epätodellinen olo!!! auttakaa pliis arvostan

Anonyymi

ARVOSTAISIN IHAN VITUSTI JOS AUTTAUISITTE KOSKA MUL ON NII PASKA OLLA! Eli siis mulla on nyt kohta joku puol vuotta ollu lähes kokoajan semmonen epätodellinen oli. Alussa on käyty kilpirauhasarvot ja pään kuvaukset tekemässä eli mitään fyysistä ei ole. Tää olo on siis ihan kokoajan, ei pysty olla asioissa täysin mukana, ihan kun katsois jonkun harson läpi kaikkea ja ei ois ns. läsnä. Tuntuu ettei ajatus kulje niinku ennen ja vaikea keskittyä. Väsyttää, haluis tehdä asioita mutta ei vaan jotenkin halua kun tietää että ei pysty nauttimaan kunnolla. Esimerkiksi jos kävelen ulkona, sit alan miettimään että ”mä kävelen just nyt tässä kohassa” ja sit tulee yhtäkkii semmone tosi pelottava ja epätodellinen olo et miks oon tässä ja miks oon olemassa jne. Ja ei sit oo mitään harhoja ollut! Sit kokoajan masentaa ja itkettää kaikki ja pelkään Ihan vitusti et oon tulos hulluks tai jotain. Ja sit kans niskat ihan jumissa ja pyörryttää. Ja siis olo alkaa heti aamusta iltaan koska mietin sitä kokoajan ka en vain pysty olla miettimättä. Auttakaa pliis:/

36

2020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja ei ole ollut mitään kunnollisia paniikkikohtauksia mun mielestä. Vaan sellasia että alkaa vähä ahistaa ja tulee hiki ku pelottaa nii vitusti

• Anonyymi

"Alussa on käyty kilpirauhasarvot ja pään kuvaukset tekemässä eli mitään fyysistä ei ole. "

No eihän noilla testeillä voi sanoa ettei mitään ole, jää aika monta asiaa tarkastamatta.

Kun tätä palstaa olen jonkun aikaa seurannut, tulet saamaan seuraavat vastaukset:

-Jeesus rakastaa sinua ja rukous pelastaa sinut tuolta kauheudelta
      -aurinko paistaa ja kesä tulee, sinun tulee nyt ajatella positiivisesti ja heittäytyä kylmään veteen niin olosi paranee välittömästi
      -sinulla on ahdistustuneisuushäiriö ja sinun tulee mennä välittömästi psykiatriseen hoitoon jotta saat oikeanlaisen lääkityksen (myrkytyksen)

Itse ehdottaisin raudanpuutoksen selvittämistä.

Tai sitten haet vaan kaupasta verilettuja ja alat syömään puoli pakettia päivässä. Jos viikossa alkaa olo kohentua niin syyllinen taisi paljastua. Viikon satsi, neljä pakettia verilettuja maksaa jotakin 6 euroa.

Itse söin rautanappeja yli puoli vuotta mutta ne eivät auttaneet, eläinpohjainen rauta näyttää imeytyvän todella merkittävästi paremmin, ainakin omalla kohdallani. Viikon syötyäni, olen oireeton, vaikka olen vuosikymmeniä kärsinyt samankaltaisista oireista mitä tuossa mainitsit.

Humpuukinahan tätä pidetään, mutta kerroin kuitenkin. Jokainen uskoo mihin uskoo.

• Anonyymi

Oon käynyt myös raudanpuute jutut kattomassa ja kaikki kunnossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon käynyt myös raudanpuute jutut kattomassa ja kaikki kunnossa!

Paljonko ferritiini oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko ferritiini oli?

en nyt sitä muista mutta hyvät oli kaikki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko ferritiini oli?

että jos sit johtuukin jostain ahdistuneisuushäiriöstä:( en tiiä yhtää mut tosi pelottavaa ja ahistavaa tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en nyt sitä muista mutta hyvät oli kaikki!

Toivotaan että oli oikeasti hyvät.

Lääkärit meinaan joskus katsoo pelkää hemoglobinia, joka ei kerro raudanpuutteesta mitään.

