Oletteko kuvanneet videokameralla livevideota veneen pohjasta kun se on vedessä?
Olisi mukava saada kauden kuluessa kuvaa veneen pohjasta ja erityisesti minua kiinnostaa livevideokuva. Tämä on siis sellainen kuvavirta, jota katsotaan samaan aikaan monitorista.
Tuollaisella kameralla voisi myös katsella rantautuessa mitä keulan edessä on tulossa vastaan.
Tiedän, että on olemassa kameroita, joilla voi kuvata veden alla ja sitten katsoa myöhemmin niitä tallenteita.
AD31
Veneen pohjan kuvaaminen
14
86
Vastaukset
- Anonyymi
Katokkin sitten ettet syyllisty vesistöjen pohjien kartoittamiseen ja taltiontiin, koska se on kiellettyä tavan tallaajilta!
Mutta senhän sinä jo tiesitkin, ja provoilet vaan tahallasi.- Anonyymi
Joo, aivan tahallaan tässä ollaan asialla. Enkä nyt aikonut lähteä merelle sitä varten kuvailemaan.
Lähde sinäkin ulos lenkille aivoja tuulettamaan, ettei sieltä pursu ulos joutavaa töhnää näppäimistön äärellä D.
AD31 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aivan tahallaan tässä ollaan asialla. Enkä nyt aikonut lähteä merelle sitä varten kuvailemaan.
Lähde sinäkin ulos lenkille aivoja tuulettamaan, ettei sieltä pursu ulos joutavaa töhnää näppäimistön äärellä D.
AD31Laitonta mikä laitonta, riippumatta siitä, mitä olit omasta mielestäsi aikonut.
Oliko muuta kysyttävää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitonta mikä laitonta, riippumatta siitä, mitä olit omasta mielestäsi aikonut.
Oliko muuta kysyttävää?On todellakin kysyttävää.
Jos minä katselen sitä striimattua kuvaa eikä se mene mihinkään tallenusvälineeseen, miten siinä voi rikkoa määräyksiä?
Toisekseen veneilen Saimaan vesistössä, enkä usko että ne määräykset koskevat sisävesien rantautumista tai veneen pohjan tutkimista.
Sinä taidat olla tuo täällä päivystävä änkyrä, joka on räkyttämässä jokaisessa ketjussa, mitä täällä avataan.
Koeta keksiä itse jotakin rakentavaa keskustelua ja lopeta tuollainen älytön kohkaaminen.
AD31 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todellakin kysyttävää.
Jos minä katselen sitä striimattua kuvaa eikä se mene mihinkään tallenusvälineeseen, miten siinä voi rikkoa määräyksiä?
Toisekseen veneilen Saimaan vesistössä, enkä usko että ne määräykset koskevat sisävesien rantautumista tai veneen pohjan tutkimista.
Sinä taidat olla tuo täällä päivystävä änkyrä, joka on räkyttämässä jokaisessa ketjussa, mitä täällä avataan.
Koeta keksiä itse jotakin rakentavaa keskustelua ja lopeta tuollainen älytön kohkaaminen.
AD31Itse sinä aloituksessa puhuit tallentamisesta.
Ja sinuna tarkistaisin tuota omaa asennepuoltasi.
Senkus kuvaat, omalla vastuulla. Mitä täällä kyselet joutavia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sinä aloituksessa puhuit tallentamisesta.
Ja sinuna tarkistaisin tuota omaa asennepuoltasi.
Senkus kuvaat, omalla vastuulla. Mitä täällä kyselet joutavia?Kylläpä sinä osaat asian kääntää sopivasti.
” Tiedän, että on olemassa kameroita, joilla voi kuvata veden alla ja sitten katsoa myöhemmin niitä tallenteita”.
Tuossa ei mainita sanallakaan, että minä haluan tallentaa. Ilmoitin vain tietäväni, että veden alla voi kuvata. Olen nähnyt useita luontofilmejä, joita on kuvattu ympäri maailmaa.
Peruskysymys, jonka olen tuonut esiin, on se että miten sieltä kamerasta saadaan tulemaan livekuvaa monitoriin.
Vaikuttaa aika varmalta, ettei sinusta ole tuohon kysymykseen vastaamaan, joten ole hybä ja siirry häiritsemään johonkin toiseen ketjuun.
AD31 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinä osaat asian kääntää sopivasti.
” Tiedän, että on olemassa kameroita, joilla voi kuvata veden alla ja sitten katsoa myöhemmin niitä tallenteita”.
Tuossa ei mainita sanallakaan, että minä haluan tallentaa. Ilmoitin vain tietäväni, että veden alla voi kuvata. Olen nähnyt useita luontofilmejä, joita on kuvattu ympäri maailmaa.
Peruskysymys, jonka olen tuonut esiin, on se että miten sieltä kamerasta saadaan tulemaan livekuvaa monitoriin.
Vaikuttaa aika varmalta, ettei sinusta ole tuohon kysymykseen vastaamaan, joten ole hybä ja siirry häiritsemään johonkin toiseen ketjuun.
AD31En muuten siirry.
Oliko muuta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinä osaat asian kääntää sopivasti.
AD312.4GHz taajuus vaimenee vedessä jo niin lyhyellä matkalla että - jos langattomasti haluat kuvaa - tarvitset WiFi-jatkokaapelin joka ylettyy pinnalle. Ainakin Cam-Do.com näyttää tekevän useammankin action-kameran kotelolle sopivaa kaapelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2.4GHz taajuus vaimenee vedessä jo niin lyhyellä matkalla että - jos langattomasti haluat kuvaa - tarvitset WiFi-jatkokaapelin joka ylettyy pinnalle. Ainakin Cam-Do.com näyttää tekevän useammankin action-kameran kotelolle sopivaa kaapelia.
Kiitos kun tulit vastaamaan.
Kun kysyin erään tunnetun kameraliikkeen edustajalta miten sen tunnetun actionkameran kuva siirtyy sieltä kamerasta eteenpäin, niin vastaus oli, että wifillä.
Minäkin ajattelin, ettei se taida ollakaan yksinkertainen asia tuoda livekuvaa veden alta.
Tuo sai minut kirjoittamaan tänne, että olisiko muilla veneilijöillä ollut kokemusta tuollaisesta kuvaamisesta.
Nyt on sitten aika palata ykkösruutuun tässä livekuvaamisessa.
Kiitos sinulle.
AD31
- Anonyymi
minulla taas on videokamerayhteys septitankin ulostuloläpivientiin. saan kicksejä kun pumppaan kammesta ja pökäleet ja vessapaperit leijailee meren pohjaan. tunnen suorastaan syyllisyyttä nautinnosta kun katson ohjaamossa kuvaruudulta tapahtumaa !
- Anonyymi
Tunnen himosi, veli hyvä! Minulla on myös mastossa kamera, ja katselen yhtä aikaa naapuriveneen muijaa ja omia paskapökäleitä leijailemaasa veneeni alla. Tulis jo kesä ja naapurinmuijalla kevyempi vaatetus. Kyllä on ihqua, mitä kaikkea nykykameroilla voikaan tehdä!
- Anonyymi
Mulla taas on videokamera kotona jossa pidän tietokonetta auki verkkopankin tapahtumasivu auki. Venettä ajaessa samalla voi kojelaudalla olevalta kuvaruudulta seurata kun tankkaus- ja varaosavelotukset päivittyy tasaisin väliajoin ja saa aina jännittää, ehtiikö kotisatamaan ennen kun tili on tyhjä
- Anonyymi
Nykyajan huvituksia, ei ihme jotta sattuu ja tapahtuu...
Onkohan puukotuksia tulossa tänä kesänä yöpymis paikoissa yms. Kun trendit maissa viittaavat kasvuun, kun nuoremmat sukupolvet tulevat...- Anonyymi
Onneksi tään kansanosan veneilykulttuuri liitty vain Välimeren ylittämiseen. Sitten kun Mogadishun moottorivenekerho rantautuu Suomen vesille, on aika lopettaa vesillä liikkuminen. Toistaiseksi purjehdus on pääsääntöisesti valkoisten heteroiden hommaa. KOtivesillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812