Miksei siellä enää ole sitä? Ei se minua haittaa, mutta ihmettelen vain.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Siellä on nykyään portti, joka estää radan yli ajamisen.
- Anonyymi
Kuulin, että seuraavaksi asennetaan ylikulun kohdalle avaruuteen ufoille varoitusmerkki junan tulosta, jolloin nämä maanpäälliset varoittimet puretaan sitten tarpeettomana pois...
- Anonyymi
Junaliikennettä ollaan muutenkin vähentämässä Kuopiosta pohjoiseen.
- Anonyymi
Missä vaiheessa on sähköistys välille Siilinjärven asema-Yaran tehdas? Sellainen on kuulemma tekeillä. Iisalmeen tulee kolmioraide Talvivaaran kuljetuksia varten. Näyttää siltä, että ainakin tavaraliikenne on lisääntymään päin Kuopion pohjoispuolella.
- Anonyymi
Valmistui talvella.
- Anonyymi
Pitäisi sähköistää myös rata Siilinjärvi-Outokumpu. Olisi sitten mahdollista järjestää matkustajaliikenne Joensuun ja Kuopion välille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi sähköistää myös rata Siilinjärvi-Outokumpu. Olisi sitten mahdollista järjestää matkustajaliikenne Joensuun ja Kuopion välille.
Resiinahan on kiisseliveturi, kulkee kiisselin voimin...
- Anonyymi
Moneen tasoristeykseen tässä maassa tarvittaisiin ehdottomasti enemmän ja lisää niitä tasoristeyksiä, puomine ja varoitusvaloineen. Mutta minusta niissä ei tarvitse olla sitä kovaäänistä, kalkattavaa kelloa. Se on aivan liian meluisa. Onhan ihmisillä sentään silmät päässä, joita käyttää, jotta ennättää pysähtyä tarpeeksi ajoissa ennen junan tuloa.
- Anonyymi
Onhan keskuudessamme myös ei-näkeviä! Ajattele nyt edes vähän pidemmälle ennenkuin päästelet tänne aivopierujasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251141Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän551127Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515854- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597