Mihin näistä kolmeen kuuluu, että onnistuin ratkomaan Rubikin kuution yhden sivun ja itse muutan persoonan heti, kun Kehitysvamma ohjaajat menevät raportti juttuja pitämään eli käytän hyväksi muita Lievästi älyllisesti kehitysvammaisia? Ohjaaja sanoi että Rubikin kuution yhden sivun jos onnistun ratkaisemaan kun olin ymmärtänyt oikein sen mihin sivuun kuuluu esimerkiksi punainen,sininen jne totesi että jos sen saan uudestaan ratkaistua ottaa kuva ja näyttää minun kehitysvamma lääkärille, koska sanoi lievän älyllisen kehitysvamman saaneet eivät kykene tekemään kyseistä ja näki, että osasin selostaa sen todella hyvin
Kehitysvamma/ADHD/ADD vai Asperger eli Lievä autismi
Anonyymi
3
209
Vastaukset
- Anonyymi
ketän ei saa kiusatta eikkä käytää hyväksi jonna
- Anonyymi
Kuten todettua niin kehitysvammaisillakin vaihtelee taitoprofiilit.
- Anonyymi
Minulla on diagnoosi lievästä kehitysvammasta vaikka mielestäni diagnoosi on väärä. Rubiikin kuutiosta olen kerran onnistunut saamaan 2/3 oikein. Autismi on mielestäni oikea diagnoosi. Todennäköisesti myös tarkkaavaisuushäiriö ADHD tai ADD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532037Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141091
- 67906
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65844Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8791Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72769