Liike Nyt ilmaantui Keski-Karjalaan. Liikkeen perustajan bisneksiä rahoittivat Putinia lähellä olevat oligarkit kaiketi kymmenillä miljoonilla (Jokerien KHL-”bisneksen” tappiot).
Niin, että silleensä aikana, jolloin EU-myönteisiä ja erityisesti Nato-myönteisiä pyritään repimään hajalle.
Uusi ryhmä rantautui Keski-Karjalaan
4
159
Vastaukset 4
- Anonyymi
Keski-Karjalassakin on runsaasti eri syistä sinne tullutta Putinin porukkaa ja ainakin kuntavaaleissa heillä on äänioikeus.
Kyllä Hjallis ainakin puhuu asiaa, katsokaa hänen YouTube-videoita. Tuskin tähän Venäjän rahat kuuluu millään tavalla. Vai voisiko rahalla ostaa ääniä Suomen kuntavaaleissa?
- Anonyymi
Tässä Kiteen porukassa kaksi vapaamuuraria, on varmasti myös muilla paikkakunnilla hyvin efustettuina.
Harkimo itse todennäköisesti korkeantason muurari, sillä kiinteistö bisneksessä siitä suurta etua. - Anonyymi
Kun ei ole ilmaisia lounaita, niin ei ole ilmaisia tappioiden rahoituksiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546