Judoa porissa

Anonyymi

Kuuluuko oikein judoseuran ihanteisiin kulkea kaupungilla seuran tekstiileissä leikkimässä kovaa jätkää soitellen suuta kovana kukkona ja vielä ilman syytä, tai no, jos syyksi lasketaan oma mitätön itsetunto ja keskenkasvuisuus?

14

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Egotrippejä on monenlaisia

    • Anonyymi

      Poju on saanut uuden värin vyökokeesta ja nyt on luulot että nyrkkeilijällekin pärjää :D Voi olla nenu eri puolella kasvoja jos kohtaa vääränlaisen vettuilunkohteen

    • Anonyymi

      Harrastin itsekin nuorena jonkun aikaa judoa. (vain keltainen vyö)

      Silloin ei kenenkään mieleen tullut julkisella paikalla leikkiä kovaa jätkää. Harjoituksissa puhuttiin myös ettei hyväksytä taitojen käyttöä kuin kilpailuissa tai itsepuolustuksessa.

      Toivottavasti nykyään ei olla unohdettu käytösohjeita.

      • Anonyymi

        Luoti pysäyttää kovemmatkin suunsoittajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoti pysäyttää kovemmatkin suunsoittajat.

        Lisää jalkapuolia koulukiusaajia


      • Anonyymi

        Keltainen vyö ilmoittaa vain millä tasolla alapään tuotokset ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltainen vyö ilmoittaa vain millä tasolla alapään tuotokset ovat.

        Eiii vyö osaa puhua.
        Älä ny lapsellisiis skriivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltainen vyö ilmoittaa vain millä tasolla alapään tuotokset ovat.

        Alkeista aloitetaan, toiset ei näköjään hallitse edes alkeellisimpia käytöstapoja.


    • Anonyymi

      Ja meinaat, että on aina kulloisenkin seuran ihanne, jos joku toimii näin? Ja paras tapa asian korjaamiseksi on Suomi -foorumille veistellä asiasta? Vai olisko vaihtoehto vaikka laittaa ao. seuralle viestiä, niin voisi puuttua mahdolliseen huonoon käytökseen? Täällähän ne asiat aina korjaantuu.

      • Anonyymi

        Tarkoitit ilmeisesti kommentoida aloitukseen, eihän siinä väitetty törttöilyä seuran ihanteeksi vaan esitettiin kysymys.

        Ja täällä on moni asia korjaantunut, moni pösilö tarkastelee toimiaan uudessa valossa kun saa hieman julkista riepotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit ilmeisesti kommentoida aloitukseen, eihän siinä väitetty törttöilyä seuran ihanteeksi vaan esitettiin kysymys.

        Ja täällä on moni asia korjaantunut, moni pösilö tarkastelee toimiaan uudessa valossa kun saa hieman julkista riepotusta.

        Niin tätä aikaa. Riepotellaan julkisesti asia, missä tahot saavat huonon värin, jos yksilö perseilee. Kunnon sosiaalipornoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit ilmeisesti kommentoida aloitukseen, eihän siinä väitetty törttöilyä seuran ihanteeksi vaan esitettiin kysymys.

        Ja täällä on moni asia korjaantunut, moni pösilö tarkastelee toimiaan uudessa valossa kun saa hieman julkista riepotusta.

        Suomen asiat ovat aika hyvässä mallissa. Kiitos siitä kuuluu Suomi24 palstalle.

        Nyt kun maailmalla on kaikenlaisia kriisejä ja kauppasotaakin käydään, niin ehdotan, että seutaavaksi laitetaan koko maapallon asiat kuntoon.
        Se ei taida onnistua päivässä tai kahdessa, mutta juhannukseen mennessä varmaankin.


    • Anonyymi

      Mitä te minusta välitätte? Olen judoka, kuljen seuran takki päällä ja kannan sitä ylpeänä.

      • Anonyymi

        Joo, oli sillä ainakin homolka mukana palvomassa sen käytöstä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe