onko kukaan ostanut heppo kasvomaskeja 10kpl paketti. ne on kyl aika huonoja kun ne on vähän aikaa tossa suun edessä niin rupee haiseen ihan kissanpissan haju. sit rupee pää särkeen. eilen oli pakko heittää kaupassa kesken kaiken pois maski se haisi niin paljon
heppo kasvomaskit
4
989
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niissä muuta vikaa ole, kun huomasin et on se nenä osa väärinpäin, eli maskikin tulee väärin. Sen saa tosin oikeinki, eli rivat alaspäin, mut sit se ulkopuoli on vasten kasvojas. Ostin 50 kpl kun sai 5 eurolla, mut kyl tommonen pitäs kertoa miksi hinta alempi. Luki vaa pelkkä kampanja/tarjous. Ei niissä muuta eroa juuri. Sinänsä väliä kunhan nyt joku maski päässä on.
- Anonyymi
Aika halvalla sait ne. Mulle tulee näppyjä naamaan ainakin makeista. Tarttis varmaan taas pitää sitä visiiriä kuin ensteks pidin
Ne ei oo suomalaisia maskeja - Anonyymi
Vika ei ehkä ole maskissa. Tässä linkissä vähän vinkkejä (huom. piilomainonta!):
https://www.oral.fi/suun-terveys/ajankohtaista/kasvomaski-hengitys-haisee/
lajijasuris - Anonyymi
Maskeista on tutkimuksissa todettu olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Älkäämme siis käyttäkö niitä. Maskit ainoastaan terveydenhuollon asiantuntijoille. Ovat myös laadultaan parempia kun kaupan kansanmaskit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351