Mulla on...!

Anonyymi

Mulla on kymmenen tuhatta euroa kirjekuoressa edelleen täysin koskematta.

Mulla on hotellin nurkalta automaatista nostamani muutaman tuhat patia jos tarvii.

Mulla on kolme mukana myös kolme luottokorttia, joissa limiittiä jäljellä yhteensä noin miljoonakahdeksantoistatuhattakahdeksansataa.

Mulla on maksettu vuokra-auton vakuutuksineen kuukaudeksi etukäteen.

Mulla on käyttötililläni katetta jotakin satakaksikymmentäkaksituhattaviisisataa.

Mulla on lomani aikana vuokratuottoja omasta kämpästäni parituhatta euroa ja prätkästäni pari-kolme tonnia.

Mulla on lastenhoitaja mun kihlatun korealaisille.

Mulla on terveenpaperit huomenna.

T TT-Diudiu.

25

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi poju mulla on paljon enemmän ja hyvä kunto ja pohgeet.... Syön juuri thaimaalaista herkkua piisan lillua johon tulee päälle kurkin elliä jotain 27 rgammaa. Aimo juo vettä ku mua ottaa vieläki jotenki etu raivoon se sauna jubakka....

    • Anonyymi

      Mull on kylän suurin kypärä ja letku lötkeä.

    • Anonyymi

      Tietääkö ilmaisen rakkauden erikoismies sensei, miten tytön voi tehdä etänäkin onnelliseksi? https://aijaa.com/uBlDi2

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.

        Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?

        Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.

        No mix karkkirahasta täytyy ottaa valokuvia ja aijata jos aijaaja ei ole polleeta mielestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.

        Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.

        Ylemmän keskiluokan harrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.

        "Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.

        Miksi tarkistella jonkun 2010 Diudiun imurointeja, onhan noita haaveilluusiolapsia ja tarinoita jo kerrakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.

        Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.

        Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.

        Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.

        Onko numba sensei, tai sensei numba, entä kuka on numerosensei ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.

        Meidän rouva ajeli mersuilla niihin aikoihin. Minä ajelin pakettiautoilla, koska tarvin sellaista töissä. Ladoilla ajeli vasemmalle poliittisesti suuntautuneet, köyhät ja karvalakkimiehet. Konela tarjosi halpaa autoa pitkillä osamaksuilla. Siksi se kiehtoi köyhiä eikä siksi että se olisi ollut hyvä auto. Kieltämättä ei se sen huonompi ollut kuin muutkaan kotterot siihen aikaan. Vain mersu oli omassa luokassaan ja hintaluokassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.

        Miksi väitit kuvien löytyvän netistä kun vain sinun postittama kuva kahdesta tytöstä löytyy netistä ja toisen postittamaa kuvaa yhdestä tytöstä ei löydy? Miksi valehtelet aina, numerohenkilö sivuperoonasi kanssa?

        laiffilan perheen isäntä, Vantaa, töissä aamukuuteen saakka


    • Mulla ei ole... voi v....

    • Anonyymi

      Mulla on Ranger ja onhan Rangeri miehekkäämmän näköinen.

      T Diudiu

      • Anonyymi

        Mulla ei ole kun Aimo, lykkää ilman liukkaria.

        S


      • Anonyymi

        Kuinka pallomaha pääsee Rangerin kuskin paikalle?


    • Anonyymi

      Mulla on Matti kukkarossa, vai onko se Aimo. Mää ja tiiä.

      • Anonyymi

        Unohdit olla siniselläs Aasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit olla siniselläs Aasi.

        En ole sinivuokko.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe