Kulta voitko olla mun henkilökohtainen

Anonyymi

tukihenkilö kun vierotan itseni tästä palstasta? Soittaisin aina sulle , jos meinaan tämän avata, sortua,.. anomyymitpalstailijat ap-kerho :)

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikä jottei!

      • Anonyymi

        Kivaa. Nyt kun saataisiin vielä tämä sovittua muualla, niin toteuttaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa. Nyt kun saataisiin vielä tämä sovittua muualla, niin toteuttaisin.

        Konstit on monet. Valitse mieleisesi!


    • Anonyymi

      Mä haluun tuohon kerhoon!

      • Anonyymi

        Kai se on perustettava. Ei täältä muuten pääse pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se on perustettava. Ei täältä muuten pääse pois.

        Tähtien asennot viestittää kyllä selvästi että pois palstalta ap-kerhoon ja vierotushoito oman palstatukihenkilön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähtien asennot viestittää kyllä selvästi että pois palstalta ap-kerhoon ja vierotushoito oman palstatukihenkilön kanssa.

        niihän ne tähdet taitaa sanoa


    • Anonyymi

      Käy se ....

      • Anonyymi

        Kiitos todella tarviin sitä nyt.


    • Anonyymi

      Juu ❤️

    • Anonyymi

      Ok ok öitä

      • Anonyymi

        Hyvää yötä ihana


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvänmielen kappale oli, kiitos siitä.


    • Anonyymi

      Nainen? Mies?

    • Anonyymi

      Hyvä idea :)

      • Anonyymi

        Toteutetaan se? :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sopii mulle ja numeroni tiedät kyllä. n

      • Anonyymi

        Pitkiähän ne on ollutkin.. Puhelut.. Aina olen tukenut tiedät sen. Selvitetään tämä asia oikeesti eikä palstalla.. Sulla on tämä päivä aikaa että teidän kuka olet ja että olet tosissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkiähän ne on ollutkin.. Puhelut.. Aina olen tukenut tiedät sen. Selvitetään tämä asia oikeesti eikä palstalla.. Sulla on tämä päivä aikaa että teidän kuka olet ja että olet tosissasi.

        Laita kysymykset joiden vastaukset tyydyttää sut. Mä vastaan. Jos höpötän vaan jotain ei se kuitenkaan vakuuta sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kysymykset joiden vastaukset tyydyttää sut. Mä vastaan. Jos höpötän vaan jotain ei se kuitenkaan vakuuta sua.

        Autoni väri?seinälläsi oleva esine? Minun seinälläni oleva esine.? 3 ensimmäistä kirjainta lempiminestäni jonka minulle annoit ja joka puhelimessasi luki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoni väri?seinälläsi oleva esine? Minun seinälläni oleva esine.? 3 ensimmäistä kirjainta lempiminestäni jonka minulle annoit ja joka puhelimessasi luki?

        Voit vielä kertoa minkä värinen auto sinulla oli kun ensi kertaa tavattiin ja mihin se lopulta jäi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoni väri?seinälläsi oleva esine? Minun seinälläni oleva esine.? 3 ensimmäistä kirjainta lempiminestäni jonka minulle annoit ja joka puhelimessasi luki?

        Autoni väri? En tiedä oikeesti. Arvaan vaalea mutta se on puhdas arvaus.

        seinälläsi oleva esine? Ei oo nähnyt. Vai oisko jossain kuvassa nähnyt punaista taulua??? En tiedä.

        Minun seinälläni oleva esine.? En tiedä

        3 ensimmäistä kirjainta lempiminestäni jonka minulle annoit ja joka puhelimessasi luki? Cha?

        Voit vielä kertoa minkä värinen auto sinulla oli kun ensi kertaa tavattiin ja mihin se lopulta jäi? Ei ollut edes ajokorttia.

        Ohi tais mennä että viuhahti?


      • Anonyymi

        En tiedä kenenkään numeroa näillä palstoilla ja nainen olen.


    • Anonyymi

      Olllaan toisillemme tukihenkilöt

      • Anonyymi

        Tuen aina sinua varsinkin siinä syväkyykyssä 😂👌👍


      • Anonyymi

        Saatankin selvitä ilman tukihenkilöä. Ei tehnyt mieli tänne aiemmin tänään yhtään. Ei tullut mieleenkään. Nyt vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuen aina sinua varsinkin siinä syväkyykyssä 😂👌👍

        huh huh ku hellettä...😅😍😳


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe