Mä oon 35v. nainen ja en olisi koskaan uskonut pitäväni kimppajutuista. Mutta toisin kävi. Mieheni ehdotuksesta harrastin seksiä mökillämme kolmen vieraan miehen kanssa. Ei mitään morkkista eikä syyllisyydentuntoa. Kivaa...
Eka kerta ryhmäseksiä.
20
5358
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet kerran miehesi toiveesta ollut kolmen miehen kanssa niin ei sinun tarvitse tuntea syyllisyyttä eikä morkkista.
Nauti vain ja jos miehesi haluaa vielä sinun panevan vieraiden kanssa niin nauti ja anna miestenkin nauttia.- Anonyymi
Ylläpito myy täällä itseään
- Anonyymi
Tuossa tapauksessa anna mennä täysillä sitä taitaa miehesikin haluta.
Tiedän yhden avioparin jonka rouva antaa panna pitkin iltaa kun olemme heillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tapauksessa anna mennä täysillä sitä taitaa miehesikin haluta.
Tiedän yhden avioparin jonka rouva antaa panna pitkin iltaa kun olemme heillä.Meillä kaverit käy meillä yökylässä kun on ollut huono naistuuri ja mieli tekee naista.
Minun mies haluaa vaimonsa olevan muidenkin miesten seksipartneri.
Olen ollut meidän kaikkien miespuolisten kaverien kanssa useita kertoja. - Anonyymi
Meillä oli viime viikonloppuna vieras mies 2 yötä ja nukuttiin kaikki samassa sängyssä alasti minä miesten keskellä.
Yöllä heräsin kun vieraamme alkoi panemaan takaapäin vielä spermasta liukasta pilluani.
Oletin sen olevan sallittua kun oltiin jo pantu kimpassa perjantaina ja lauantaina.
Sunnuntaiaamuna kävin huuhtelemassa vanhat spermat pois ja tulin takaisin miesten keskelle.
Vieraamme alkoi nuolemaan minua ja kiihotuin siitä niin halusin vieraamme ottavan minut heti.
Sänkymme heilui niin että mieheni heräsi vieras pani minua kiimaisesti ja ristin sääreni vieraan vyötärölle ja hieroin mieheni kullia.
Vieraan pyörähtäessä viereeni tuli mieheni ja pani minua.
Käytiin suihkussa ja mentiin aamupalalle.
Vieras lähti aamupalan jälkeen ja mieheni alkoi kysellä milloin vieras on tehnyt fritsuja rintoihin ja häpykummulle. En tiedä milloin olo tehty.
Mieheni kiukutteli kun olin antanut vieraan panna minua.
Oltiin sovittu että vieras tulee taas perjantaina viimeistään ja olen heidän kimppanainen.
Minusta on väärin jos mies tuo vieraan panemaan omaa vaimoa ja jos vaimo antaa vieraalle pillua niin silloin haukutaan ja syytellään.
Kiinnostaiko teitä parinseura
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Kirjoittele meille Lissu,
Tälle apinalle ei kannata vastata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälle apinalle ei kannata vastata
Miksi ei?
Tunnetko? - Anonyymi
Olisimme halukkaita parinvaihtoon N22 ja M24
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä.
Ollaan N22v ja M24v ja olemme halukkaat parinvaihtoon tai kimppaan.
- Anonyymi
Olen myös mieheni toiveesta kimpassa mukana ja meillä mies järjestää miehet mukaan.
Itselläni ei ole oikein väliä kuka kolmantena on koska olemme päättäneet että tämä pidetään vain seksi asteella.
Tykkään toki seksistä ja kahdesta tai useammasta miehestä yhtäaikaa.
Yksi kerta on sama kenen kanssa pannaan.
Todella kiinnostavat muodostuvat vaki miehiksi joiden kansa muodostuu täysi lupa harrastaa seksiä myös kaksistaan. - Anonyymi
Ei sitä pidäkkään tuntea syyllisyyttä kun yhdessä olette päättäneet pitää hauskaa.
Minustakin on tärkeintä että vaimoni osaa nauttia kun saa panna vakkarin kanssa.
Minä halusin vaimoni kimppanaiseksi.
Kimppa on parasta kun nainen osaa nauttia kummastakin tai kaikista osallistuvista miehistä.
Vaimoni osaa todella viihdyttää miehiä seksuaalisesti viihdyttäen samalla itseäänkin. - Anonyymi
Ai onnistuit sinäkin löytämään miehen joka ei osaa sua edes tyydyttää mu mikäs siinä jos mahdollisille lapsillesi tuollaisen esimerkin haluat antaa
- Anonyymi
Sinun olisi kannattanut löytää vanhemmat jotka olisivat laittaneet sinut kouluun oppimaan suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun olisi kannattanut löytää vanhemmat jotka olisivat laittaneet sinut kouluun oppimaan suomea.
Sinun myös kannattaa palata kouluun ja opetella kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun myös kannattaa palata kouluun ja opetella kirjoittamaan.
Oi pientä parkaa, loukkasinko tunteitasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi pientä parkaa, loukkasinko tunteitasi?
Et loukannut. Kiitos kohteliaasta kysymyksestäsi. Toivottavasti minäkään en loukannut sinua, vaikka arvostelin sinun kirjoitustaitoasi. Syystä tosin arvostelin.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071