että olit mulle syy olla jossain. Se on ollut iso asia. Kiitos.
Tajusin äsken
18
62
Vastaukset
- Anonyymi
Tajusit äsken että et omaa omaa elämää..
- Anonyymi
Jotain sinne päin. Tajusin, ettei mulla ole mitään syytä olla missään. Se on riipaisevaa mulle, mutta ei se mikään vittuilun aihe pitäisi olla.
- Anonyymi
Sinä se osaat olla aina yhtä mukava !
Häpeä itseäsi.
- Anonyymi
Tajusin kaiken
- Anonyymi
Täällä kiittäminen on ihan vitsi.
- Anonyymi
No jopa vitsin murjaisit.
- Anonyymi
Tämä paikka on täysi vitsi, sen tiedän. Mutta "rakkaani" käy täällä myös, senkin tiedän.
- Anonyymi
Syy ja seuraus ja lopputulema ❤️
- Anonyymi
Minullekin rakkaus on antanut tavoitteen selvitä ja tehdä itsestäni paremman ihmisen. Haluaisin olla häntä varten se parempi versio itsestäni.
- Anonyymi
Minäkin haluan olla parempi
Taidan muuten ollakin
Ihanaa lukea tuollaista , sinäkin .
Haluaisin vaan nähdä ja kuulla ja huomata edistyneesi - Anonyymi
Hienosti sanottu.
- Anonyymi
Mikä sua sitten estää olemasta paras versio itsestäsi?
- Anonyymi
Olet paras versio itsestäsi jo nyt. Me kaikki ollaan.
Rakastan häntä sellaisena kuin on. Oikea rakkaus ei vaadi toista muuttumaan, se vaan on, koska se on.
- Anonyymi
Kaikki me tajutaan se sun syy.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=V_uxfP5JOCg
Tahroja ne vain olivatkin
https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm- Anonyymi
En jaksa nyt linkkejä, sori, pitkä päivä takana.
- Anonyymi
Tajusin että rakastan sua yhä
- Anonyymi
Itse olen tiennyt sen siitä hetkestä kun rakastuin häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa301980- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508