Ymmärrän huono paikkakin, mutta eihän meillä muunlaisia paikkoja olekaan. Mutta kuljit kuitenkin siihen aikaan siitä ohi. Miksi? Sattumaako? Olen taas yhtä??? Hetken taas kuvittelen, että sinäkin välität. Mutta ei, eihän sua ole ikinä kiinnostanut, mähän olen vaan sairas..
Sain käsityksen ettei sua kiinnosta jutella
13
57
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas sain käsityksen ettet sinä halua jutella.
- Anonyymi
Missä näit hänet kun sait sellaisen kuvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit hänet kun sait sellaisen kuvan?
Samalla työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla työpaikalla.
Oletteko molemmat samassa työpaikassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko molemmat samassa työpaikassa?
Vain toinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain toinen..
Minähän se aukaisin suuni ja jätin käsittääkseni suunvuoroakin. Sun eleesi ja puhumattomuutesi sen kertoi. Menetkö tänäänkin töihin? Tänään voit vuorostasi osoittaa kiinnostuksesi, jotta uskoisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se aukaisin suuni ja jätin käsittääkseni suunvuoroakin. Sun eleesi ja puhumattomuutesi sen kertoi. Menetkö tänäänkin töihin? Tänään voit vuorostasi osoittaa kiinnostuksesi, jotta uskoisin..
Olisit voinut silti enemmän puhua kerroit vain että sulla on 4 vuotias poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit voinut silti enemmän puhua kerroit vain että sulla on 4 vuotias poika.
En ole siis se ketä kaipaat
- Anonyymi
En pystynyt. On aikoja, on paikkoja, on tilanteita, jolloin ei vaan pääse tai pysty, vaikka haluaisi. Pyydän anteeksi, koska elämäni ei ole nyt yksinkertaista ollenkaan.
- Anonyymi
Voidaan kyllä jutella jos sitä haluat. Tavallaan sattumalta vain kuljin ohi... mutta kuitenkaan tavallaan en kulkenut. Oli muuta menoa muualle ja juuri noihin aikoihin olin tulossa eräältä tapaamiselta. Pyyhälsin ohi koska sitä kautta oli lyhyin matka sinne minne olin seuraavaksi menossa.
- Anonyymi
Sain käsity Kusen että hän uy at alukseen ja isot tissit on.
- Anonyymi
On isot isot ja halu panna heti
Tarkoituksella en ketään ingnooraa, en vain ole pystynyt sillä hetkellä huomioimaan ympärilläni olevia, muuta kuin sen verran että en törmää vastaantulijaan, tai jää auton alle kävellessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910