Niin lähti hemmot parempien palveluiden perään. Taakse jäi epätyydyttävät asuinolosuhteet kun tuhosivat koko kämpän. Iloita voimme kaikki kuitenkin siitä, että enää ei Skoda Octavia vaaranna muuta liikennettä ja muutoinkin tavarat pysyvät oikeilla omistajillaan. Tervemenoa.
Kylä on rauhoittunut
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäs tiedät et mannet läks veks täältä?
- Anonyymi
Älkää iloitko liian aikaisin . Kohta ovat taas raitilla näin on käynnyt ennenkin Aina löytyy sellainen vuokranantaja joka kelan asukkaille vuokraa asuntonssa !
- Anonyymi
Askon alueelta kyllä löytyy vuokranantaja joka kyllä vuokraa Hemmoille kämpän ja oikein kahdesta tasosta, että miehet saa olla yläkerrassa kulmahousujensa kanssa ja naiset alakerrassa hameissaan pitsiliinoja ommellen?
- Anonyymi
Tokmannilta ostaavat pitsiliinat kun ovat tarjouksessa . Olen nähnyt kun ostivat isot niput ja myyvät sitten oimina tekeleinään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmannilta ostaavat pitsiliinat kun ovat tarjouksessa . Olen nähnyt kun ostivat isot niput ja myyvät sitten oimina tekeleinään !
Täytyyhän ne ompelut ulkoistaa, ettei tule rasitusvammoja? Näinhän se kuntakin ulkoistaa kaiken maailman hankkeet konsulteille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043