Vastaisin hellään suudelmaan

Anonyymi

Miksi olet niin kuuma? Olen ihastunut suhun vaikka se on tässä mun tilanteessa väärin. Lähtisin kanssasi järvelle kahdestaan jos vaan voisin, nyt täytynee tyytyä olemaan porukalla lammella.

9

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän myös, että se olisi väärin, mutta haluaisin silti lähteä kanssasi kaksin lammelle, keskustella vapaasti ja nähdä kuka todella olet.

• Anonyymi

Tappi jollassa ois kiva olla 🙃

• Anonyymi

Miksi sinä mies olet niin kuuma?

• Anonyymi

Ehkä se hetken juttutuokio järvellä saisi ne tunteet loppumaan?

• Anonyymi

Tuskinpa saisi. Yltyisivät vain, luulen. Enkä voisi lainkaan vastustaa ruskeita silmiäsi ja välitöntä olemustasi. Senkin seksikäs kikkaratukkainen adonis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa saisi. Yltyisivät vain, luulen. Enkä voisi lainkaan vastustaa ruskeita silmiäsi ja välitöntä olemustasi. Senkin seksikäs kikkaratukkainen adonis.

Ketjun aloittaja ja viimeisen viestin kirjoittaja tässä toteaa että viimeaikainen käytökseni somessa lipesi kyttäämisen puolelle. Ja täällä mentiin myös tietty heti täysillä pääätyyn. Sun toimintasi taas mies somekanavissa kertoo että kyttäämiseni on varmaakin "paljastunut" ja että et tunne samoin. Otat selvästi etäisyyttä. Sulla jos kellä on taito mun kaltaisten somestalkkaajien tunnistamiseen, ja mä vaan menin laput silmillä. Haluan kertoa että olen pahoillani. Pääsen kyllä ihastumisestani yli. Olisi kuitenkin mukava jatkaa yhä ystävinä jos en sua jo täysin säikäyttänyt. Kirjoitan tämänkin taas raukkamaisesti tänne koska en uskalla sanoa tätä, enkä tunnustaa tunteitani sinulle oikeassa elämässä. En oikein tiedä toivonko että oot tunnistanut mut täältä vai en, ymmärrän että mahdollisuudet täällä kenenkään tunnistamiseen ovat häviävän pienet, mutta taustasi puolesta sä kyllä olisit mut voinut täältä bongata. Hävettää....

• Anonyymi

No niin. Moni toivoo nyt, että suortuvansa olisivat kiharoita. Ja ylipainoinen olevansa adonis.

• Anonyymi

Samoin ihana Leena

• Anonyymi

Olisin lähtenyt, mutta ole vain oman porukkasi kanssa siellä. Kaikkea hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe