Ammattimies

Anonyymi

Oli taas vihmerä auramies liikkeellä perjantaina, kävi tien aukasee ja hajotti sitten samalla tien pinnan , tien osuus kuuluu yllättäen arskan koneen alueeseen. Käydä maanantaina kunnan talolla tehä tiestä valitus.

11

1455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jaa niin mikä tie?

• Anonyymi

Mitenpä luulet että tiet aurataan kun lumen alla on vain sula hiekka? Talvella tien pohja olisi jäässä ja parhaimmillaan myös polannekerros, silloin hiekat eivät lähde mukaan. Hauskinta on että jos tietäsi ei olisi aurattu niin valittaisit siitä;)

• Anonyymi

Tässä ei ole kyseessä mikään hiekkatie .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ole kyseessä mikään hiekkatie .

No valita.. Ei sitä täällä tarvii ilmoitella. Vai saako täältä lisäpotkuu?

• Anonyymi

Eikö jo hävetä tämä nimellä yrittäjien mollaaminen. Sivullisena sanoisin että vaikuttaa puhtaalta kateudelta. Jos on jotakin Arskan Konetta vastaan niin voisihan sitä suoraan käydä heille kertomassa. Voisi palstanpitäjäkin jo blokkailla nämä ala-arvoiset viestit.
      Kaipa jollekin tulee hyvä olo kun saa toista morkata. Täälläkin on sellaisia lukijoita joilla vielä järki pelaa ja tästäkin aloituksesta tulee vähän säälinsekaisia ajatuksia.
      Hautaa kateutesi ja keskity omaan elämääsi. Kesä tulee ja lumet sulavat. Takatalvi oli ikävä ja aivan varmasti ei kaikille ollut kukaan tietä avaamassa samaan aikaan.
      Suhteellisuuden taju valituksissakin kannattaisi säilyttää.

• Anonyymi

Naisen on vieny aloittajalta.. Ei tämä katkeruus muuten selity😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen on vieny aloittajalta.. Ei tämä katkeruus muuten selity😂

Näin minäkin luulen😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin luulen😂

Osu ja uppos👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osu ja uppos👍

Kumpaan osui? ja kävikö pahastikin, Miten uponneellekävi nousiko pintaan, vaan tarvitaanko sukeltajia??

• Anonyymi

Nyt kun noita kesän ajan teitä hoitaa uusi yrittäjä niin eipä hyvältä näytä tuo kyntöjälki kun on päärmeitä poistettu tien varresta. Luiska on täynnä multakönttejä ja on sitä multaa roiskunut metrien päähän sekä myöskin jäänyt valliksi pienen matkan päähän luiskaan. Toivottavasti yrittäjä myös siivoaa nuo luiskat meinaan on tosi törkeän näköinen jälki. On todella outoa jos tuollainen työn jälki hyväksytään. Ei taida olla asianmukaisia välineitä eikä ammattitaitoa. Nyt ei tällä kertaa voine haukkua edes Arskan Konetta.

• Anonyymi

Ainakin Pogostantien ympäristö on jäänyt hoitamatta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe