Etätehtäviä tytölle

Olen blondi, 22v., 177/69, c -kuppi ja posliini ja käskystä avaan tässä oman keskustelun. Otan siis etätehtäviä mielelläni vastaan. Mulla on vibra käytössä. Voisin hankkia muutakin. Antakaa vinkkejä tai käskyjä, mitä kannattaisi hankkia, mutta opiskelijabudjetilla mennään.

Ensimmäiseen käskyyn sisältyi, että valitsen itse tehtävän tuolta aikaisemmasta keskustelusta. Käyn valitsemassa ja palaan tänne raportoimaan.

21

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla ei oo anustappia ja siksi vähän rajoittaa tehtävän valintaa. Otan kuitenkin tuolta vanhoista ton, jossa joutuu ulos tiukoissa trikoissa ja paidassa, jossa nännit nöpöttävät paidan läpi. Lähden nyt käymään kaupassa tuossa asussa.

      • Anonyymi

        Laita kuva asustasi aijaa.comiin tai jonnekin muuhun kuvapalveluun. Sinua ei tarvitse tunnistaa kuvasta ja se saa olla palvelussa josta saat sen helposti poistettua kunhan halukkaat on sen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kuva asustasi aijaa.comiin tai jonnekin muuhun kuvapalveluun. Sinua ei tarvitse tunnistaa kuvasta ja se saa olla palvelussa josta saat sen helposti poistettua kunhan halukkaat on sen nähnyt.

        Luonnollisesti jaa tänne linkki kuvastasi.


      • Anonyymi

        Älä siitä tapista välitä tai aivan älyttömistä ehdotuksista.
        Kiva kun tulit leikkikaluksi. Tuo tunnus juttu on hyvä niin tiedetään sinun olevan kertomassa.
        Raportit kirjoitat rinnat paljaana. Otat puhelimen ja avaat kameran. Katsot millaiselle näytät siinä rinnat paljaana ja kuvittelet miltä tuntuisi jos vieraat miehet katsoisivat sinun alaston kuvia.


      • Anonyymi

        toivottavasti nähdään


      • Anonyymi

        Tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee

        Kahvi


      • Anonyymi

        Löytyykö kik?


    • Anonyymi

      Laita kuva jossa runkkaat kaupan vessassa/sovituskopissa

    • Olisi kiva kirjoitella...

      • Anonyymi

        …tai laulaa ja soittaa banjoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        …tai laulaa ja soittaa banjoa.

        Suostutko kuuntelemaan?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Suostutko kuuntelemaan?

        Vain pakotettuna…


    • Anonyymi

      Käytä vibraa niin että melkein saat orgasmin. Sitten lopeta. Pidä taukoa ja aloita alusta. Orgasmiin asti saat mennä vasta 20.00 ja päivän aikana täytyy käydä orgasmin rajalla vähintään 5 kertaa.

      • Anonyymi

        Raportoi tänne tuntemuksiasi ja miten tehtävä etenee.


    • Anonyymi

      Löytyykö kik?

    • Anonyymi

      Lupaava alku mutta arvaten tökkäsi. Hyviä ideoita ennätti tulla kuitenkin.

    • Anonyymi

      Postisi toimii? Tai kik tms?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe