V8 mersut pitäisi kieltää

Anonyymi

Mikä siinä on, että aina pitää lähteä valoissa "sporttisesti"? Syntyy tarpeettomia päästöjä ja melusaastetta. Naapurillani on mersu v8 koneella ja se on aika hiljainen jos osaa ajaa rauhassa. En silti ymmärrä miksi pitää aina kiihdytellä.
Luulisi tajuavan että kerää huomiota tuollaisella....

Sitä paitsi bensaa menee. Itse ainakin olen pärjännyt ihan hyvin 1.2L bensiini koneella.

47

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kateus haisee tänne asti

      • Anonyymi

        No todellakin.


    • Anonyymi

      Aina nuo mersut ovat jääneet nissanilleni lähdöissä, ja huippunopeuksissa.

      GT-R Jumala.

      • Anonyymi

        Voi kun sulla on ihanat ja märät unet.


    • Anonyymi

      Hyvä, että olet pärjännyt. Tsemppii sinne! :)

      • Anonyymi

        Kivahan se on pärjätä, eikös? Ja vielä halvemmalla, kuin nuo mersut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan se on pärjätä, eikös? Ja vielä halvemmalla, kuin nuo mersut.

        Taitaa mersukuskilla olla sen verran isommat tulot, että ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Olipas heikkotasoinen provo.

      • Anonyymi

        Taas yksi bensa pelle uskovainen siellä? Sähkö on tulevaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi bensa pelle uskovainen siellä? Sähkö on tulevaisuutta.

        Mutta sinulle vasta 30 vuoden päästä, kunhan olet asuntolainasi ensin maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi bensa pelle uskovainen siellä? Sähkö on tulevaisuutta.

        Poikaseni, minä olen kokenut sen kaiken, mistä sinä vasta haaveilet.

        Tiedän sen, mitä sinä luulet tietäväsi. Ja tiedän sen, mistä sinä et edes tiedä olevasi tietämätön.

        Joten hymyilen nuoremmalle edustajalle ymmärtäväisesti ja toivotan onnea elämän aallokkoon.

        Kyllä aika hioo särmät ja palaset losahtaa kohdalleen, sinullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikaseni, minä olen kokenut sen kaiken, mistä sinä vasta haaveilet.

        Tiedän sen, mitä sinä luulet tietäväsi. Ja tiedän sen, mistä sinä et edes tiedä olevasi tietämätön.

        Joten hymyilen nuoremmalle edustajalle ymmärtäväisesti ja toivotan onnea elämän aallokkoon.

        Kyllä aika hioo särmät ja palaset losahtaa kohdalleen, sinullakin.

        Sinun kokemuksesi perustuu puhtaasti menneeseen aikakauteen, mutta ei millään muotoa nykyiseen elämään. Siitä olet kyllä ihan pihalla kuin lumiukko. Et varmasti osaa käyttää edes uuden auton hipaisunäppäimiä, saatika sen muuta elektroniikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kokemuksesi perustuu puhtaasti menneeseen aikakauteen, mutta ei millään muotoa nykyiseen elämään. Siitä olet kyllä ihan pihalla kuin lumiukko. Et varmasti osaa käyttää edes uuden auton hipaisunäppäimiä, saatika sen muuta elektroniikkaa.

        Juuri näin, lapsukainen ei ymmärtänyt mitään vaan jatkaa testosteronin pauloissa huutamista.

        Kyllä sinullekin vielä avautuu miten täällä ollaan, mutta voi mennä 20 tai 30 vuotta vielä. Sinnittele sinnittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, lapsukainen ei ymmärtänyt mitään vaan jatkaa testosteronin pauloissa huutamista.

        Kyllä sinullekin vielä avautuu miten täällä ollaan, mutta voi mennä 20 tai 30 vuotta vielä. Sinnittele sinnittele.

        Ei minun tarvitse sinnitellä mitään, vaan sinun! Jaksa pappa vaan hengittää, niin hyvä tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse sinnitellä mitään, vaan sinun! Jaksa pappa vaan hengittää, niin hyvä tulee!

        Turha tässä on poikasten kehuskella, sillä on se Mersukin löytänyt jo voittajansa. Seuraavaan juttuun tekee mieli uskoa, sillä niin hyvää asiaa siinä on.


        Hybridi-Tojota vs hybridi-Mersu

        Tässä saunaa lämmittäessäni (puulämmitteinen kiuas, jonka käytön sähköautoja kannattavat viherpiipertäjät kohta kieltävät) tuli mieleen ajatus, miltä automaailma mahtaisikaan nyt näyttää, jos Mersu-tehdas olisi ensimmäisenä onnistunut kehittämään toimivan hybridiauton. Jos Mersu olisi tehnyt yhtä hyvän hybridiauton kuin Tojota Prius jo vuonna 1997, niin millaisia Mersuja nyt kaupattaisiin ihmisille? Maailma saattaisi olla ihan erilainen.

        Jos Mersulla olisi ollut hybridiauton konsepti selvillä vuonna 1997, niin käsitykseni mukaan kaikki E- ja S-sarjaa paremmat Mersut olisi varustettu hybridikoneistolla jo vuonna 2005. TM-ja kaikki muut autolehdet ylistäisivät maasta taivaaseen Mersun ylivoimaista hybridiosaamista, ja hybridi-Mersu voittaisi kirkkaasti kaikki testit, mihin se suinkin osallistuisi. Taksitolpilla kaikki autot olisivat hybridi-Mersuja, sillä niiden kaupunkiominaisuudet olisivat aivan ylivoimaiset ja taloudellisuuskin huippuluokkaa. Muita autoja taksimiehet tuskin ollenkaan käyttäisivät. Joka paikassa saataisiin vain lukea suuria mainoslauseita, kuinka johtotähti Mersu hienon hybriditekniikkansa kanssa näyttää tietä muille autonvalmistajille.

        Pahaksi onneksi kunnollisen hybridiauton sattuikin ensimmäisenä kehittämään ylenkatsottu kansankulkineita valmistava Tojota, ja sehän pistikin pakan aivan sekaisin. Tojotan johtomiehet tajusivat heti hybridiauton ylivoimaisuuden, joten siksi he halusivatkin tehdä vähän kiusaa muille autotehtaille. He laittoivat ratkaisevat patentit julkisiksi, jotta kaikki muutkin tehtaat olisivat saaneet niitä hyödyntää.

        NIH-ilmiö piti nyt huolen siitä, ettei Mersukaan alkanut tehdä hybridiautoja Tojotan mallin mukaisesti, vaan tyytyi pelkästän näpertelemään toivottomien lataushybridien parissa. Eihän se nyt johtotähdelle sovi, että S-Mersun kaupunkiominaisuuksia parannettaisiin Tojotan halpismallien ilmaisella hybriditekniikalla! Johan sille jokainen oikea arjalainen autonostajakin nauraisi. Tästä taas huomaamme, miten NIH-ilmiö rules, ja Tojotalla kassakone kilisee entistä kiivaammin.

        Jos minä ajattelen asiaa omalta kannaltani, niin silloin ihan oikea tehdas eli Tojota keksi hybriauton. Koska Tojotat ovat köyhän kansan ajopelejä, niin minulla tavallisella eläkeläiselläkin oli mahdollisuus päästä käsiksi suhteellisen tuoreeseen hybridi-Aurikseen. Hybridi autolla on mukava tehdä vaimon kanssa kauppareissut, sillä kyyti on täysin nykäyksetöntä. Jos Mersu olisi kehittänyt toimivan hybridiauton, niin ajelisin nyt kauppareissut edelleenkin tavallisella automaattivaihteisella Tojotalla. Minulla keskituloisella eläkeläisellä ei olisi koskaan ollut varaa päästä käsiksi uudehkoon hybridi-Mersuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tässä on poikasten kehuskella, sillä on se Mersukin löytänyt jo voittajansa. Seuraavaan juttuun tekee mieli uskoa, sillä niin hyvää asiaa siinä on.


        Hybridi-Tojota vs hybridi-Mersu

        Tässä saunaa lämmittäessäni (puulämmitteinen kiuas, jonka käytön sähköautoja kannattavat viherpiipertäjät kohta kieltävät) tuli mieleen ajatus, miltä automaailma mahtaisikaan nyt näyttää, jos Mersu-tehdas olisi ensimmäisenä onnistunut kehittämään toimivan hybridiauton. Jos Mersu olisi tehnyt yhtä hyvän hybridiauton kuin Tojota Prius jo vuonna 1997, niin millaisia Mersuja nyt kaupattaisiin ihmisille? Maailma saattaisi olla ihan erilainen.

