Kuuluuko oikein judoseuran ihanteisiin kulkea kaupungilla seuran tekstiileissä leikkimässä kovaa jätkää soitellen suuta kovana kukkona ja vielä ilman syytä, tai no, jos syyksi lasketaan oma mitätön itsetunto ja keskenkasvuisuus?
Judoa porissa
14
113
Vastaukset
- Anonyymi
Egotrippejä on monenlaisia
- Anonyymi
Poju on saanut uuden värin vyökokeesta ja nyt on luulot että nyrkkeilijällekin pärjää :D Voi olla nenu eri puolella kasvoja jos kohtaa vääränlaisen vettuilunkohteen
- Anonyymi
Harrastin itsekin nuorena jonkun aikaa judoa. (vain keltainen vyö)
Silloin ei kenenkään mieleen tullut julkisella paikalla leikkiä kovaa jätkää. Harjoituksissa puhuttiin myös ettei hyväksytä taitojen käyttöä kuin kilpailuissa tai itsepuolustuksessa.
Toivottavasti nykyään ei olla unohdettu käytösohjeita.- Anonyymi
Luoti pysäyttää kovemmatkin suunsoittajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoti pysäyttää kovemmatkin suunsoittajat.
Lisää jalkapuolia koulukiusaajia
- Anonyymi
Keltainen vyö ilmoittaa vain millä tasolla alapään tuotokset ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltainen vyö ilmoittaa vain millä tasolla alapään tuotokset ovat.
Eiii vyö osaa puhua.
Älä ny lapsellisiis skriivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltainen vyö ilmoittaa vain millä tasolla alapään tuotokset ovat.
Alkeista aloitetaan, toiset ei näköjään hallitse edes alkeellisimpia käytöstapoja.
- Anonyymi
Ja meinaat, että on aina kulloisenkin seuran ihanne, jos joku toimii näin? Ja paras tapa asian korjaamiseksi on Suomi -foorumille veistellä asiasta? Vai olisko vaihtoehto vaikka laittaa ao. seuralle viestiä, niin voisi puuttua mahdolliseen huonoon käytökseen? Täällähän ne asiat aina korjaantuu.
- Anonyymi
Tarkoitit ilmeisesti kommentoida aloitukseen, eihän siinä väitetty törttöilyä seuran ihanteeksi vaan esitettiin kysymys.
Ja täällä on moni asia korjaantunut, moni pösilö tarkastelee toimiaan uudessa valossa kun saa hieman julkista riepotusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit ilmeisesti kommentoida aloitukseen, eihän siinä väitetty törttöilyä seuran ihanteeksi vaan esitettiin kysymys.
Ja täällä on moni asia korjaantunut, moni pösilö tarkastelee toimiaan uudessa valossa kun saa hieman julkista riepotusta.Niin tätä aikaa. Riepotellaan julkisesti asia, missä tahot saavat huonon värin, jos yksilö perseilee. Kunnon sosiaalipornoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit ilmeisesti kommentoida aloitukseen, eihän siinä väitetty törttöilyä seuran ihanteeksi vaan esitettiin kysymys.
Ja täällä on moni asia korjaantunut, moni pösilö tarkastelee toimiaan uudessa valossa kun saa hieman julkista riepotusta.Suomen asiat ovat aika hyvässä mallissa. Kiitos siitä kuuluu Suomi24 palstalle.
Nyt kun maailmalla on kaikenlaisia kriisejä ja kauppasotaakin käydään, niin ehdotan, että seutaavaksi laitetaan koko maapallon asiat kuntoon.
Se ei taida onnistua päivässä tai kahdessa, mutta juhannukseen mennessä varmaankin.
- Anonyymi
Mitä te minusta välitätte? Olen judoka, kuljen seuran takki päällä ja kannan sitä ylpeänä.
- Anonyymi
Joo, oli sillä ainakin homolka mukana palvomassa sen käytöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522