Päätimme testata siivouspalvelua ja meillä kävi ihan luotettavan oloisen firman siivooja. Pölyt lähti mutta samalla arvokkaat timanttikorvakorut. Tässä on varmaan aika heikot mahdollisuudet saada mitään takaisin, käytännössä mahdotonta todistaa, että on varastettu eikä esim hukkuneet.
Onko muille käynyt vastaavaa?
Siivooja varasti koruja
8
788
Vastaukset
- Anonyymi
Putsaamista on tunnetusti monenlaista. Mutta mikä ihmeen paikka sellainen on, jossa on arvokkaita koruja, mutta ei valvontakameroita? Olivatko korut jonkun työntekijän henkilökohtaista omaisuutta? Sitten ei voi kuin ihmetellä, miksi sellaisia työpaikalle edes joku vie mukanaan.
Itse en koskaan ota työpaikalle mitään liian rakasta tai kallisarvoista, esim. pankkikorttia, vaan vain tarvittavan käteisumman lounasta yms. varten, koska laukut säilytetään yleisessä tilassa, johon niitä pääsee kuka vain työntekijöistä penkomaan.
Johan sen nyt uutisotsikotkin ovat opettaneet, että epärehellisyyttä on nykyään kaikkialla, eikä ihmisen pärstäkertoimesta voi mitään päätellä, onko joku varas vai ei.
Itse olin joskus vammaisavustuksen lyhytkurssilla, johon sattui osallistumaan myös henkilö, joka ei minusta jostain syystä tykännyt. Hän vei tauolla päähineeni, jonka sitten kyllä palautti tiettyjen toimenpiteitten jälkeen. Se opetti itselleni, että kuka vain voi tehdä mitä vain tyhmää ja missä vain. - Anonyymi
Mitä aloitus kertoo aloittajasta ?
- Anonyymi
Minultakin lähti valkokultakellon. Siivooja ei puhunut mitään kaveri kiinnitti aina huomiota sen mukaan mitä toinen teki toisessa huoneessa. Lähtiessään ei näyttänyt kasvojakaan. Tuntuu siltä, että kuvasi myöskin papereitani. Äiti ja poika.
- Anonyymi
Lisää näitä !!
- Anonyymi
Laittakaa nyt hyvät ihmiset ne kallisarvoiset korut lukkojen taka piiloon, ettei ne ole esillä, kun siivooja tulee.
- Anonyymi
En koskaan päästä kotiini ulkolaisia siivoojia eivät oli luotettavia. Siivouksen ajan olen kotona kun rosvo yrittää aina
- Anonyymi
Tatjaana tuli ja putsasi. Pölyt ja korut. Lisää maahanmuuttoa!
- Anonyymi
Meillä kävi myös siivousfirmasta ulkomaalainen siivooja, jonka mukana lähtivät hopeakorut ja pari pientä koriste-esinettä. Kun parin viikon päästä huomasin asian, sitä oli mahdoton todistaa, eikä (!!) ko. siivoojakaan "enää ole meillä töissä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988