Mulla on kymmenen tuhatta euroa kirjekuoressa edelleen täysin koskematta.
Mulla on hotellin nurkalta automaatista nostamani muutaman tuhat patia jos tarvii.
Mulla on kolme mukana myös kolme luottokorttia, joissa limiittiä jäljellä yhteensä noin miljoonakahdeksantoistatuhattakahdeksansataa.
Mulla on maksettu vuokra-auton vakuutuksineen kuukaudeksi etukäteen.
Mulla on käyttötililläni katetta jotakin satakaksikymmentäkaksituhattaviisisataa.
Mulla on lomani aikana vuokratuottoja omasta kämpästäni parituhatta euroa ja prätkästäni pari-kolme tonnia.
Mulla on lastenhoitaja mun kihlatun korealaisille.
Mulla on terveenpaperit huomenna.
T TT-Diudiu.
Mulla on...!
25
63
Vastaukset
Voi poju mulla on paljon enemmän ja hyvä kunto ja pohgeet.... Syön juuri thaimaalaista herkkua piisan lillua johon tulee päälle kurkin elliä jotain 27 rgammaa. Aimo juo vettä ku mua ottaa vieläki jotenki etu raivoon se sauna jubakka....
- Anonyymi
Mull on kylän suurin kypärä ja letku lötkeä.
- Anonyymi
Tietääkö ilmaisen rakkauden erikoismies sensei, miten tytön voi tehdä etänäkin onnelliseksi? https://aijaa.com/uBlDi2
- Anonyymi
Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.
Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?
Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.
No mix karkkirahasta täytyy ottaa valokuvia ja aijata jos aijaaja ei ole polleeta mielestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.
Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.
Ylemmän keskiluokan harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.
"Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.
Miksi tarkistella jonkun 2010 Diudiun imurointeja, onhan noita haaveilluusiolapsia ja tarinoita jo kerrakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.
Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.
Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.
Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.
Onko numba sensei, tai sensei numba, entä kuka on numerosensei ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.
Meidän rouva ajeli mersuilla niihin aikoihin. Minä ajelin pakettiautoilla, koska tarvin sellaista töissä. Ladoilla ajeli vasemmalle poliittisesti suuntautuneet, köyhät ja karvalakkimiehet. Konela tarjosi halpaa autoa pitkillä osamaksuilla. Siksi se kiehtoi köyhiä eikä siksi että se olisi ollut hyvä auto. Kieltämättä ei se sen huonompi ollut kuin muutkaan kotterot siihen aikaan. Vain mersu oli omassa luokassaan ja hintaluokassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.
Miksi väitit kuvien löytyvän netistä kun vain sinun postittama kuva kahdesta tytöstä löytyy netistä ja toisen postittamaa kuvaa yhdestä tytöstä ei löydy? Miksi valehtelet aina, numerohenkilö sivuperoonasi kanssa?
laiffilan perheen isäntä, Vantaa, töissä aamukuuteen saakka
Mulla ei ole... voi v....
- Anonyymi
Mulla on Ranger ja onhan Rangeri miehekkäämmän näköinen.
T Diudiu- Anonyymi
Mulla ei ole kun Aimo, lykkää ilman liukkaria.
S - Anonyymi
Kuinka pallomaha pääsee Rangerin kuskin paikalle?
- Anonyymi
Mulla on Matti kukkarossa, vai onko se Aimo. Mää ja tiiä.
- Anonyymi
Unohdit olla siniselläs Aasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit olla siniselläs Aasi.
En ole sinivuokko.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511