiä. Kasvu jatkuu ja kannattavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        180 henkeä töissä ja en usko että kaikki on pätemättömiä. Kasvu jatkuu ja kannattavuus.

        Venttiilin veivaajilla on ollut alamäkeä alusta asti joten missä se kasvu näkyy? Ihmettelen kovasti jos on parin vuoden sisällä pystyssä koko firma enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venttiilin veivaajilla on ollut alamäkeä alusta asti joten missä se kasvu näkyy? Ihmettelen kovasti jos on parin vuoden sisällä pystyssä koko firma enää

        Venttiilit on yhtiön yksi erittäin hyvä tulosyksikkö ja kasvu ja kannattavuus vaan jatkuu. Yhtiö on varmasti pystyssä myös tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venttiilit on yhtiön yksi erittäin hyvä tulosyksikkö ja kasvu ja kannattavuus vaan jatkuu. Yhtiö on varmasti pystyssä myös tulevaisuudessa.

        Vähän muuta näyttää tilikaudentulos. Miinusta vuodesta 2019 lähtien ja tais loppua myös yksi toimipiste. Hitsaukset on ihan sutta ja sekundaa mitä nämä "ammattilaiset" tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän muuta näyttää tilikaudentulos. Miinusta vuodesta 2019 lähtien ja tais loppua myös yksi toimipiste. Hitsaukset on ihan sutta ja sekundaa mitä nämä "ammattilaiset" tekee.

        Tulos ja tulevaisuus perustuu toivomisen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulos ja tulevaisuus perustuu toivomisen....

        TTT=toivotaan tulosta tulevaisuudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venttiilit on yhtiön yksi erittäin hyvä tulosyksikkö ja kasvu ja kannattavuus vaan jatkuu. Yhtiö on varmasti pystyssä myös tulevaisuudessa.

        Venttiilit eivät ole koskaan olleet oma tulosyksikkö. Eivät myöskään minkään yksikön
        ainoa kannattava osa.


    • Anonyymi

      kuolleitten ihmisten hiuksia

    • Anonyymi

      Kauheaa sekoilua...

    • Anonyymi

      Missä on Kokkolan yksikön henkilöstö?

      • Anonyymi

        Toivelistalla


      • Anonyymi

        Lähtivät veks


    • Anonyymi

      Yrittäjä perustaja on ansaitsemallaan paikalla hyllytettynä hallituksessa. Kummelista oli sanonta, ei häiritte soitollaan komppia. Vireen ei oo niin väliä, ei siitä saa selvää muutenkaan.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi

        Jopas


      • Anonyymi

        Tuo on muuten ihan totta


      • Anonyymi

        Hän vaikuttaa virtausteknisektä ongelmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vaikuttaa virtausteknisektä ongelmalta.

        Mitä ihmettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vaikuttaa virtausteknisektä ongelmalta.

        Virtaustekninen ongelma = tukos suomeksi.


      • Anonyymi

        Herra Piipoo ei ole noita, velho tai virtaustekninen ongelma, vaan intergalaktinen adhd reinkarnaatio. Tämä näin kristallisoituna struktuurina avattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra Piipoo ei ole noita, velho tai virtaustekninen ongelma, vaan intergalaktinen adhd reinkarnaatio. Tämä näin kristallisoituna struktuurina avattuna.

        Jep jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep

        Siinäpä heppu, joka tuntee vain yhden äänen, omansa. Ei minkäänlaista kuuntelemiskykyä. Onneksi on jo sivussa, sotkemassa asioita ja työntekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä heppu, joka tuntee vain yhden äänen, omansa. Ei minkäänlaista kuuntelemiskykyä. Onneksi on jo sivussa, sotkemassa asioita ja työntekoa.

        Mölisee vaan. Paljon melua tyhjästä.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä heppu, joka tuntee vain yhden äänen, omansa. Ei minkäänlaista kuuntelemiskykyä. Onneksi on jo sivussa, sotkemassa asioita ja työntekoa.

        Hänellä on paha hoitamaton puheripuli. Lääkettä ei saa


      • Anonyymi00319
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä heppu, joka tuntee vain yhden äänen, omansa. Ei minkäänlaista kuuntelemiskykyä. Onneksi on jo sivussa, sotkemassa asioita ja työntekoa.

        Asunut kaikukammiossaan liian pitkään. Kun kuuntelee omia hölinöitään tarpeeksi kauan, alkaa pian jo uskoa niihin itse.


    • Anonyymi

      Pianpa nähdään tulos 2024. Onko kyseisellä firmalla tuloksenteko kykyä? Vuodesta 2019 alkaen ei pahemmin ole ollu.

      • Anonyymi

        Oletko katsonut tuloksen 😀


    • Anonyymi

      Kyllä siellä on johto-ongelma. Paha sellainen.

      • Anonyymi

        Hyvin sä vedät ;)


    • Anonyymi00074

      Plaah ja yök! Johto ihan perseestä!

    • Anonyymi00075

      Yhdeksässä vuodessa herra PiiPoo onnistui tuhoamaan Flowplusin kruununjalokiven, Pietarsaaren konepajan. Tämä vaatii paitsi silkkaa osaamattomuutta, myös sitä ettei ymmärretä syvällisesti koko bisnestä. Mielipiteet ja faktat olleet sekaisin koko ajan. Täysin väärät, toistuvat rekrytoinnit yhdessä suuren joukon avainhenkilöiden pakoon ovat romuttaneet asiakkaiden uskon. Hiljaista tietoa ei älytty kunnioittaa ja huomioida. Vanha kaarti haki koko ajan motivaatioita sen sijaan että olisi lähtenyt mukaan älyttömiin hankkeisiin. Perseestä on koko johto. Mutta raunioista nousee uusi porukka kilpailemaan entisen työnantajansa kanssa. Sitäkö haluttiin?

    • Anonyymi00076

      No joo, mistä tiedät?

    • Anonyymi00079

      Yhdeksän vuotta on klassinen aikajänne, jossa uusi omistaja ehtii ensin kuluttaa vanhan maineen ja kassan loppuun, kunnes "konepajan sydän" eli osaaminen ja luottamus lakkaavat lyömästä. Kuvailemasi tilanne on oppikirjaesimerkki siitä, miten huono johtaminen tuhoaa ennen hyvin pärjänneen yrityksen uusissa käsissä.

      • Anonyymi00080

        Voi luoja näitä sinun satuja ja siinä mielessä harmi että täällä levität aiheita joilla ei ole mitään toden peräisyyttä.


      • Anonyymi00082

        Sulla ei kyllä mitään tietoa yrityksen tilasta ja jos sua on joku potkinut päähän niin siihenkin on varmaan syynsä.


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Voi luoja näitä sinun satuja ja siinä mielessä harmi että täällä levität aiheita joilla ei ole mitään toden peräisyyttä.

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.


      • Anonyymi00133

        Tämä on parasta mihin yrityksen johto on päässyt osaamisellaan.


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Voi luoja näitä sinun satuja ja siinä mielessä harmi että täällä levität aiheita joilla ei ole mitään toden peräisyyttä.

        Totuus kirpaisee. Johto on hallinnut seuraavat asiat: strateginen vararikko, johtajuustyhjiö, luottamuspula, mikromanageeraus, komentosillalla nukkuminen vahdin aikana, syöksykierre ilman oikaisua, työväen halvaannuttaminen, kevytmittaisuus, osaajien mitätöinti, osaamattomien nosto , arvon tuhoaminen ja operatiivinen täystyrmäys. On lahjakasta, että tehdään nämä kaikki.


      • Anonyymi00268
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Voi luoja näitä sinun satuja ja siinä mielessä harmi että täällä levität aiheita joilla ei ole mitään toden peräisyyttä.

        Toksinen yrityskulttuuri tekee tämän. On kiva kuunnella myötäilijöitä, kuin antaa osaajien tehdä tulosta. Kontrolli ja lojaliteetti painaa vaakakupissa enemmän kuin kyvyt ja asiantuntemus. Sokeus ja ylimielisyys on arvossaan paalupaikalla.


      • Anonyymi00329
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Sulla ei kyllä mitään tietoa yrityksen tilasta ja jos sua on joku potkinut päähän niin siihenkin on varmaan syynsä.

        Herra Piipoon tulon jälkeen ollu 5 eri ukkoa konepajan johdossa. Sitä ennen 1 vuosikymmeniä. Vantaalta lähti kaikki toimihenkilöt. Siinä sitä ihmeteltyä yrityksen tilasta. Päähän potkimiseen aina syynsä. Siis potkijalla. Jos ei, niin se keksii sen. Vika on aina muissa, ei potkijassa. Onko sulla tietoa yrityksen tilasta? Ootko ulapalla?


      • Anonyymi00335
        Anonyymi00329 kirjoitti:

        Herra Piipoon tulon jälkeen ollu 5 eri ukkoa konepajan johdossa. Sitä ennen 1 vuosikymmeniä. Vantaalta lähti kaikki toimihenkilöt. Siinä sitä ihmeteltyä yrityksen tilasta. Päähän potkimiseen aina syynsä. Siis potkijalla. Jos ei, niin se keksii sen. Vika on aina muissa, ei potkijassa. Onko sulla tietoa yrityksen tilasta? Ootko ulapalla?

        Ulapalla on helppo olla!


      • Anonyymi00336
        Anonyymi00133 kirjoitti:

        Tämä on parasta mihin yrityksen johto on päässyt osaamisellaan.

        Jotkut saa johtajuutta muropaketin kupongeista. Kun niitä kerää viisi ja lähettää Vaasan höyrymyllyyn, saa tirehtöörin paperit. Laadulla ja osaamisella ei kovin suyrta merkitystä. Tärkeintä on pölöttää koko ajan ja olla näkyvissä, vaikka kissanristiäisissä tai hiiren hautajaisissa. Tauoton pölötys ja iskulauseiden ulkoaopettelu lumoaa asiakkaat. Tai sitten ei!


    • Anonyymi00147
    • Anonyymi00148

      On aivan sama mitä täällä näpytät
      Sun elämä ei
      Kiinnosta Somessa
      Eikä livenä
      Turhaa touhua

      • Anonyymi00149

        Yksipuolinen elämä Sulla
        Varkaus pohjois-savo yrittäjät
        Politiikka sä Muut
        Sä ja Varkaus sä
        Ja ystävät kaverit
        Sä ja Tampere talo tyysskä
        Bändit
        Muut
        Itselläni musiikki radio deezer
        Ulkoilu hyvä ruoka
        Radio Kitaran soitto
        Laulu tekstit
        Uudet biisit oppiminen
        Maksaa laskut
        Ajallaan
        Omaishoito
        Nukkuu hyvin
        Ei välitä muut masennus haukut valeet syrjinästä


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00149 kirjoitti:

        Yksipuolinen elämä Sulla
        Varkaus pohjois-savo yrittäjät
        Politiikka sä Muut
        Sä ja Varkaus sä
        Ja ystävät kaverit
        Sä ja Tampere talo tyysskä
        Bändit
        Muut
        Itselläni musiikki radio deezer
        Ulkoilu hyvä ruoka
        Radio Kitaran soitto
        Laulu tekstit
        Uudet biisit oppiminen
        Maksaa laskut
        Ajallaan
        Omaishoito
        Nukkuu hyvin
        Ei välitä muut masennus haukut valeet syrjinästä

        Eläkää nyt miten haluatte
        Ei kuulu mulle
        Näin


      • Anonyymi00314
        Anonyymi00150 kirjoitti:

        Eläkää nyt miten haluatte
        Ei kuulu mulle
        Näin

        Ja tähän tarvitaan Tissaria!


    • Anonyymi00213

      BlowMePlease Oyj?

      • Anonyymi00269

        Blowplus Oy?


    • Anonyymi00272

      13.12

      G

      X

      LB Deyo, Sahirin johtaja

      L.B. Deyo on Austinissa toimivan teatteri- ja draamaryhmä The Zahirin perustaja ja avainjäsen. Hän on näytelmäkirjailija, kirjailija ja näyttelijä, joka tunnetaan teoksista, kuten Apprehension, jonka ensi-ilta oli Hyde Park Theatressa vuonna 2025, ja Invisible Frontier: Exploring the tunnels, ruins & rooftops of hidden New Yorkin toisena kirjoittajana.


      Haukut valeet syrjintä Tissarista
      Tossa Uusin Tissarin
      Instagram Seuraaja

      • Anonyymi00274

        Siitä teatteriin
        Varkaus perankoski näytelmiä


      • Anonyymi00312
        Anonyymi00274 kirjoitti:

        Siitä teatteriin
        Varkaus perankoski näytelmiä

        Unohtamatta Tissaria


    • Anonyymi00315

      Pönttö JP on elänyt liian kauan omassa kaikukammiossaan. Siellä kaikuu vain oma höpötys, höpötys, höpötys ja höpötys sekä höpötys. Mitähän vielä? Tälläistä kun kuntelee aikansa, tulee vakuuttuneeksi omasta erinomaisuudestaan. Höpötys sumentaa kaiken.

      • Anonyymi00320

        Taitaa ukko olla tosissaan hyvä.


    • Anonyymi00322

      tälläne jenkkityylinen musta vakkari vai onko saksalainen auto k:n ei oo hyvb

    • Anonyymi00323

      hyvin kyllä saa pullon tyhjäks

    • Anonyymi00324

      mutta kun purkki on huono ja maali on huono niin tekee aika yhdentekevää jälkeä

    • Anonyymi00325

      samoihin pulloihin laittaavat

    • Anonyymi00327

      ei tää toine missä oli ksyleeniä ollu sen parempi

      • Anonyymi00333

        Muuta minäpäs sain kerran pullollisen Xylem:iä Tissarilta. Mitä sanoo Varkauden kirjoitustaidoton luova taiteilija?


    Ketjusta on poistettu 233 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe