Minun 1.v kissa saa tän viikon lopussa tai Ens viikon alussa pentuja.
Ja siis ei ole vahinko pentue vaan tarkoitettu....
En tiedä paljoa synnytyksestä mutta luulen tietäväni tarpeeksi mutta minua mietityttää mitä kissa tekee kun supistuksia tulee?
Etsin tietoa kissan synnytyksestä!
8
728
Vastaukset
- Anonyymi
Klo.8 kisu pyöri ympäriinsä ja etsii pesäpaikkaa...
Meni laatikko on jossa on pyyhkeitä❤
En tiedä alkaako/alkoiko synnytys mutta kissa kehrää ja pyörii.....
Kisun peräpää on puhdas että varmaan alku supistukset(en tiedä mitkä on supistukset tai no TIÄN mut en tiä mitä kissa tekee sillo ja luulen et Sul on supistuksii)- Anonyymi
Siis klo. 7.50
- Anonyymi
Siis sil on
- Anonyymi
Mikä tilanne juuri nyt? Luethan tämän, vaikka vastaus tuleekin mahdollisesti myöhässä. Toivottavasti synnytys sujuu ilman komplikaatioita https://firstvet.com/fi/artikkeleita/kissan-tiineys-ja-synnytys
- Anonyymi
No vähän...
Mutta syntyi neljä tervettä pentua❤
Kolme valkoisen kirjavaa ja yksi harmaavalkea.
Synnyttäjä oli yönmusta maatiaiskissa- Anonyymi
Mitä pennuille kuuluu?
- Anonyymi
Ihanaa! Onneksi olkoon kaikille!
- Anonyymi
Teettää pennulle pennut, eikä tiedä asiasta mitään, vastuutonta🙈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810