Mihin näistä kolmeen kuuluu, että onnistuin ratkomaan Rubikin kuution yhden sivun ja itse muutan persoonan heti, kun Kehitysvamma ohjaajat menevät raportti juttuja pitämään eli käytän hyväksi muita Lievästi älyllisesti kehitysvammaisia? Ohjaaja sanoi että Rubikin kuution yhden sivun jos onnistun ratkaisemaan kun olin ymmärtänyt oikein sen mihin sivuun kuuluu esimerkiksi punainen,sininen jne totesi että jos sen saan uudestaan ratkaistua ottaa kuva ja näyttää minun kehitysvamma lääkärille, koska sanoi lievän älyllisen kehitysvamman saaneet eivät kykene tekemään kyseistä ja näki, että osasin selostaa sen todella hyvin
Kehitysvamma/ADHD/ADD vai Asperger eli Lievä autismi
Anonyymi
3
242
Vastaukset
- Anonyymi
ketän ei saa kiusatta eikkä käytää hyväksi jonna
- Anonyymi
Kuten todettua niin kehitysvammaisillakin vaihtelee taitoprofiilit.
- Anonyymi
Minulla on diagnoosi lievästä kehitysvammasta vaikka mielestäni diagnoosi on väärä. Rubiikin kuutiosta olen kerran onnistunut saamaan 2/3 oikein. Autismi on mielestäni oikea diagnoosi. Todennäköisesti myös tarkkaavaisuushäiriö ADHD tai ADD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1642474Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from532034- 1041947
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen311940Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531939Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la601264- 1221136
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20983- 54920
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110877