Miksei siellä enää ole sitä? Ei se minua haittaa, mutta ihmettelen vain.
Junan tulosta varoittava valo Räisälän mastolla
9
92
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on nykyään portti, joka estää radan yli ajamisen.
- Anonyymi
Kuulin, että seuraavaksi asennetaan ylikulun kohdalle avaruuteen ufoille varoitusmerkki junan tulosta, jolloin nämä maanpäälliset varoittimet puretaan sitten tarpeettomana pois...
- Anonyymi
Junaliikennettä ollaan muutenkin vähentämässä Kuopiosta pohjoiseen.
- Anonyymi
Missä vaiheessa on sähköistys välille Siilinjärven asema-Yaran tehdas? Sellainen on kuulemma tekeillä. Iisalmeen tulee kolmioraide Talvivaaran kuljetuksia varten. Näyttää siltä, että ainakin tavaraliikenne on lisääntymään päin Kuopion pohjoispuolella.
- Anonyymi
Valmistui talvella.
- Anonyymi
Pitäisi sähköistää myös rata Siilinjärvi-Outokumpu. Olisi sitten mahdollista järjestää matkustajaliikenne Joensuun ja Kuopion välille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi sähköistää myös rata Siilinjärvi-Outokumpu. Olisi sitten mahdollista järjestää matkustajaliikenne Joensuun ja Kuopion välille.
Resiinahan on kiisseliveturi, kulkee kiisselin voimin...
- Anonyymi
Moneen tasoristeykseen tässä maassa tarvittaisiin ehdottomasti enemmän ja lisää niitä tasoristeyksiä, puomine ja varoitusvaloineen. Mutta minusta niissä ei tarvitse olla sitä kovaäänistä, kalkattavaa kelloa. Se on aivan liian meluisa. Onhan ihmisillä sentään silmät päässä, joita käyttää, jotta ennättää pysähtyä tarpeeksi ajoissa ennen junan tuloa.
- Anonyymi
Onhan keskuudessamme myös ei-näkeviä! Ajattele nyt edes vähän pidemmälle ennenkuin päästelet tänne aivopierujasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066