Volvon ostoa harkitsevat, tutkikaa kulus sähkön loputtua

Anonyymi

Kulutukse nimittäin ovat aivan hirvittävät.

39

1404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köyhän ongelmia sellaiset jutut.
      Minä olen taas huolissani suomalaisen teinin sivistyksen ja koulutuksen puutteesta joka näkyy noin pahasti aloituksen tekstissä.

    • Anonyymi

      Miten niin "hirvittävät"? Jokainen hybridi muuttuu puhtaaksi polttomoottoriautoksi kun akku on ajettu tyhjäksi. Polttomoottorin bensankulutus on jopa vähän suurempi painavamman auton ja akun latautumisen vuoksi.

    • Anonyymi

      Koska Volvo ostetaan polttoaineen säästöt mielessään?

    • Anonyymi

      Volvo on siis edelleen janoinen, kuin Gary grand?🤪🤪🤪

      • Anonyymi

        Volvo V60 cc 4D 140 kw kymmenentuhannen kilometrin keskikulutus 6.7 L/ 100km
        Kone on turbodiesel.D2,4 .. Vuosimalli 2016. Kulutuksessa kaikki ajot mukana.
        Pitkällä seurannalla saadaan luotettava kulutuskeskiarvo.
        Pienimmillään autolla on päässyt 5,9l/100km. Vaatii silloin pitkää matkaa.


      • Anonyymi

        Olet käsittänyt väärin, Volvoa vaan ei ole tarkoitettu niille, joilla ei ole varaa ostaa polttoainetta miettimättä litran parin kulutuseroa Nissaniin tai Toyotaan.

        Kyytihän on niin erilaista kuin Kialla, Skodalla tai vastaavilla , että siitä on toki maksettava hieman enemmän myös polttoainekuluina.


    • Anonyymi

      Se on hirveetä, se on kauheeta. Se on hirveän kauhean kauheeta!

    • Anonyymi

      Onhan se vähästä paljon.

    • Anonyymi

      Ei tuo oma volvo vei desiäkään polttoainetta sähköjen loputtua.

      • Anonyymi

        Ei myöskään mun -74 Lada. Se jää vaan siihen tien poskeen seisomaan siksi aikaa, kunnes saan jonkun hinurin vetämään sen kotiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään mun -74 Lada. Se jää vaan siihen tien poskeen seisomaan siksi aikaa, kunnes saan jonkun hinurin vetämään sen kotiini.

        Vie se sähköautojen vastustajan Lada-korjaamoon korjattavaksi.


    • Anonyymi

      2019 Volvo XC60 5P SUV T8 TWIN ENGINE AWD GEARTR. BUSINESS PLUS, Sähköinen 223 kW, 5d, Aut AJ 11200 KM 21700 EUR.

      2020 Volvo V60 Kombi T5 EU6d-T, Inscription (EURO 6d-TEMP)(OPF) Estate car, Bensiini 184 kW, 5d, Aut. AJ 8100 KM 23400 EUR. 0 ALV hinta eu alueel

    • Anonyymi

      Kunnon kansalainen joka ajattelee myös ympäristöä ostaa pienikulutuksisen täyshybridin ei Volvoa.

      • Anonyymi

        Automyyjä kertoi, etää tänä päivänä ostajat puhuvat ensimmäisenä päästöistä.


      • Anonyymi

        Mihin viittaat ympäristön ajattelemisella? Et kai vaan ole jonkin sortin ilmastouskovainen, sehän lahko on nyt muodissa ja siihenhän on hurahtanut ihan sivistyneitäkin ihmisiä.

        Täyshybridi taitaa olla myös kusetusta? Vai miksi ei olisi?


    • Anonyymi

      Volvoa harkitseva ostaa mukavaa, suorituskykyistä ja laadukasta autoa. Kulutus on sivuseikka, sillä se kiinnostaa lähinnä köyhiä. Tosin Volvojen kulutus on uusimmissa malleissa hyvin pientä, kannattaa tutkia tarkemmin.

    • Anonyymi

      Volvo henkilöautot, etenkin lataushybridit ovat suuri ilmastohuijaus!

    • Anonyymi

      Kokemusta on. Aivan lumeauto, jonka kulut on aivan hirveät kun huomioidaan huollot, korjaukset, polttoaine, vakuutukset ja arvon alenema.

      • Anonyymi

        Jos vie alle 20 L/100km niin mulle kelpaa.


      • Anonyymi

        täyttä paskaa sinulla ole ikinä ollut hydribi volvoa esim ajoneuvo vero xc 60 t8 126 e vuosi ,johan sinun mopon vakuutus on enemmän jonka isäsi maksaa.


    • Anonyymi

      Volvot ovat hirveitä bensasyöppöjä.

      • Anonyymi

        Minun volvo ei syö yhtään bensaa. Se on diesel AWD v60 cc tosi mukava ja yhvä peli ajella. Toimintavarma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun volvo ei syö yhtään bensaa. Se on diesel AWD v60 cc tosi mukava ja yhvä peli ajella. Toimintavarma.

        Minulla bensaa syö 7,5 litraa/100 km kun osaa ajaa ja vääntöä on 320 Nm 1600/min alkaen. V70 2,5 FT, kaupungissa hieman kömpelö mutta maantietä nielee hiljaisesti ja vaivattomasti. Ihan kuin auto itse ajaisi, vaikka ei toki ole Tesla ja eikä maksa kymmenesosaakaan siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla bensaa syö 7,5 litraa/100 km kun osaa ajaa ja vääntöä on 320 Nm 1600/min alkaen. V70 2,5 FT, kaupungissa hieman kömpelö mutta maantietä nielee hiljaisesti ja vaivattomasti. Ihan kuin auto itse ajaisi, vaikka ei toki ole Tesla ja eikä maksa kymmenesosaakaan siitä.

        Lisään vielä, että 85- etanolilla kulutus nousee 10-11 litraan/100 km. Sehän maksaa jotakin noin 30 % vähemmän, että sillä pääsisi polttoainekuluissa ehkä samoihin hintoihin.

        Mutta silloin "Vaikka kulutus kasvaa E85-polttoainetta käytettäessä, kasvaa kuitenkin auton energiatehokkuus MJ/km, koska etanolin lämpöarvo on matalampi kuin bensiinillä. Esimerkiksi jos auton kulutus bensiinillä on 6,7 l/100 km, niin energian kulutus on 220 MJ. Saman auton kulutus E85-polttoaineella on 8,9 l/100 km, joten energian kulutus on 205 MJ" (Wikipedia).

        Ja ilmasto kiittää myös koska, "Etanolimolekyyli on pieni, ja sisältää yhden happiatomin jo sellaisenaan. Yhden etanolimoolin palamiseen tarvitaan siis kolme happimoolia. Tästä syystä etanoli palaa moottorissa puhtaasti, ja korkean oktaanilukunsa takia ei tarvitse nakutuksenestoainetta. Etanolimoottorin päästöt jäävät bensiinimoottoria alhaisemmiksi kun etanolipolttoaine sisältää jo valmiiksi happea, jolloin palaminen on tehokkaampaa. (Wikipedia)


    • Anonyymi

      Ympäristöä ajatteleva ei osta Volvoa, Ei edes ladattavaa bensasyöppöä Volvoa.

      • Anonyymi

        Pikaladattavan bensansyöpön keskikulutus ollut 1,8 l/100 km.

        Taitaa noilla itsesyttyvillä latauskelvottomilla = fossiiliautoilla todelliset lukemat olla 5 litran luokkaa, vaikka kortittomat tojohönöt aina tänne niitä valmistajan jopa kolmosella alkavaksi valehtelemia lukuja postittaa. Käytönnön kokemustahan ei helkamaraisupojilla ole.


    • Anonyymi

      Volvo volvo. Yber auto. Häh. Eikö. Niin.

    • Anonyymi

      aloittaja ajelee itse honda monkeyllä vielä

      • Anonyymi

        Tuskin on tuollaiseen varaa. Sähköpotkulautaan korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on tuollaiseen varaa. Sähköpotkulautaan korkeintaan.

        Ajelen volvo v60 cc awd 2,4 td Erittäin mukava ja suorituskykyinen auto . Nyt en halua että kukaan tulee kauppaamaan jotakin pienikulutuksista kiimalullaa jolla ajaessa pitää käyttää kuulosuojaimia. Ei minä nautin autoilusta ja olosuhteet on tehtävä sellaisiksi joissa viihtyy. Siksi volvo v60cc


    • Anonyymi

      T8 S60 polestar engineered 405hv vei mulla sen 7 litraa jos ei lataillu. Noh sen vaihdoin ajat sitten bemariin mutta tosiasia on se että kulutus on lopulta köyhien asia eikä me työssäkäyvät niitä juuri katsella.

      • Anonyymi

        Se on ympäristöstä huolehtivan ihmisen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ympäristöstä huolehtivan ihmisen asia.

        Hyvä! Juuri niin se on.


      • Anonyymi

        Töissä käydään juuri sen takia, että saa rahaa, ja on varaa toteuttaa omia elämän halujaan, Sitten kun se on tyydytetty, ja maksettu, on aika nauttia hyvistä eläkepäivistä, jolloin ei kilometrejä kauheasti edes kerry. Oli auto sitten maksettu bensa, tai velkainen täyssähkö auto.


    • Anonyymi

      Sähkö ei riitä vaikka perähudlerissa on lisä batterit kylmäl menee 2tuplasti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe