Mulla on...!

Anonyymi

Mulla on kymmenen tuhatta euroa kirjekuoressa edelleen täysin koskematta.

Mulla on hotellin nurkalta automaatista nostamani muutaman tuhat patia jos tarvii.

Mulla on kolme mukana myös kolme luottokorttia, joissa limiittiä jäljellä yhteensä noin miljoonakahdeksantoistatuhattakahdeksansataa.

Mulla on maksettu vuokra-auton vakuutuksineen kuukaudeksi etukäteen.

Mulla on käyttötililläni katetta jotakin satakaksikymmentäkaksituhattaviisisataa.

Mulla on lomani aikana vuokratuottoja omasta kämpästäni parituhatta euroa ja prätkästäni pari-kolme tonnia.

Mulla on lastenhoitaja mun kihlatun korealaisille.

Mulla on terveenpaperit huomenna.

T TT-Diudiu.

25

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi poju mulla on paljon enemmän ja hyvä kunto ja pohgeet.... Syön juuri thaimaalaista herkkua piisan lillua johon tulee päälle kurkin elliä jotain 27 rgammaa. Aimo juo vettä ku mua ottaa vieläki jotenki etu raivoon se sauna jubakka....

• Anonyymi

Mull on kylän suurin kypärä ja letku lötkeä.

• Anonyymi

Tietääkö ilmaisen rakkauden erikoismies sensei, miten tytön voi tehdä etänäkin onnelliseksi? https://aijaa.com/uBlDi2

• Anonyymi

• Anonyymi

Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.

Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?

Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.

No mix karkkirahasta täytyy ottaa valokuvia ja aijata jos aijaaja ei ole polleeta mielestään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.

Ylemmän keskiluokan harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tarkistella jonkun 2010 Diudiun imurointeja, onhan noita haaveilluusiolapsia ja tarinoita jo kerrakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.

Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.

Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko numba sensei, tai sensei numba, entä kuka on numerosensei ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.

Meidän rouva ajeli mersuilla niihin aikoihin. Minä ajelin pakettiautoilla, koska tarvin sellaista töissä. Ladoilla ajeli vasemmalle poliittisesti suuntautuneet, köyhät ja karvalakkimiehet. Konela tarjosi halpaa autoa pitkillä osamaksuilla. Siksi se kiehtoi köyhiä eikä siksi että se olisi ollut hyvä auto. Kieltämättä ei se sen huonompi ollut kuin muutkaan kotterot siihen aikaan. Vain mersu oli omassa luokassaan ja hintaluokassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi väitit kuvien löytyvän netistä kun vain sinun postittama kuva kahdesta tytöstä löytyy netistä ja toisen postittamaa kuvaa yhdestä tytöstä ei löydy? Miksi valehtelet aina, numerohenkilö sivuperoonasi kanssa?

laiffilan perheen isäntä, Vantaa, töissä aamukuuteen saakka

• Mulla ei ole... voi v....

• Anonyymi

Mulla on Ranger ja onhan Rangeri miehekkäämmän näköinen.

T Diudiu

• Anonyymi

Mulla ei ole kun Aimo, lykkää ilman liukkaria.

S

• Anonyymi

Kuinka pallomaha pääsee Rangerin kuskin paikalle?

• Anonyymi

Mulla on Matti kukkarossa, vai onko se Aimo. Mää ja tiiä.

• Anonyymi

Unohdit olla siniselläs Aasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit olla siniselläs Aasi.

En ole sinivuokko.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13144
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3619
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2884
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1359
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      1354
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      144
      1289
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1254
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1157
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1051
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe