Veneen pohjan kuvaaminen

Anonyymi

Oletteko kuvanneet videokameralla livevideota veneen pohjasta kun se on vedessä?
Olisi mukava saada kauden kuluessa kuvaa veneen pohjasta ja erityisesti minua kiinnostaa livevideokuva. Tämä on siis sellainen kuvavirta, jota katsotaan samaan aikaan monitorista.
Tuollaisella kameralla voisi myös katsella rantautuessa mitä keulan edessä on tulossa vastaan.
Tiedän, että on olemassa kameroita, joilla voi kuvata veden alla ja sitten katsoa myöhemmin niitä tallenteita.
AD31

14

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katokkin sitten ettet syyllisty vesistöjen pohjien kartoittamiseen ja taltiontiin, koska se on kiellettyä tavan tallaajilta!

      Mutta senhän sinä jo tiesitkin, ja provoilet vaan tahallasi.

      • Anonyymi

        Joo, aivan tahallaan tässä ollaan asialla. Enkä nyt aikonut lähteä merelle sitä varten kuvailemaan.
        Lähde sinäkin ulos lenkille aivoja tuulettamaan, ettei sieltä pursu ulos joutavaa töhnää näppäimistön äärellä D.
        AD31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, aivan tahallaan tässä ollaan asialla. Enkä nyt aikonut lähteä merelle sitä varten kuvailemaan.
        Lähde sinäkin ulos lenkille aivoja tuulettamaan, ettei sieltä pursu ulos joutavaa töhnää näppäimistön äärellä D.
        AD31

        Laitonta mikä laitonta, riippumatta siitä, mitä olit omasta mielestäsi aikonut.

        Oliko muuta kysyttävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitonta mikä laitonta, riippumatta siitä, mitä olit omasta mielestäsi aikonut.

        Oliko muuta kysyttävää?

        On todellakin kysyttävää.
        Jos minä katselen sitä striimattua kuvaa eikä se mene mihinkään tallenusvälineeseen, miten siinä voi rikkoa määräyksiä?

        Toisekseen veneilen Saimaan vesistössä, enkä usko että ne määräykset koskevat sisävesien rantautumista tai veneen pohjan tutkimista.

        Sinä taidat olla tuo täällä päivystävä änkyrä, joka on räkyttämässä jokaisessa ketjussa, mitä täällä avataan.

        Koeta keksiä itse jotakin rakentavaa keskustelua ja lopeta tuollainen älytön kohkaaminen.
        AD31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todellakin kysyttävää.
        Jos minä katselen sitä striimattua kuvaa eikä se mene mihinkään tallenusvälineeseen, miten siinä voi rikkoa määräyksiä?

        Toisekseen veneilen Saimaan vesistössä, enkä usko että ne määräykset koskevat sisävesien rantautumista tai veneen pohjan tutkimista.

        Sinä taidat olla tuo täällä päivystävä änkyrä, joka on räkyttämässä jokaisessa ketjussa, mitä täällä avataan.

        Koeta keksiä itse jotakin rakentavaa keskustelua ja lopeta tuollainen älytön kohkaaminen.
        AD31

        Itse sinä aloituksessa puhuit tallentamisesta.

        Ja sinuna tarkistaisin tuota omaa asennepuoltasi.

        Senkus kuvaat, omalla vastuulla. Mitä täällä kyselet joutavia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sinä aloituksessa puhuit tallentamisesta.

        Ja sinuna tarkistaisin tuota omaa asennepuoltasi.

        Senkus kuvaat, omalla vastuulla. Mitä täällä kyselet joutavia?

        Kylläpä sinä osaat asian kääntää sopivasti.
        ” Tiedän, että on olemassa kameroita, joilla voi kuvata veden alla ja sitten katsoa myöhemmin niitä tallenteita”.
        Tuossa ei mainita sanallakaan, että minä haluan tallentaa. Ilmoitin vain tietäväni, että veden alla voi kuvata. Olen nähnyt useita luontofilmejä, joita on kuvattu ympäri maailmaa.
        Peruskysymys, jonka olen tuonut esiin, on se että miten sieltä kamerasta saadaan tulemaan livekuvaa monitoriin.
        Vaikuttaa aika varmalta, ettei sinusta ole tuohon kysymykseen vastaamaan, joten ole hybä ja siirry häiritsemään johonkin toiseen ketjuun.
        AD31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinä osaat asian kääntää sopivasti.
        ” Tiedän, että on olemassa kameroita, joilla voi kuvata veden alla ja sitten katsoa myöhemmin niitä tallenteita”.
        Tuossa ei mainita sanallakaan, että minä haluan tallentaa. Ilmoitin vain tietäväni, että veden alla voi kuvata. Olen nähnyt useita luontofilmejä, joita on kuvattu ympäri maailmaa.
        Peruskysymys, jonka olen tuonut esiin, on se että miten sieltä kamerasta saadaan tulemaan livekuvaa monitoriin.
        Vaikuttaa aika varmalta, ettei sinusta ole tuohon kysymykseen vastaamaan, joten ole hybä ja siirry häiritsemään johonkin toiseen ketjuun.
        AD31

        En muuten siirry.