        Jos Mersulla olisi ollut hybridiauton konsepti selvillä vuonna 1997, niin käsitykseni mukaan kaikki E- ja S-sarjaa paremmat Mersut olisi varustettu hybridikoneistolla jo vuonna 2005. TM-ja kaikki muut autolehdet ylistäisivät maasta taivaaseen Mersun ylivoimaista hybridiosaamista, ja hybridi-Mersu voittaisi kirkkaasti kaikki testit, mihin se suinkin osallistuisi. Taksitolpilla kaikki autot olisivat hybridi-Mersuja, sillä niiden kaupunkiominaisuudet olisivat aivan ylivoimaiset ja taloudellisuuskin huippuluokkaa. Muita autoja taksimiehet tuskin ollenkaan käyttäisivät. Joka paikassa saataisiin vain lukea suuria mainoslauseita, kuinka johtotähti Mersu hienon hybriditekniikkansa kanssa näyttää tietä muille autonvalmistajille.

        Pahaksi onneksi kunnollisen hybridiauton sattuikin ensimmäisenä kehittämään ylenkatsottu kansankulkineita valmistava Tojota, ja sehän pistikin pakan aivan sekaisin. Tojotan johtomiehet tajusivat heti hybridiauton ylivoimaisuuden, joten siksi he halusivatkin tehdä vähän kiusaa muille autotehtaille. He laittoivat ratkaisevat patentit julkisiksi, jotta kaikki muutkin tehtaat olisivat saaneet niitä hyödyntää.

        NIH-ilmiö piti nyt huolen siitä, ettei Mersukaan alkanut tehdä hybridiautoja Tojotan mallin mukaisesti, vaan tyytyi pelkästän näpertelemään toivottomien lataushybridien parissa. Eihän se nyt johtotähdelle sovi, että S-Mersun kaupunkiominaisuuksia parannettaisiin Tojotan halpismallien ilmaisella hybriditekniikalla! Johan sille jokainen oikea arjalainen autonostajakin nauraisi. Tästä taas huomaamme, miten NIH-ilmiö rules, ja Tojotalla kassakone kilisee entistä kiivaammin.

        Jos minä ajattelen asiaa omalta kannaltani, niin silloin ihan oikea tehdas eli Tojota keksi hybriauton. Koska Tojotat ovat köyhän kansan ajopelejä, niin minulla tavallisella eläkeläiselläkin oli mahdollisuus päästä käsiksi suhteellisen tuoreeseen hybridi-Aurikseen. Hybridi autolla on mukava tehdä vaimon kanssa kauppareissut, sillä kyyti on täysin nykäyksetöntä. Jos Mersu olisi kehittänyt toimivan hybridiauton, niin ajelisin nyt kauppareissut edelleenkin tavallisella automaattivaihteisella Tojotalla. Minulla keskituloisella eläkeläisellä ei olisi koskaan ollut varaa päästä käsiksi uudehkoon hybridi-Mersuun.

        Huhhuh pitkä teksti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kokemuksesi perustuu puhtaasti menneeseen aikakauteen, mutta ei millään muotoa nykyiseen elämään. Siitä olet kyllä ihan pihalla kuin lumiukko. Et varmasti osaa käyttää edes uuden auton hipaisunäppäimiä, saatika sen muuta elektroniikkaa.

        Mun ei tarvitse, kuljettajani hoitaa hipaisut ja nappulat ;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tässä on poikasten kehuskella, sillä on se Mersukin löytänyt jo voittajansa. Seuraavaan juttuun tekee mieli uskoa, sillä niin hyvää asiaa siinä on.


        Hybridi-Tojota vs hybridi-Mersu

        Tässä saunaa lämmittäessäni (puulämmitteinen kiuas, jonka käytön sähköautoja kannattavat viherpiipertäjät kohta kieltävät) tuli mieleen ajatus, miltä automaailma mahtaisikaan nyt näyttää, jos Mersu-tehdas olisi ensimmäisenä onnistunut kehittämään toimivan hybridiauton. Jos Mersu olisi tehnyt yhtä hyvän hybridiauton kuin Tojota Prius jo vuonna 1997, niin millaisia Mersuja nyt kaupattaisiin ihmisille? Maailma saattaisi olla ihan erilainen.

        Jos Mersulla olisi ollut hybridiauton konsepti selvillä vuonna 1997, niin käsitykseni mukaan kaikki E- ja S-sarjaa paremmat Mersut olisi varustettu hybridikoneistolla jo vuonna 2005. TM-ja kaikki muut autolehdet ylistäisivät maasta taivaaseen Mersun ylivoimaista hybridiosaamista, ja hybridi-Mersu voittaisi kirkkaasti kaikki testit, mihin se suinkin osallistuisi. Taksitolpilla kaikki autot olisivat hybridi-Mersuja, sillä niiden kaupunkiominaisuudet olisivat aivan ylivoimaiset ja taloudellisuuskin huippuluokkaa. Muita autoja taksimiehet tuskin ollenkaan käyttäisivät. Joka paikassa saataisiin vain lukea suuria mainoslauseita, kuinka johtotähti Mersu hienon hybriditekniikkansa kanssa näyttää tietä muille autonvalmistajille.

        Pahaksi onneksi kunnollisen hybridiauton sattuikin ensimmäisenä kehittämään ylenkatsottu kansankulkineita valmistava Tojota, ja sehän pistikin pakan aivan sekaisin. Tojotan johtomiehet tajusivat heti hybridiauton ylivoimaisuuden, joten siksi he halusivatkin tehdä vähän kiusaa muille autotehtaille. He laittoivat ratkaisevat patentit julkisiksi, jotta kaikki muutkin tehtaat olisivat saaneet niitä hyödyntää.

        NIH-ilmiö piti nyt huolen siitä, ettei Mersukaan alkanut tehdä hybridiautoja Tojotan mallin mukaisesti, vaan tyytyi pelkästän näpertelemään toivottomien lataushybridien parissa. Eihän se nyt johtotähdelle sovi, että S-Mersun kaupunkiominaisuuksia parannettaisiin Tojotan halpismallien ilmaisella hybriditekniikalla! Johan sille jokainen oikea arjalainen autonostajakin nauraisi. Tästä taas huomaamme, miten NIH-ilmiö rules, ja Tojotalla kassakone kilisee entistä kiivaammin.

        Jos minä ajattelen asiaa omalta kannaltani, niin silloin ihan oikea tehdas eli Tojota keksi hybriauton. Koska Tojotat ovat köyhän kansan ajopelejä, niin minulla tavallisella eläkeläiselläkin oli mahdollisuus päästä käsiksi suhteellisen tuoreeseen hybridi-Aurikseen. Hybridi autolla on mukava tehdä vaimon kanssa kauppareissut, sillä kyyti on täysin nykäyksetöntä. Jos Mersu olisi kehittänyt toimivan hybridiauton, niin ajelisin nyt kauppareissut edelleenkin tavallisella automaattivaihteisella Tojotalla. Minulla keskituloisella eläkeläisellä ei olisi koskaan ollut varaa päästä käsiksi uudehkoon hybridi-Mersuun.

        Tuossapa se sinun testamenttisi sitten olikin.
        Kevyet mullat sitten vaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tässä on poikasten kehuskella, sillä on se Mersukin löytänyt jo voittajansa. Seuraavaan juttuun tekee mieli uskoa, sillä niin hyvää asiaa siinä on.


        Hybridi-Tojota vs hybridi-Mersu

        Tässä saunaa lämmittäessäni (puulämmitteinen kiuas, jonka käytön sähköautoja kannattavat viherpiipertäjät kohta kieltävät) tuli mieleen ajatus, miltä automaailma mahtaisikaan nyt näyttää, jos Mersu-tehdas olisi ensimmäisenä onnistunut kehittämään toimivan hybridiauton. Jos Mersu olisi tehnyt yhtä hyvän hybridiauton kuin Tojota Prius jo vuonna 1997, niin millaisia Mersuja nyt kaupattaisiin ihmisille? Maailma saattaisi olla ihan erilainen.

        Jos Mersulla olisi ollut hybridiauton konsepti selvillä vuonna 1997, niin käsitykseni mukaan kaikki E- ja S-sarjaa paremmat Mersut olisi varustettu hybridikoneistolla jo vuonna 2005. TM-ja kaikki muut autolehdet ylistäisivät maasta taivaaseen Mersun ylivoimaista hybridiosaamista, ja hybridi-Mersu voittaisi kirkkaasti kaikki testit, mihin se suinkin osallistuisi. Taksitolpilla kaikki autot olisivat hybridi-Mersuja, sillä niiden kaupunkiominaisuudet olisivat aivan ylivoimaiset ja taloudellisuuskin huippuluokkaa. Muita autoja taksimiehet tuskin ollenkaan käyttäisivät. Joka paikassa saataisiin vain lukea suuria mainoslauseita, kuinka johtotähti Mersu hienon hybriditekniikkansa kanssa näyttää tietä muille autonvalmistajille.

        Pahaksi onneksi kunnollisen hybridiauton sattuikin ensimmäisenä kehittämään ylenkatsottu kansankulkineita valmistava Tojota, ja sehän pistikin pakan aivan sekaisin. Tojotan johtomiehet tajusivat heti hybridiauton ylivoimaisuuden, joten siksi he halusivatkin tehdä vähän kiusaa muille autotehtaille. He laittoivat ratkaisevat patentit julkisiksi, jotta kaikki muutkin tehtaat olisivat saaneet niitä hyödyntää.

        NIH-ilmiö piti nyt huolen siitä, ettei Mersukaan alkanut tehdä hybridiautoja Tojotan mallin mukaisesti, vaan tyytyi pelkästän näpertelemään toivottomien lataushybridien parissa. Eihän se nyt johtotähdelle sovi, että S-Mersun kaupunkiominaisuuksia parannettaisiin Tojotan halpismallien ilmaisella hybriditekniikalla! Johan sille jokainen oikea arjalainen autonostajakin nauraisi. Tästä taas huomaamme, miten NIH-ilmiö rules, ja Tojotalla kassakone kilisee entistä kiivaammin.

        Jos minä ajattelen asiaa omalta kannaltani, niin silloin ihan oikea tehdas eli Tojota keksi hybriauton. Koska Tojotat ovat köyhän kansan ajopelejä, niin minulla tavallisella eläkeläiselläkin oli mahdollisuus päästä käsiksi suhteellisen tuoreeseen hybridi-Aurikseen. Hybridi autolla on mukava tehdä vaimon kanssa kauppareissut, sillä kyyti on täysin nykäyksetöntä. Jos Mersu olisi kehittänyt toimivan hybridiauton, niin ajelisin nyt kauppareissut edelleenkin tavallisella automaattivaihteisella Tojotalla. Minulla keskituloisella eläkeläisellä ei olisi koskaan ollut varaa päästä käsiksi uudehkoon hybridi-Mersuun.

        Ai Toyota keksi, no ei taaskaan keksinyt.
        Auris hybrid, voi kurjuutta, ilmankos olet hieman katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei tarvitse, kuljettajani hoitaa hipaisut ja nappulat ;))

        Tarkoitatko poliisia, ambulanssia, palvelubussia vai perätä sotetaksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Toyota keksi, no ei taaskaan keksinyt.
        Auris hybrid, voi kurjuutta, ilmankos olet hieman katkera.

        Katkeruuteen ei ole pienintäkään aihetta, koska autossani on maailman paras voimalinja.


    • Anonyymi

      Ei se ole merkistä kiinni. Tässä taannoin Porchekuski poltti hihansa kun joutui hidastamaan kävellessäni suojatietä pitkin hänen edestään. Yritti saada mielenosoituksellisesti asfalttia rullalle seuraavan korttelin matkalla. Onneksi siellä seuraavassa risteyksessä ei ollut muuta liikennettä tai jalankulkijoita.

      • Anonyymi

        Se oli sinulle ihan oikein!


      • Anonyymi

        Varmaan maleksit tahallaan siinä. Ihan oikein.


      • Anonyymi

        No höpsis, voi teitä ressukoita kun aina otatte niin itseenne. Sehän sai vaan hyvän tilaisuuden kiihdytellä kun sai ansiostasi pysähtyä. Muuten ois joutunut köröttämään vaan tasaista ajoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan maleksit tahallaan siinä. Ihan oikein.

        Ainakin kuskin mielestä kun jalankulkija ei ymmärtänyt kumartaa kadun laidassa ylpeälle saksalaismerkin ohjastajalle ja seurata katseella käsi lipassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sinulle ihan oikein!

        Joillakin autoilla liikkeelle lähtö on vaivaloista jietenkin ontuvaa.

