millainen autona,,haussa diesel, kestääkö mitä tyyppiviat,koska kaikissa autoissa jotai vikaa,, onko veturina hyvä : asiallisia kommentteja kuunnellaan lapset saa unohtaa leikkimisen,,
viitossarjan bemu
20
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kun 500-sarjaa on valmistettu diesel moottorilla vuodesta 1983 lähtien ja sitä on tehty sen jälkeen kuudella eri korimallilla, olisi noihin kysymyksiin helpompaa vastata jos tietäisi että mitä olet etsimässä.
Ihan aikuinen täällä kirjoittaa tuohon lapselliseen kysymykseen.- Anonyymi
auto oli vm 2011 diesel ajettu oli 280000 muistaakseni 520 bemu oli kyseessä
- Anonyymi
Olen ajanut 520 D nelivedolla vuoden verran ja ihan olen tyytyväinen autoon. Ei ole toistaiseksi ilmennyt mitään ongelmia, auto on pienikulutuksellinen ja loistava ajaa. Alussa opettelua vaati tuo auton "tietokone" kun oli aiemmin tottunut yksinkertaisimpiin säätönappuloihin.
- Anonyymi
Onhan tuo jo kovin vanha ja kilsojakin nähnyt, eli ihan on tuurissa ja edellisten omistajien ajotyylien ja huolenpidon armoilla miltä tulevaisuus näyttää.
- Anonyymi
sitähän se on aina käytetyn laitto,, pyysin huoltokirjasta kuvia nii se jo antaa vähä tietoa miten on pidetty
- Anonyymi
Sama kävi mielessä mutta jos sen sanoo ääneen niin hän pitää sitä epäasiallisena ja lapsellisena kommenttina joten ajattelin että ostakoot pois, jokainen maksaa oppirahansa itse.
- Anonyymi
Vaikka olisi pidetty kuin kukkaa kämmenellä niin kuluuhan ne silti. Toisessa ketjussa eräs volvo dieselin omistaja huokailee kun suutinremontti maksaa 2000 euroa ja kytkimen uusimiseen menee 1700.
Eiköhän se varmaa ole että jos tuollaisen ostaa ja 100tkm työntää mittariin niin menee pyöränlaakeria, pakoputkea, alustan niveliä, tuulilasi ja joku kalliimpi, yli 1000 euron paikka hajoaa.
Viidessä vuodessa 5000 euroa korjauksiin niin ollaan jossakin suuruusluokassa. Pari rengassarjaa tuohon päälle.
- Anonyymi
ei oo viel tullu vastaa autoo jossa ei olis joskus vikaa ja ne aina maksaa varsinkin volvossa,, siihen on niin kalliit osat että huh ja aina saa olla hakemassa
- Anonyymi
Volvoissa on surkea automaatti laatikko, siksi kytkin ja siitin jumppaa!!
- Anonyymi
Saksalaisen kun ostaa, niin tyyppivikoja riittää, MB nyt on jonkunlainen, mutta itse kierrän kaikki sakut kaukaa. Nuorenpana noita fanitin, mutta iän ja järjen karttuessa, nämä eivät ole enää minulle vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
Mutta jos haluaa autolta ajo-ominaisuuksia, varusteita ja hiljaisuutta, ei tojota taida olla ihan kärkipäätä lähelläkään...
Viat saa korjattua rahalla, ajo-omituisuuksia ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
Mutta jos haluaa autolta ajo-ominaisuuksia, varusteita ja hiljaisuutta, ei tojota taida olla ihan kärkipäätä lähelläkään...
Viat saa korjattua rahalla, ajo-omituisuuksia ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
Mutta jos haluaa ajo-ominaisuuksia, varusteita ja hiljaista kyytiä, kannattaa pysyä kaukana tojotasta tai muista japsimerkeistä.
Muutenkin samaa vuosimallia verratessa, joku premium-merkki vaan tuntuu heti n.10 vuotta uudemmalta.
Viat saa rahalla korjattua, ajo-omituisuuksia ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
Mutta jos haluaa ajo-ominaisuuksia, varusteita ja hiljaista kyytiä, kannattaa pysyä kaukana tojotasta tai muista japsimerkeistä.
Muutenkin samaa vuosimallia verratessa, joku premium-merkki vaan tuntuu heti n.10 vuotta uudemmalta.
Viat saa rahalla korjattua, ajo-omituisuuksia ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
Mutta jos haluaa ajo-ominaisuuksia, varusteita ja hiljaista kyytiä, kannattaa pysyä kaukana tojotasta tai muista japsimerkeistä.
Muutenkin samaa vuosimallia verratessa, joku premium-merkki vaan tuntuu heti n.10 vuotta uudemmalta.
Viat saa rahalla korjattua, ajo-omituisuuksia ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
Mutta jos haluaa ajo-ominaisuuksia, varusteita ja hiljaista kyytiä, kannattaa pysyä kaukana tojotasta tai muista japsimerkeistä.
Muutenkin samaa vuosimallia verratessa, joku premium-merkki vaan tuntuu heti n.10 vuotta uudemmalta.
Viat saa rahalla korjattua, ajo-omituisuuksia ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa ostaa käytetyn auton, jossa ei ole tyyppivikoja silloin pitää ostaa TOYOTA. Niissä ei ole tyyppivikoja eikä ylipäätään mitään vikoja. Toyotat on tehty kestämään lähes ikuisesti.
Mutta jos haluaa ajo-ominaisuuksia, varusteita ja hiljaista kyytiä, kannattaa pysyä kaukana tojotasta tai muista japsimerkeistä.
Muutenkin samaa vuosimallia verratessa, joku premium-merkki vaan tuntuu heti n.10 vuotta uudemmalta.
Viat saa rahalla korjattua, ajo-omituisuuksia ei.
- Anonyymi
Jos oikein hartaasti toivotaan yhdessä, niin johonkin Volvoon tulee varmasti kallis vika :-)
- Anonyymi
520i on varsin sivutuuliherkkä, ja sitähän jo koeajossa sanottiin. Viime syksyn myrskyssä riuhtaisi etupäätä, että vähän hätkähti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1499747Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1696149Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El335497Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1725451MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny64482Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään594453Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m883541Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783499En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102991Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1282950