Siivooja varasti koruja

Anonyymi

Päätimme testata siivouspalvelua ja meillä kävi ihan luotettavan oloisen firman siivooja. Pölyt lähti mutta samalla arvokkaat timanttikorvakorut. Tässä on varmaan aika heikot mahdollisuudet saada mitään takaisin, käytännössä mahdotonta todistaa, että on varastettu eikä esim hukkuneet.

Onko muille käynyt vastaavaa?

7

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putsaamista on tunnetusti monenlaista. Mutta mikä ihmeen paikka sellainen on, jossa on arvokkaita koruja, mutta ei valvontakameroita? Olivatko korut jonkun työntekijän henkilökohtaista omaisuutta? Sitten ei voi kuin ihmetellä, miksi sellaisia työpaikalle edes joku vie mukanaan.

      Itse en koskaan ota työpaikalle mitään liian rakasta tai kallisarvoista, esim. pankkikorttia, vaan vain tarvittavan käteisumman lounasta yms. varten, koska laukut säilytetään yleisessä tilassa, johon niitä pääsee kuka vain työntekijöistä penkomaan.

      Johan sen nyt uutisotsikotkin ovat opettaneet, että epärehellisyyttä on nykyään kaikkialla, eikä ihmisen pärstäkertoimesta voi mitään päätellä, onko joku varas vai ei.

      Itse olin joskus vammaisavustuksen lyhytkurssilla, johon sattui osallistumaan myös henkilö, joka ei minusta jostain syystä tykännyt. Hän vei tauolla päähineeni, jonka sitten kyllä palautti tiettyjen toimenpiteitten jälkeen. Se opetti itselleni, että kuka vain voi tehdä mitä vain tyhmää ja missä vain.

    • Anonyymi

      Mitä aloitus kertoo aloittajasta ?

    • Anonyymi

      Minultakin lähti valkokultakellon. Siivooja ei puhunut mitään kaveri kiinnitti aina huomiota sen mukaan mitä toinen teki toisessa huoneessa. Lähtiessään ei näyttänyt kasvojakaan. Tuntuu siltä, että kuvasi myöskin papereitani. Äiti ja poika.

    • Anonyymi

      Lisää näitä !!

    • Anonyymi

      Laittakaa nyt hyvät ihmiset ne kallisarvoiset korut lukkojen taka piiloon, ettei ne ole esillä, kun siivooja tulee.

    • Anonyymi

      En koskaan päästä kotiini ulkolaisia siivoojia eivät oli luotettavia. Siivouksen ajan olen kotona kun rosvo yrittää aina

    • Anonyymi

      Tatjaana tuli ja putsasi. Pölyt ja korut. Lisää maahanmuuttoa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe