Minulle tarjottiin 5000,-

Anonyymi

euroa seksistä. Olen 40v. nainen ja töissä isossa firmassa. Pomo sanoi, että 8 miestä tulee vierailulle kesällä ja heille pitää järjetää "ohjelmaa". Olen naimisissa, miten kerron asian miehelleni ? Ja miten hän siihen suhtautuisi, en tiedä ? En ole ammattilainen, mutta tarjous kyllä kiinnosti.

25

2273

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro varovasti. Yhdelle naiselle tehtiin tarjous töissä.
      Jos miehesi hyväksyy naisen tarjouksen. Voit kysyä jos mulle terjotaan mitä sanon.

    • Anonyymi

      Ottaisin kyllä tarjouksen vastaan jos minulle ehdotettais. Varattuna en kertois miehelleni menisi työ salaisuuden piikkiin. Uskoisin että kaikki eivät haluis seksiä, tekisin selväksi korkeintaan kahden kanssa yhtä aikaa. N.32

      • Anonyymi

        Eli otat riskin että miehesi saisi tietää ja parisuhteesi kariutuisi samantien riitaisesti? Noh omapahan on valintasi jos raha menee parisuhteen edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli otat riskin että miehesi saisi tietää ja parisuhteesi kariutuisi samantien riitaisesti? Noh omapahan on valintasi jos raha menee parisuhteen edelle.

        Pitäähän sitä huoraamisesta tienata


      • Anonyymi

        Tuhmeliini ;)


    • Anonyymi

      Miehesi joko hyväksyy tai ei hyväksy, mikä selviää vain kysymällä. Jos hyväksyy niin antaa mennä kun tietää että ei ole parisuhde vaarassa mutta jos ei hyväksy niin kannattaa kymmeneen kertaan miettiä haluatko rahat ja eron tapahtuvan vai rakastatko miestäsi ja et hyväksy tarjousta. Siitä kannattaa lähteä liikkeelle.

    • Anonyymi

      Uskaltaisonko tehdä sen jos saisin töitä ulkopuoliselta ja hän tarjoasi 6000 euroa että en kerro miehelleni sitä mitä tapahtuisi työpaikka haastattelu jälkeen. Allekirjoitus suotumuksen jälkeen. Työ alkaisi tämän jälkeen seuraavalla viikolla. Tämä on vertaus.

    • Anonyymi

      5000€ korvaus saattaa edellyttää kovia tekoja. Onhan se kova hommaksi joutuu viiden miehen kaveriksi.

    • Anonyymi

      Mitäs tuosta, kerro suoraan miehellesi tuo asia. Jos hänelle on ok. niin sitten päätät itse mitä teet. Jos vastaus mieheltäsi on kielteinen, et mene ja sanot, että ei olisi tullut mieleenkään tehdä sellaista. Vaikka siis olisikin... Tuossa menettelyssä ei avioliittosi vaarantuisi.

      • Anonyymi

        Ovatko miehet ulkomaalaisia, ettei siis naapuri pitäjän jengiä ? Tuo asia voisi ensimmäisessä vaihtoehdossa pysyä salassa.


    • Anonyymi

      Televisiossa oli naistoimittajan dokumentti noista ilotytöistä. Erilaisia tapoja ja toimintamalleja. Lopuksi hän mietti, että olisiko mieluummin 14 miehen pantavana clubilla, vai ottaisiko vastaavan määrän kumppaneita ikkunassa... siis vuorokauden aikana. ja hänen mielestään oli helpompi ja turvallisempi tapa olla clubilla naitavana.

    • Anonyymi

      Minä olen ammattilainen ja ottaisin tietysti tuon 5000,-. Kaikki noista miehistä ei kuitenkaan halua naida ja osalle riittää suuseksi. Tällä alalla on tullut melko yleiseksi tuo esim. polttariporukoiden kimppajutut. Tuleva bestman tarkastaa ensin, onko paikka sopiva ? Varamies varmistaa vielä asian, ennenkuin tuleva sulhasmies pääsee asialle. Siinä on jo kolme aktia peräkkäin. Että silleen.

      • Anonyymi

        Et ole ammattilainen jos pidät suuseksiä helpompana tapana hoitaa hommat kuin naimista. Outo uskomus että suuseksi olisi helpompaa, juu ei todellakaan ole. Etenkään kortsun kanssa.


    • Anonyymi

      Mä sain saman 5000€ kysymyksen välivuotena. Jäin miettimään oliko kysymys vitsi. Pomo piti miettimistä hyväksymisenä. Päädyin kuitenkin ryhmän seuralaiseksi. Viikko lapissa kalastus reissulla. En muista kävikö kukaan porukasta kalassa. Mutta istuminen teki outoa koko paluumatkan.
      Terveisin Kahvinkeittäjä Poika

    • Anonyymi

      Olet todellinen vatipää. Kerro firman nimi niin siitä tehdään loppu.

      • Anonyymi

        Imuriksi ne sanoi. Ei tarttenut kuin munaa näyttää niin jompikumpi pää imas aina sisään.
        En kerro. Meen kesätöihin sinne. Arvaa saanko kilometrikorvauksia "työmaa" käynneiltä.


      • Anonyymi

        Miksi?


    • mä 50v kotkast haluisin pimppii koko aika . oisko kiva videopuhelut kans katellaa ku tehåå itellee .

    • Anonyymi

      Varo nekeri mies, iso vehje, paljo kipu! 🤣

    • Anonyymi

      Paljaalla vetävät ja imettävät sinua, kupan saat ja herpeksen, kannattaako?🤣

    • Anonyymi

      Aloitus on tietenkin pelkkä provo jotta saadaan muka uusia keskustelunaiheita tänne noiden Seksisaitti.net keskustelujen sijaan, mutta kovaa hommaa tulee olemaan jos 8 äijää haluaa lelun itselleen. Ei riitä että jokainen panee kerran tai kaksi.. Oikeassa tilanteessa näissä tapauksissa otetaan AINA yhteyttä ammattilaiseen. Nykyään näinä feministien ailoina tuollaisten touhujen ehdottaminen etenkin työpaikoilla on rangaistava rikos.

    • Vaikka en nyt niin rahapulassa olisikaan, ottaisin silti tuon 5000€ vastaan ja nauttisin erikoisen työpestin tuomasta jännityksestä ja nautinnosta.
      Todella nöyryyttäväähän se olisi olla seksikäyttöön ostettuna kun ei tätä ammatikseen ole aiemmin tehnyt mutta 5000 eurolla sitä saisi paljon kunniansa ja ylpeyden menetykseensä jo lohdutustakin.

      Jo pelkästään että edes harkitset tätä vaihtoehtoa voisi saada miehesi suunniltaan!
      Minä en kertoisi miehelleni tällaisesta ainakaan.

    • Anonyymi

      Mä tarjoan sulle 500 enemmän. Vain mun kanssa yö.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta mielenkiinnosta kysyn mitä haluaisit 5500 eurolla, yön aikana? Olen 35-vuotias nainen.


      • Anonyymi

        Yö kanssasi kiinnostaa minuakin tuolla 5500 eurolla. Fantasia kerralla toteen.


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe