Keskusta on aina pärjännyt hyvin kuntavaalissa

Keskustalla on pullat hyvin uunissa. Pohja on vankka.
Kuntavaalit 2017 edustaja määrät, kaikkiaan 8999 koko maassa.

Suomen Keskusta 2 824
Suomen Sosiaalidemokraattinen Puolue 1 697
Kansallinen Kokoomus 1 490
Perussuomalaiset 770
Vasemmistoliitto 658
Vihreä liitto 534

Kuntavaali poikkeaa monesta, kun valitaan alueellisesti koko maan kattavasti.
jotkin alueet pärjää poikkeavasti mm Helsinkin kaupunkivihreitten aluetta. Taas
RKP vahvalla aluellaan länsi-keskisessäsuomessa. Kommunistit, tai SKDL jälkeläiset vasemmistoliitto mm Kemissä enemmistönä, SDP:n kanssa.
Mutta keskiarvona keskusta hallitsee koko maan kattavasti.
Varmaan saattaa elää tulokset mm SDP on lasku suhdanteessa. . -taas perussuomalaiset nousussa.

14

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnallisvaalit 2012

      Suomen Keskusta 3 077
      Kansallinen Kokoomus 1 735
      Suomen Sosialidemokraattinen Puolue 1 729
      Perussuomalaiset 1 195
      Vasemmistoliitto 640
      Ruotsalainen kansanpuolue 480
      Suomen Kristillisdemokraatit 300
      Muutos 2011 1

      Yhteensä 9 674 valtuutettua.

      • Anonyymi

        Kunnallisvaalit 2012.
        Muut 185.


    • Anonyymi

      Kunnallisvaalit 2008 Valtuutetut.

      Suomen Keskusta 3 518
      Suomen Sosialidemokraattinen Puolue 2 066
      Kansallinen Kokoomus 2 020
      Vasemmistoliitto 833
      Perussuomalaiset 443
      Vihreä liitto 370
      Suomen Kristillisdemokraatit 351
      Muut 286
      Suomen Kommunistinen Puolue 9
      Suomen Senioripuolue 2
      Itsenäisyyspuolue 2
      Köyhien Asialla 1
      Yhteensä 10 412

    • Anonyymi

      Kemin kuninkaaksi nousee itse Paavo "the minä itse" Väyrynen, vapise Kemi, prkle!

      • Kiitos..kiitos ! Nipistetään SKDL:'' ja SDP.tä nyt kunnolla- 1 vihreäkin, mitä siellä tekee.
        TÄMÄ ON ODOTETTUA.
        Kerran luulin olleeni väärässä, senkin sitten perästä huomasin, että olinkin ollut oikeassa.


      • Anonyymi
        PaavoV kirjoitti:

        Kiitos..kiitos ! Nipistetään SKDL:'' ja SDP.tä nyt kunnolla- 1 vihreäkin, mitä siellä tekee.
        TÄMÄ ON ODOTETTUA.
        Kerran luulin olleeni väärässä, senkin sitten perästä huomasin, että olinkin ollut oikeassa.

        1 vihreä Kemissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 vihreä Kemissä.

        Sekin liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin liikaa.

        Kai vastustaa Keminraitsikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai vastustaa Keminraitsikkaa

        1 vihreä Kemissä, ei tarvita raitsikoita eikä lämmitettyjä katuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 vihreä Kemissä.

        Mitähän vihreä Kemissä tekee, muuta kuin kokouspalkkioiden takia.


    • Anonyymi

      Keskusta voi lähteä vaaliin hyvin mielin.
      Muut meuhkaajat voi huutaa mitä tahansa sillä ei vaikutusta.

      • Anonyymi

        Yllättävänkin hyvin keskustalla.


    • Anonyymi

      Siinäpä ne kepun äänet taitavat ollakkin kunnallisvaaleissa

    • Anonyymi

      Paavon linjoilla !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe