Mulla on siis tosi paha esiintymiskammo ja huomenna pitäis esittää esitelmä luokan edessä. Ja viime kerralla ku piti esittää joku hissan juttu nii mä pyörryin. No mä keskustelin opettajan kanssa tästä ja hänen mielestä se olisi muille epäreilua jos mun ei tarvii esittää joten pakottaa mua esittämään tämän. Eli pliis kertokaa syitä jäädä kotiin!! 😭
Haluan jäädä pois koulusta huomenna
1
107
Vastaukset
Moikka!
Näyttäisi siltä, että esitelmä on jo ohi. Miten meni? Menitkö kouluun?
Esitelmän pidon lykkääminen pidentää vain jännitykseen kuluvaa aikaa. Parempi rykäistä kerralla pois, niin ei tarvitse kauaa stressata.
Jännittäminen on täysin normaalia ja luonnollista. Voisiko tilanteeseen auttaa, jos istuu vaikka opettajan pöydän takana esitelmää pitäessään? Myös esimerkiksi suklaapalan syöminen ennen esitelmän pitoa voisi auttaa pyörrytykseen. Kannattaa myös mainita esitelmän aluksi yleisölle omasta jännittämisestään, usein olen huomannut sen jo auttavan vähän.
Annika / Nurmijärven Saapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311