        Oliko muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinä osaat asian kääntää sopivasti.
        ” Tiedän, että on olemassa kameroita, joilla voi kuvata veden alla ja sitten katsoa myöhemmin niitä tallenteita”.
        Tuossa ei mainita sanallakaan, että minä haluan tallentaa. Ilmoitin vain tietäväni, että veden alla voi kuvata. Olen nähnyt useita luontofilmejä, joita on kuvattu ympäri maailmaa.
        Peruskysymys, jonka olen tuonut esiin, on se että miten sieltä kamerasta saadaan tulemaan livekuvaa monitoriin.
        Vaikuttaa aika varmalta, ettei sinusta ole tuohon kysymykseen vastaamaan, joten ole hybä ja siirry häiritsemään johonkin toiseen ketjuun.
        AD31

        2.4GHz taajuus vaimenee vedessä jo niin lyhyellä matkalla että - jos langattomasti haluat kuvaa - tarvitset WiFi-jatkokaapelin joka ylettyy pinnalle. Ainakin Cam-Do.com näyttää tekevän useammankin action-kameran kotelolle sopivaa kaapelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2.4GHz taajuus vaimenee vedessä jo niin lyhyellä matkalla että - jos langattomasti haluat kuvaa - tarvitset WiFi-jatkokaapelin joka ylettyy pinnalle. Ainakin Cam-Do.com näyttää tekevän useammankin action-kameran kotelolle sopivaa kaapelia.

        Kiitos kun tulit vastaamaan.
        Kun kysyin erään tunnetun kameraliikkeen edustajalta miten sen tunnetun actionkameran kuva siirtyy sieltä kamerasta eteenpäin, niin vastaus oli, että wifillä.
        Minäkin ajattelin, ettei se taida ollakaan yksinkertainen asia tuoda livekuvaa veden alta.
        Tuo sai minut kirjoittamaan tänne, että olisiko muilla veneilijöillä ollut kokemusta tuollaisesta kuvaamisesta.
        Nyt on sitten aika palata ykkösruutuun tässä livekuvaamisessa.
        Kiitos sinulle.
        AD31


    • Anonyymi

      minulla taas on videokamerayhteys septitankin ulostuloläpivientiin. saan kicksejä kun pumppaan kammesta ja pökäleet ja vessapaperit leijailee meren pohjaan. tunnen suorastaan syyllisyyttä nautinnosta kun katson ohjaamossa kuvaruudulta tapahtumaa !

      • Anonyymi

        Tunnen himosi, veli hyvä! Minulla on myös mastossa kamera, ja katselen yhtä aikaa naapuriveneen muijaa ja omia paskapökäleitä leijailemaasa veneeni alla. Tulis jo kesä ja naapurinmuijalla kevyempi vaatetus. Kyllä on ihqua, mitä kaikkea nykykameroilla voikaan tehdä!


    • Anonyymi

      Mulla taas on videokamera kotona jossa pidän tietokonetta auki verkkopankin tapahtumasivu auki. Venettä ajaessa samalla voi kojelaudalla olevalta kuvaruudulta seurata kun tankkaus- ja varaosavelotukset päivittyy tasaisin väliajoin ja saa aina jännittää, ehtiikö kotisatamaan ennen kun tili on tyhjä

    • Anonyymi

      Nykyajan huvituksia, ei ihme jotta sattuu ja tapahtuu...

      Onkohan puukotuksia tulossa tänä kesänä yöpymis paikoissa yms. Kun trendit maissa viittaavat kasvuun, kun nuoremmat sukupolvet tulevat...

      • Anonyymi

        Onneksi tään kansanosan veneilykulttuuri liitty vain Välimeren ylittämiseen. Sitten kun Mogadishun moottorivenekerho rantautuu Suomen vesille, on aika lopettaa vesillä liikkuminen. Toistaiseksi purjehdus on pääsääntöisesti valkoisten heteroiden hommaa. KOtivesillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe