Päätimme testata siivouspalvelua ja meillä kävi ihan luotettavan oloisen firman siivooja. Pölyt lähti mutta samalla arvokkaat timanttikorvakorut. Tässä on varmaan aika heikot mahdollisuudet saada mitään takaisin, käytännössä mahdotonta todistaa, että on varastettu eikä esim hukkuneet.
Onko muille käynyt vastaavaa?
Siivooja varasti koruja
9
968
Vastaukset
- Anonyymi
Putsaamista on tunnetusti monenlaista. Mutta mikä ihmeen paikka sellainen on, jossa on arvokkaita koruja, mutta ei valvontakameroita? Olivatko korut jonkun työntekijän henkilökohtaista omaisuutta? Sitten ei voi kuin ihmetellä, miksi sellaisia työpaikalle edes joku vie mukanaan.
Itse en koskaan ota työpaikalle mitään liian rakasta tai kallisarvoista, esim. pankkikorttia, vaan vain tarvittavan käteisumman lounasta yms. varten, koska laukut säilytetään yleisessä tilassa, johon niitä pääsee kuka vain työntekijöistä penkomaan.
Johan sen nyt uutisotsikotkin ovat opettaneet, että epärehellisyyttä on nykyään kaikkialla, eikä ihmisen pärstäkertoimesta voi mitään päätellä, onko joku varas vai ei.
Itse olin joskus vammaisavustuksen lyhytkurssilla, johon sattui osallistumaan myös henkilö, joka ei minusta jostain syystä tykännyt. Hän vei tauolla päähineeni, jonka sitten kyllä palautti tiettyjen toimenpiteitten jälkeen. Se opetti itselleni, että kuka vain voi tehdä mitä vain tyhmää ja missä vain. - Anonyymi
Mitä aloitus kertoo aloittajasta ?
- Anonyymi
Minultakin lähti valkokultakellon. Siivooja ei puhunut mitään kaveri kiinnitti aina huomiota sen mukaan mitä toinen teki toisessa huoneessa. Lähtiessään ei näyttänyt kasvojakaan. Tuntuu siltä, että kuvasi myöskin papereitani. Äiti ja poika.
- Anonyymi
Lisää näitä !!
- Anonyymi
Laittakaa nyt hyvät ihmiset ne kallisarvoiset korut lukkojen taka piiloon, ettei ne ole esillä, kun siivooja tulee.
- Anonyymi
En koskaan päästä kotiini ulkolaisia siivoojia eivät oli luotettavia. Siivouksen ajan olen kotona kun rosvo yrittää aina
- Anonyymi
Tatjaana tuli ja putsasi. Pölyt ja korut. Lisää maahanmuuttoa!
- Anonyymi
Meillä kävi myös siivousfirmasta ulkomaalainen siivooja, jonka mukana lähtivät hopeakorut ja pari pientä koriste-esinettä. Kun parin viikon päästä huomasin asian, sitä oli mahdoton todistaa, eikä (!!) ko. siivoojakaan "enää ole meillä töissä".
- Anonyymi
Missä kaupungissa nämä on tapahtunut? Meiltä viime kesänä vanhuksen kämpästä myös varastettu kaikki korut, mariskooli, pöytähopeita. Olis kiva saada tekijä vastuuseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720