Toinen missä voi mennä pieleen, on se, että lääkäri katsoo ferritiinin viitearvoja, jotka on virheellisen matalat, ja tekee sen pohjalta päätelmän että kaikki on kunnossa.

Kolmas missä voi mennä pieleen, on se, että edes ferritiinimittaus ei aukottomasti kerro, onko raudanpuutetta vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että oli oikeasti hyvät.

Lääkärit meinaan joskus katsoo pelkää hemoglobinia, joka ei kerro raudanpuutteesta mitään.

Toinen missä voi mennä pieleen, on se, että lääkäri katsoo ferritiinin viitearvoja, jotka on virheellisen matalat, ja tekee sen pohjalta päätelmän että kaikki on kunnossa.

Kolmas missä voi mennä pieleen, on se, että edes ferritiinimittaus ei aukottomasti kerro, onko raudanpuutetta vai ei.

Joo siis katottii hemoglobiini sitten ku se oli hyvä nii katottii ferritiini viel 2 kertaa! Eli siin ei pitäis olla mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis katottii hemoglobiini sitten ku se oli hyvä nii katottii ferritiini viel 2 kertaa! Eli siin ei pitäis olla mitään.

Niinno... sehän siinä ratkaisee että onko se ferritiini päälle 70 vai onko lääkäri ollut tyytyväinen jos se on ollut viitearvojen sisällä, alaraja on jotakin 13 ja jos arvoksi tulee 15 niin moni lääkäreistä on sitä mieltä että homma hanskassa vaikka potilaalla voi lähteä jalat alta.

Mutta jos olet sitä mieltä että asia hoidossa niin sittenhän se on niin.

• Anonyymi

Avaat googlen, kirjoitat oireesi siihen ja alat lukemaan. Sitten kun jokin tuntuu sille, että se voisi olla sinuun liittyvää asiaa, luet lisää ja teet itselläsi kokeita, että onko se asia syynä. Jos ei tärpännyt, luet lisää.

Koko elämä on aikaa.

Minä tein tuota 25 vuotta ja lopulta ongelmani selvisi. Kun aloitin, ei ollut googlea vaan piti käydä kirjastossa lukemassa kirjoista asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaat googlen, kirjoitat oireesi siihen ja alat lukemaan. Sitten kun jokin tuntuu sille, että se voisi olla sinuun liittyvää asiaa, luet lisää ja teet itselläsi kokeita, että onko se asia syynä. Jos ei tärpännyt, luet lisää.

Koko elämä on aikaa.

Minä tein tuota 25 vuotta ja lopulta ongelmani selvisi. Kun aloitin, ei ollut googlea vaan piti käydä kirjastossa lukemassa kirjoista asioita.

Sen verran lisään tuohon äskeiseen että nämä on siellä ensimmäisten joukossa mitä kannattaa miettiä:

-hivenaine / kivennäisainepuutokset
        -vitamiinipuutokset (erityisesti B-ryhmän vitamiinit)
        -anemia
        -miksei aminohappo-ongelmatkin, ei ehkä se todennäköisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko elämä on aikaa.

Just toi googlailu on pahentanu koko jutun ku ekana tulee kaikki maholliset skitsofreniat sieltä

• Anonyymi

Yleinen ahdistuneisuushäiriö minulla oireili juurikin epätodellisena kauheana olona (lähes jatkuvana). Oli pakko pistää opinnot tauolle, opetella hengittämään ja rentoutumaan ja puhumaan ja lenkkeilemään. Päästää kontrolloinnista ja peloista edes vähän irti.

• Anonyymi

Niskajumi voi olla niskajänne jäykkyys, joka korjaantuu näin:istu tuolilla jonka reunoista voi pitää kiinni, vasen käsi tuolin reunaan ja käännät niskaa oikealle sivulla 20 kertaa niin syvään kuin pystyt ja sitten oikea käsi tuolin reunaan ja vasemmalle niska niska venytys. Ns. Sumea olo joka sulla on voi tulla yhtä hyvin mineraalien, vitamiinien, antsyymien, hormonien ja minkä tahansa elimistön kemikaalin epätasapainosta esim. Lisämunuais kuorikerroksen hormoneista tai jonkun muun elimen toiminta häiriöstä, eli 10 000 eri syystä, eli on naurettavaa sanoa että Kilpistauhas tutkimus ja yhden tyypin pääkuva jos on tehty mitään ei muka ole, se on valhe, koska vain osa aivojen toiminnasta näkyy yhden tyypin kuvista, saadakseen kaikki selville, tarvitaan eri laitteilla kuvia ja eri verjo tai väri aineilla.
      Tosin vaivasi voi olla hormonaalista, mineraalista, vitamiineista, joita koululääketiede ei ole sitten B 12 vitamiinin löytymisen jälkeen lisännyt tutkimuksiin, vaikka satoja vitamiineja on löydetty sen jälkeen, niitä ei tutkita koska raha niistä menee S markettiin eikä apteekkiin, siksi vitamiini tutkimukset on lyöty roskiin koululääketieteessä ja vitamiini vaje potilaille syötetään psykke lääkkeitä, ja vaiva ei parane koskaan, koska ne ei paranna vitamiini vajeita, siksi psykiatrit sanoo ettei psyykkeviat parane koskaan.
      Psyykkepilllereitä älä ala syömän, vaikka tää noitavaino maailmamme näkee mielisairauksia kaikkialla.

Valitettavasti joudut menee yksityiselle, julkinen tekee pari pikku tutkimusta kuten sulle on tehty ja valehtelee mitään ei löydy ja lyö psykiatrille.

Varo sitä ja kieltäydy jyrkästi siitä, mutta koululääketieteessä on psyyke usko is pakko kuten sovietissa Marxin uskomis pakko, ellet ole yhteistyö haluinen psykiatrin kanssa, eli et ukso että he näkevät ihmisten näkymättömiä sisimpiä, etkä usko että ihmisen sisin on lainkaan sellainen kuin koululääketiede sen totalitaarisesti selostaa, mutta se on vain yksi näkemys ihmisen näkymättömästä sisimmästä kuten marxismi politiikassa.
      Valitettavasti koululekurit ei suostu tutkimaan eikä hoitamaan niiden potilaiden kehon vaivoja, tutkittuja aivokasvaimia eikä välilevy tyriä tai mitään, ellet ole heidän psyyke pakko teoriaan uskovainen,
      Eli Stalin vaati Marxin teoriaan uskomista tai vankilaan,
      Meillä ellet usko freudeja, vankilaa pahempaan psykiatrien vankilaan joudut kuin rikollinen, tämä on totalitaarisuutta, väkivaltaa ja Noitavainoa, niitä kohtaan jotka ajattelee omilla aivoillaan.

Noitavainolta säästyt käyttämällä vain yksityistä, tosin joudut joka laskussa maksamaan valtiolle veroa 20 % sairaudestasi, eli näin sosialismissa.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet? Kuulostaa normaaleita tuntemuksilta kasvaessa ja murkkuiässä. Lopeta itsesi tarkkailu ainakin ja liiku ja ole muiden joukossa. Mulla oli samanlaisia tuntemuksia ja ne meni ohi. Kuuluu kasvuun. Samanlaisia kertoi lapsenikin samanikäisenä. Johonkin minuuden kehitykseen liittyy. Älä nyt huolestu vielä. 🙂

• Anonyymi

"Esimerkiksi jos kävelen ulkona, sit alan miettimään että ”mä kävelen just nyt tässä kohassa” ja sit tulee yhtäkkii semmone tosi pelottava ja epätodellinen olo et miks oon tässä ja miks oon olemassa jne"

Mulla oli juuri samat ajatukset nuorena. Just toi että miksi olen just minä ja miksi olen tässä kehossa? Mietin että miksen ole jossain toisessa kehossa. Kaikkea tämmöstä. Ja mulle tuli usein Deja Vu - juttuja että minusta kaikki oli vanhan kertausta. Yksi mun miespuolinen kaveri avautui kerran mulle että häntä pelottaa että onko hän mielisairas koska hän ajattelee esim selkäkivusta että miten se voi johtaa vaikka sairaalaan jos se pahenee. Siis mielikuvitusta logiikkaa voi pitää "epänormaalia" mikä on musta kyllä hassua jälkeen päin ajatellen. Mutta maaseudulla ja Pohjanmaalla oli semmosta että kaikki luovuus ja omin päin ajattelu oli epänormaalia. 🙂

Mutta itse ajattelin niin että tuo kaikki johtui siitä kun mulla ei ollut ketään turvallista aikuista kelle puhua niin joutui itse omien pelkojen kanssa olemaan sitten nuorena aikuisenakin. Pitäisi olla joku joka saa olon tuntemaan turvalliseksi. Mutta jos huolettaa niin terveydenhoitajalle voi puhua ja kertoa huolensa. Hän voi laittaa verikokeeseen ja eteen päin jos havaitsee jotain.

Mut joo kuten sanoin tossa jo heti alkuun niin älä turhaan huolestu joka ajatuksesta. Minuus kehittyy ja sitä hakee itseään.

• Anonyymi

Mutta kun tää ei oo yhtää samanlaista mitä normaali elämä. En pysty olla missään mukana täysillä:/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun tää ei oo yhtää samanlaista mitä normaali elämä. En pysty olla missään mukana täysillä:/

Onko sinulle tapahtunut viime aikoina jotain erityistä, jotain raskasta, surullista, pelottavaa tms.? Onko jokin ihmissuhde päättynyt, tai onko ristiriitoja läheisten kanssa? Kuvaamasi olot voivat olla reaktioita traumaan tai vaikeaan elämäntilanteeseen, viiveellä ehkä. Ihmisen on joskus vaikea tiedostaa tuntemustensa syitä. Syy kuitenkin on, ja sinunkin kohdalla varmaan ihan luonnollinen.

Ferritiini -ym. arvot on tietysti hyvä tarkistaa, muutenkin. Suomalaiset saavat ravinnosta aika vähän rautaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle tapahtunut viime aikoina jotain erityistä, jotain raskasta, surullista, pelottavaa tms.? Onko jokin ihmissuhde päättynyt, tai onko ristiriitoja läheisten kanssa? Kuvaamasi olot voivat olla reaktioita traumaan tai vaikeaan elämäntilanteeseen, viiveellä ehkä. Ihmisen on joskus vaikea tiedostaa tuntemustensa syitä. Syy kuitenkin on, ja sinunkin kohdalla varmaan ihan luonnollinen.

Ferritiini -ym. arvot on tietysti hyvä tarkistaa, muutenkin. Suomalaiset saavat ravinnosta aika vähän rautaa.

Ei oo kyl tapahtunu mitään ihmeellistä. Sit kans oon parisuhteessa ja oon tosi tosi huonolla päällä kokoajan ja kokoajan väsyttää ihan vitusti ja en vaa kestä tätä olooo enääää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo kyl tapahtunu mitään ihmeellistä. Sit kans oon parisuhteessa ja oon tosi tosi huonolla päällä kokoajan ja kokoajan väsyttää ihan vitusti ja en vaa kestä tätä olooo enääää

Edellä toinen vastasi sinulle mielestäni hyvin: "Mutta itse ajattelin niin että tuo kaikki johtui siitä kun mulla ei ollut ketään turvallista aikuista kelle puhua niin joutui itse omien pelkojen kanssa olemaan sitten nuorena aikuisenakin. " Onko sinulla ketään sellaista turvallista aikuista, jonka kanssa voi puhua luottamuksellisesti? Jos ei ole (itselläni ei ollut nuorena) niin jo pelkästään se asia synnyttää pelkoa. Sanoit että olet parisuhteessa. Mutta jos olet nuori ja hänkin, niin se ei korvaa sitä "vajetta" mikä tulee kun ei ole tukena vanhempia, joihin voi tukeutua. Ihminen tarvitsee vanhempiaan yllättävän pitkään vielä aikuisenakin. Vaikka ei olisikaan heihin yhteydessä kovin usein, niin se että he ovat siellä olemassa ja että voi tarvittaessa kääntyä heidän puoleensa jo luo turvallisuutta ja vakautta. Elämä on aika haasteellinen "paikka" meille kaikille.

Ihmisellä on valtava tarve saada jakaa ajatuksiaan ja tunteitaan toisten kanssa. Tarvitsemme tulla kuulluksi ja nähdyksi sellaisina kuin aidosti olemme, muuten emme koe olevamme oikeastaan olemassakaan. Moni mielen ongelma saa alkunsa tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellä toinen vastasi sinulle mielestäni hyvin: "Mutta itse ajattelin niin että tuo kaikki johtui siitä kun mulla ei ollut ketään turvallista aikuista kelle puhua niin joutui itse omien pelkojen kanssa olemaan sitten nuorena aikuisenakin. " Onko sinulla ketään sellaista turvallista aikuista, jonka kanssa voi puhua luottamuksellisesti? Jos ei ole (itselläni ei ollut nuorena) niin jo pelkästään se asia synnyttää pelkoa. Sanoit että olet parisuhteessa. Mutta jos olet nuori ja hänkin, niin se ei korvaa sitä "vajetta" mikä tulee kun ei ole tukena vanhempia, joihin voi tukeutua. Ihminen tarvitsee vanhempiaan yllättävän pitkään vielä aikuisenakin. Vaikka ei olisikaan heihin yhteydessä kovin usein, niin se että he ovat siellä olemassa ja että voi tarvittaessa kääntyä heidän puoleensa jo luo turvallisuutta ja vakautta. Elämä on aika haasteellinen "paikka" meille kaikille.

Ihmisellä on valtava tarve saada jakaa ajatuksiaan ja tunteitaan toisten kanssa. Tarvitsemme tulla kuulluksi ja nähdyksi sellaisina kuin aidosti olemme, muuten emme koe olevamme oikeastaan olemassakaan. Moni mielen ongelma saa alkunsa tästä.

Ja edelliseen jatkoksi, niin kaikilla nuorillahan ei ole turvallisia vanhempia. Moni on joutunut kasvamaan oloissa, joissa he eivät ole koskaan voineet turvautua aikuiseen, ja joutuneet selviytymään yksin käytännössä mahdottomista tilanteista. Ongelmat eivät näy aina ulospäin, kun nuoret ovat sitkeitä ja taistelevat suoriutuakseen kaikesta. Joskus tulee ulospäinkin näkyviä ongelmia, joita ympäristö saattaa sitten paheksuakin. Sisäänpäin kärsivä nuori saattaa kokea juurikin vaikka sellaisia olotiloja kuin mitä kuvasit aloituksessa.

Joskus myös positiiviset, mutta isot ja sopeutumista vaativat elämänmuutokset saattavat aiheuttaa pelkoa ja epätodellisuuden tunnetta. Jos esim. muuttaa kotoa, jne., ja tutut ympyrät mullistuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sinua ihan täysin. Tiedät varmasti itsekin, mistä se johtuu.

• Anonyymi

Säännöllinen unirytmi, koska pitkä unettomuus sekoittaa pään

Normaali syöminen, ettei ole puutostiloja, koska voi pahimmillaan tulla harha-aistimuksia

Liikuntaa, koska hikiliikunta tasapainottaa tutkitusti aivokemiaa. Joidenkin tutkimusten mukaan riittävän liikunta tasaa aivokemiaa paremmin kuin useimmat lääkkeet. Rauhallista juoksemista tunti kolme kertaa viikossa.

Alkoholia kerran viikossa, niin nollautuu turha ahdistukset

• Anonyymi

Niitä oireita voi googlata sanan homeopathy kanssa niin voisi löytää itsekin homeopaattisen lääkkeen noihin vaivoihin jos osaat englantia. Tulee mieleen anacardium, sen pitäisi olla ainakin 200 tai tuhat potenssinen. Hoidin kerran henkilöä, joka kertoi, että kun hän istui vaikkapa bussissa niin hän seurasi kaikkea mitä muut tekivät, mutta itse oli kuin poissa, jolloin toi edellinen lääke auttoi. Homeopaatilla kannattaisi mahdollisesti käydä riippuen siitä missä asut.

Yrteistäkin voisi olla jotain apua, voisivat lieventää ainakin oloa, mutta niitä pitäisi ottaa sitten jatkuvasti. Jooga ja ns kiirtan tanssi auttavat myös erilaisissa mielenterveysongelmissa. https://www.youtube.com/watch?v=t36LvmPaZRk

• Anonyymi

Kuulostaa yleistyneelle ahdistuneisuushäiriölle.
      https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00555
      Tuossa infoa asiasta.
      Se ei ole vaarallista mutta vaikeuttaa elämää tosi paljon ja huonontaa merkittävästi elämänlaatua. Kannattaa siis hakeua apua.
      Tämä ei nyt tietenkään lohduta mutta et ole suinkaan ainoa tuosta kärsivä, tätä esiintyy suht. paljon. Toisilla voimakkaampaa toisilla lievempänä.
      Hae rohkeasti apua!

• Anonyymi

Diagnooseja löytyy, mutta ei kannata medikalisoida elämäänsä. Sairaanroolista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Aloittajan ongelmat ovat elämään kuuluvia inhimillisiä tunteita, siinäkin tapauksessa että joku lääkäri keksisikin niille jonkin leiman.

• Anonyymi

Komppaan sua, mulla ollu jo melkeen vuojen verran sama fiilis ja välillä helpottaa ja välillä tullee aaltomaisesti fiilikset takas. Mulla oli ferritiini alhainen lähes nollaa viime syksyllä ja nyt lähelle 90-100. Oireet voi johtua siitä. Kuulemma helpottaa vasta yli 100. Sit myös suosittelen hierojalla käymistä ton niska ja hartia jumien takia. Mulla myös sellasta paineen tuntoa päässä jne. Ja nyt varaan hierojalle ajan.

• Löytyikö tuohon syytä tai apua

• Anonyymi

eipä oo löytyny sama olo vieläkin päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eipä oo löytyny sama olo vieläkin päällä

Mulla on tätä myös ollut vuosia.. siis 8 vuotta jos tarkasti sanon😁😁 oon käyny psykologil jne ne ei ikinä oo osannu auttaa tähän.. sanonuy vaan et mul on paniikkihäiriö ja joo seki on muy en usko ollenkaan että johtuis vaan siitä. Mul löydettiin ihan vasta raudanpuutos ja haluan uskoa että se selittäis tuon olon!!! :( mutta jos ei niin sit oikeesti onks mul joku aivohäiriö tms en tiiä ahistanu tää kyl aina ja haluaisin vaan saada vastauksen

• Anonyymi

Tällä palstalla ei ole psykologista ymmärtämystä. Kaikilla ei ole sellaisia kykyjä, eikä empatiaa ihmisten kärsimyksille. Kyllähän sitä luulee, että täällä on samaa kokeneita ihmisiä, ja varmaan monia onkin. Mutta sitten tulee väliin heitä, jotka pitävät suorastaan pilana ihmisten henkisiä kärsimyksiä. Heillä ei ole ymmärrystä sellaisiin kärsimyksiin. Eivät ehkä ole koskaan itse kokeneet mitään traumaattista, ja siksi eivät ymmärrä. Ehkä voisit pyytää apua joltakin psykologilta.

• Anonyymi

Miksi hakkeroit ja häiritset sinulle vaarattimien ihmisten tietokoneita? Sun täytyy olla kehittyvä psykopaatti!
        Kuka sinulle antaa siihen oikeuden ja valtuudet?

Kerroit minulle puhelimessa olevasi uskova mies: Mihin uskova voi olla valhemaailmaan sitoutunut tyyppi?
        Kerrot päivittäin olevasi esiteini-ikäinen tyttö. Kuitenkin naapurinasi tunnen rehellisen vaimosi ja toisen poikasi. Heillä aikuistuva tytär.

Kuin paatunut psykopaatti murtaudut epämääräisten kavereidesi kanssa ihmisten tietokoneisiin.
        Ellei kanssasi usko mielikuvitusmaailmaan ja olkiukkoihin, julistat heille "sodan". Heitä voit jeesuksien nimessä häiritä "oikeutetusti" sairaassa mielessäsi.

Kerrot peilikuvan sairaasta psyykestäsi syyttämällä heitä mielisairaiksi.

Kaksitahoinen mielialasairaus ei ole sinun syytäsi, mutta miksi projisoit sen sinulle epämiellyttäviin ihmisiin, jotka paljastavat sairaan mielesi sisällön.
        Olet painostanut minua presidentti Ahtisaaren virkakauden ajoista asti.

Luulit, että olen sinulle helppo nakki! Olet ( salainen )yhteiskunnallinen riesa valhekaapusi suojissa.
        Psyykessäsi on jotain slaavilaista kataluutta, suomalaiselle vierasta ja inhottavaa.
        Toivo Lång 84v. Inkeroinen Siirtolantie 5.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hakkeroit ja häiritset sinulle vaarattimien ihmisten tietokoneita? Sun täytyy olla kehittyvä psykopaatti!
        Kuka sinulle antaa siihen oikeuden ja valtuudet?

Kerroit minulle puhelimessa olevasi uskova mies: Mihin uskova voi olla valhemaailmaan sitoutunut tyyppi?
        Kerrot päivittäin olevasi esiteini-ikäinen tyttö. Kuitenkin naapurinasi tunnen rehellisen vaimosi ja toisen poikasi. Heillä aikuistuva tytär.

Kuin paatunut psykopaatti murtaudut epämääräisten kavereidesi kanssa ihmisten tietokoneisiin.
        Ellei kanssasi usko mielikuvitusmaailmaan ja olkiukkoihin, julistat heille "sodan". Heitä voit jeesuksien nimessä häiritä "oikeutetusti" sairaassa mielessäsi.

Kerrot peilikuvan sairaasta psyykestäsi syyttämällä heitä mielisairaiksi.

Kaksitahoinen mielialasairaus ei ole sinun syytäsi, mutta miksi projisoit sen sinulle epämiellyttäviin ihmisiin, jotka paljastavat sairaan mielesi sisällön.
        Olet painostanut minua presidentti Ahtisaaren virkakauden ajoista asti.

Luulit, että olen sinulle helppo nakki! Olet ( salainen )yhteiskunnallinen riesa valhekaapusi suojissa.
        Psyykessäsi on jotain slaavilaista kataluutta, suomalaiselle vierasta ja inhottavaa.
        Toivo Lång 84v. Inkeroinen Siirtolantie 5.

Er ymmärrä minusta mitään. Joten älä yritä diagnosoida minua.

• Anonyymi

toivon että näät tän vaikka kirjotan näin myöhään. siis hetken jo aattelin että oonko ite kirjottanu ton kun kuulosti niin tutulta!! itellä ihan samat oireet ja 2v takana jo tätä oloa. on sairaan pelottava ja turvaton olo tyyliin joka päivä. oon siis 15v tyttö ja kärsin myös raudanpuuteanemiasta niskat mullakin aivan jumissa! suosittelen sua käymään raudan mittaustesteissä ja ota myös kaikki vitamiiniarvot yms ja kans kilpirauhasarvot. ja myös psykologilla kannattaa käydä kun eihän sitä tiedä onko traumaperästä vai jotain fyysistä. tuli tosi sekava teksti ja laitan hirveen myöhään mut tsemppiä sulle <333 et oo ainoo joka kärsii tommosesta ja kyllä se siitä paranee kunhan annat aikaa <3

• Anonyymi

omg nii helpottavaa kuulla että jollain muullakin on! Siis vieläki kärsin tosta samasta olosta koht menny 2vuotta jo. Ja vitamiini jutut ja kaikki muutkin on kunnossa. Millasta toi sun olo on niiku tarkalleen ja mitä kaikkia muita oireita sulla on? Ja miten olo alko sulla. Helpottais kuulla!<3

• Anonyymi

rokotehaittaki voi olla

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6954
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3552
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2910
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2608
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2193
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      360
      1875
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1810
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      12
      1738
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1698
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1576
    Aihe