Viestipyynnöt? đ
Rakas đ
Vastaukset 3
- Anonyymi
Joo joku kirjoitti: ÀlÀ vaan ota yhteyttÀ.
Ja toinen: mulla ei oo sulle mitÀÀn asiaa.
EttĂ€ semmosia viestejĂ€ tĂ€nÀÀn. On kai nekin pyyntöjĂ€? đ€·ââïž - Anonyymi
Katsoin, tyhjÀÀ tÀynnÀ.
- Anonyymi
MistÀ ne pitÀÀ katsoa?
Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
MitÀ haluaisit minusta mies
MeidÀn tilanne on ns.vaikea, eikÀ olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitÀ, ettÀ mihin me tÀllÀ kaikella sÀÀtÀm721157- 551038
Kun olet noin varovainen, niin tehdÀÀn nÀin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitÀÀn paineita. Halataan lÀmpimÀsti toisiamme, ja sitÀ hetkeÀ voi viivyttÀÀ, kunnes s44999Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystÀ nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevÀt toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k74860Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enÀÀ "mun LeviÀ". KiinteistöllÀ uudet omistajat ja vÀlillÀ palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhÀn.331781SelvitetÀÀn tÀmÀ meidÀn vÀlinen juttu
Kertoisin sulle, mitÀ sinussa nÀen ja mikÀ viehÀttÀÀ eniten. PitkÀ tarina tulisi siitÀ, mutta haluisin nÀhdÀ, kun kuunte21734Harmittaa kun en saa edes tietÀÀ
miten elÀmÀssÀs menee. Niinkin tÀrkeÀ asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tÀrkeÀ, ettÀ haluaisin tietÀÀ51720- 40717
TeköÀly löytÀÀ teidÀt
TÀstÀ on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani181634Onko jo liian törkeÀÀ? SelviytyjÀt Suomi herÀttÀÀ kummastusta
SelviytyjÀt Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistÀ ankarampaa menoa. Mutta mennÀÀnkö jo liian pi8632