        Minun rav neloenoikeen tyk l ää pysähtyä ja lähteä äänettömän tasisesti liikeel k u in huopatossuyehtaalla.

        Kyllämajamisestanoiken nauttii.

        Kiiyosntojoannsedät


    • Anonyymi

      Taidat alkaa vihertää kateudesta .

    • Anonyymi

      Älkää välittäkö .Auton koko on suhteessa munan kokoon. Mitä hienompi ja isompi auto,niin sen pienemmät vehkeet ja toisin päin.

      • Anonyymi

        Mitä jos sen v8 mersun omistaakin nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos sen v8 mersun omistaakin nainen?

        Se on sit tosi tiukka pimu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sit tosi tiukka pimu.

        Meidän perheessä nainen ajaa v8 mersulla, tosin itse sen sille ostin.


      • Anonyymi

        Onko noin? Linkkiä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän perheessä nainen ajaa v8 mersulla, tosin itse sen sille ostin.

        No tietysti pudokas ostelee naisilleen V8 Mesen, ihan varmasti.


      • Anonyymi

        Älä sotke poju munan kokoa tähän. On tarpeeksi empiiristä kokemusta aiheesta ja kuulemani mukaan koko on vain pieni sivujuonne asiassa. Tosi naistenmiehet eivät näillä asioilla kehuskele ja naiset tietävät sen.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon.

    • Anonyymi

      On poika niin kateellinen että, ei sillä, pärjää sitä pikkumoottorillakin. Tuskin se naapurin mersumies paljoa sitä sinun autoa katselee. Että pitäisi oikein kieltää .... heh

    • Anonyymi

      Persaukisten mielestä kaikki pitäisi kieltää mihin itsellä ei ole varaa.

    • Anonyymi

      Milloin saadaan "erä sähkö-samaroita" venäjältä? "Suihku-Samaroita" saimme erän myös suomeen" Lännessä suunnitellaan, kehitetään ja sitten ehkä saamme joskus myöhemmin näitä vehkeitä myös idästä 😀

      • Anonyymi

        Saadaanha sieltä "laatuautoja" tojon logolla. Eikö ne riitä.


    • Anonyymi

      Itselläni on V8 Mersu. Ei se kiihdyttäminen liikennevaloista ole näyttämisen halua. Autolla vain on helpompi lähteä valoista muiden mielestä sporttisesti kuin yrittää painaa kaasua tosi varovasti.
      Ei siitä kannata ottaa hernettä nenään.
      Toki on niitäkin pösilöjä jotka lähtevät liikennevaloista vain näyttääkseen muille miten auto kiihtyy...

      • Anonyymi

        Niin no se voi olla että ihan normaali kiihdytys ilman yltiöpäistä hidasteluyritystä näyttää jo perusperheauton lasin takaa hurjalta revitykseltä. Se kun vaan lähtee luontaisesti vähän rivakammin liikkeelle. Reserviä olisi kyllä enempäänkin jos sitä haluaisi käyttää ja näyttää.


    • Anonyymi

      Itselläni ei ole kuin moottoripyörä, mutta kyllä mulle kelpaisi kanssa v8 mersu.

    • Anonyymi

      Tuo itseä ärsyttävien asioiden kieltämisjuttu perinteistä sosialistien agendaa. Koska itsellä ei ole niin ei muillakaan saa olla.

      Enemmän tulee päästöjä siitä kun ajetaan ladun varteen ja mutkamäkeen autolla 2-4 kertaa viikossa talviaikana vain jotta päästään "urheilemaan ".
      Entäpä joka viikkoiset mökkimatkat, miksi kesämökit on sallittuja, jatkuva ajaminen edestaikasin on paljon paljon pahempi rikos kuin jokunen kiihdytys.

      Pelkkää sosialismia tuo aloittajan purkaus.

      • Anonyymi

        Ja kateutta.


    • Anonyymi

      Minä joudun kiihdyttelemään päivittäin useita kertoja 70 km/h - 120 km/h, kun ohittelen Toyotia ja siinä sitä päästöjä syntyy.

    • Anonyymi

      Tuon V8 mersun jos muuttaisi toimimaan E85 polttoaineella, niin tulisi jopa 20hv lisää tehoa. Silti pienemmät pakokaasupäästöt kuin bensalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe