Jos sinulla on oikeasti asiaa minulle

Anonyymi

Niin otat sitten yhteyttä. Keinot sinulla on ja tiedät sen. Tämä palsta ei ole mikään oikea yhteydenotto paikka ja mitään ei täällä sovita tai pyydetä. Tämä yhdelle naiselle, mutta koskee aivan kaikkia.

Minulla ei ole hänelle mitään asiaa, joten siinä vastaus niille jotka ihmettelevät miksi en itse ota. Tämä nyt selväksi!

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla ei oo asiaa, mutta hänen pitäis ottaa yhteyttä ja saada vastaukseksi että sulla ei oo puhuttavaa kanssaan? ...

      • Anonyymi

        Niinpä niin. Haluat hänen materian ja sitten ammut toiveet alas.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään sanottavaa tuollaisten aloitusten kirjoittajille. Mitä oikein kuvittelet itsestäsi?

    • Anonyymi

      Huvittavin osuus on tuo viimeinen "tämä nyt selväksi". Jaa niin mikä?
      Minä en vaan kestä tyhmiä, anteeksi siitä.

    • Anonyymi

      Halventava ja ilkeä viesti!

      • Anonyymi

        ja todella epäoikeudenmukainen. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja todella epäoikeudenmukainen. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta.

        Todellakin on, julma ja epäoikeudenmukainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on, julma ja epäoikeudenmukainen!

        Voi teidän surkimusten kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi teidän surkimusten kanssa...

        Kaikesta susta näkee että asetut toisten yläpuolelle vailla mitään syytä tai edellytyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta susta näkee että asetut toisten yläpuolelle vailla mitään syytä tai edellytyksiä.

        On se julmaa huomauttaa ettei palstalla tavoita ketään! Todella vastuutonta olettaa tämän olevan joku viestintä alusta, jonka perusteella pitäisi asioita käsitellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se julmaa huomauttaa ettei palstalla tavoita ketään! Todella vastuutonta olettaa tämän olevan joku viestintä alusta, jonka perusteella pitäisi asioita käsitellä...

        Juuri näin!👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se julmaa huomauttaa ettei palstalla tavoita ketään! Todella vastuutonta olettaa tämän olevan joku viestintä alusta, jonka perusteella pitäisi asioita käsitellä...

        Ei todellakaan ole. Sehän tässä on julmaa. Miten joku kokee oikeudekseen toimia näin.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään asiaa sinulle. Yhdelle kivalle vaan.

    • Anonyymi

      Ei se tarkoita että jos minulla ei ole asiaa ettei hänellä voisi olla. Mutta ihanpa tuo sama. On tullut asia nyt sanottua ja kaikki hyvin. Hyvää illanjatkoa kaikille!

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Toivottavasti ymmärrät, että oikea ei tunnista itseään. Olet vähän hassu kun luulet nyt jotain sanoneesi. Mutta hyvä kun selvisi nyt kaikille ja voit jatkaa rauhassa elämääsi. Hei hei nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät, että oikea ei tunnista itseään. Olet vähän hassu kun luulet nyt jotain sanoneesi. Mutta hyvä kun selvisi nyt kaikille ja voit jatkaa rauhassa elämääsi. Hei hei nyt.

        Tämä aloitus on oikein hyvä täällä kirjoitteleville kaipaajille. Oletteko ajatelleet asiaa pidemmälle. Sinä joka ikävöit henkilöä voi olla että se toinen ei edes tiedä siitä tai ei ole asiasta samaa mieltä.
        Ikävöijä, jos olet niin rakastunut, niin miksi et selvitä asiaa oikeasti ikävästi kohteelle.
        Voisit päästä pitkäaikaisesta harhasta eroon.
        Jos taas olette jo yhdessä, on aika sairasta kirjoittaa suhteesta tänne.


    • Anonyymi

      Mitä asiaa minulla voisi sulle olla? En kyllä keksi mitään enää. Ihastuin jo toiseen ja olen nyt kirjoitellut hänestä tänne.

    • Anonyymi

      Ihan kiva. Päivän kiljujat on huomisen parkujia.

      • Anonyymi

        Sairasta, kai tiedät?


    • Anonyymi

      *puistelee päätään*
      Kaikkea sitä saakin täältä lukea.

    • Anonyymi

      Miksi käyt sitten tällä palstalla, vaikka taidat olla suhteessa? Viestittelettekö toisillenne palstan kautta vai kaipaatko jotain toista? Oliko kirjoitukseni liian tunnistettava ja kirjoitin siitä että katselet edelleen himoiten persettäni vaikka olet toisen kanssa? Niin ei kuulu tehdä jos on onnellisesti toisen kanssa. Eihän minun kirjoituksista voi tunnistaa muutakin sinä ja minä varmaksi, vai osuiko R kirjain hänenkin silmiinsä ja jouduit hänen kuulusteltavaksi? Ja nyt koitat pelastaa nahkasi/suhteesi? Miksi siitä muuten olisi haittaa kirjoittaa/purkaa asioita mielestään julkiselle palstalle anonyymisti? Miksi minun/hänen pitäisi ottaa yhteyttä, jos sulla ei ole mitään puhuttavaa hänelle/minulle? Olisiko sinulla sitten asiaa jos sanoisin, että mä rakastan sua ja haluan sut ja en voi elää ilman sua, enkä unohda sua ikinä? Minulla on tosi korkea kynnys puhua hänelle/sinulle enää mitään, en halua särkyä enää palasiksi ja "hakata päätäni seinään". Sua ei kiinnosta, eikä ikinä ole kiinnostanut ja et koe olevasi anteeksipyyntöä velkaa, niin miksi puhuisin? Jos sua oikeasti ahdistaa kirjoitukseni ja saattavat sut pulaan sun naisesi kanssa, eikö siis sulla olisi puhuttavaa mulle? Minä elän päivä kerrallaan ja odotan vielä vuosien jälkeenkin koska on se hetki etten kaipaa sua, lämmön ja onnen tunnetta sun lähellä, edes sekuntiakaan, siitä ollaan vielä kaukana, mutta someday.. Minä rakastin sua oikeasti, mutta sinä himoitsit vain mua et sen enempää, mutta still I...

    • Anonyymi

      Itsehän täällä mouruat ja yrität selvittää palstalla asioitanne.
      Järjetöntä tekstiä sinulta.

    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitettu 👌😘

      • Anonyymi

        Täysin järjestöntä.


    • Anonyymi

      Miksi minulla olisi asiaa sinulle?
      Ei minulla ole tarvetta, ei syytä puhua sinulle mistään.
      Et ymmärrä asioita, joten turhaa puhuminen on.
      Jos ihmisellä on kaikki palikat kohdalla päässä, ei hän silloin häiriköi muita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kuka on häiriköinyt ja ketä kysyy mies .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe