Ajattelin pihistää anopin pikkuhousut

Anonyymi

tänään kun menemme kyläilemään.
Olen muutaman kerran runkannut anopin pikkuhousuja samalla nuuhkien ja lauennut kovemmin kuin koskaan. Anopin pillun tuoksu on täydellinen.
Toivottavasti tänään pikkarit olisivat pyykkikorissa sopivasti pihistettävissä. Viime kerralla vähän kantta raotin ja kurkistin mutten alkanut penkomaan.
Jos ihana anoppini luet tämän, niin jätäthän pikkuhoususi mua varten tyrkylle. Pääsisin jo illalla runkkaamaan ihanan pillusi tuoksun huumatessa minut. ;)

169

12822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli tarkastettua pyykkikori. Eipä ollut pihistettävää. Tästä lähtien pitää kyllä aina kurkistaa, jos joku kerta onnistaisi. ;)

    • Ei saa varastaa!

    • Anonyymi

      Minulla on sama harrastus. Haistelen ja nuolen anopin alushousuja ja anoppi myös tietää sen. En jäänyt kiinni verekseltään, vaan anoppi oli ehkä huomannut, että pyykkikoria oli pengottu useasti Ja varmaan osasi yhdistää sen minun kylässä käynteihin.
      Se miten anoppi reagoi asiaan oli helpotus. Hän ei paljastanut minua, vaan hän alkoi jättää alushousujaan ja rintaliivejään pyykkikorin päällimmäisiksi.
      Erään kerran mennessäni yksin anopille päivittämään tietokonetta, homma muuttui vieläkin kiihottavammaksi. Olin saanut hommat tehtyä ja menin kylpyhuoneeseen tarpeilleni muna puolikovana. Pyykinpesukoneen päällä oli anopin alushousut! Otin ne käteeni ja tunsin, että ne olivat lämpöiset. Siis ihan juuri suoraan jalasta otetut. Kalu ponnahti ja sykki kivikovaksi ennen kuin ehdin edes alushousuja nostaa kasvoilleni. Nuuhkin alushousuista tuoreeltaan anopin pillun tuoksua ja nuolinkin haaroista, taisi välillä haaraosa olla kokonaan suussakin. Aivan mahtavat aromit!
      Tunsin orgasmin lähestyvän ja lennosta päätin tehdä sen, mitä olin miettynyt usein, mutta en ollut uskaltanut tehdä. Päätin laskea spermani anopin alushousuille.
      Laitoin alushousut takaisin koneen päälle eteeni niin, että sisäpuoli oli levitetty auki, takapuoli lähimpänä minua ja etupuoli ylempänä. Muutama veto ja kalu alkoi ruiskuttamaan spermaa runsaina ryöppyinä anopin alushousuille. Enpä laskenut suihkujen määrää, mutta monta niitä oli ja lopulta anopin alushousut olivat niin spermassa kuin ne vaan voi olla. Luonnollisesti pesukoneen tasokin oli saanut omansa.
      Pesin kaluni, mutta jätin alushousut ja spermat anopin hämmästeltäväksi.
      Siitäkään ei tullut seuraamuksia ja leikkimme on jatkunut jo jonkin aikaa. Eli aina yksin käydessäni anopilla, alushousut ovat valmiina pesukoneen päällä ja minä spermaan ne. Jos vaimo on mukana, niin alushousut ovat päällimmäisenä pyykkikorissa, silloin en myöskään sotke niitä.

      • Anonyymi

        Sulla on kyllä mahtava anoppi!! Kerro lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kyllä mahtava anoppi!! Kerro lisää.

        Siis mitä haluaisit tietää. Itse anopista vai runkkailustani?


    • Anonyymi

      Ei kannata varastaa. Anoppi huomaa sen ihan varmasti ja sen jälkeen on turha etsiä pikkuhousuja pyykistä. Minä jäin anopilleni kiinni tai ainakin luulen niin. Yhden haistelusession jälkeen heitin pikkarit takaisin pyykkikoriin päällimäiseksi, kiimassani unohdin, että ne olivat olleet aikalailla alimmaisena. Tajusin tämän vasta kotona. Sen jälkeen en ole löytänyt pikkareita pyykkikorista.

    • Anonyymi

      Olen usein lainaillut anopin pikkareita ja muitakin alusasuja, kun olemme olleet vaimoni kanssa kylässä hänen luonaan. Takuuvarmasti hän tiesi touhuistani, sillä kun vietimme yhteistä joulua, ja lahjat jaettiin, sain yhden paketin, missä oli kolmet naisten pikkuhousut. avatessani pakettia huomasin anopin tarkkaavan minua aika tiukkaan, mutta en tajuttunt silloin syytä siihen. No onneksi vaimo oli mennyt vessaan kun näin ne nätiti nailoniset ja pitsiset unelmat. Anoppi katsoi silmiini, hymyili nätisti ja nosti peukkua. Minä menin varmasti ihan punaiseksi, mutta laitoin pikarit nopeasti sohvatyynyt alle piiloon ettei vaimoni näkisi niitä. Se oli turha vaiva. Illalla makuuhuoneessa hän kysyi, että missäs ne pikkarit ovat mitkä äiti minulle oli ostanut??? Ei auttanut muuta kuin kaivaa ne esille ja vetää vaimon nähden jalkaan. Hän oli nimittäin vihjaissut äidilleen, että minulla oli sellainen pikkarifetissi, minkä anoppikin oli jo arvannut. siitä se alkoi pikkarien päivittäinen käyttö luvan kanssa.

    • Anonyymi

      Tässä ihan lähipäivinä käväisin anoppilassa ja tietysti siinä samalla kurkistin pyykkikoriin.
      Siellä ne olivat, anopin nätit pikkuhousut kuin tarjottimella. Pyykkikorin kansi avoinna, kuin tilauksesta.
      Otin pikkuhousut käteeni ja levitin ne pöytätasolle. Kaivoin jo puolikovan kullin housuista, otin pikkarit kämmenelleni ja hitaasti aloin työnnellä kullia haarakiilaa vasten.
      Näky oli niin rietas ja ajatus osiitä, että anoppi oli vain pienen matkan päässä seinän toisella puolen, oli uskomattoman kiihottava.
      Taitoin pikkuhousut kuuman kullin ympärille ja aloin runkata kovemmin. Kauaa ei tarvinnut kun tunsin jo, että kohta laukean. Kullin alkaessa nytkähdellä ensimmäisen kerran oli pakko lopettaa.
      Teki mieli niin lujasti päästää täydet lastit pikkuhousuihin, mutta ihmettelen kuinka pystyin malttamaan mieleni. Ehkä siksi, että mitään muuta ei pyykkikorissa ollut ja spermaiset pikkuhousut olisivat tulleet heti huomatuksi, jos anoppi olisi vaikka pikkupyykkiä alkanut pesemään.
      Enkä kyllä samasta syystä viitsinyt niitä pihistää. Näyttivät vielä aika uusilta, ehkä ensimmäistä kertaa olleet jalassa. Niitä hän olisi alkanut kaipailemaan.
      Upea kokemus kuitenkin. Toivottavasti joku kerta saan spermata hänen pikkarinsa tai löytyy se sopiva hetki jolloin voin pistää yhdet nätit pilluntuoksuiset pikkarit taskuun. ;)

      Aloittaja

    • Anonyymi

      Tuo kyllä hyvä idea varastaa anopin pikkuhousut niitä voi sitten nuuskia kotosalla. Ehdittiin kuitenkin että jätät omat kalsarit tilalle niin housujen lukumäärä pysyy samana eikä anoppi huomaa mitään.

    • Anonyymi

      Oliko kauniit mummokalsarit?

      • Anonyymi

        Ei ollut mummokalsarit.
        Ei kyllä mitkään pitsipöksytkään, mutta nätit söpöt pikkuhousut joihin oli hyvä hinkata kovaa kuumaa kullia.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mummokalsarit.
        Ei kyllä mitkään pitsipöksytkään, mutta nätit söpöt pikkuhousut joihin oli hyvä hinkata kovaa kuumaa kullia.

        Aloittaja

        Itsekin hieron pitsipöksyhin kaluani kun olen pesemässä pyykkiä.Niihin on mukava myös laskea spermat.Sen jälkeen tuntuu olo ihanalta kun on saanut laskettua spermat pitsipöksyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin hieron pitsipöksyhin kaluani kun olen pesemässä pyykkiä.Niihin on mukava myös laskea spermat.Sen jälkeen tuntuu olo ihanalta kun on saanut laskettua spermat pitsipöksyihin.

        Itse odotan jo kovasti viikonloppua. Tiedossa kyläilyä anoppilassa.
        Olisiko nyt vihdoin se kerta kun pääsisin joko nappaamaan pikkarit mukaani tai laskemaan siemenet anopin pikkupöksyille.
        Pelkästä ajatuksestakin kulli kovettuu.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse odotan jo kovasti viikonloppua. Tiedossa kyläilyä anoppilassa.
        Olisiko nyt vihdoin se kerta kun pääsisin joko nappaamaan pikkarit mukaani tai laskemaan siemenet anopin pikkupöksyille.
        Pelkästä ajatuksestakin kulli kovettuu.

        Aloittaja

        Vaimo tietää et kiihotun pikkareista ja et olen hänen kavereiden pikkareita hieronut kaluun. On kyl kieltänyt anoppini pöksyjä sotkemasta mut onhan niihin muutaman kerran tullut spermat laskettua. Anoppi ei ole joko huomannut tai sit ei ole vaan asiasta puhunut. Joka kerta kyläillessä pyykki korin päällä on pikkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo tietää et kiihotun pikkareista ja et olen hänen kavereiden pikkareita hieronut kaluun. On kyl kieltänyt anoppini pöksyjä sotkemasta mut onhan niihin muutaman kerran tullut spermat laskettua. Anoppi ei ole joko huomannut tai sit ei ole vaan asiasta puhunut. Joka kerta kyläillessä pyykki korin päällä on pikkarit.

        Mielenkiintoinen kyläreissu, seisoo jo ajatuksesta. T. ukm61


    • Anonyymi

      Olipa päivä ja mitkä runkut. Kyläreissun kohokohta jota odotin eniten koko päivässä oli kuin olikin aivan mahtava!
      Ruokailu oli anoppilassa katettu terassille. Anoppi kauniin kesäisen näköisenä hoiti tarjoilua ja minä ihastelin salaa kun hän hääräili keittiön ja terassin välillä ruokia pöytään kattaen.
      Koko tuo anopin puuhien seuraaminen ja sopivan hetken odottaeminen oli todella kiihottavaa. Nautin näkemästäni kun anoppi kurkotteli pöydän ääressä, katselin hänen muotojaan kevyehköjen kesävaatteiden antaessa virikkeitä mielikuvitukselle.
      Kun ruokailu oli saatu hoidettua ja kaikki ottivat rennon mukavan asennon kahvia ja jälkiruokaa odottaen, minä katsoin tilanteen sopivaksi ja suuntasin vessaan.
      Laitoin malttamattomin käsin vessan oven lukkoon ja nopeasti olin jo pyykkikorilla. Kansi auki ja odotus oli kova.
      Siellä oli kuin olikin pikkuhousut ja bonuksena vielä niiden parina rintaliivit. Pistin merkille miten ne siinä olivat ja nappasin molemmat käteeni.
      Kulli oli jo ihan kovana kun laskin alusvaatteet lavuaaritasolle. Nopein liikkein housut auki ja kulli ulos housuista. Siinä samassa keksin myös, oli ihan selvää, että tänään runkkaan loppuun asti.
      Laitoin rintsikat nätisti pöydälle ja otin anopin pikkarit toiseen käteen. Aloin hitaasti vedellä käteen ja painoin haarovälin kohdan kasvoilleni. Pehmeät käytetyt ja ihanan pillun tuoksuisit pikkarit kasvojani vasten aloin runkata ihan kunnon tahdilla. Kuvittelin mielessäni anoppia juuri näkemissäni tilanteissa ja nautin pillun tuoksun täyttäessäni pääni.
      Siinä vetelin käteen sydän rinnassa takoen ja tunsin miten lähellä alan olla. Kuuma kyrpä kiimaisena ja valmiina laukeamaan. Silloin sain idean, että laukean anopin rintsikoihin, sykin siemenet toiseen kuppiin.
      Asettelin rintsikoiden kuppeja lähemmäs pöydän reunaa, eikä mennyt kuin muutamia sekunteja ja joitakin kiimaisia vetoja kun aloin tulla. Huohotin anopin pikkareihin ja joka henkäyksellä vedin vitun ihania aromeja sisääni. Tähtäsin kullin toisen kupin päälle ja aloin sykkiä voimalla spermaa pitkin kupin pohjaa ja reunoja.
      Siinä kohtaa kun olin jo laskenut pikkuhousut kasvoiltani ja kasasin ajatuksiani juuri tullut kulli kädessäni tajusin, että onneksi rintsikat olivat väriltään sellaiset, että sperma kupin pohjalla ei ole ihan ensimmäisenä huomattavissa. Vähän sitä vielä sormella levitin, jollain tavalla ajattelin tasoittaa jälkeä.
      Lopuksi laitoin anopin alusvaatteet suurin piirtein oikein takaisin pyykkikoriin ja siivosin kullini veden alla lavuaarissa.
      Siitä olikin kevyt ja hyvä mieli mennä jatkamaan jälkiruoan kanssa täydellistä päivää. Mielessä kaikki tuo irstas pervoilu kun katselin anoppia pöydän toisella puolella. Miettien, että hoksaakohan hän spermatahrat ympäri rintaliivejä tai huomaisiko hän tuoksuni pikkuhousuissa.
      Melkein haluaisin tietää miltä se hänestä tuntuisi huomata puuhani, Nähdä tilanne kun hän ottaa pyykkejä korista ja tajuaa, että rintsikoihin on laulettu ja pikkuhousuissa on vaimea miehen tuoksu.
      Vieläkään en siis pihistänyt mitään, mutta kassit tyhjänä ja raukea juuri lauennut kulli housuissa oli aivan mahtavaa nauttia jälkiruoasta vaimea anopin pillun tuoksu nenässä.


      Aloittaja

    • Tyttöystävällä on ihania korkkareita ja pikkareita.

      Mutta kovemmin sperma ruiskuaa anopin hikisillä nahkakorkkareilla ja vanhan vitun hajuisilla pikkareilla.

      • Anonyymi

        Sama täällä, aina kun mennään anopille etsin pyykkikorista sen ihanat "isot" pikkarit,
        niiden ihanaa tuoksua ja jopa mausta tulee nautittua kulli isona kovana sykkien, lopuksi
        spermaan ne ja jätän pyykkikorin päälimmäiseksi, tieten että lähtömme jälkeen anoppi
        löytää ne nähden että olen taas nauttinut niistä, se on meidän yhteinen ihana salaisuus....


    • Anonyymi

      Kiihottaa jo ajatus päästä laskemaan mallit isonhin pikkareihin saatikka rintisikoihin.

      • Anonyymi

        Oli kyllä todella kiihottavaa sykkiä pussit tyhjäksi rintsikoiden kuppiin, jälkikäteen ihan huvitti kun vielä sormella levitin lämmintä spermaa ympäri kuppia. Toinen tissi on sitten kokonaan spermalla valellun kupin hellässä otteessa. Tietysti pesun jälkeen, mutta kuitenkin.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä todella kiihottavaa sykkiä pussit tyhjäksi rintsikoiden kuppiin, jälkikäteen ihan huvitti kun vielä sormella levitin lämmintä spermaa ympäri kuppia. Toinen tissi on sitten kokonaan spermalla valellun kupin hellässä otteessa. Tietysti pesun jälkeen, mutta kuitenkin.

        Aloittaja

        Itse kun pesen pyykkiä pulsaatorikoneella.Puen välillä välillä rintaliivit päälle.Siinä katsellessa pyykin pyörimistä pulsaatorikoneessa hierotaan samalla kalua pulveriveteen kastetuilla pitsipöksyillä.Sitten kun spermat tulee riisutaan rintsikat päältä ja lasketaan spermat kuppeihin.


      • Anonyymi

        Voi malliparkoja…..kaikkea hekin joutuvat kestämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä todella kiihottavaa sykkiä pussit tyhjäksi rintsikoiden kuppiin, jälkikäteen ihan huvitti kun vielä sormella levitin lämmintä spermaa ympäri kuppia. Toinen tissi on sitten kokonaan spermalla valellun kupin hellässä otteessa. Tietysti pesun jälkeen, mutta kuitenkin.

        Aloittaja

        Onhan se mukavaa laskea mällit rintaliiveihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se mukavaa laskea mällit rintaliiveihin.

        Tunnetta vielä korosti pään huumaava pillun tuoksu. Puristin kuumaa ja kovaa kullin vartta kun pidättelin laukeamista, suuntasin kyrvän kuppia kohti ja ensimmäinen ruiskaus lähti kuin tykin suusta.
        Pillun kohta tuoksui niin hyvältä, että voin vaan kuvitella miten hyvältä maistuisi nuolla anoppia. En panisi vastaan, vaikka istuisi hajareisin naamalleni ja painaisi pillun kasvojani vasten.
        Siitä voimasta millä rintsikoihin laukesin, samalla paineella kun pääsisi räjäyttämään kuumat spermat anopin sisään. Painaa kuuma kyrpä niin syvälle kuin ikinä pääsee ja nytkähdellen pumpata anopin pillu täyteen spermaa pohjaa myöden.
        Onpa tässä tullut runkattua ja ajatuksissa lauettua anopin rinnoille, kasvoille ja pakaroille. Mielessä jo seuraava kerta kun saan tuntea anopin pillun tuoksun nenässäni, pehmeät pikkuhousut kasvojani vasten.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetta vielä korosti pään huumaava pillun tuoksu. Puristin kuumaa ja kovaa kullin vartta kun pidättelin laukeamista, suuntasin kyrvän kuppia kohti ja ensimmäinen ruiskaus lähti kuin tykin suusta.
        Pillun kohta tuoksui niin hyvältä, että voin vaan kuvitella miten hyvältä maistuisi nuolla anoppia. En panisi vastaan, vaikka istuisi hajareisin naamalleni ja painaisi pillun kasvojani vasten.
        Siitä voimasta millä rintsikoihin laukesin, samalla paineella kun pääsisi räjäyttämään kuumat spermat anopin sisään. Painaa kuuma kyrpä niin syvälle kuin ikinä pääsee ja nytkähdellen pumpata anopin pillu täyteen spermaa pohjaa myöden.
        Onpa tässä tullut runkattua ja ajatuksissa lauettua anopin rinnoille, kasvoille ja pakaroille. Mielessä jo seuraava kerta kun saan tuntea anopin pillun tuoksun nenässäni, pehmeät pikkuhousut kasvojani vasten.

        Aloittaja

        Onko aloittajalla koskaan anoppi mielessä kun panet vaimoasi. Itse usein fantasioin anopista naidessa vaimoani. Kylli seisoo kivi kovana ja lasti lähtee nopeaan. Uusinta onnistuu myös nopeaan kun ajattelen anoppia vaimon imiessä kulliani kovaksi uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittajalla koskaan anoppi mielessä kun panet vaimoasi. Itse usein fantasioin anopista naidessa vaimoani. Kylli seisoo kivi kovana ja lasti lähtee nopeaan. Uusinta onnistuu myös nopeaan kun ajattelen anoppia vaimon imiessä kulliani kovaksi uudestaan.

        Minä taas innostun appiukon kalsareista! Aina kyläreissulla vessassa kaivan pyykkikorista appiukon käytetyt kalsarit. Niitä nuuhkin ja samalla vedän käteen kalu innokkaasti sykkien. Lopuksi laukaisen mällit kalsareiden sisälle ja laitan ne takaisin pyykkien joukkoon. Appiukko on kuulemma saanut vaimoltaan eli anopiltani satikutia kun anoppi on pyykkiä pestessä huomannut että appiukon kalsarit ovat taas ihan kauheassa soosissa. Ei ole selitykset kuulemma kelvanneet vaan ihan kunnon perheriitoja on tästä seurannut. Toisaalta minua vähän käy sääliksi appiukon tilanne koska minun tekosien takia hän on saanut kärsiä mutta toisaalta on se semmoinen pihi kääpä ja minulle puuha tuottaa suurta nautintoa niin olen päättänyt harrastustani jatkaa tästä lieveilmiöstä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas innostun appiukon kalsareista! Aina kyläreissulla vessassa kaivan pyykkikorista appiukon käytetyt kalsarit. Niitä nuuhkin ja samalla vedän käteen kalu innokkaasti sykkien. Lopuksi laukaisen mällit kalsareiden sisälle ja laitan ne takaisin pyykkien joukkoon. Appiukko on kuulemma saanut vaimoltaan eli anopiltani satikutia kun anoppi on pyykkiä pestessä huomannut että appiukon kalsarit ovat taas ihan kauheassa soosissa. Ei ole selitykset kuulemma kelvanneet vaan ihan kunnon perheriitoja on tästä seurannut. Toisaalta minua vähän käy sääliksi appiukon tilanne koska minun tekosien takia hän on saanut kärsiä mutta toisaalta on se semmoinen pihi kääpä ja minulle puuha tuottaa suurta nautintoa niin olen päättänyt harrastustani jatkaa tästä lieveilmiöstä huolimatta.

        Voin vain kuvitella miten hauskaa on kun anoppisi luulee että hänen ukkonsa runkkaa kalsareihinsa ja itse siemenlinko pitää pokerinaamansa tietäen totuuden.


    • Anonyymi

      9985

    • Anonyymi

      06 alue ois 32 v hoikan tyttöystävän pikkareita spermattavaksi, jos kiinnostaa ja sulla piksuja kans runkattavaksi ni ota yht [email protected] ni nähdään kivan merkeis .

    • Anonyymi

      Tekis mieli nussia anoppia juhannuksena.isot rinnat ja karvainen pillua.olis ihanaa päästä työntämään märkään pilluun

      • Anonyymi

        Sama juttu. Olisi mahtavaa nussia anoppia ja ruiskuttaa spermat kuumaan pilluun. Anopilla on 85E koon rinnat ja runsas tumma karvoitus.


    • Anonyymi

      Mulla on niin ruma ja pierekelevä anoppi ettei tulisi mieleenkään hänen pikkuhousujaan haistella 😀

    • Anonyymi

      Tulipa tässä menneenä viikonloppuna nyt toteutettua yksi pitkään mielessä ollut haave ja vihdoin uskaltauduin laukeamaan anopin pikkupöksyille.
      Oltiin appivanhempien luona kylässä ja tarjoutui hyvä tilanne lukittautua vessaan vähän pidemmäksi aikaa.
      Vilkaisin pikaisesti pyykkikoriin ja näin päälimmäisenä olleen paidan alta pilkistävän pikkuhousuilta näyttävän vaatekappaleen. Siirsin paidan sivuun ja siellä ne olivat, anopin valkeat Sloggit.
      Otin pikkuhousut käteeni ja näin kuinka pikkareissa näkyi hento raita siinä kohdassa mikä on ollut anopin pillun huulten välissä. Nuuhkaisin pikkareita ja kulli housuissa huusi kovana päästä vapauteen.
      Otin kuuman kullin housuistani ja tiesin, että nyt jos koskaan. Parempaa tilaisuutta en saa.
      Vedin käteen voimakkaasti ja halusin vaan laueta niin nopeasti kuin mahdollista. Katselin tuota pikkuhousujen pillun merkitsemää haarakiilaa ja nuuhkin sitä välillä. Hakkasin hanskaan niin kovalla kiimalla.
      Asettelin anopin pikkarit lavuaaritasolle kun tunsin, että kohta laukean. Hinkkasin hellästi kuumaa kyrpää haaraosaan ja nautinn kuinka anopin vittu on pitänyt huultensa välissä samaa kohtaa jota kuuma kullini nuppi kiimaisena koskettaa.
      Tunsin tulevani ihan niillä sekunneilla ja kullini alkoi nytkähdellä viimeisten vetojen tahdittamana. Puristin kullia kovasti, että saan säännösteltyä räjähtävää lastia ja ohjattua sen oikeaan paikkaan. Siihen samalle vitun jättämälle jäljelle.
      Yritin olla huohottamatta, vaikka tilanne olisi vaatinutkin kunnon ääntelyä. Sen verran rietas oli tilanne. Sydän takoi rinnassa kun hallitusti ohjasin sykkivät spermat edes suurin piirtein raidan mukaisesti. Ja suurin osa osuikin oikeaan kohtaan.
      Pieni paniikki iski kun tajusin, että olen ihan oikeasti sotkenut anopin pikkarit ja siinä ne uivat spermassani pöydällä. Imien itseensä kyrpäni kylväneet siemenet. Koko haarakiila spermani tahrimana.
      Pyyhkäisin enimmät spermat pois paperilla, nopea kullin putsaus ja pikkuhousut koriin hätäisesti suurin piirtein oikeaan asetelmaan. Vedin vessan ihan alibiksi ja pesin kädet. Heti mielessäni pyöri, että mitä jos anoppi huomaa syntiset leikkini, hoksaa haarakiilaan kuivuneet spermat.
      Tässä on nyt muutama päivä mennyt eikä ainakaan suoraa kysymystä ole tullut. Silti jännittää ja mietin onkohan hän huomannut asian.
      Parhaat runkut ikinä, ihan ehdottomasti. Niin pervon pornoa ja todella kiihottavaa ajatella, että siellä ne vävyn spermassa uineet pikkupöksyt ovat anopin vitun huulten välissä.
      Jos sopiva tilanne tarjoutuu, niin teen sen uudelleen. Tästä lähtien joka kerta kun se on mahdollista. Oli se vaan kaiken uskaltamisen arvoista.

    • Anonyymi

      Kiihottavaa!!!

      • Anonyymi

        Pikkupöksyjä lähemmäksi kun ei anopin piparia pääse, niin onhan tämä todella kiihottava korvike.
        Pieni kiinnijäämisen ajatus vielä kiihottaa enemmän ja se, että anoppi on esim. viereisessä huoneessa täysin tietämättömänä vävyn kiimaisista puuhista.
        Seinän takana toinen runkkaa kiimassa pikkupöksyt kädessä, huohottaen ja pillun ihanaa tuoksua nuuhkien.
        Tuo kun uskalsin vielä viedä asian loppuun, se vasta kiihottavaa olikin. Katsella kuinka kuuma kulli sykki nesteensä pikkuhousujen pillun kohtaan. Sellaiset satsit kun saisi antaa ihan aidosti anopille.


    • Anonyymi

      Vihdoin sain tilaisuuden ja nyt on sitten anopin pikkarit pihistetty.
      Kävin eilen pikaisella visiitillä appiukon ja anopin luona ja ennen lähtöäni poikkesin vessassa. Tavaksi tullut vilkaisu pyykkikoriin ja mitä sieltä löytyikään.
      Tunnistin korin päällimmäiset vaatteet anopin omiksi. Nostin sukat ja pari paitaa sivuun ja siellä ne olivat, anopin kauniit raidalliset pikkuhousut.
      Tällä kertaa en jäänyt miettimään uskallanko. Nuuhkaisin niitä nopeasti ja viikkasin ne taskuun.
      Saa nähdä huomaako anoppi niiden kadonneen. Oikeastaan olisi mielenkiintoista jos huomaisi. Olisi mukava olla kärpäsenä katossa siinä tilanteessa.
      Suunnitelmissa on tänään viettää ilta autotallissa ihan rauhassa, nuuhkia anopin pillun tuoksua sieraimet täyteen ja runkata hitaasti samalla anopin kuvaa katsellen.
      Tälläkin hetkellä kyrpä sojottaa pystyssä pelkästä ajatuksesta, valmiina illan riettaaseen leikkiin. Vielä hetki pitää malttaa, mutta kohta annan kullille kyytiä.
      Anopille jo terveisiä, että jos korvia kuumottaa, niin vävypoika se vaan on. Vetelee käteen pikkuhoususi kasvoja vasten, pää huumaantuneena ihanasta vittusi tuoksusta.
      Palautan kyllä pikkarit, älä huolestu. Enkä sotke niitä vielä, ehkä vaan kerran juuri ennen palautusta.

      t. Aloittaja

      • Anonyymi

        Joko aloittaja sotkenut anopin pöksyt autotallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko aloittaja sotkenut anopin pöksyt autotallissa.

        Otan vielä kohta toiset, mutta ensimmäiset lastit purkasin tuossa noin tunti sitten.
        Sulkeuduin autotallin erilliseen tarvikehuoneeseen, että kuulen, jos joku sattumalta tulisi talliin. Avasin puhelimelta muutaman kuvankaappauksen anopista ja laitoin puhelimen nojaamaan hyllyllä olevaa purkkia vasten.
        Toisessa kuvassa anoppi katsoo suoraan kameraan, kuin katsoisi suoraan silmiin ja toisessa kuvassa hän seisoo erittäin kauniina vartalonmyötäisessä asussa eräissä juhlissa.
        Pöytätasolle eteeni laitoin vanhoista liinavaatteista revityn rätin, että saan tulla kaikella voimalla suoraan sinne minne lastit lentää, ilman pidättelyä tai murhetta sotkuista.
        Kun kaikki oli valmista päästin kuuman kivikovan kullin pois housuista. Laskin housut puoleen reiteen ja seisoin hetken paikoillani kyrpä tanassa ja katsoin anoppia suoraan silmiin.
        Otin pöydälle laittamani anopin raitaiset pikkarit käteeni ja nautiskellen ihailin haaroväliä ja koskettelin sitä sormin. Siinä se anopin pillu on ollut, koko päivän ajan hinkannut samaa kangasta vasten mitä himokkaat sormeni koskettavat.
        Hetken tuosta ajatuksesta nautittuani otin ensimmäiset nuuhkaisut ja tartuin kulliini kiinni. Tunsin kuinka anopin pillun tuoksu kulkeutuu syvemmälle pääni sisään ja kuva anopista vaan tehosti tunnetta, kasvatti sekä kiimaa, että kuumaa kullia joka kädessä kovettui kovettumistaan.
        Runkkasin housut puolitangossa välillä hitaasti nautiskellen ja välillä ihan kunnolla kullia rankaisten. Kuvittelin miten nuolisin anopin vittua kiihkeästi, kuinka hän välillä ottaisi kuuman kaluni suuhunsa ja imisi sitä himokkaasti. Välillä katseeni vaelsi hänen vartalollaan, välillä huohotin pillun tuoksuiset pikkuhousut kasvojani vasten hänen kauniita kasvoja katsellen.
        Kauaa en kuitenkaan kestänyt vaan kulli alkoi ilmoittaa, että nyt on laukeaminen käsillä. Pidin pikkareita tiukasti kasvojani vasten ja kuvittelin kuinka annan anopille kyytiä ihan kunnolla. Vedin käteen kuin viimeistä päivää ja vitun tuoksu sai kaikki tuntemukset voimistumaan ihan älyttömiin mittoihin.
        Juuri ennen laukeamista kuiskasin huohottaen anopin nimen ja että haluan häntä näin paljon. Kunpa tietäisi mitä teen.
        Pari kiimaista vetoa ja kyrpä alkoi sylkeä spermaa. Huohotin suu auki sydän pamppaillen kun kulli sykki pallit tyhjäksi pohjia myöten. Nojasin hyllyyn tukea ottaen ja katsoin anoppia silmiin koko tuon ajan.
        Enpä aivan heti muista näin tajunnanräjäyttävää runkkuhetkeä. Omassa mittapuussa tämä oli jotain ihan omaa luokkaansa.
        Onneksi on uskomattoman upea anoppi jota ihastella ja hänellä niin kiihottavan tuoksuinen pillu. Toivottavasti anopin korvia kuumotti, sillä kiimaisempaa viestiä ei ajatuksissa olisi voinut toiselle lähettää.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan vielä kohta toiset, mutta ensimmäiset lastit purkasin tuossa noin tunti sitten.
        Sulkeuduin autotallin erilliseen tarvikehuoneeseen, että kuulen, jos joku sattumalta tulisi talliin. Avasin puhelimelta muutaman kuvankaappauksen anopista ja laitoin puhelimen nojaamaan hyllyllä olevaa purkkia vasten.
        Toisessa kuvassa anoppi katsoo suoraan kameraan, kuin katsoisi suoraan silmiin ja toisessa kuvassa hän seisoo erittäin kauniina vartalonmyötäisessä asussa eräissä juhlissa.
        Pöytätasolle eteeni laitoin vanhoista liinavaatteista revityn rätin, että saan tulla kaikella voimalla suoraan sinne minne lastit lentää, ilman pidättelyä tai murhetta sotkuista.
        Kun kaikki oli valmista päästin kuuman kivikovan kullin pois housuista. Laskin housut puoleen reiteen ja seisoin hetken paikoillani kyrpä tanassa ja katsoin anoppia suoraan silmiin.
        Otin pöydälle laittamani anopin raitaiset pikkarit käteeni ja nautiskellen ihailin haaroväliä ja koskettelin sitä sormin. Siinä se anopin pillu on ollut, koko päivän ajan hinkannut samaa kangasta vasten mitä himokkaat sormeni koskettavat.
        Hetken tuosta ajatuksesta nautittuani otin ensimmäiset nuuhkaisut ja tartuin kulliini kiinni. Tunsin kuinka anopin pillun tuoksu kulkeutuu syvemmälle pääni sisään ja kuva anopista vaan tehosti tunnetta, kasvatti sekä kiimaa, että kuumaa kullia joka kädessä kovettui kovettumistaan.
        Runkkasin housut puolitangossa välillä hitaasti nautiskellen ja välillä ihan kunnolla kullia rankaisten. Kuvittelin miten nuolisin anopin vittua kiihkeästi, kuinka hän välillä ottaisi kuuman kaluni suuhunsa ja imisi sitä himokkaasti. Välillä katseeni vaelsi hänen vartalollaan, välillä huohotin pillun tuoksuiset pikkuhousut kasvojani vasten hänen kauniita kasvoja katsellen.
        Kauaa en kuitenkaan kestänyt vaan kulli alkoi ilmoittaa, että nyt on laukeaminen käsillä. Pidin pikkareita tiukasti kasvojani vasten ja kuvittelin kuinka annan anopille kyytiä ihan kunnolla. Vedin käteen kuin viimeistä päivää ja vitun tuoksu sai kaikki tuntemukset voimistumaan ihan älyttömiin mittoihin.
        Juuri ennen laukeamista kuiskasin huohottaen anopin nimen ja että haluan häntä näin paljon. Kunpa tietäisi mitä teen.
        Pari kiimaista vetoa ja kyrpä alkoi sylkeä spermaa. Huohotin suu auki sydän pamppaillen kun kulli sykki pallit tyhjäksi pohjia myöten. Nojasin hyllyyn tukea ottaen ja katsoin anoppia silmiin koko tuon ajan.
        Enpä aivan heti muista näin tajunnanräjäyttävää runkkuhetkeä. Omassa mittapuussa tämä oli jotain ihan omaa luokkaansa.
        Onneksi on uskomattoman upea anoppi jota ihastella ja hänellä niin kiihottavan tuoksuinen pillu. Toivottavasti anopin korvia kuumotti, sillä kiimaisempaa viestiä ei ajatuksissa olisi voinut toiselle lähettää.

        t. Aloittaja

        Runkkaa anoppisi pöksyt aivan spermaiseksi ja palauta sen jälkeen. Tulee käytyä anopin pyykkikorilla aina vierailulla ollessa. Kotiin päästyä vaimo saa kovaa kullia. Monesti rakastelun aikana todennut et olet käynyt nuuhkimassa pikkareita kun kalu noin kovana seisoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaa anoppisi pöksyt aivan spermaiseksi ja palauta sen jälkeen. Tulee käytyä anopin pyykkikorilla aina vierailulla ollessa. Kotiin päästyä vaimo saa kovaa kullia. Monesti rakastelun aikana todennut et olet käynyt nuuhkimassa pikkareita kun kalu noin kovana seisoo.

        Ollaan tänään menossa anoppilaan ja aamulla spermasin anopin pikkarit.
        Palautan pikkuhousut tänään pyykkikoriin ja jos anoppi niitä tarkastelee laittaessaan pyykkiä pesuun, niin epäselväksi ei jää millä ne on kuorrutettu.
        Laskin isot lastit pillun kohdalle haarakiilaan ja levittelin vielä sormella liukkaan sperman joka puolelle.
        Nyt saavat oikein imeytyä kankaaseen ja sekoittua anopin pillun tuoksuun.
        Toivon, että anoppi huomaa sen. Osaa yhdistää käyntini ja palautuneet kiimassa spermatut pikkuhousut.
        Epäilen, että anoppi on vähän puutteessa, tai no, en tietysti varmasti osaa sanoa. Vähän sellainen kuva minulla on, että varmaan kovin usein hän ei appiukolta kullia saa.
        Tiedä vaikka kiihottuisi vävyn jättämistä jäljistä ja saisi kiihottavia mielikuvia vaikka hetkiin kun hyväilee itselleen orkut. Anopin silmistä näkee, että varmasti tykkää ottaa kullia sisäänsä, toivottavasti sitä tarpeeksi saakin. Muuten menee kaunis seksikäs nainen ja upealta tuoksuva pillu ihan hukkaan.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan tänään menossa anoppilaan ja aamulla spermasin anopin pikkarit.
        Palautan pikkuhousut tänään pyykkikoriin ja jos anoppi niitä tarkastelee laittaessaan pyykkiä pesuun, niin epäselväksi ei jää millä ne on kuorrutettu.
        Laskin isot lastit pillun kohdalle haarakiilaan ja levittelin vielä sormella liukkaan sperman joka puolelle.
        Nyt saavat oikein imeytyä kankaaseen ja sekoittua anopin pillun tuoksuun.
        Toivon, että anoppi huomaa sen. Osaa yhdistää käyntini ja palautuneet kiimassa spermatut pikkuhousut.
        Epäilen, että anoppi on vähän puutteessa, tai no, en tietysti varmasti osaa sanoa. Vähän sellainen kuva minulla on, että varmaan kovin usein hän ei appiukolta kullia saa.
        Tiedä vaikka kiihottuisi vävyn jättämistä jäljistä ja saisi kiihottavia mielikuvia vaikka hetkiin kun hyväilee itselleen orkut. Anopin silmistä näkee, että varmasti tykkää ottaa kullia sisäänsä, toivottavasti sitä tarpeeksi saakin. Muuten menee kaunis seksikäs nainen ja upealta tuoksuva pillu ihan hukkaan.

        t. Aloittaja

        Joko aloittaja palautti pöksyt. Otitko toiset spermattavaksi. Kummalla kiimaisempi tuoksu pöksyissä vaimollasi vai anopillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko aloittaja palautti pöksyt. Otitko toiset spermattavaksi. Kummalla kiimaisempi tuoksu pöksyissä vaimollasi vai anopillasi.

        Ei ollut pyykkikorissa uusia pikkuhousuja nuuhkittavaksi ja vain muutama vaate muutenkin. Vähän mietin, että uskallanko spermaisia pikkareita sinne jättää kun aivan varmasti erottuvat muiden pyykkien joukosta.
        Kuitenkin kun ajatus oli ne jättää anopille löydettäväksi, niin laitoin ne anopin paidan alle nätisti vähän esiin pilkottamaan.
        Saa nähdä, nyt vaan jännityksellä odottelen tuleeko millainen reaktio.
        Täytyy kyllä sanoa, että anopin pillu tuoksuu paremmalle kuin vaimon pillu. Anopilla on juuri sellainen upea tuoksu jota mielellään vetää sieraimet täyteen.
        Olen aina tykännyt nuolla pillua ja vaimollekin teen sitä mielelläni aina, mutta anopin pillun tuoksu on sellainen, että nuolisin anoppia ihan empimättä, jos häneltä siihen saisin vihreää valoa.
        Olisikin täydellistä nuolla anopille kunnon orkut. Saisi painaa päätäni pillua vasten ja sanoa, että nyt vävypoika syöt sitä pillua. Ja minähän se poika söisin.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut pyykkikorissa uusia pikkuhousuja nuuhkittavaksi ja vain muutama vaate muutenkin. Vähän mietin, että uskallanko spermaisia pikkareita sinne jättää kun aivan varmasti erottuvat muiden pyykkien joukosta.
        Kuitenkin kun ajatus oli ne jättää anopille löydettäväksi, niin laitoin ne anopin paidan alle nätisti vähän esiin pilkottamaan.
        Saa nähdä, nyt vaan jännityksellä odottelen tuleeko millainen reaktio.
        Täytyy kyllä sanoa, että anopin pillu tuoksuu paremmalle kuin vaimon pillu. Anopilla on juuri sellainen upea tuoksu jota mielellään vetää sieraimet täyteen.
        Olen aina tykännyt nuolla pillua ja vaimollekin teen sitä mielelläni aina, mutta anopin pillun tuoksu on sellainen, että nuolisin anoppia ihan empimättä, jos häneltä siihen saisin vihreää valoa.
        Olisikin täydellistä nuolla anopille kunnon orkut. Saisi painaa päätäni pillua vasten ja sanoa, että nyt vävypoika syöt sitä pillua. Ja minähän se poika söisin.

        t. Aloittaja

        Taitaapi anoppisi huomata spermaiset pöksyt. Tiedä vaikka ottaa asian puheeksi kanssasi ja laittaa sinut runkkaamaan hänen edessä. Oletko nähnyt anoppiasi alastomana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi anoppisi huomata spermaiset pöksyt. Tiedä vaikka ottaa asian puheeksi kanssasi ja laittaa sinut runkkaamaan hänen edessä. Oletko nähnyt anoppiasi alastomana

        Siinä olisikin mielenkiintoinen reaktio, parhain mahdollinen. Vielä jos pistäisi vävyn näyttämään miten niitä pikkuhousuja nuuhkitaan ja sotketaan.
        Voisin kyllä vielä anteeksipyynnöksi sotkuistani antaa hellän ja pitkän kielihoidon.
        Harmi kyllä en ole koskaan nähnyt anoppia alasti enkä edes alusvaatteisillaan. Saunan jälkeen pyyhe päällä olen hänet nähnyt ja yöpuvussa myös. Yöpuvussa hän oli ihan älyttömän seksikäs, muodot erottuivat selkeästi ja hentoista kangasta vasten näki kuinka nännit nöpöttivät kovana.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut pyykkikorissa uusia pikkuhousuja nuuhkittavaksi ja vain muutama vaate muutenkin. Vähän mietin, että uskallanko spermaisia pikkareita sinne jättää kun aivan varmasti erottuvat muiden pyykkien joukosta.
        Kuitenkin kun ajatus oli ne jättää anopille löydettäväksi, niin laitoin ne anopin paidan alle nätisti vähän esiin pilkottamaan.
        Saa nähdä, nyt vaan jännityksellä odottelen tuleeko millainen reaktio.
        Täytyy kyllä sanoa, että anopin pillu tuoksuu paremmalle kuin vaimon pillu. Anopilla on juuri sellainen upea tuoksu jota mielellään vetää sieraimet täyteen.
        Olen aina tykännyt nuolla pillua ja vaimollekin teen sitä mielelläni aina, mutta anopin pillun tuoksu on sellainen, että nuolisin anoppia ihan empimättä, jos häneltä siihen saisin vihreää valoa.
        Olisikin täydellistä nuolla anopille kunnon orkut. Saisi painaa päätäni pillua vasten ja sanoa, että nyt vävypoika syöt sitä pillua. Ja minähän se poika söisin.

        t. Aloittaja

        Minun kans tekisi niin kovasti mieli nuolla anopin karvaista pillua. Vaikka ei mitään muuta tapahtuisi, mutta kun edes kerran saisi nuolla anopille orgasmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kans tekisi niin kovasti mieli nuolla anopin karvaista pillua. Vaikka ei mitään muuta tapahtuisi, mutta kun edes kerran saisi nuolla anopille orgasmin.

        Sama juttu. Varsinkin kun fiilis on, että epäilen hänen olevan vailla miehen kosketusta.
        Olis mahtavaa antaa hänen nauttia, eikä oma tyydytys olisi ollenkaan se pääasia. Anoppi saisi vaan nauttia ja antaa orkkujen tulla.
        Kyllä kai sen voisi perustella sillä, että onhan se tärkeää, että anopin ja vävyn välit ovat hyvät. Ja kai kunnon vävy auttaa anoppia asiassa kuin asiassa ilman sen kummempia vastapalveluksia.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olisikin mielenkiintoinen reaktio, parhain mahdollinen. Vielä jos pistäisi vävyn näyttämään miten niitä pikkuhousuja nuuhkitaan ja sotketaan.
        Voisin kyllä vielä anteeksipyynnöksi sotkuistani antaa hellän ja pitkän kielihoidon.
        Harmi kyllä en ole koskaan nähnyt anoppia alasti enkä edes alusvaatteisillaan. Saunan jälkeen pyyhe päällä olen hänet nähnyt ja yöpuvussa myös. Yöpuvussa hän oli ihan älyttömän seksikäs, muodot erottuivat selkeästi ja hentoista kangasta vasten näki kuinka nännit nöpöttivät kovana.

        t. Aloittaja

        Illalla pitäisi mennä anoppilaan vähän appiukkoa auttamaan.
        Nyt on pakko sanoa, että jännittää todella paljon, että onkohan anoppi hoksannut edellisen käyntini jälkeen pyykkiin palautuneet pikkarit.
        Tunne on nyt vähän 50/50. Toisaalta toivon, että hän olisi huomannut ja toisaalta hirvittää mikä reaktio on, jos on huomannut.
        Voihan olla, että pikkarit ovat vaan menneet pyykkiin muiden vaatteiden mukana ja asia on jäänyt huomaamatta. Sitten taas, jos anoppi on yhtään lajitellut koneeseen menevää pyykkiä, niin haaroihin kuivuneet spermat eivät ole voineet jäädä huomaamatta.
        Illalla se nähdään. Ainakaan hän ei ole viestillä minua sättinyt, saa nähdä mikä on live-reaktio.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illalla pitäisi mennä anoppilaan vähän appiukkoa auttamaan.
        Nyt on pakko sanoa, että jännittää todella paljon, että onkohan anoppi hoksannut edellisen käyntini jälkeen pyykkiin palautuneet pikkarit.
        Tunne on nyt vähän 50/50. Toisaalta toivon, että hän olisi huomannut ja toisaalta hirvittää mikä reaktio on, jos on huomannut.
        Voihan olla, että pikkarit ovat vaan menneet pyykkiin muiden vaatteiden mukana ja asia on jäänyt huomaamatta. Sitten taas, jos anoppi on yhtään lajitellut koneeseen menevää pyykkiä, niin haaroihin kuivuneet spermat eivät ole voineet jäädä huomaamatta.
        Illalla se nähdään. Ainakaan hän ei ole viestillä minua sättinyt, saa nähdä mikä on live-reaktio.

        t. Aloittaja

        Johan tuosta on tovi vierähtänyt, mutta ajattelin kirjoittaa tilannepäivityksen.
        Ainakaan appiukko ei ollut tietoinen siitä, että olen mieltynyt nuuhkimaan anopin pikkareita, eikä siitä, että viimeisimpänä tempauksena vielä runkkasin lastit niille.
        En tiedä oliko anoppi ihan tarkoituksella harrasteissa, eli häntä en nähnyt. Voihan olla, että hänen menonsa vaan sattuivat samalle hetkelle tai sitten hän ei halunnut kohdata minua.
        Tämä nyt ei siis selvinnyt minulle millään tavalla, että oliko anoppi spermatut pikkuhousut pyykkikorissa huomannut. En myöskään ole nyt sen jälkeen anoppia nähnyt.
        Puoliksi kauhulla odotin kohtaamista anopin kanssa, mutta homma lässähti kuin pannukakku.
        Anoppi on kyllä hyvä pysymään pokkana ja varmasti osaisi pitää tiedon ihan itsellään, ehkä tietysti minut saattaisi moittia pystyyn.
        Oikeastaan käynti oli aika tylsä tämän asian suhteen. Viimeisimpinä aikoina kun on aina ollut jotain inspiroivaa runkkumatskua. Nyt ei muuta kuin appiukon jutut, vaikka ihan mukava ukko hän onkin.
        Tietysti mielessäni pyöri ajatus, että hän on autuaan tietämätön tästä kaikesta. Ja myönnän, että hiventäkään ei omatunto kolkutellut. Ehkä vähän sellainen pieni hävetys, mutta ei morkkis.
        Nyt vaan odotellaan seuraavaa kutsua anoppilaan. Ehkä taas silloin olisi anopin pikkupöksyjä tarjolla tai selviää onko anopin mielestä vävypojan pervo harrastus hot vai not.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuosta on tovi vierähtänyt, mutta ajattelin kirjoittaa tilannepäivityksen.
        Ainakaan appiukko ei ollut tietoinen siitä, että olen mieltynyt nuuhkimaan anopin pikkareita, eikä siitä, että viimeisimpänä tempauksena vielä runkkasin lastit niille.
        En tiedä oliko anoppi ihan tarkoituksella harrasteissa, eli häntä en nähnyt. Voihan olla, että hänen menonsa vaan sattuivat samalle hetkelle tai sitten hän ei halunnut kohdata minua.
        Tämä nyt ei siis selvinnyt minulle millään tavalla, että oliko anoppi spermatut pikkuhousut pyykkikorissa huomannut. En myöskään ole nyt sen jälkeen anoppia nähnyt.
        Puoliksi kauhulla odotin kohtaamista anopin kanssa, mutta homma lässähti kuin pannukakku.
        Anoppi on kyllä hyvä pysymään pokkana ja varmasti osaisi pitää tiedon ihan itsellään, ehkä tietysti minut saattaisi moittia pystyyn.
        Oikeastaan käynti oli aika tylsä tämän asian suhteen. Viimeisimpinä aikoina kun on aina ollut jotain inspiroivaa runkkumatskua. Nyt ei muuta kuin appiukon jutut, vaikka ihan mukava ukko hän onkin.
        Tietysti mielessäni pyöri ajatus, että hän on autuaan tietämätön tästä kaikesta. Ja myönnän, että hiventäkään ei omatunto kolkutellut. Ehkä vähän sellainen pieni hävetys, mutta ei morkkis.
        Nyt vaan odotellaan seuraavaa kutsua anoppilaan. Ehkä taas silloin olisi anopin pikkupöksyjä tarjolla tai selviää onko anopin mielestä vävypojan pervo harrastus hot vai not.

        T. Aloittaja

        No onko mitään tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko mitään tapahtunut?

        Kiitos kysymästä, ikävä kyllä ei ole oikein mitään tapahtumia sillä saralla. Arki on pitänyt niin kiireisenä, että jopa kahvit anoppilassa ovat jääneet aivan haaveilumiseksi.
        Varmaan helppo arvata, että on harmittanut todella paljon, että palautin ne vaivalla tai paremminkin hyvällä säkällä pihistetyt pikkuhousut takaisin anopin pyykkikoriin.
        Vahva epäilys on, että anoppi ei ole huomannut sotkujani pikkuhousuissa. On varmasti napannut vaan kaikki värikkäät pyykit kerralla koneeseen sen kummemmin niitä tutkimatta.
        Se kuitenkin on tullut välillä mieleen, että mitä todennäköisimmin pikkarit ovat olleet ehkä jo muutamia kertoja anopin jalassa, puhtaana ilman spermasotkuja, mutta kuitenkin. Kiihottava ajatus jo sellaisenaan.
        Seuraavia pikkareita jotka onnistun pihistämään, niitä en palauta kyllä ikinä. Tai jos palautan, niin vasta kun on tuoreella pillun tuoksulla varustetut korvaavat taskussa.
        Tässä pitää nyt runkkailla anopin kuvia katsellen siihen asti, että pääsen taas pyykkikoria tutkimaan. Anoppi on onneksi laittanut someen pari hyvää uutta kuvaa joista on saanut hyvää innoitusta runkkuhetkiin. On tässä tullut lauettua ajatuksissa anopin kasvoille ja hymyhuulille kerran jos toisenkin. Näyttäisi todella pornon kauniilta kun spermat valuisivat hänen huuliltaan.
        Olipa mukavaa huomata, että täällä on muutamia jotka ovat kiinnostuneet kuinka asiat etenevät. Kirjoitan kyllä päivitystä tilanteeseen mielelläni. Toivottavasti vaan pääsen eteenpäin asiassa piakkoin ja näkemään anoppia ihan livenä. Alkaa olla jo ikävä ja runkkailukin on kivempaa kun on anoppi tuoreessa muistissa.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, ikävä kyllä ei ole oikein mitään tapahtumia sillä saralla. Arki on pitänyt niin kiireisenä, että jopa kahvit anoppilassa ovat jääneet aivan haaveilumiseksi.
        Varmaan helppo arvata, että on harmittanut todella paljon, että palautin ne vaivalla tai paremminkin hyvällä säkällä pihistetyt pikkuhousut takaisin anopin pyykkikoriin.
        Vahva epäilys on, että anoppi ei ole huomannut sotkujani pikkuhousuissa. On varmasti napannut vaan kaikki värikkäät pyykit kerralla koneeseen sen kummemmin niitä tutkimatta.
        Se kuitenkin on tullut välillä mieleen, että mitä todennäköisimmin pikkarit ovat olleet ehkä jo muutamia kertoja anopin jalassa, puhtaana ilman spermasotkuja, mutta kuitenkin. Kiihottava ajatus jo sellaisenaan.
        Seuraavia pikkareita jotka onnistun pihistämään, niitä en palauta kyllä ikinä. Tai jos palautan, niin vasta kun on tuoreella pillun tuoksulla varustetut korvaavat taskussa.
        Tässä pitää nyt runkkailla anopin kuvia katsellen siihen asti, että pääsen taas pyykkikoria tutkimaan. Anoppi on onneksi laittanut someen pari hyvää uutta kuvaa joista on saanut hyvää innoitusta runkkuhetkiin. On tässä tullut lauettua ajatuksissa anopin kasvoille ja hymyhuulille kerran jos toisenkin. Näyttäisi todella pornon kauniilta kun spermat valuisivat hänen huuliltaan.
        Olipa mukavaa huomata, että täällä on muutamia jotka ovat kiinnostuneet kuinka asiat etenevät. Kirjoitan kyllä päivitystä tilanteeseen mielelläni. Toivottavasti vaan pääsen eteenpäin asiassa piakkoin ja näkemään anoppia ihan livenä. Alkaa olla jo ikävä ja runkkailukin on kivempaa kun on anoppi tuoreessa muistissa.

        T. Aloittaja

        Vihdoin jotain uutta tapahtumaa tällä rintamalla.
        Kävimme viikonloppuna anoppilassa ja olen täysin varma, että nyt anoppi aavistaa millaisia tuntemuksia minulla on häntä kohtaan.
        Heti kohta saavuttuamme kylään hoksasin, että anoppi ei varmasti ollut huomannut niitä spermattuja pikkuhousuja jotka palautin viikkoja sitten pyykkikoriin. Hän oli kuin aina ennenkin, mikään ei ollut muuttunut.
        Jotain muuta silti tapahtui ja se sai minut jopa vähän hämilleni.
        Sopivassa kohtaa kyläilyä tein jo tutuksi tavaksi tulleen visiitin vessaan. Olin odottanut tuota jo niin pitkään ja koko alkuvierailun ajan oli hankala malttaa olla ryntäämättä suoraan vessaan.
        Lukitsin vessan oven ja nopeasti olin jo avaamassa pyykkikorin kantta. Nostin varovaisen malttamattomana muutamaa päälimmäisenä olevaa vaatekappaletta ja niiden alla olla kuin olivatkin anopin pilkulliset pikkuhousut.
        Kulli kovana nappasin ne käteeni ja melkein yhdellä nykäisyllä vedin farkkujen napituksen auki. Kouraisin kullin ulos boksereista ja painoin anopin pikkarit kasvoilleni. Tuo uskomattoman ihana tuoksu, olin kaivannut sitä niin paljon. Runkkasin vauhdilla, hakkasin aivan kunnolla hanskaan. Pillun tuoksu oli niin upea, kiima aivan älytön.
        Tajusin jotenkin kiiman läpi etten voi viipyä vessassa enää kauaa. Jos vetelen vielä hetken, niin sitten on pakko vetää loppuun asti.
        Päätin lopettaa, mutta hinkkasin vielä hetken aivan järjettömän kiimaisena seisovaa kulliani anopin pikkareihin. Asetin kyrvän haaraosaa vasten ja puristin hellästi pikkuhousut kyrvän ympärille. Muutama hidas veto edestakaisin ja sitten nuuhkaisin niitä vielä kerran.
        Kullini tuoksu oli sekoittunut anopin pillun tuoksuun. Yhdessä se tuoksu oli aivan upea. Ajatuksissani olin heti nuolemassa anopin pillua, kuvittelin miten hyvältä se maistuisi kiimaisen kullini nussimana.
        En kuitenkaan viitsinyt laueta pikkareihin vaan lopetin runkkaamisen siihen. Jollain tavalla halusin jättää itseni kärvistelemään ihan viittä vaille laukeamispistettä. Ehkä vähän myös aloin empimään, että onko sittenkään hyvä idea laskea siemeniä anopin pöksyille. Viimekertaisen sotkemisen seurausten odottaminen oli aikamoista piinaa.
        Asettelin anopin pikkuhousut takaisin pyykkikoriin, napitin farkut ja vedin taas hämäykseksi vessan. Käsien pesu ja sydän vieläkin pamppaillen suuntasin kohti kahvipöytää.
        En tiedä oliko katseessani vielä joku merkki siitä kiimasta jolla olin juuri hetkeä aiemmin runkkaillut anopin pikkuhousut kullin ympärillä, mutta kun katseemme anopin kanssa kohtasivat istuessani pöydän ääreen, hän kyllä havaitsi jotain.
        Se ei ollut mikään viiden minuutin tuijotuskisa, mutta sekunnitkin tuntuivat minuuteilta. Hän katsoi suoraan silmiini ja tuntui, että hän näki mieleni syövereihin ja näki kiihottumisen ja kiiman silmistäni.
        Kauaa ei enää kahviteltu ja kyläilykin oli jo loppusuoralla, mutta ihan neutraaleja eivät katseemme anopin kanssa olleet. Ehkä vähän välttelimmekin suoraa katsekontaktia, ainakin itse hämmennyin tilanteesta sen verran paljon. Siitä olen täysin varma, että nyt hän näki silmistäni kaiken.
        Saa nyt nähdä mitä vaikutuksia tällä on. Onko enää ikinä pikkareita pyykkikorissa. Tuskinpa hän pikkareitaan meni haistelemaan, mutta jos hän niin teki, ei jäänyt varmasti epäselväksi mistä kiimainen katseeni johtui. Varmasti hän olisi erottanut kyrpäni tuoksun.
        Katsotaan nyt mihin tämä johtaa. Ainakaan siinä tilanteessa kiimainen katseeni ei aiheuttanut kun molemminpuolista hämmennystä.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Anoppini on yksin asuva kuuskymppinen hyvän näköinen nainen. Jonkin aikaa olen huomannut hänen pikkarit olevan tahmaiset spermasta. Anopilla käy häntä nuorempi mies laskemasssa siemenet sisään.

      • Anonyymi

        Olis hienoa, jos pääsisi itse laskemaan siemenet anopin sisään ja myöhemmin saada muistoksi mukaan anopin jalassa olleet pikkuhousut joihin omat spermat olisi valuneet.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis hienoa, jos pääsisi itse laskemaan siemenet anopin sisään ja myöhemmin saada muistoksi mukaan anopin jalassa olleet pikkuhousut joihin omat spermat olisi valuneet.

        t. Aloittaja

        Kerrohan kuulumiset, kuinka on anopin kanssa käyny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan kuulumiset, kuinka on anopin kanssa käyny?

        Kiitos kysymästä, vastasin eilen kirjoitettuun kysymykseen tuossa ylempänä viestiketjussa. Mukava nähdä, että puuhailuni anopin pikkuhousujen kanssa on muidenkin mielestä kiinnostavaa.
        Kirjoitan myöhemmin lisää päivitystä kun pääsen taas anopin pikkuhousujen pariin. Toivottavasti saisin yhdet kotiin mukaan ja jos oikein hyvä sauma tulisi, niin olisin valmis sotkemaan jo paikanpäällä yhdet jotka voisi sujauttaa samantien takaisin pyykkikoriin.
        Oikeastaan toivon, että jäisin anopille kiinni tekosistani. Kuka tietää, sehän voisi olla hänenkin mielestään kiihottavaa.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Kun kissa on poissa, hyppii hiiret pöydillä ...
      Kävi niin onnekkaasti, että anopin ja appiukon ollessa pari päivää viime viikolla reissussa, pyysivät he tyhjäämään postilaatikon ja viemään postit heille sisälle.
      Ehdin tuossa parissa päivässä nautiskella aika paljon ja monella tavalla, mutta yhtenä ideana päätin laskea spermat anopin juhlakorviksille.
      Hänellä on yhdet isohkot korvakorut joita hän käyttää usein juhlissa. Nähdessäni nuo korvikset vessan peilipöydällä, siitä se idea sitten lähti.
      Mitään kiihottavaa en korviksissa itsessään nähnyt, mutta ajatus siitä, että seuraavissa juhlissa näen ehkä nuo korvikset hänen yllään ja voin ihastella miten hyvältä ne anopilla näyttävät. Tietysti tietäen, että ne ovat uineet spermassani.
      Niin ne kämmenelläni saivatkin vaalean kuorrutuksen. Kulli sylki nytkähdellen hyvät määrät kuumaa spermaa pronssisten korvakorujen päälle. Katselin kuinka sperma valui korvakorujen ympärille ja tunsin kuinka metallinen pinta muuttui kädessäni lämpöiseksi sperman ja metallin seokseksi.
      Pyörittelin niitä hetken kämmenessäni ja oikein harmitti pestä spermat pois. Olisi ollut paljon kivempaa jättää ne sillä tavalla peilipöydälle.
      Mukava kyllä odottaa seuraavaa kertaa kun näen korvikset anopilla käytössä. Saan ajatella itsekseni kuinka nautinnollisesti runsaalla spermalla ne on voideltu ja nyt anopilla yllä.

      T. Aloittaja

    • Anonyymi

      Aloittaja on aina aloittaja. Amatööri harrastelija. Nykyaikaiset pyykinpesuaineet ja suihkusaippuat sotkevat ja laimentavat aidon pillun tuoksua. Paremmat tuoksut saat kun tutkit vessan roskapussin tai -kaapin. Löydät sieltä käytetyn pikkuhousunsuojan. Siinä on kuule 100 prossaa enemmän tuoksua..

      • Anonyymi

        Amatööripä hyvinkin, ihan sunnuntainuukhija.
        Tykkään itseasiassa siitä, että alusvaatteissa tuoksuu myös pesu- ja huuhteluaineen vaimea viehko tuoksu. Se ei haittaa ollenkaan, päinvastoin.
        Jokaisella on omat jutut mitkä kiihottaa. Itse en innostu pilluräteistä, vaikka anopin pikkuhousujen haaraosaa nuuhkinkin kulli pystyssä.
        Tykkään myös ihastella anopin puhtaitakin alusvaatteita. Niissä kiihottaa se, että ne ovat vasta menossa käyttöön ja olen niitä pyöritellyt käsissäni ja vaikkapa antanut muutaman suukonkin valmiiksi anopin pillua varten.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Amatööripä hyvinkin, ihan sunnuntainuukhija.
        Tykkään itseasiassa siitä, että alusvaatteissa tuoksuu myös pesu- ja huuhteluaineen vaimea viehko tuoksu. Se ei haittaa ollenkaan, päinvastoin.
        Jokaisella on omat jutut mitkä kiihottaa. Itse en innostu pilluräteistä, vaikka anopin pikkuhousujen haaraosaa nuuhkinkin kulli pystyssä.
        Tykkään myös ihastella anopin puhtaitakin alusvaatteita. Niissä kiihottaa se, että ne ovat vasta menossa käyttöön ja olen niitä pyöritellyt käsissäni ja vaikkapa antanut muutaman suukonkin valmiiksi anopin pillua varten.

        T. Aloittaja

        Itsekin tykkään kun tuoksuu pyykkipulveri Kyllä pesuaineen tuoksu saa kaaluun kummasti liikettä. Itse kun kastan pikkarit kuumaan pulveriveteen ensin pestessä pyykkiä pulsaatoripesukoneella.Hieron kaluani sitten kuuman kosteilla pikkareilla ja samalla haistelen pyykkipuverin tuoksua. Myös tykkään haistella puhtaita pikkareita ja hieroa niillä kalua ja laskea spermat niihin. Tuntuu tosi ihanalta laskea spermat kuuman kosteisiin anopin tai nais ystävän pikkarehin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amatööripä hyvinkin, ihan sunnuntainuukhija.
        Tykkään itseasiassa siitä, että alusvaatteissa tuoksuu myös pesu- ja huuhteluaineen vaimea viehko tuoksu. Se ei haittaa ollenkaan, päinvastoin.
        Jokaisella on omat jutut mitkä kiihottaa. Itse en innostu pilluräteistä, vaikka anopin pikkuhousujen haaraosaa nuuhkinkin kulli pystyssä.
        Tykkään myös ihastella anopin puhtaitakin alusvaatteita. Niissä kiihottaa se, että ne ovat vasta menossa käyttöön ja olen niitä pyöritellyt käsissäni ja vaikkapa antanut muutaman suukonkin valmiiksi anopin pillua varten.

        T. Aloittaja

        Runkkaa spermat anopin puhtaisiin pikkareihin. Huomaa pukiessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaa spermat anopin puhtaisiin pikkareihin. Huomaa pukiessaan.

        Olen varovaisesti vain hinkannut seisovaa kullia anopin puhtaisiin pikkuhousuihin. Viimeksi kun pääsin itsekseni viemään posteja anoppilaan, tein juuri niin.
        Anoppi oli laittanut kasan puhtaita pyykkejä makuuhuoneeseen tuolin päälle ja uskaltauduin niitä tutkimaan kun kerrankin olin anoppilassa ihan yksin.
        Nostelin vaatteita kerroksittain sängylle, että ne olisi helppo nostella lähes samalla tavalla takaisin kasaan.
        Löysin parit pikkuhousut ja rintaliivit.
        Otin kaikki löytämäni alusvaatteet mukaani ja menin vessaan. En viitsinyt siinä anopin ja appiukon makuuhuoneessa alkaa runkkailemaan.
        Katselin ja koskettelin anopin pikkuhousuja ja rintsikoita, otin muutaman valokuvankin siitä kun hinkkasin hitaasti kuumaa kyrpää pikkuhousuihin.
        Olisi tehnyt mieli päästää kaikkiin merkki kiimaisista puuhista, mutta sitä en uskalla tehdä.
        Pikkuhousuihin jäi varmasti vaimea seisovan kyrvän tuoksu, mutta hyväilin niitä vain niin hetken kyrvälläni, että puhtaan pyykin tuoksu peitti sojottavan innokkaan kalun ominaistuoksun varmasti.
        Runkkasin samalla katseella nauttien vessan pöytätasolle levittelemiäni alusvaatteita ja laukesin toiseen kupin muotoon aseteltuun käteeni.
        Jäi anopin pikkuhousut ainakin melkein puhtaaksi, vain pienet kullin aromit kuin vihjeeksi anopin pillulle, että kuuma vävypojan kyrpä odottaa häntä innolla.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varovaisesti vain hinkannut seisovaa kullia anopin puhtaisiin pikkuhousuihin. Viimeksi kun pääsin itsekseni viemään posteja anoppilaan, tein juuri niin.
        Anoppi oli laittanut kasan puhtaita pyykkejä makuuhuoneeseen tuolin päälle ja uskaltauduin niitä tutkimaan kun kerrankin olin anoppilassa ihan yksin.
        Nostelin vaatteita kerroksittain sängylle, että ne olisi helppo nostella lähes samalla tavalla takaisin kasaan.
        Löysin parit pikkuhousut ja rintaliivit.
        Otin kaikki löytämäni alusvaatteet mukaani ja menin vessaan. En viitsinyt siinä anopin ja appiukon makuuhuoneessa alkaa runkkailemaan.
        Katselin ja koskettelin anopin pikkuhousuja ja rintsikoita, otin muutaman valokuvankin siitä kun hinkkasin hitaasti kuumaa kyrpää pikkuhousuihin.
        Olisi tehnyt mieli päästää kaikkiin merkki kiimaisista puuhista, mutta sitä en uskalla tehdä.
        Pikkuhousuihin jäi varmasti vaimea seisovan kyrvän tuoksu, mutta hyväilin niitä vain niin hetken kyrvälläni, että puhtaan pyykin tuoksu peitti sojottavan innokkaan kalun ominaistuoksun varmasti.
        Runkkasin samalla katseella nauttien vessan pöytätasolle levittelemiäni alusvaatteita ja laukesin toiseen kupin muotoon aseteltuun käteeni.
        Jäi anopin pikkuhousut ainakin melkein puhtaaksi, vain pienet kullin aromit kuin vihjeeksi anopin pillulle, että kuuma vävypojan kyrpä odottaa häntä innolla.

        T. Aloittaja

        Mökillä satuin näkemään kun anoppi oli lattialla kontalla ja hänen miesystävä pani takaa. Mies laukesi äänetkäästi ja päästi siemenet anopin sisään. Mulla seisoi ihan kovana ja vaimo sai myös takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä satuin näkemään kun anoppi oli lattialla kontalla ja hänen miesystävä pani takaa. Mies laukesi äänetkäästi ja päästi siemenet anopin sisään. Mulla seisoi ihan kovana ja vaimo sai myös takaa.

        Olisi hienoa nähdä kun anoppia nussitaan. Monesti olen miettinyt, että onkohan hän äänekäs ottaessaan kullia sisäänsä vai onko kenties häveliäästi hiljainen pidätellen voihkimistaan.
        Kenenkään seksielämästä ei oikein voi sanoa mitään, mutta epäilen, että anopin ja appiukon kammarissa ei hirveemmin peitto heilu eikä anoppi ole kontallaan pantavana.
        Joskus ajattelen, että hän on varmasti tyytynyt tilanteeseen ja tietysti uskollisena miehelleen sulkenut ehkä jopa seksin pois mielestään.
        Jotain ehkä sellaista näin siinä katseessa silloin kun sydän vielä kiimasta pamppaillen istuin kahvipöytään ja anopin kanssa katseet kohtasivat. Jälkeenpäin olen ajatellut, että ehkä hän muisti siinä tilanteessa miltä kiihottunut ja kiimainen katse näyttää.
        Yhtenä iltana kun runkkasin ja katselin hänen some-kuviaan, otin hetkellisestä päähänpistosta kuvia siitä kun runkkaan. Vedin liikkuvat taakse ja kyrpä seisoi anopille kuumana ja kovana.
        Välillä olen miettinyt, että lähettäisin kuvan seisovasta kyrvästä hänelle jollain kivoilla seksikkäillä saatesanoilla ja heti perään pahoittelisin, että kuva oli tullutkin hänelle, vaikka vaimolle olisi pitänyt laittaa.
        Ideana hyvä, mutta miksi en vaan olisi poistanut muikun kuvaa pahoittelun sijaan. Eli vahingossa lähettäminen ei menisi läpi.
        Tietystihän sitä voisi jossain juhlissa ottaa muutaman liikaa, kehua anoppia seksikkääksi ja pantavaksi, myöhemmin pistää viinan piikkiin. Harmi vaan kun yhteiset juhlatkaan ei ole kovin kosteita.
        Kerran kun yövyttiin kyläilyreissulla viereisissä huoneissa, nussin vaimoa ihan tahallaan äänekkäämmin ja kovemmin kuin yleensä. Ihan sen takia, että anoppi kuulisi kuinka naapurihuoneessa naidaan.
        Olen kyllä varma, että hillityn ja hyvin herttaisen kuoren alta löytyisi kyrvästä äänekkäästi nauttiva nainen ja voin kuvitella, että jos hän estoitta uskaltaisi heittäytyä nautintoihin, niin vävypoika saisi elämänsä kyytiä.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hienoa nähdä kun anoppia nussitaan. Monesti olen miettinyt, että onkohan hän äänekäs ottaessaan kullia sisäänsä vai onko kenties häveliäästi hiljainen pidätellen voihkimistaan.
        Kenenkään seksielämästä ei oikein voi sanoa mitään, mutta epäilen, että anopin ja appiukon kammarissa ei hirveemmin peitto heilu eikä anoppi ole kontallaan pantavana.
        Joskus ajattelen, että hän on varmasti tyytynyt tilanteeseen ja tietysti uskollisena miehelleen sulkenut ehkä jopa seksin pois mielestään.
        Jotain ehkä sellaista näin siinä katseessa silloin kun sydän vielä kiimasta pamppaillen istuin kahvipöytään ja anopin kanssa katseet kohtasivat. Jälkeenpäin olen ajatellut, että ehkä hän muisti siinä tilanteessa miltä kiihottunut ja kiimainen katse näyttää.
        Yhtenä iltana kun runkkasin ja katselin hänen some-kuviaan, otin hetkellisestä päähänpistosta kuvia siitä kun runkkaan. Vedin liikkuvat taakse ja kyrpä seisoi anopille kuumana ja kovana.
        Välillä olen miettinyt, että lähettäisin kuvan seisovasta kyrvästä hänelle jollain kivoilla seksikkäillä saatesanoilla ja heti perään pahoittelisin, että kuva oli tullutkin hänelle, vaikka vaimolle olisi pitänyt laittaa.
        Ideana hyvä, mutta miksi en vaan olisi poistanut muikun kuvaa pahoittelun sijaan. Eli vahingossa lähettäminen ei menisi läpi.
        Tietystihän sitä voisi jossain juhlissa ottaa muutaman liikaa, kehua anoppia seksikkääksi ja pantavaksi, myöhemmin pistää viinan piikkiin. Harmi vaan kun yhteiset juhlatkaan ei ole kovin kosteita.
        Kerran kun yövyttiin kyläilyreissulla viereisissä huoneissa, nussin vaimoa ihan tahallaan äänekkäämmin ja kovemmin kuin yleensä. Ihan sen takia, että anoppi kuulisi kuinka naapurihuoneessa naidaan.
        Olen kyllä varma, että hillityn ja hyvin herttaisen kuoren alta löytyisi kyrvästä äänekkäästi nauttiva nainen ja voin kuvitella, että jos hän estoitta uskaltaisi heittäytyä nautintoihin, niin vävypoika saisi elämänsä kyytiä.

        T. Aloittaja

        Anoppini on tosi aktiivinen sängyssä. Tämä anopin mies ystävä häntä huomattavasti nuorempi ja kertonut anopistani kaikenlaista. Anoppi saa nuorempaa kullia. Vaimoni myös tosi kiimainen ja estoton. Åitiinsä tullut


    • Anonyymi

      Minä olen varastanut anopilta parit sukkahousut. Herkkua!

      • Anonyymi

        Sukkiksia en ole vielä ihastellut. En ole kyllä mitenkään erityisemmin ikinä ollut sukkisten perään, mutta joskus voisi anopin omiin kyllä tutustua.
        Anopin käyttämät sukkikset jos mitkä voisivat olla mitä mielenkiintoisempi uusi aluevaltaus.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkiksia en ole vielä ihastellut. En ole kyllä mitenkään erityisemmin ikinä ollut sukkisten perään, mutta joskus voisi anopin omiin kyllä tutustua.
        Anopin käyttämät sukkikset jos mitkä voisivat olla mitä mielenkiintoisempi uusi aluevaltaus.

        T. Aloittaja

        Kannattaa kokeilla. Jos tykkää anopin alushousujen tuoksusta, niin ihan varmasti tykkää myös anopin sukkahousujenkin tuoksusta. Kaikkein parhaat aromit saa, jos ovat vielä käytön jäljiltä lämpöiset, oli sitten kyseessä alushousut tai sukkahousut ja rintaliivit myös. Kokemusta on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla. Jos tykkää anopin alushousujen tuoksusta, niin ihan varmasti tykkää myös anopin sukkahousujenkin tuoksusta. Kaikkein parhaat aromit saa, jos ovat vielä käytön jäljiltä lämpöiset, oli sitten kyseessä alushousut tai sukkahousut ja rintaliivit myös. Kokemusta on!

        Täytyy testata seuraavan kerran kun tulee mahdollisuus.
        Niin tuoreeltaan en ole ikinä saanut anopin alusvaatteita käsiini, että olisivat olleet suoraan päältä ja käytöstä lämpimiä. Tuo taitaa olla aika mahdotontakin kun sellaisia tilanteita ei oikein ole.
        Tietysti, jos tämä muodostuisi yhteiseksi salaiseksi harrastukseksi, niin ehkä sitten. Anoppi voisi käväistä vessassa, riisua pikkarit ja jättää ne minulle haisteltavaksi ja siinä tapauksessa voisin jättää runkatut pikkuhousut hänelle pyykkikoriin.
        Taitaa olla vain kiimaisen vävyn turhaa haaveilua, mutta olisihan se upeaa.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Anopin alushousut on vakiokamaa kun vedän käteen. Isot kuin mitkä niin saa hyvin kiedottua seisovan kyrvän ympärille

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä upea tunne ja kiihottava näky, olen myös kietonut anoppini pikkuhousuja kyrpäni ympärille ja vetänyt käteen pehmeän kankaan hyväillessä kiimaista kalua.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä upea tunne ja kiihottava näky, olen myös kietonut anoppini pikkuhousuja kyrpäni ympärille ja vetänyt käteen pehmeän kankaan hyväillessä kiimaista kalua.

        T. Aloittaja

        Kyllä tulee upea tunne kun hieroo kalua kuuman kosteilla naisten pikkareilla ja saa laskettua spermat niihin.Nytkin teksi mieli hieroa kalua pikkareiĺla ja laskea mallit niihin.Kalu olisi kovana parhaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä upea tunne ja kiihottava näky, olen myös kietonut anoppini pikkuhousuja kyrpäni ympärille ja vetänyt käteen pehmeän kankaan hyväillessä kiimaista kalua.

        T. Aloittaja

        Mikä tunne kun anoppi laittaa housut jalkaan kun spermaa kuivunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä upea tunne ja kiihottava näky, olen myös kietonut anoppini pikkuhousuja kyrpäni ympärille ja vetänyt käteen pehmeän kankaan hyväillessä kiimaista kalua.

        T. Aloittaja

        Eilen hieroin kalua anopin pöksyihin. Teki mieli sotkea ne, mut säästin lastin vaimolle. Fantasioin et saisin anoppia hänen miesystävän jälkeen. Ihana spermainen vanha pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen hieroin kalua anopin pöksyihin. Teki mieli sotkea ne, mut säästin lastin vaimolle. Fantasioin et saisin anoppia hänen miesystävän jälkeen. Ihana spermainen vanha pillu.

        Olen aina välillä fantasioinut anopista kun ollaan vaimon kanssa sängyssä. Yleensä kyllä nautin ihan siitä hetkestä ja rakastelen vaimoni kanssa, mutta jos päivän aikana on anoppi ollut paljon mielessä, annan molemmille.
        Välähdyksittäin kuvittelen kuinka työntelen kuumaa kullia anopin sisään ja välillä aukaisen silmäni ja ihastelen kaunista vaimoani.
        Seksi on erilaista kun anoppi on ajatuksissa. Vaimoni on upea ja nautin seksistä hänen kanssaan todella paljon, mutta ajatus anopista tuo mukaan erityisen pornon tunteen.
        Uskoisin, että vaimoni saa aina erityisen kiihkeää seksiä kun ajattelen naivani anoppia. Työnnöt ja se kuinka kiihkeästi nautin vaimoni vartalosta on erilaista. Puristelen rintoja kiihkein käsin, nuolen niitä ja välillä hellästi hiuksista tukistaen painan kuumaa kyrpääni niin syvään kuin pääsen.
        Ihanne tilanne olisi, jos voisin tyydyttää heidät molemmat. Kumpikin upeita naisia ja rakkaudesta rakastelisin, panisin, nussisin ja naisin heitä kumpaakin.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina välillä fantasioinut anopista kun ollaan vaimon kanssa sängyssä. Yleensä kyllä nautin ihan siitä hetkestä ja rakastelen vaimoni kanssa, mutta jos päivän aikana on anoppi ollut paljon mielessä, annan molemmille.
        Välähdyksittäin kuvittelen kuinka työntelen kuumaa kullia anopin sisään ja välillä aukaisen silmäni ja ihastelen kaunista vaimoani.
        Seksi on erilaista kun anoppi on ajatuksissa. Vaimoni on upea ja nautin seksistä hänen kanssaan todella paljon, mutta ajatus anopista tuo mukaan erityisen pornon tunteen.
        Uskoisin, että vaimoni saa aina erityisen kiihkeää seksiä kun ajattelen naivani anoppia. Työnnöt ja se kuinka kiihkeästi nautin vaimoni vartalosta on erilaista. Puristelen rintoja kiihkein käsin, nuolen niitä ja välillä hellästi hiuksista tukistaen painan kuumaa kyrpääni niin syvään kuin pääsen.
        Ihanne tilanne olisi, jos voisin tyydyttää heidät molemmat. Kumpikin upeita naisia ja rakkaudesta rakastelisin, panisin, nussisin ja naisin heitä kumpaakin.

        T. Aloittaja

        Itsella monesti anoppi mielessä kun panen vaimoa takaa. Mietin sitä näkyä kun anoppi kontalla ja miesystävä panee rajusti. On kyl hyvän kokoinen kulli tällä miehellä, uskoisin et olis myös vaimoni makuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsella monesti anoppi mielessä kun panen vaimoa takaa. Mietin sitä näkyä kun anoppi kontalla ja miesystävä panee rajusti. On kyl hyvän kokoinen kulli tällä miehellä, uskoisin et olis myös vaimoni makuun.

        Tuli tässä muutama tilanne tässä mieleen joissa olen nähnyt anopin pyllistävän tai olevan kontallaan. Nämä ovat kyllä sellaisia mielikuvia joita usein ajattelen kun runkkaan hänelle.
        Haaveissani olen monta kertaa hinkannut hänen jalkoväliä juuri tästä asennosta käsin takaapäin ja kullia hänen persettä vasten painaen.
        Jälkiliukkaat eivät ole mikään oma ykkösfantasia, mutta, jos pääsisin painamaan kullin anoppiin, niin toisen mällit olisi siinä asiassa ihan sivuseikka.
        Olisi pitänyt vaan napata kuva kun anoppi pyllistelee, mielikuvilla on aina tapana haalistua, vaikka pääpiirteet pysyy. Tästä viisastuneena olen päättänyt napsia anopista kuvia aina kun tulee hyvä huomaamaton mahdollisuus.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      On tullut runkkailtua anopin , vaimon sekä viimeksi kokeilin 17v tyttären piksuja.
      Anopin ja tytön piksut olivat vielä erikoisen pervolta tuntuvia. Vaimon pikkareita olen joskus valmistellut itselleni painelemalla niitä kunnolla hänen pilluunsa . Tänää aattelin ottaa vaimon ja tytön piksut yhdessä talliin ja runkailla kunnolla.

      • Anonyymi

        Itselläni on kokemusta vain anopin pikkareista ja rintsikoista. Olen ehkä vähän rajoittunut siinä mielessä, että kenenkään muun pikkuhousut eivät edes kiinnosta.
        Vaimon pikkareita olisi tarjolla helposti nuuhkittavaksi, mutta en tiedä miksi ne eivät kiinnosta yhtään.
        Muuten tietysti lämpenen vaimolle ja annan hänelle nautintoja kaikin tavoin mitä osaan ja mistä hän tykkää. Olen hyvin seksuaalinen ja nautin seksistä ja kaikenlaisesta läheisyydestä todella paljon.
        Anoppi vaan sattuu olevan jostain syystä nainen keneen tunnen erityistä vetoa myös tässä salaisessa harrastuksessa. Ehkä sen takia, että se on ainoa keino päästä hänen pöksyihin.
        En tiedä innostuisinko nuuhkimaan hänen pikkareitaan, jos saisin nauttia hänen kanssaan oikeasti. Ehkä yhteisen salaisen tuhman leikin varjolla välillä hänen pikkuhousuista nauttien, mutta voi hyvin olla, että tämä runkkailu hänen kuvia katsellen ja alusvaatteita nuuhkien on suurelta osin korvike ja ainoa keino päästä hänen lähelleen seksuaalisesti.
        Heräsin tänään ihan liian aikaisin ennen puhelimen herätystä. Ihan armoton aamuseisokki ja anoppi heti mielessä. En tiedä, olin ehkä uneksinut hänestä. Taas harmittelin ettei minulla ole vieläkään pikkareita mitä nuuhkia.
        Onneksi anopin Insta antoi virikettä kun tyydytin itseäni vessan peilin edessä. Katselin hänen huuliaan ja mietin miten upeaa olisi, jos anoppi imisi aamukankeaa kullia, ehkä antaisi laueta suuhun.
        Kun tulin, tuijotin hänen silmiinsä ja toivoin, että hän tuntisi kaiken unissaan. Tuntisi unessa miten paljon häntä haluan ja kuinka vahvasti kullini seisoo hänelle.
        Oli hyvä aamu, kiitos anopin.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on kokemusta vain anopin pikkareista ja rintsikoista. Olen ehkä vähän rajoittunut siinä mielessä, että kenenkään muun pikkuhousut eivät edes kiinnosta.
        Vaimon pikkareita olisi tarjolla helposti nuuhkittavaksi, mutta en tiedä miksi ne eivät kiinnosta yhtään.
        Muuten tietysti lämpenen vaimolle ja annan hänelle nautintoja kaikin tavoin mitä osaan ja mistä hän tykkää. Olen hyvin seksuaalinen ja nautin seksistä ja kaikenlaisesta läheisyydestä todella paljon.
        Anoppi vaan sattuu olevan jostain syystä nainen keneen tunnen erityistä vetoa myös tässä salaisessa harrastuksessa. Ehkä sen takia, että se on ainoa keino päästä hänen pöksyihin.
        En tiedä innostuisinko nuuhkimaan hänen pikkareitaan, jos saisin nauttia hänen kanssaan oikeasti. Ehkä yhteisen salaisen tuhman leikin varjolla välillä hänen pikkuhousuista nauttien, mutta voi hyvin olla, että tämä runkkailu hänen kuvia katsellen ja alusvaatteita nuuhkien on suurelta osin korvike ja ainoa keino päästä hänen lähelleen seksuaalisesti.
        Heräsin tänään ihan liian aikaisin ennen puhelimen herätystä. Ihan armoton aamuseisokki ja anoppi heti mielessä. En tiedä, olin ehkä uneksinut hänestä. Taas harmittelin ettei minulla ole vieläkään pikkareita mitä nuuhkia.
        Onneksi anopin Insta antoi virikettä kun tyydytin itseäni vessan peilin edessä. Katselin hänen huuliaan ja mietin miten upeaa olisi, jos anoppi imisi aamukankeaa kullia, ehkä antaisi laueta suuhun.
        Kun tulin, tuijotin hänen silmiinsä ja toivoin, että hän tuntisi kaiken unissaan. Tuntisi unessa miten paljon häntä haluan ja kuinka vahvasti kullini seisoo hänelle.
        Oli hyvä aamu, kiitos anopin.

        T. Aloittaja

        Anoppini miesystävä kertoi et anoopini ei ota suuhun kun terskan. Pitää kädellä varresta kiinni ettei saa painettua syvälle. Eikä mielellään halua spermaa suuhun. Vaimo taas ottaa syvälle suuhunsa ja antaa laueta suuhun. Nielee spermat sitä mukaa kun tulee. Toisinaan nuolee kullin puhtaaksi panon jälkeen. Anoppi ei tätä tee vaikka aktiivinen onkin sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoppini miesystävä kertoi et anoopini ei ota suuhun kun terskan. Pitää kädellä varresta kiinni ettei saa painettua syvälle. Eikä mielellään halua spermaa suuhun. Vaimo taas ottaa syvälle suuhunsa ja antaa laueta suuhun. Nielee spermat sitä mukaa kun tulee. Toisinaan nuolee kullin puhtaaksi panon jälkeen. Anoppi ei tätä tee vaikka aktiivinen onkin sängyssä.

        Oma vaimo ottaa vähän vastahakoisesti suuhun, ei oikein tykkää. Onneksi silti aina välillä pyynnöstä ottaa kullin suuhun.
        Joskus suhteen alkuvaiheessa antoi jopa panna suuhun, ei mitään syväkurkkua, mutta kuitenkin. Sai laueta suuhun ja kasvoille, mutta nykyään vähän kesyyntyneempää huulihölkkää. Enemmän varovaista terskan imuttamista ja runkkaa loppuun.
        Anopista ei ole mitään tietoa, mutta jos voisin yhtään kuvitella, niin veikkaisin suihinoton olevan vaimon tyylistä. Hän ei vaikuta siltä, että kullin imeminen olisi se ykksös juttu.
        Toisaalta, jos aavistukseni siitä, että anopin ja appiukon seksielämä on hyvinkin hiljaista pitää paikkansa, niin voisihan anoppi olla innokas ottamaan seksistä kaiken irti. Voisihan olla, että hän ottaisi munaa suuhun ihan innokkaastikin.
        Joskus aina mietin miten kauniilta hän näyttäisi kulli suussa. Kuinka ottaisin hellästi hänen päästä kiinni, antaisin harmaiden hiusten juosta sormien välistä ja hellin työnnöin vastata hänen pään, huulten ja imun liikkeisiin. Polkkatukka liikkuisi suihinoton tahtiin.
        Upea mielikuva, mutta tätä on lähes mahdotonta kuvitella oikeasti tapahtuvan.
        Mukava kiihottava ajatusleikki kuitenkin. Hän näyttäisi niin kauniilta spermat kasvoilla, ehkä suupielistä valuen. Hiukset sperman sotkemana.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vaimo ottaa vähän vastahakoisesti suuhun, ei oikein tykkää. Onneksi silti aina välillä pyynnöstä ottaa kullin suuhun.
        Joskus suhteen alkuvaiheessa antoi jopa panna suuhun, ei mitään syväkurkkua, mutta kuitenkin. Sai laueta suuhun ja kasvoille, mutta nykyään vähän kesyyntyneempää huulihölkkää. Enemmän varovaista terskan imuttamista ja runkkaa loppuun.
        Anopista ei ole mitään tietoa, mutta jos voisin yhtään kuvitella, niin veikkaisin suihinoton olevan vaimon tyylistä. Hän ei vaikuta siltä, että kullin imeminen olisi se ykksös juttu.
        Toisaalta, jos aavistukseni siitä, että anopin ja appiukon seksielämä on hyvinkin hiljaista pitää paikkansa, niin voisihan anoppi olla innokas ottamaan seksistä kaiken irti. Voisihan olla, että hän ottaisi munaa suuhun ihan innokkaastikin.
        Joskus aina mietin miten kauniilta hän näyttäisi kulli suussa. Kuinka ottaisin hellästi hänen päästä kiinni, antaisin harmaiden hiusten juosta sormien välistä ja hellin työnnöin vastata hänen pään, huulten ja imun liikkeisiin. Polkkatukka liikkuisi suihinoton tahtiin.
        Upea mielikuva, mutta tätä on lähes mahdotonta kuvitella oikeasti tapahtuvan.
        Mukava kiihottava ajatusleikki kuitenkin. Hän näyttäisi niin kauniilta spermat kasvoilla, ehkä suupielistä valuen. Hiukset sperman sotkemana.

        T. Aloittaja

        Toisinaan pyydän et vaimo ottaa vaan terskaa suuhun käsi tukasti kullin ympärillä. Ajattelen anoppia ja laukean rajusti. Vaimo huomannut et tämä kiihottaa minua suuresti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan pyydän et vaimo ottaa vaan terskaa suuhun käsi tukasti kullin ympärillä. Ajattelen anoppia ja laukean rajusti. Vaimo huomannut et tämä kiihottaa minua suuresti

        Onneksi ei vaimot tiedä mitä mielessä pyörii. Hyvä kuitenkin aina keskittyä myös vaimoon ihan yhtä suurella intohimolla.
        Itse nautin puristella ja hyväillä vaimon rintoja kun ollaan menossa nukkumaan ja maataan lusikassa. Kuvittelen mielessäni anopin rinnat käteeni ja seisokki on ihan älytön.
        En tietysti aina, vaimon rinnat on vaimon rinnat. Joskus vaan tekee mieli matkustaa ajatuksissa. Minulla on yksi kuva anopista missä hänen rintansa näkyvät upeasti vartalonmyötäisen paidan alla. Paidan kangas on vielä sellaista mikä korostaa rintoja. Tuota kuvaa usein ajattelen kun vaimolla on satiininen yöpaita päällä.
        Oikeastaan piti vaan todeta, että onni on ettei ajatuskuplat ole näkyviä.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei vaimot tiedä mitä mielessä pyörii. Hyvä kuitenkin aina keskittyä myös vaimoon ihan yhtä suurella intohimolla.
        Itse nautin puristella ja hyväillä vaimon rintoja kun ollaan menossa nukkumaan ja maataan lusikassa. Kuvittelen mielessäni anopin rinnat käteeni ja seisokki on ihan älytön.
        En tietysti aina, vaimon rinnat on vaimon rinnat. Joskus vaan tekee mieli matkustaa ajatuksissa. Minulla on yksi kuva anopista missä hänen rintansa näkyvät upeasti vartalonmyötäisen paidan alla. Paidan kangas on vielä sellaista mikä korostaa rintoja. Tuota kuvaa usein ajattelen kun vaimolla on satiininen yöpaita päällä.
        Oikeastaan piti vaan todeta, että onni on ettei ajatuskuplat ole näkyviä.

        T. Aloittaja

        Sen verran paljon jäi äskeisestä anopin tissit pyörimään päähän, että pakko oli runkata tuon äsken mainitsemani kuvan kanssa. Heti kun tuli mahdollisuus, niin käytin sen.
        Toivon aina kun laukean, että joku telepaattinen yhteys saisi hänet tuntemaan levottomuutta. Tuntemaan jotain sellaista mikä kuvailisi edes vähän sitä tunnetta kun tulen ajatellen häntä.
        Nyt on taas kevyt olo ja hyvä mieli. Ainut mikä jäi puuttumaan on yhdessä ihanan antoisan seksin jälkeinen läheisyys, suukottelu ja toisen läsnäolosta nauttiminen.
        Sitähän ei runkkaamisessa ole, mutta kuten sanoin, toivottavasti telepatia toimi ja anopin pillu tunsi kuinka kuuma kullini siitä haaveili, hänen rintansa tunsivat kuinka käteni vaelsivat nauttien niistä ja hänen kaulallaan kihelmöi kun hitaasti suutelin hänen kaulaansa hitaasti ja intohimoisesti.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran paljon jäi äskeisestä anopin tissit pyörimään päähän, että pakko oli runkata tuon äsken mainitsemani kuvan kanssa. Heti kun tuli mahdollisuus, niin käytin sen.
        Toivon aina kun laukean, että joku telepaattinen yhteys saisi hänet tuntemaan levottomuutta. Tuntemaan jotain sellaista mikä kuvailisi edes vähän sitä tunnetta kun tulen ajatellen häntä.
        Nyt on taas kevyt olo ja hyvä mieli. Ainut mikä jäi puuttumaan on yhdessä ihanan antoisan seksin jälkeinen läheisyys, suukottelu ja toisen läsnäolosta nauttiminen.
        Sitähän ei runkkaamisessa ole, mutta kuten sanoin, toivottavasti telepatia toimi ja anopin pillu tunsi kuinka kuuma kullini siitä haaveili, hänen rintansa tunsivat kuinka käteni vaelsivat nauttien niistä ja hänen kaulallaan kihelmöi kun hitaasti suutelin hänen kaulaansa hitaasti ja intohimoisesti.

        T. Aloittaja

        Tänään kävin anopilla ja pakko oli pyykkikori katsoa ja hieman nuuhkaista ja hieroa kullia pikkareihin. Ei ois paljoa tarvinnut kun olisin lauennut. Joku kerta vielä sotken ne. Vaimo tietää et kiihotun pikkareista ja antaa nuuhkittavaksi. Joskus kysynyt et kenen pikkareita olen nuuhkinut ja sotkenut. Ehkä joskus kerron et anopilla hyvät tuoksut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kävin anopilla ja pakko oli pyykkikori katsoa ja hieman nuuhkaista ja hieroa kullia pikkareihin. Ei ois paljoa tarvinnut kun olisin lauennut. Joku kerta vielä sotken ne. Vaimo tietää et kiihotun pikkareista ja antaa nuuhkittavaksi. Joskus kysynyt et kenen pikkareita olen nuuhkinut ja sotkenut. Ehkä joskus kerron et anopilla hyvät tuoksut

        Itse en tohtisi ikinä paljastaa ajatuksiani vaimolleni. Asia ei luonnollisesti ole minulle ongelma, mutta vaimo ei varmasti hyvällä ottaisi, jos kuulisi puuhistani.
        Pervoja sperman ja kiiman tahrimia upeita haaveita,alusvaatteiden nuuhkimista ja kuvia sekä anopista, että siitä kun runkkaan hänelle.
        Jos edes yksittäinen asia paljastuisi, olisi se siinä. Vaarallista leikkiä, tiedän.
        Ja vaikka anoppi tuntisikin vetoa minuun, niin olisi täysin hullua edes ajatella, että asia etenisi mihinkään. Kuka nyt oman tyttärensä miehen kanssa lähtisi vehtaamaan. Eli koko hommahan on vaan todella riskialtista omaa kivaa. Puhdasta fantasiaa.
        Se minua ei jostain syystä huolestuta yhtään, että jos anoppi hoksaisi puuhani. Tässä on vielä vähän epäselvää se viimeksi tapahtunut katsekontaktikin.
        Olenhan hänen suhteen jo ottanutkin riskejä.
        Vaikeaahan sitä olisi vaimolle selittää, että haluaisin viettää hänen äidinsä kanssa kiihkeitä hetkiä kuuman seksin merkeissä.
        Vaikeaa olisi selittää, että haluaisi nuolla anopin pillua ja suuri toive olisi päästä kuulemaan onko anoppi kuinka äänekäs kun saa kullia keittiön pöytää vasten. Eikä helpota se, että näiden mietteiden perusteella on haisteltu useat anopin pikkuhousut, lauettu sekä niille, että rintsikoille. Ja että myös korvikset on saaneet uida kullin sykkimissä kuumissa nesteessä.
        Ei, itse en ainakaan paljasta sanaakaan ikinä. Ihan omana tietonani pidän ja jatkan riskinottoa ihan salaisesti, mutta hallitusti.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tohtisi ikinä paljastaa ajatuksiani vaimolleni. Asia ei luonnollisesti ole minulle ongelma, mutta vaimo ei varmasti hyvällä ottaisi, jos kuulisi puuhistani.
        Pervoja sperman ja kiiman tahrimia upeita haaveita,alusvaatteiden nuuhkimista ja kuvia sekä anopista, että siitä kun runkkaan hänelle.
        Jos edes yksittäinen asia paljastuisi, olisi se siinä. Vaarallista leikkiä, tiedän.
        Ja vaikka anoppi tuntisikin vetoa minuun, niin olisi täysin hullua edes ajatella, että asia etenisi mihinkään. Kuka nyt oman tyttärensä miehen kanssa lähtisi vehtaamaan. Eli koko hommahan on vaan todella riskialtista omaa kivaa. Puhdasta fantasiaa.
        Se minua ei jostain syystä huolestuta yhtään, että jos anoppi hoksaisi puuhani. Tässä on vielä vähän epäselvää se viimeksi tapahtunut katsekontaktikin.
        Olenhan hänen suhteen jo ottanutkin riskejä.
        Vaikeaahan sitä olisi vaimolle selittää, että haluaisin viettää hänen äidinsä kanssa kiihkeitä hetkiä kuuman seksin merkeissä.
        Vaikeaa olisi selittää, että haluaisi nuolla anopin pillua ja suuri toive olisi päästä kuulemaan onko anoppi kuinka äänekäs kun saa kullia keittiön pöytää vasten. Eikä helpota se, että näiden mietteiden perusteella on haisteltu useat anopin pikkuhousut, lauettu sekä niille, että rintsikoille. Ja että myös korvikset on saaneet uida kullin sykkimissä kuumissa nesteessä.
        Ei, itse en ainakaan paljasta sanaakaan ikinä. Ihan omana tietonani pidän ja jatkan riskinottoa ihan salaisesti, mutta hallitusti.

        T. Aloittaja

        Jatkan vielä tähän yhden ajatuksen.
        Yksi syy miksi olen uskaltanut ottaa riskejä ja miksi en ole niin huolissani sen suhteen, että anoppi aavistaisi tai saisi vihiä puuhistani on se, että voihan olla, että se tuntuisi hänestä hyvältä kun ajattelen häntä ja unelmoin hänestä.
        Anoppi ja appiukko ovat olleet yhdessä jo vuosikymmeniä ja voisin melkein pistää pääni pantiksi, että anopilla ei varmasti ole ainakaan kovin montaa kokemusta muista miehistä kuin appiukosta. Anopin aika hyvin tuntien voisin ajatella, että ei hän kyllä niitä kokemuksia ole varattuna kaivannutkaan. Tai mistäs minä tiedän, mutta anoppi ei varmasti ole pettäjätyyppiä.
        Toisaalta, jos itse ajattelisin, että seksielämä olisi hiipunut jo vuosia sitten ja huomiota sekä seksuaalista nautintoa ei parisuhteessa enää ole ollut (olen tulkinnut kemiasta heidän välillään), niin ehkä se voisi herätellä unohtuneita tai poispainettuja tunteita kun tietäisi olevansa haluttu.
        Tiedän myös, että anoppi on sen verran napakka, että ensin hän läksyttäisi minut, jos tietäisi mitä hänen alusvaatteiden kanssa harrastelen. Ei hän ensimmäisenä olisi kertomassa vaimolleni, tai tietysti, kuka tietää miten se menisi.
        Ihminen tietysti etsii perustelut aina tekemisilleen oli sitten miten älyttömiä juttuja. Kai minäkin omaa pervouttani perustelen sillä toiveajatuksella, että anoppi jollain tavalla nauttisi siitä, että hän on niin haluttu ja seksikäs, että vävypoika vatkaa kullia aina mahdollisuuden tullen ja unelmoi hänestä joka päivä.
        Vaikka jäisin kiinni anopille, niin luotan jostain ihmeellisestä syystä siihen, että saisin vaan häneltä kunnon läksytyksen. Appiukolle hän ei sitä kertoisi ja tyttärelleen kertomista epäilen myös.
        Parhaassa tilanteessa se voisi ainakin salaa tuntua hänestä hyvältä, jopa imartelevalta. Ehkä jopa piristäisi heidän seksielämää.
        Mutta kuten sanoin, ihminen aina järkeistää hulluimmatkin asiat, kuten jopa anopin pikkuhousujen nuuhkimisen ja niiden kanssa salaa runkkailun.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Ilouutinen, anoppi kutsui meidät huomenna päivälliselle. Jos perinteet pitävät paikkansa, siellä ollaankin sitten tunti jos toinenkin, eikä se todellakaan ole mikään huono asia.
      Tein jo pikaiset kolme tavoitetta. Ensimmäisenä ja tärkeimpänä, jos nyt vihdoin saisin pihistettyä pyykkikorista anopin pikkuhousut ihan omaan kotikäyttöön. Saisi sitten nuuhkia niitä milloin vaan kun huvittaa.
      Toisena tavoitteena saada napattua edes yksi kuva anopista askareissaan. Mieluusti joku hyvä pyllistely- tai tissikuva. Mielessä aiemmin kommenteissa keskusteltu asetelma, kontallaan lattialla. Olen luonut puhelimeen oman runkkukansion anopin kuville.
      Kolmantena tavoitteena on se, että saisin mahdollisuuden hinkata kullia anopin pikkareihin tai muuhun vaatekappaleeseen. Eli jos en pysty nappaamaan mukaani pikkareita, niin saisin kuitenkin jättää kuuman kullini tervehdykset pöksyihin kiihkeän tuoksun voimin. En usko, että spermaaminen on hyvä idea.
      Mukavalta tuntui saada kyläilykutsu. Heti oli suunnitelmat valmiit. Toivottavasti huomenna joku näistä toteutuu.

      T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Nappaa pöksyt mukaan tuoksuvat tai pestyt. Panin eilen vaimoa ihan kiimasss anoppia ajatellen. Pyysin et ottaa suuhun pelkkää terskaa. Nain takaa rajusti ja laukesin anopin kuva mielessä. Pienen tauon jälkeen vaimo kuiskasi et tule liukkaille. Tietää että mua kiihottaa spermainen vittu.


      • Anonyymi

        Loistava juttu. Mutta mieti vielä alushousujen pihistämistä. Mieti mikä olisi anopin reaktio, koska jäät varmasti kiinni, koska kyllä anoppi huomaa.
        Minullakin tulossa mielenkiintoinen ilta. Anoppi tulossa kylään ja jää yöksikin. Saunomista luvassa ja katsotaan ottaako naisväki minut mukaan saunaan. Näkisi anopin pitkästä aikaa alastomana. No jos eivät huoli saunaan, niin sillä aikaa ehtii haistella anopin alushousuja aika tuoreeltaan. Kännykkä täytyy kanssa pitää koko ajan valmiudessa, jos vaikka saisi uusia kuvia anopista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava juttu. Mutta mieti vielä alushousujen pihistämistä. Mieti mikä olisi anopin reaktio, koska jäät varmasti kiinni, koska kyllä anoppi huomaa.
        Minullakin tulossa mielenkiintoinen ilta. Anoppi tulossa kylään ja jää yöksikin. Saunomista luvassa ja katsotaan ottaako naisväki minut mukaan saunaan. Näkisi anopin pitkästä aikaa alastomana. No jos eivät huoli saunaan, niin sillä aikaa ehtii haistella anopin alushousuja aika tuoreeltaan. Kännykkä täytyy kanssa pitää koko ajan valmiudessa, jos vaikka saisi uusia kuvia anopista.

        Saat nuuhkia lämpöisiä pikkareita jos et saunaan pääse mukaan. Mulla just vaimon pikkarit kädessä. Kiedon ne kyrvän ympärille ja lasken spermat niihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat nuuhkia lämpöisiä pikkareita jos et saunaan pääse mukaan. Mulla just vaimon pikkarit kädessä. Kiedon ne kyrvän ympärille ja lasken spermat niihin

        Väliaikatietoa... Naiset tulivat viiden jälkeen ostoksilta pienessä hiprakassa. Alkossakin oli käyty ja pizzaa piti tilata. Syöty ja juotu ollaan korttipelin ja tv:n katselun lomassa. Anoppi varsinkin aika hiprakassa. Maskin takana ohjelman jälkeen on saunan vuoro ja taidan päästä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliaikatietoa... Naiset tulivat viiden jälkeen ostoksilta pienessä hiprakassa. Alkossakin oli käyty ja pizzaa piti tilata. Syöty ja juotu ollaan korttipelin ja tv:n katselun lomassa. Anoppi varsinkin aika hiprakassa. Maskin takana ohjelman jälkeen on saunan vuoro ja taidan päästä mukaan.

        Kerro ihmeessä kuinka kävi ?
        Pääsikkö mukaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat nuuhkia lämpöisiä pikkareita jos et saunaan pääse mukaan. Mulla just vaimon pikkarit kädessä. Kiedon ne kyrvän ympärille ja lasken spermat niihin

        Minäkin kiedon naisten pikkarit kaluni ymmpärille ja hinkkaan niillä kaluani ja lasken sitten spermat pikkareihin., Kyllä tekee mukavaa kun saa laskettua spermat pikkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliaikatietoa... Naiset tulivat viiden jälkeen ostoksilta pienessä hiprakassa. Alkossakin oli käyty ja pizzaa piti tilata. Syöty ja juotu ollaan korttipelin ja tv:n katselun lomassa. Anoppi varsinkin aika hiprakassa. Maskin takana ohjelman jälkeen on saunan vuoro ja taidan päästä mukaan.

        Pääsitkö saunaan anopin kanssa. Entä panitko vaimoa äänekkäästi niin et anoppi kuulee kun nautitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö saunaan anopin kanssa. Entä panitko vaimoa äänekkäästi niin et anoppi kuulee kun nautitte

        No niin. Lauantai-iltana pääsin kuin pääsinkin saunaan ja vieläpä anopin kanssa ihan kahdestaan! Ehdin jo saunan puolelle ennen kuin naiset tulivat pesuhuoneeseen. Valkkasin sellaisen paikan lauteilta, mistä näkee katosta roikkuvan ison lyhdyn lasin kautta suoraan suihkuun, että näkisin anopin suihkuttelun. Se toimii vain jos lasiovi ei huurru liikaa. No vaimo tietysti odotti vuoroaan seisten suoraan näkölinjalla. En siis nähnyt mitään. Mutta suuri yllätys poisti pettymykseni hetkessä, kun vaimoni sanoi, että voi huonosti, eikä tulekkaan saunaan, käy vain suihkussa. Anoppi vastasi, että no meneppä huilaamaan, että me jäädään saunomaan. Sydän alkoi pamppailla ja kalukin sykähteli pariin kertaan, anoppi tulisi kohta ovesta ja olisimme kahden. Anoppi avasi oven ja katsoi minua silmiin ja huikkasi, että nyt joudutkin saunomaan anopin kanssa, ei kai haittaa. Vastasin, että ei tietenkään, päinvastoin (samassa tajusin päästäneeni sammakon suusta, mitä se päinvastoin tässä tarkoittaa). Annoin katseeni laskeutua anopin isojen ja hieman roikkuvien rintojen kautta jalkoväliin. Kalu sykähteli taas, kun näin anopin karvaisen häpykummun. Tummanruskeaa pientä kiharaa jalkoväli täynnä. Anoppi nousi lauteille, oli hieman kumarassa melkein kohdallani, mene sinnepäin, ettei tarvitse ängetä ohitse. Sitä olisin kyllä halunnut, mutta kiltisti siirryin. Siirtyessä nousin sen verran istuma-asennosta, että anoppi huomaisi puolikovan kaluni, jos vain katsoisi. Samalla kasvoni melkein osuivat anopin rintoihin jotka roikkuivat vapaana edessäni. Anoppi asetteli laudeliinaansa minun katsellessa hänen rintojaan ja karvaista häpyä. Anoppi nosti jalkansa kaiteen välipuulle, niin sain myös ihastella hänen kauniita jalkoja ja punakynsisiä varpaita. Kalu jatkoi paisumistaan. Vähän siinä juteltiin illan peleistä ja Masked Singeristä. Jonkun ajan päästä vaimon ääni kuului pesuhuoneesta, Mä menen takaisin yläkertaan, saunokaa hyvin ja muistakaa juoda. Me jatkettiin rauhallista löylyttelyä jutustelua anopin kanssa. Kalukin rauhoittui niin, ettei tarvinnut enää istua jalat koukussa. Mutta jano tosiaan tuli. Sanoin anopille, että takkahuoneen jääkaapissa on olutta, haenko? Anoppi sanoi, että voi hakea, kun istuu lähempänä ovea. Anoppi lähti ja katseeni nauliintui hänen pyöreään takapuoleen. Askelmissa pakarat jännittyivät paljastaen aopin selluliitit. Kalu ponnahti taas. Nopeasti otin anopin laudeliinan ja haistoin sitä, mutta en saanut siitä mitään tuoksua. Hieroin sillä kaluani hetken ja laitoin sen takaisin lauteelle. Anoppi tuli takaisin oluttölkkien kera ja minä ahmin häntä katseella. Tuijotin häpeilemättä anopin isoja rintoja, kun ne heiluivat astelun tahtiin. Ja vielä ennenkuin anoppi istui katse laski vielä häpykarvoitukseen. Kalu paisui taas. Anopin oli pakko huomata katseeni ja odotin jonkinlaista reaktiota. Mutta ei, ei mitään. Aika nopeasti oluet juotiin ja kalukin rauhoittui. Anoppi sanoi memevänsä pesulle. Minä lähdin myös hakemaan uuden oluen. Seurasin anoppia sain nauttia pyöreästä takapuolesta. Nopeasti takkahuoneesta olut ja takaisin pesuhuoneeseen. Anoppi ei ollut ehtinyt kuin kastella itsensä. Hän puolittain minuun päin. Nyt piti katsoa vain silmiin, ettei ala seisoa. Kysyin pesenkö selän? Kyllä kiitos oli anopin vastaus. Heti vai myöhemmin? Vaikka heti. Saippuoin oman sieneni ja aloin pestä anopin selkää, hänen ottaessa tukea seinästä käsillä. Anoppi hieman liikahti, kun laitoin vapaan käteni hänen lantiolle. Kaluni alkoi nousta sykäys kerrallaan. Katselin anopin takapuolta ja pesin pakaratkin Persvakoon en uskaltanut koskea. Rinnat heiluivat ihanasti pesun voimasta. Siinä samalla huomasin, että anopilla oli kainalokarvoja. Se oli viimeinen niitti, kalu paisui täyteen mittaan. Pidän karvoista. Luulen jos tuossa vaiheessa anoppi olisi kääntynyt ja olisin nähnyt hänen runsaskarvaisen pillun, kaluni olisi räjäyttänyt spermalastin koskematta. Lopetin pesun ja anopin vielä ollessa selin annoin sienen hänen käteen. Käännyin nopeasti ja menin saunaan. En tiedä näkikö anoppi seisovan kaluni. Istuin alkuperäiselle paikalle ja katselin anopin peseytymistä. Anoppi nosteli raskaita rintojaan pesi ja hieroi niitä jokapuolelta. Häpykarvoitus sai oman saippuointinsa ja huuhtelun. Anoppi oli välillä saunan ovelle päin ja välillä selin. Ihan kaikkea en nähnyt. Viimeisenä anoppi pesi varpaansa ja oli onneksi selkä ovelle päin. Anoppi kumartui syvään. Pakaroiden tai reisien välistä, miten vaan, avautui upea näky. Tummanruskean karvoituksen keskeltä työntyi esiin anopin punaiset ja paksut häpyhuulet. Olin räjähtämispisteessä. Anoppi sai pesunsa valmiiksi. Olin niin kiimassa, etten enää välittänyt. Levitin jalkani ja kaluni sykki kkivikovana. Jos anoppi katsoo ovelta saunaan, niin näkee mitä on saanut aikaiseksi ja laukeaisin hänen edessään. Mutta ei katsonut, ääni vain kuului. Suihku vapaa ja pukuhuoneen ovi kolahti. Syöksyin suihkuun, valutin vettä peittääkseni ääneni ja latasin ison lastin suihkun lattialle.

        -Saunottaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Lauantai-iltana pääsin kuin pääsinkin saunaan ja vieläpä anopin kanssa ihan kahdestaan! Ehdin jo saunan puolelle ennen kuin naiset tulivat pesuhuoneeseen. Valkkasin sellaisen paikan lauteilta, mistä näkee katosta roikkuvan ison lyhdyn lasin kautta suoraan suihkuun, että näkisin anopin suihkuttelun. Se toimii vain jos lasiovi ei huurru liikaa. No vaimo tietysti odotti vuoroaan seisten suoraan näkölinjalla. En siis nähnyt mitään. Mutta suuri yllätys poisti pettymykseni hetkessä, kun vaimoni sanoi, että voi huonosti, eikä tulekkaan saunaan, käy vain suihkussa. Anoppi vastasi, että no meneppä huilaamaan, että me jäädään saunomaan. Sydän alkoi pamppailla ja kalukin sykähteli pariin kertaan, anoppi tulisi kohta ovesta ja olisimme kahden. Anoppi avasi oven ja katsoi minua silmiin ja huikkasi, että nyt joudutkin saunomaan anopin kanssa, ei kai haittaa. Vastasin, että ei tietenkään, päinvastoin (samassa tajusin päästäneeni sammakon suusta, mitä se päinvastoin tässä tarkoittaa). Annoin katseeni laskeutua anopin isojen ja hieman roikkuvien rintojen kautta jalkoväliin. Kalu sykähteli taas, kun näin anopin karvaisen häpykummun. Tummanruskeaa pientä kiharaa jalkoväli täynnä. Anoppi nousi lauteille, oli hieman kumarassa melkein kohdallani, mene sinnepäin, ettei tarvitse ängetä ohitse. Sitä olisin kyllä halunnut, mutta kiltisti siirryin. Siirtyessä nousin sen verran istuma-asennosta, että anoppi huomaisi puolikovan kaluni, jos vain katsoisi. Samalla kasvoni melkein osuivat anopin rintoihin jotka roikkuivat vapaana edessäni. Anoppi asetteli laudeliinaansa minun katsellessa hänen rintojaan ja karvaista häpyä. Anoppi nosti jalkansa kaiteen välipuulle, niin sain myös ihastella hänen kauniita jalkoja ja punakynsisiä varpaita. Kalu jatkoi paisumistaan. Vähän siinä juteltiin illan peleistä ja Masked Singeristä. Jonkun ajan päästä vaimon ääni kuului pesuhuoneesta, Mä menen takaisin yläkertaan, saunokaa hyvin ja muistakaa juoda. Me jatkettiin rauhallista löylyttelyä jutustelua anopin kanssa. Kalukin rauhoittui niin, ettei tarvinnut enää istua jalat koukussa. Mutta jano tosiaan tuli. Sanoin anopille, että takkahuoneen jääkaapissa on olutta, haenko? Anoppi sanoi, että voi hakea, kun istuu lähempänä ovea. Anoppi lähti ja katseeni nauliintui hänen pyöreään takapuoleen. Askelmissa pakarat jännittyivät paljastaen aopin selluliitit. Kalu ponnahti taas. Nopeasti otin anopin laudeliinan ja haistoin sitä, mutta en saanut siitä mitään tuoksua. Hieroin sillä kaluani hetken ja laitoin sen takaisin lauteelle. Anoppi tuli takaisin oluttölkkien kera ja minä ahmin häntä katseella. Tuijotin häpeilemättä anopin isoja rintoja, kun ne heiluivat astelun tahtiin. Ja vielä ennenkuin anoppi istui katse laski vielä häpykarvoitukseen. Kalu paisui taas. Anopin oli pakko huomata katseeni ja odotin jonkinlaista reaktiota. Mutta ei, ei mitään. Aika nopeasti oluet juotiin ja kalukin rauhoittui. Anoppi sanoi memevänsä pesulle. Minä lähdin myös hakemaan uuden oluen. Seurasin anoppia sain nauttia pyöreästä takapuolesta. Nopeasti takkahuoneesta olut ja takaisin pesuhuoneeseen. Anoppi ei ollut ehtinyt kuin kastella itsensä. Hän puolittain minuun päin. Nyt piti katsoa vain silmiin, ettei ala seisoa. Kysyin pesenkö selän? Kyllä kiitos oli anopin vastaus. Heti vai myöhemmin? Vaikka heti. Saippuoin oman sieneni ja aloin pestä anopin selkää, hänen ottaessa tukea seinästä käsillä. Anoppi hieman liikahti, kun laitoin vapaan käteni hänen lantiolle. Kaluni alkoi nousta sykäys kerrallaan. Katselin anopin takapuolta ja pesin pakaratkin Persvakoon en uskaltanut koskea. Rinnat heiluivat ihanasti pesun voimasta. Siinä samalla huomasin, että anopilla oli kainalokarvoja. Se oli viimeinen niitti, kalu paisui täyteen mittaan. Pidän karvoista. Luulen jos tuossa vaiheessa anoppi olisi kääntynyt ja olisin nähnyt hänen runsaskarvaisen pillun, kaluni olisi räjäyttänyt spermalastin koskematta. Lopetin pesun ja anopin vielä ollessa selin annoin sienen hänen käteen. Käännyin nopeasti ja menin saunaan. En tiedä näkikö anoppi seisovan kaluni. Istuin alkuperäiselle paikalle ja katselin anopin peseytymistä. Anoppi nosteli raskaita rintojaan pesi ja hieroi niitä jokapuolelta. Häpykarvoitus sai oman saippuointinsa ja huuhtelun. Anoppi oli välillä saunan ovelle päin ja välillä selin. Ihan kaikkea en nähnyt. Viimeisenä anoppi pesi varpaansa ja oli onneksi selkä ovelle päin. Anoppi kumartui syvään. Pakaroiden tai reisien välistä, miten vaan, avautui upea näky. Tummanruskean karvoituksen keskeltä työntyi esiin anopin punaiset ja paksut häpyhuulet. Olin räjähtämispisteessä. Anoppi sai pesunsa valmiiksi. Olin niin kiimassa, etten enää välittänyt. Levitin jalkani ja kaluni sykki kkivikovana. Jos anoppi katsoo ovelta saunaan, niin näkee mitä on saanut aikaiseksi ja laukeaisin hänen edessään. Mutta ei katsonut, ääni vain kuului. Suihku vapaa ja pukuhuoneen ovi kolahti. Syöksyin suihkuun, valutin vettä peittääkseni ääneni ja latasin ison lastin suihkun lattialle.

        -Saunottaja-

        Kuinkas ilta jatku, saunan jälkeen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas ilta jatku, saunan jälkeen ?

        Loppuillasta ei ole juurikaan kerrottavaa. Minä kun tulin saunasta yläkertaan, niin vaimo meni melkein heti nukkumaan. Kyllähän minä mietin siinä kohtaa, että tekisi jotain peliliikkeitä anoppia kohtaan, mutta pitäisi ensin odottaa, että vaimo nukahtaa. Anoppi oli kyllä aika humalassa, että sen puolesta voisi yrittääkin jotain. Istuttiin sohvalla anopin kanssa ja katseltiin tv:tä., vaikkei sitä oikeastaan katsottu. Oltiin vaan. Anopilla oli vain polvien yläpuolelle ulottuva yöpaita päällä. Siinä istuessa sain nautiskella anopin sääristä ja jestas sentään, kun oli nännit turpeana paidan alla. Ja anopin käydessä keittiössä huomasin, että ei ainakaan mitään alushousujen saumoja näkynyt paidan alta. Taisi olla ilman alushousuja. Vajaa puoli tuntia meni vaimon nukahtamiseen. Sen jälkeen ehdotin, että voisin hieroa anopin hartioita tai jalkojakin jos vain haluaa. Mutta anoppikin oli niin väsynyt, että nousi sohvalta ja sanoi menevänsä nukkumaan. Kiitti tietysti tarjouksesta ja lupasi pitää sen mielessä. Nousin tietysti halaamaan anopille hyvät yöt, niinkuin aina on tapana. Mutta tällä kertaa halasin oikein kunnolla "rutistamalla". Anoppi vasta samalla tavalla ja syleilimme toisiamme hetken, hyvää yötä. Anoppi antoi suukon poskelleni ja minä hänen poskelle. Ja sinne se anoppi sitten meni, alakertaan takkahuoneeseen nukkumaan.

        Nyt on ollut vähän kiirettä, enkä ole ehtinyt kirjoittamaan tästä. Myös sunnuntaista kirjoitan heti kun ehdin.

        Lisäksi kiinnostaisi tietää miten -Aloittajan- kyläreissu anoppilaan meni??

        -Saunottaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuillasta ei ole juurikaan kerrottavaa. Minä kun tulin saunasta yläkertaan, niin vaimo meni melkein heti nukkumaan. Kyllähän minä mietin siinä kohtaa, että tekisi jotain peliliikkeitä anoppia kohtaan, mutta pitäisi ensin odottaa, että vaimo nukahtaa. Anoppi oli kyllä aika humalassa, että sen puolesta voisi yrittääkin jotain. Istuttiin sohvalla anopin kanssa ja katseltiin tv:tä., vaikkei sitä oikeastaan katsottu. Oltiin vaan. Anopilla oli vain polvien yläpuolelle ulottuva yöpaita päällä. Siinä istuessa sain nautiskella anopin sääristä ja jestas sentään, kun oli nännit turpeana paidan alla. Ja anopin käydessä keittiössä huomasin, että ei ainakaan mitään alushousujen saumoja näkynyt paidan alta. Taisi olla ilman alushousuja. Vajaa puoli tuntia meni vaimon nukahtamiseen. Sen jälkeen ehdotin, että voisin hieroa anopin hartioita tai jalkojakin jos vain haluaa. Mutta anoppikin oli niin väsynyt, että nousi sohvalta ja sanoi menevänsä nukkumaan. Kiitti tietysti tarjouksesta ja lupasi pitää sen mielessä. Nousin tietysti halaamaan anopille hyvät yöt, niinkuin aina on tapana. Mutta tällä kertaa halasin oikein kunnolla "rutistamalla". Anoppi vasta samalla tavalla ja syleilimme toisiamme hetken, hyvää yötä. Anoppi antoi suukon poskelleni ja minä hänen poskelle. Ja sinne se anoppi sitten meni, alakertaan takkahuoneeseen nukkumaan.

        Nyt on ollut vähän kiirettä, enkä ole ehtinyt kirjoittamaan tästä. Myös sunnuntaista kirjoitan heti kun ehdin.

        Lisäksi kiinnostaisi tietää miten -Aloittajan- kyläreissu anoppilaan meni??

        -Saunottaja-

        Sunnuntaina ei ollut kuin yksi kertomisen arvoinen tapahtuma. Joskus iltapäivällä vaimo ja anoppi aikoivat lähteä pienelle happihyppelylle ja pyysivät minuakin mukaan. Minä en jaksanut lähteä tai niin minä sanoin. Vaimo vielä suostutteli, että tulee parempi olo kun lähdet ja että he aikoivat kiertää läheisen järven ihan hissukseen. No minä kyllä tiesin mistä minulle tulee parempi olo. Anopilla tuskin olisi jalassaan eilisiä alushousuja, niin jostainhan ne löytyy. Ja sen järven kiertämiseen hiljaa kestää ainakin 1,5 tuntia. Eli aikaa oli. Odotin hetken kun he lähtivät. Menin alakertaan takkahuoneeseen ja anopin repulle. Varovasti otin tavaroita pois repusta ja pohjimmaiseksi oli viikattu käytetyt alushousut. Yes! Toisaalta olin odottanut, että rintaliivitkin olisi mennyt pesuun saunan jälkeen. Mutta kaiken eilisen jälkeen tämä tuntui jackpotilta.
        Anopin alushousut olivat ihan tavalliset arkiset valkoiset kokoa 46, joissa oli etuosan reunoilta keskelle päin läpinäkyvää kangasta. Jos olisin anopin nähnyt nuo jalassa, niin aika hyvin olisi häpykarvoitus näkynyt. Ajatus sai kalun sykkimään. Pyörittelin alushousuja käsissäni ja tutkin sisäpuolelta "jäämiä". Onneksi ei ainakaan mitään ruskeita raitoja ei ollut. Ne eivät kiihota. Etupuolellakaan ei mitään selkeää kusijälkeä ollut, hyvä myös niin, koska kusenhaju ei myöskään sytytä. On niillä anopin alushousuilla melkoinen vaikutus, koska niitä hypistellessä kalu oli noussut täyteen mittaan kivikovaksi.
        Nostin alushousut kasvoilleni ja nuuhkaisin pitkään. Oi että, miten mahtava pillun tuoksu, anopin pillun tuoksu. Nuuhkin ja nuuhkin, sitten nuolin niitä pillun kohdalta ja nuuhkin lisää pitkään ja hartaasti. Hieman kosteana alushousuista anopin pillun tuoksu voimistui. Välillä runkkasin toisella kädellä kaluani, joka sykki niin, että kohta lasti lentäisi. Siinä vaiheessa tuli ajatus heittää lasti anopin alushousuille, mutta en uskaltanut, vaan siirryin vessaan.
        Vessassa pidin alushousuja naamallani ja nuolin ja nuuhkin anopin hajuja. Silmät kiinni ajattelin eilisiä näkymiä. Anopin isoja rintoja, jotka olivat olleet senttien päässä. Anopilla on aika suuret nännipihat ja nännitkin ovat aika paksut, mutta ainakin saunassa näyttivät aika lyhyiltä. Toisaalta illalla ne erottuivat hyvin paidan alta. Tiedä sitten kuinka suuriksi anopin nännit paisuisivat, jos pääsisin niitä nuolemaan ja imemään. Kuvittelin itseäni nuolemassa anopin karvaista pillua, sekin oli ollut muutaman kymmenen sentin päässä. Kuvittelin nuolevani anopin paksuja häpyhuulia ja klitorista, jonka ajattelin myös paisuvan isoksi käsittelyssäni. Lastini oli lähdössä aivan pian. Mielessäni kuulin anopin pyytävän minua sisäänsä ja kuvittelin, kuinka porautuisin anopin karvaiseen pilluun. Anopin alushousut sieraimillani, toisella kädellä runkaten alkoi kaluni ruiskuttaa spermaa vessanpönttöön. Aika valtava lasti tulikin, monta suihkausta, eilisestä huolimatta. Lauantaina oli tullut ehkä vähän enemmänkin spermaa. En voinut vastustaa kiusausta ja ennenkuin pesin kaluni pyyhkäisin kalun pääni anopin alushousuihin pillun kohdalle. Siihen jäi selkeä tahra. Taittelin alushousut takaisin reppuun, en tiedä viikkasinko ihan samalla tavalla ja samalla aloin jo katumaan sitä tahraa. Nyt voi käydä huonostikin.
        Eipä siinä sen kummempaa. Naiset tulivat kävelyltä. Tehtiin ruokaa ja syönnin jälkeen anoppi lähti kotiinsa. Ilmeisesti en jäänyt tahrasta kiinni, koska anopista ei ole kuulunut mitään sen asian tiimoilta.

        -Saunottaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaina ei ollut kuin yksi kertomisen arvoinen tapahtuma. Joskus iltapäivällä vaimo ja anoppi aikoivat lähteä pienelle happihyppelylle ja pyysivät minuakin mukaan. Minä en jaksanut lähteä tai niin minä sanoin. Vaimo vielä suostutteli, että tulee parempi olo kun lähdet ja että he aikoivat kiertää läheisen järven ihan hissukseen. No minä kyllä tiesin mistä minulle tulee parempi olo. Anopilla tuskin olisi jalassaan eilisiä alushousuja, niin jostainhan ne löytyy. Ja sen järven kiertämiseen hiljaa kestää ainakin 1,5 tuntia. Eli aikaa oli. Odotin hetken kun he lähtivät. Menin alakertaan takkahuoneeseen ja anopin repulle. Varovasti otin tavaroita pois repusta ja pohjimmaiseksi oli viikattu käytetyt alushousut. Yes! Toisaalta olin odottanut, että rintaliivitkin olisi mennyt pesuun saunan jälkeen. Mutta kaiken eilisen jälkeen tämä tuntui jackpotilta.
        Anopin alushousut olivat ihan tavalliset arkiset valkoiset kokoa 46, joissa oli etuosan reunoilta keskelle päin läpinäkyvää kangasta. Jos olisin anopin nähnyt nuo jalassa, niin aika hyvin olisi häpykarvoitus näkynyt. Ajatus sai kalun sykkimään. Pyörittelin alushousuja käsissäni ja tutkin sisäpuolelta "jäämiä". Onneksi ei ainakaan mitään ruskeita raitoja ei ollut. Ne eivät kiihota. Etupuolellakaan ei mitään selkeää kusijälkeä ollut, hyvä myös niin, koska kusenhaju ei myöskään sytytä. On niillä anopin alushousuilla melkoinen vaikutus, koska niitä hypistellessä kalu oli noussut täyteen mittaan kivikovaksi.
        Nostin alushousut kasvoilleni ja nuuhkaisin pitkään. Oi että, miten mahtava pillun tuoksu, anopin pillun tuoksu. Nuuhkin ja nuuhkin, sitten nuolin niitä pillun kohdalta ja nuuhkin lisää pitkään ja hartaasti. Hieman kosteana alushousuista anopin pillun tuoksu voimistui. Välillä runkkasin toisella kädellä kaluani, joka sykki niin, että kohta lasti lentäisi. Siinä vaiheessa tuli ajatus heittää lasti anopin alushousuille, mutta en uskaltanut, vaan siirryin vessaan.
        Vessassa pidin alushousuja naamallani ja nuolin ja nuuhkin anopin hajuja. Silmät kiinni ajattelin eilisiä näkymiä. Anopin isoja rintoja, jotka olivat olleet senttien päässä. Anopilla on aika suuret nännipihat ja nännitkin ovat aika paksut, mutta ainakin saunassa näyttivät aika lyhyiltä. Toisaalta illalla ne erottuivat hyvin paidan alta. Tiedä sitten kuinka suuriksi anopin nännit paisuisivat, jos pääsisin niitä nuolemaan ja imemään. Kuvittelin itseäni nuolemassa anopin karvaista pillua, sekin oli ollut muutaman kymmenen sentin päässä. Kuvittelin nuolevani anopin paksuja häpyhuulia ja klitorista, jonka ajattelin myös paisuvan isoksi käsittelyssäni. Lastini oli lähdössä aivan pian. Mielessäni kuulin anopin pyytävän minua sisäänsä ja kuvittelin, kuinka porautuisin anopin karvaiseen pilluun. Anopin alushousut sieraimillani, toisella kädellä runkaten alkoi kaluni ruiskuttaa spermaa vessanpönttöön. Aika valtava lasti tulikin, monta suihkausta, eilisestä huolimatta. Lauantaina oli tullut ehkä vähän enemmänkin spermaa. En voinut vastustaa kiusausta ja ennenkuin pesin kaluni pyyhkäisin kalun pääni anopin alushousuihin pillun kohdalle. Siihen jäi selkeä tahra. Taittelin alushousut takaisin reppuun, en tiedä viikkasinko ihan samalla tavalla ja samalla aloin jo katumaan sitä tahraa. Nyt voi käydä huonostikin.
        Eipä siinä sen kummempaa. Naiset tulivat kävelyltä. Tehtiin ruokaa ja syönnin jälkeen anoppi lähti kotiinsa. Ilmeisesti en jäänyt tahrasta kiinni, koska anopista ei ole kuulunut mitään sen asian tiimoilta.

        -Saunottaja-

        Oisit vaan roiskinut spermat anopin pöksyille. Poikkean tänään illalla anoppini luona. Täytyy vilkaista pyykkikoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit vaan roiskinut spermat anopin pöksyille. Poikkean tänään illalla anoppini luona. Täytyy vilkaista pyykkikoriin.

        No mitäs löyty ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaina ei ollut kuin yksi kertomisen arvoinen tapahtuma. Joskus iltapäivällä vaimo ja anoppi aikoivat lähteä pienelle happihyppelylle ja pyysivät minuakin mukaan. Minä en jaksanut lähteä tai niin minä sanoin. Vaimo vielä suostutteli, että tulee parempi olo kun lähdet ja että he aikoivat kiertää läheisen järven ihan hissukseen. No minä kyllä tiesin mistä minulle tulee parempi olo. Anopilla tuskin olisi jalassaan eilisiä alushousuja, niin jostainhan ne löytyy. Ja sen järven kiertämiseen hiljaa kestää ainakin 1,5 tuntia. Eli aikaa oli. Odotin hetken kun he lähtivät. Menin alakertaan takkahuoneeseen ja anopin repulle. Varovasti otin tavaroita pois repusta ja pohjimmaiseksi oli viikattu käytetyt alushousut. Yes! Toisaalta olin odottanut, että rintaliivitkin olisi mennyt pesuun saunan jälkeen. Mutta kaiken eilisen jälkeen tämä tuntui jackpotilta.
        Anopin alushousut olivat ihan tavalliset arkiset valkoiset kokoa 46, joissa oli etuosan reunoilta keskelle päin läpinäkyvää kangasta. Jos olisin anopin nähnyt nuo jalassa, niin aika hyvin olisi häpykarvoitus näkynyt. Ajatus sai kalun sykkimään. Pyörittelin alushousuja käsissäni ja tutkin sisäpuolelta "jäämiä". Onneksi ei ainakaan mitään ruskeita raitoja ei ollut. Ne eivät kiihota. Etupuolellakaan ei mitään selkeää kusijälkeä ollut, hyvä myös niin, koska kusenhaju ei myöskään sytytä. On niillä anopin alushousuilla melkoinen vaikutus, koska niitä hypistellessä kalu oli noussut täyteen mittaan kivikovaksi.
        Nostin alushousut kasvoilleni ja nuuhkaisin pitkään. Oi että, miten mahtava pillun tuoksu, anopin pillun tuoksu. Nuuhkin ja nuuhkin, sitten nuolin niitä pillun kohdalta ja nuuhkin lisää pitkään ja hartaasti. Hieman kosteana alushousuista anopin pillun tuoksu voimistui. Välillä runkkasin toisella kädellä kaluani, joka sykki niin, että kohta lasti lentäisi. Siinä vaiheessa tuli ajatus heittää lasti anopin alushousuille, mutta en uskaltanut, vaan siirryin vessaan.
        Vessassa pidin alushousuja naamallani ja nuolin ja nuuhkin anopin hajuja. Silmät kiinni ajattelin eilisiä näkymiä. Anopin isoja rintoja, jotka olivat olleet senttien päässä. Anopilla on aika suuret nännipihat ja nännitkin ovat aika paksut, mutta ainakin saunassa näyttivät aika lyhyiltä. Toisaalta illalla ne erottuivat hyvin paidan alta. Tiedä sitten kuinka suuriksi anopin nännit paisuisivat, jos pääsisin niitä nuolemaan ja imemään. Kuvittelin itseäni nuolemassa anopin karvaista pillua, sekin oli ollut muutaman kymmenen sentin päässä. Kuvittelin nuolevani anopin paksuja häpyhuulia ja klitorista, jonka ajattelin myös paisuvan isoksi käsittelyssäni. Lastini oli lähdössä aivan pian. Mielessäni kuulin anopin pyytävän minua sisäänsä ja kuvittelin, kuinka porautuisin anopin karvaiseen pilluun. Anopin alushousut sieraimillani, toisella kädellä runkaten alkoi kaluni ruiskuttaa spermaa vessanpönttöön. Aika valtava lasti tulikin, monta suihkausta, eilisestä huolimatta. Lauantaina oli tullut ehkä vähän enemmänkin spermaa. En voinut vastustaa kiusausta ja ennenkuin pesin kaluni pyyhkäisin kalun pääni anopin alushousuihin pillun kohdalle. Siihen jäi selkeä tahra. Taittelin alushousut takaisin reppuun, en tiedä viikkasinko ihan samalla tavalla ja samalla aloin jo katumaan sitä tahraa. Nyt voi käydä huonostikin.
        Eipä siinä sen kummempaa. Naiset tulivat kävelyltä. Tehtiin ruokaa ja syönnin jälkeen anoppi lähti kotiinsa. Ilmeisesti en jäänyt tahrasta kiinni, koska anopista ei ole kuulunut mitään sen asian tiimoilta.

        -Saunottaja-

        Onkos Saunottajalla tai Alottajalla uutisia ?
        Onkos mitään tapahtunu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Saunottajalla tai Alottajalla uutisia ?
        Onkos mitään tapahtunu ?

        Ei oo tapahtunut mitään. Pari kertaa anoppi poikennut meillä tällä välin. Viime viikonlopun anoppi oli siskonsa luona, mutta jos sitten tulisi ensi viikonloppuna meille tai me hänen luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tapahtunut mitään. Pari kertaa anoppi poikennut meillä tällä välin. Viime viikonlopun anoppi oli siskonsa luona, mutta jos sitten tulisi ensi viikonloppuna meille tai me hänen luo.

        Eilen kävin anopin luona. Pyykkikorissa päällimmäisenä tahmaiset pikkarit. Oli miesystävä laskenut spermat sisään. Mulla kulli seisoi aivan kovana. Muutama veto ja roiskaisin spermat pöksyihin. Vaimo sai sit illalla vielä toisen lastin vittuunsa. Anoppi oli mielessä koko panon ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kävin anopin luona. Pyykkikorissa päällimmäisenä tahmaiset pikkarit. Oli miesystävä laskenut spermat sisään. Mulla kulli seisoi aivan kovana. Muutama veto ja roiskaisin spermat pöksyihin. Vaimo sai sit illalla vielä toisen lastin vittuunsa. Anoppi oli mielessä koko panon ajan.

        Noniin, jatkoa odotellessa.


    • Anonyymi

      Usein kun menemme leski anopilleni aikasin kylään se on vielä yöasu päällä ja menee sitten pukemaan makkariin ja varmaan tahallaan menee sillain peilin eteen että näemme toisemme peilin välityksellä ovesta kun istun olohuoneen tuolilla, wau! riisuu itsensä ihan nakuksi, isot tissit ja nännit, upea päärynän muotoinen peppu ja nam! isot pillun huulet näkyy runsaan karvoituksen alta, kulli seisoo niin että meinaa housut revetä ;)

      • Anonyymi

        Kerrohan lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan lisää

        Kyllä anoppi on huomannut että mun kulli seisoo sille, annan sen pullotuksen näkyä kun saan aina anopin kiimaisen katseen etumukseeni tuntuu hyvältä, välillä hieron housujen päältä kädellä sillalailla että se näkee ison kullini mitat, anoppi samalla levittää haarojaan näyttäen vilauksen pikkareistaan ;) lopuksi menen kylppäriin ja etsin sen kiimalle tuoksuvat pikkarit mitkä se aina jättää vierailujeni ajaksi minua varten eikä tarvitse kuin hetki tuoksutella niin multa lentää runsaat spermat voimalla!!!


    • Anonyymi

      Anoppi pyysi eilen aamulla auttamaan jouluvalojen laitossa, meni jo aamuvarhain ja soitin ovikelloa, anoppi tuli yöpuvussaan avaaman oven, upea näky kun isot tissit ja nännit näkyivät ohuen seksikkään yöasun läpi, kullini rupesi heti sykkiin ja seisoikki varmaan näkyi anopillekin, sanoin että käyn ensin pikaisesti wc:ssä, pakko oli päästä asettamaan kullia paremmin kun se seisoi niin väärässä asennossa että sattui, huomasin samalla anopin ihanat pikkuhousut pesukoneen päällä ja tuoksutin niitä, ihana kiiman tuoksu ja olivat vielä kosteat sekä lämpimät varmaan juuri riisunut ne yön jäljiltä ja ajattelin odottaako anoppi minua tuolla ilman pikkareita pillu kiimasta märkänä kun pikkarit oli niin kosteat ja uskallanko nyt tänään sanoa että haluan saada ja pitää leskianoppia oikein hyvänä, sydän hakkasi ja kulli sykki kun avasin oven ja menin anopin viereen....., jatkuu myöhemmin

      • Anonyymi

        Kerrohan jo


      • Anonyymi

        kysyin anopilta laitetaanko ensin Joulutähti ikkunaan ja hain keittiöjakkaran, aamun aurinko jo loisti ikkunasta kivasti anopin seksikästä yöpukua vasten josta näky ihanasti läpi isot rinnat ja nännit nöpöttivät kovana, kysyin kiipeääkö anoppi vai minä jakkaralle johon anoppi sanoi että minä menen kun vävy pitää kiinni ja nousi ylös pidin anoppia vyötäröltä kiinni kun se kiinnitti Joulutähteä ja annoin toisen käden mennä ihanalle päärynän muotoiselle pepulle ja uskalsin vähän hieroo ja tunsin ettei anopilla tunnu olevan pikkuhousuja, kullini sykki jo isona kovana ja sydän jyskytti jännityksestä mitä anoppi sanoo kun jatkan hieromista selvemmin ja sanoihan lopuksi että jos vävy jatkaa sitten kun tulen alas jakkaralta muuten tipun päällesi kun tuntuu niin hyvältä kosketuksesi ja tuli alas halaten minua sanoi että olen huomannut että olemme katsoneet toisiamme jo pitkään sillalailla että haluja on varmaan molemmilla ja kokeili hieroen housujen etumustani, mikään ei ole ikinä tuntunut näin hyvältä, meinasin laueta siihen paikkaan ja sanoin että jos jatkat niin tulen liian aikaisin ja suutelin ekaa kertaa anoppi suulle samalla ujutin käden yöasun alta hieromaan pillua, tunsin runsaan karvoituksen olevan aivan märkänä ja annoin sormien liukua eri paikoissa pillun huulilla sekä klitoriksen päällä työntäen välillä sormeni sisään....., jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysyin anopilta laitetaanko ensin Joulutähti ikkunaan ja hain keittiöjakkaran, aamun aurinko jo loisti ikkunasta kivasti anopin seksikästä yöpukua vasten josta näky ihanasti läpi isot rinnat ja nännit nöpöttivät kovana, kysyin kiipeääkö anoppi vai minä jakkaralle johon anoppi sanoi että minä menen kun vävy pitää kiinni ja nousi ylös pidin anoppia vyötäröltä kiinni kun se kiinnitti Joulutähteä ja annoin toisen käden mennä ihanalle päärynän muotoiselle pepulle ja uskalsin vähän hieroo ja tunsin ettei anopilla tunnu olevan pikkuhousuja, kullini sykki jo isona kovana ja sydän jyskytti jännityksestä mitä anoppi sanoo kun jatkan hieromista selvemmin ja sanoihan lopuksi että jos vävy jatkaa sitten kun tulen alas jakkaralta muuten tipun päällesi kun tuntuu niin hyvältä kosketuksesi ja tuli alas halaten minua sanoi että olen huomannut että olemme katsoneet toisiamme jo pitkään sillalailla että haluja on varmaan molemmilla ja kokeili hieroen housujen etumustani, mikään ei ole ikinä tuntunut näin hyvältä, meinasin laueta siihen paikkaan ja sanoin että jos jatkat niin tulen liian aikaisin ja suutelin ekaa kertaa anoppi suulle samalla ujutin käden yöasun alta hieromaan pillua, tunsin runsaan karvoituksen olevan aivan märkänä ja annoin sormien liukua eri paikoissa pillun huulilla sekä klitoriksen päällä työntäen välillä sormeni sisään....., jatkuu

        ja kuiskasin että olen aina halunnut ja fantasoinut ihanaa haluttavaa anoppia johon anoppi sanoi että samoin mutta en ole uskaltanut edes toivoa että tämä toteutuisi kuin unelmissa, olen aina ennen tuloasi masturboinut kuvitellen vävystäni ja varmaan olet huomannut kuinka olen joutunut vaihtamaan märät housut uusin ennen tuloasi, sanoin että olen aina odottanut että pääsen vessaan housujesi ihania tuoksuja haistelemaan ja maistelemaan ja varmaan olet huomannut kuinka olen spermannut ne kuvitellen että saan sinua, kyllä olen sanoi ja samalla lähtösi jälkeen menen heti katsomaan ja maistamaan spermaasi ja hieronut sitä naamani samalla tuoksuttanut kiimaista miehen tuoksua ja lopuksi hieronut sillä pilluani kuvitellen että saan spermat sisääni ;) jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kuiskasin että olen aina halunnut ja fantasoinut ihanaa haluttavaa anoppia johon anoppi sanoi että samoin mutta en ole uskaltanut edes toivoa että tämä toteutuisi kuin unelmissa, olen aina ennen tuloasi masturboinut kuvitellen vävystäni ja varmaan olet huomannut kuinka olen joutunut vaihtamaan märät housut uusin ennen tuloasi, sanoin että olen aina odottanut että pääsen vessaan housujesi ihania tuoksuja haistelemaan ja maistelemaan ja varmaan olet huomannut kuinka olen spermannut ne kuvitellen että saan sinua, kyllä olen sanoi ja samalla lähtösi jälkeen menen heti katsomaan ja maistamaan spermaasi ja hieronut sitä naamani samalla tuoksuttanut kiimaista miehen tuoksua ja lopuksi hieronut sillä pilluani kuvitellen että saan spermat sisääni ;) jatkuu

        Täällä kulli kovana oottelen lisää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kuiskasin että olen aina halunnut ja fantasoinut ihanaa haluttavaa anoppia johon anoppi sanoi että samoin mutta en ole uskaltanut edes toivoa että tämä toteutuisi kuin unelmissa, olen aina ennen tuloasi masturboinut kuvitellen vävystäni ja varmaan olet huomannut kuinka olen joutunut vaihtamaan märät housut uusin ennen tuloasi, sanoin että olen aina odottanut että pääsen vessaan housujesi ihania tuoksuja haistelemaan ja maistelemaan ja varmaan olet huomannut kuinka olen spermannut ne kuvitellen että saan sinua, kyllä olen sanoi ja samalla lähtösi jälkeen menen heti katsomaan ja maistamaan spermaasi ja hieronut sitä naamani samalla tuoksuttanut kiimaista miehen tuoksua ja lopuksi hieronut sillä pilluani kuvitellen että saan spermat sisääni ;) jatkuu

        anoppi otti kädestäni kiinni ja sanoi tule vieden makuunhuoneeseen, meni istumaan sängylle ja sanoi että kukaan ei ole ikinä nuollut minua, haluaisitko nuolla ensin? johon sanoin tietenkin siittä olen aina unelmoinut ja menin polvilleni anopin eteen, nostin yöpuvun helmaa ja painoin pääni haaroihin jolloin anoppi huokaisi ja meni makuu asentoon jättäen jalat haara asennossa lattialle että pääsin hyvin nuolemaan, levitin sormin pillun huulia ja runsasta märkää karvoitusta jotta pääsin kunnolla nuolemaan pillun huulia ja klittaa, tunsin kuinka pillu supisteli ja värisi niin kuin sähköiskuja olisi saanut, anoppi huusi huohottaen että tämä on ihanaa! saaden ekan orkun. jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anoppi otti kädestäni kiinni ja sanoi tule vieden makuunhuoneeseen, meni istumaan sängylle ja sanoi että kukaan ei ole ikinä nuollut minua, haluaisitko nuolla ensin? johon sanoin tietenkin siittä olen aina unelmoinut ja menin polvilleni anopin eteen, nostin yöpuvun helmaa ja painoin pääni haaroihin jolloin anoppi huokaisi ja meni makuu asentoon jättäen jalat haara asennossa lattialle että pääsin hyvin nuolemaan, levitin sormin pillun huulia ja runsasta märkää karvoitusta jotta pääsin kunnolla nuolemaan pillun huulia ja klittaa, tunsin kuinka pillu supisteli ja värisi niin kuin sähköiskuja olisi saanut, anoppi huusi huohottaen että tämä on ihanaa! saaden ekan orkun. jatkuu

        ja sain samalla naamalleni elämäni ensimmäisen skruittauksen! ihana lemmen neste ja sitä tuli kunnolla, nam! anoppi sanoi että ei ikinä ole tuntenut mitään näin ihanaa johon sanoin en minäkään, anoppi vetäytyi sänkyyn ja riisuttiin samalla, wau! näin nyt kunnolla ensimmäistä kertaa ihan isot rinnat ja nännit kun anoppi makasi selällään jalat levällään runsaskarvainen pillu kiilti märkänä edessäni, menin kulli isona kovana polvillani eteen niin anoppi sanoi että vävyllä on valtavan komea iso kulli mitä olen aina unelmoinut saavani ja nyt se toteutuu, anna mä ensin otan sen suuhuni, kiipesin eteen päin ja anoppi otti kullistani kiinni hieroen samalla kivespussejani sekä välilihaa sormen välillä mentyä anaaliaukon suulle se imaisi kullini kokonaan suuhun ja imi antaumuksella tämä käsittely tuntui aivan taivaalliselta kullini sykki jo ja tunsin että kohta jos anoppi ei lopeta, sanoin että jos et lopeta niin tulen suuhusi tuntien että anoppi työntää sormen peppuuni painaen sen niin syvällä löytäen herkkukohdan ja laukean voimalla suuhun tuntien kuinka spermaa tulee paljoa sykkien anopin niellessä ja katson kuinka osa jo tulee suusta ulos, ihanan kiimainen näky kun anoppi makaa hymyillen ja suusta valuu sperma, suutelen ja sanoa kiitos ;) menen vierelle makaamaan hieroen rintoja ja alan imemään isoa nänniä toisen käden vien pillun huulille ja hieron märkää pillua välillä kokeilen anaalia hellästi sormella tuntien sen supistelevan ihanasti kysyn tykkäätkö peppu panosta? anoppi vastaa ettei ole ikinä antanut sitä....., jatkuu


    • Anonyymi

      ja leskeksi jäätyäni tilasin myöhemmin kyllä seksileluja ja liukuvoiteita, yksi dildo on kyllä sellainen missä on pepulle lisänä myös pieni tappi ja se on joskus lipsahtanut sisään, ota tuon kaapin ylähyllyltä se punainen laatikko niin siellä on lelut ja voiteet, nousin sängystä kaapille ja kurkotin ottaen laatikon ja laitoin sen yöpöydälle, anoppi avasi laatikon ja sanoi että haluuko vävy koittaa peppuun? ja antoi liukuvoiteen, sanoin että olisi ihanaa saada neitsyt peppua ja sivelin voidetta kulliin reilusti sekä otin voidetta reilusti sormiin mitä levitin pepulle ja työnsin samalla sormeni sisään työnnellen sitä varovasti syvemmällä ja syvemmälle, pyysin anoppia sitten menemään lusikka asentoon ja menin taakse, anoppi nosti jalkansa että saan työnnettyä ison kovan kullini sisään, työnsin varovasti sentti sentiltä ja se upposikin ihana tuntea sileä pinta puristi kulliani ja kuiskasin kysyen ettei anoppia vaan satu johon anoppi ei satu olet ihana vävy! vastasi hiljaa että tuntuu hyvältä, samalla toisella kädellä hieroin tissiä ja isona nöpöttävää nänniä lisäten vauhtia panoon tuntien että kohta tulee!!! sänky natisi äänekkäästi ja se tunne että saan unelma anoppia ja vielä sen tiukkaa neitsyt peppua sai minut huutamaan kun laukesin sisään, sanoin kiitos, jatkuu....

    • Anonyymi

      Köyhän ainut huvitus, on vilkas mielikuvitus, se siivet selkään saa.......

    • Anonyymi

      Tänään menen anopille kylään, meillä on jo pitkään ollut pientä teerenpeliä, se on vilautellut pikkareita ja nähnyt kuinka mun housuissa kullini pullottaa, välillä näytän että hieron sitä samalla housujen päältä kun istumme sillalailla että näemme toisiamme ja lopuksi menen kylpyhuoneeseen kun se jättää aina näkyville ihanat päällään olleet pikkuhousut minkä tuoksuista nautin lopuksi laukaisen spermani niihin tietäen että anoppikin nauttii meidän yhteisestä fantasiasta.

      • Anonyymi

        Anopille tultuani sanoin että käyn pikaisesti ensin pesemässä käteni mistä on tullut rutiini näin korona aikana ja samalla jo näin että jipii! anoppi oli laittanut ne nätit pitsireunaiset viinipunaiset pikkuhousut pesukoneen päälle varmaan tietäen tai arvaten että tykkään niitä tuoksutella kun niissä näkyy selvimmin aina kiiman tahrat ja lähdettyäni spermat, hymyilin anopille tullessani pois ja pyöritin kieltäni huulia lipoen että anoppi arvaisi minun jo tuoksuttaneen pikkareita, ensin istuttiin jutellen ja ihailin samalla anopin runsaita muotoja nähden että oli taas pukenut minua varten seksikkäästi ja kullini seisoi housuissa ja varmaan näki sen mutta samalla aina välillä kädellä asettelin sekä hieroin kulliani housujen päältä niin että anoppi näkee kuinka paljon haluan sitä, sitten juomme kahvit missä annan jalkani hieroa niin kuin salaa anopin jalkaa mistä on tullut jo kiva kiihoittava tapa missä anoppikin on täysillä mukana, sen jälkeen taas menemme olohuoneeseen missä jatkuu meidän salainen fantasia kun juttelemme ja samalla kiihkeänä molemmat haluaisi toisiamme mutta emme voi kun unelmoida sitä, ennen lähtöäni menen vessaan jätän tahallaan oven raolleen ja alan samalla kuiskimaan tietäen ja kuullen että anoppi on tullut oven taakse kuuntelemaan kuinka nautin sen pikkuhousujen kiimaisesta tuoksusta ja me molemmat aletaan masturboimaan kunnes saamme orkut, minä pyyhin aina kullini pikkareihin lopuksi ja jään odottamaan että kuulen anopinkin huohoituksen ja litinän loppuvan ja menneen takaisin istumaan niin tulen pois ja kiitän kivasta päivästä ;) lähdettyäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anopille tultuani sanoin että käyn pikaisesti ensin pesemässä käteni mistä on tullut rutiini näin korona aikana ja samalla jo näin että jipii! anoppi oli laittanut ne nätit pitsireunaiset viinipunaiset pikkuhousut pesukoneen päälle varmaan tietäen tai arvaten että tykkään niitä tuoksutella kun niissä näkyy selvimmin aina kiiman tahrat ja lähdettyäni spermat, hymyilin anopille tullessani pois ja pyöritin kieltäni huulia lipoen että anoppi arvaisi minun jo tuoksuttaneen pikkareita, ensin istuttiin jutellen ja ihailin samalla anopin runsaita muotoja nähden että oli taas pukenut minua varten seksikkäästi ja kullini seisoi housuissa ja varmaan näki sen mutta samalla aina välillä kädellä asettelin sekä hieroin kulliani housujen päältä niin että anoppi näkee kuinka paljon haluan sitä, sitten juomme kahvit missä annan jalkani hieroa niin kuin salaa anopin jalkaa mistä on tullut jo kiva kiihoittava tapa missä anoppikin on täysillä mukana, sen jälkeen taas menemme olohuoneeseen missä jatkuu meidän salainen fantasia kun juttelemme ja samalla kiihkeänä molemmat haluaisi toisiamme mutta emme voi kun unelmoida sitä, ennen lähtöäni menen vessaan jätän tahallaan oven raolleen ja alan samalla kuiskimaan tietäen ja kuullen että anoppi on tullut oven taakse kuuntelemaan kuinka nautin sen pikkuhousujen kiimaisesta tuoksusta ja me molemmat aletaan masturboimaan kunnes saamme orkut, minä pyyhin aina kullini pikkareihin lopuksi ja jään odottamaan että kuulen anopinkin huohoituksen ja litinän loppuvan ja menneen takaisin istumaan niin tulen pois ja kiitän kivasta päivästä ;) lähdettyäni.

        Kertokaahan kuulumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaahan kuulumisia.

        Menen taas viikonloppuna käymään anopilla ja meinaan kysyä siltä että haluaako se nähdä ja koittaa mun isoa kovaa kulliani ja saanko minä koittaa sen kiimasta märkää pillua tai vaikka ensin ihan vain housujen päältä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen taas viikonloppuna käymään anopilla ja meinaan kysyä siltä että haluaako se nähdä ja koittaa mun isoa kovaa kulliani ja saanko minä koittaa sen kiimasta märkää pillua tai vaikka ensin ihan vain housujen päältä ;)

        Kuinkas kävi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas kävi ?

        Olen menossa nyt tulevana viikonloppuna ja saas nähdä koittaako ja antaako koittaa, laitan sitten myöhemmin miten kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas kävi ?

        Eilen sitten käytiin vaimon kanssa leski anopilla kylässä ;) tultuamme kävin wc kautta ja näin että oli pessyt pikkupyykkiä kun oli ihania pikkareita narulla kuivumassa mutta oli jättänyt yhdet pyykkikoneen päälle jotka oli varmaan juuri riisunut minua varten kun oli vielä lämpimät ja pillun kohdalta kiimanesteestä märät, wau! kyllä tuoksu oli parasta mitä vain uskalsin toivoa, harmitti kun en vielä uskaltanut jäädä niistä nauttimaan kun piti mennä ensin perinteiset tulo kahvit juomaan, onneksi vaimo oli luvannut mennä anopin asioille kauppaan ym. ja sain jäädä anopin kanssa kahdestaan mitä aina odotan innolla että saamme olla salaa toistemme kanssa ja toteuttaa kaikkea kivaa, jatkuu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen sitten käytiin vaimon kanssa leski anopilla kylässä ;) tultuamme kävin wc kautta ja näin että oli pessyt pikkupyykkiä kun oli ihania pikkareita narulla kuivumassa mutta oli jättänyt yhdet pyykkikoneen päälle jotka oli varmaan juuri riisunut minua varten kun oli vielä lämpimät ja pillun kohdalta kiimanesteestä märät, wau! kyllä tuoksu oli parasta mitä vain uskalsin toivoa, harmitti kun en vielä uskaltanut jäädä niistä nauttimaan kun piti mennä ensin perinteiset tulo kahvit juomaan, onneksi vaimo oli luvannut mennä anopin asioille kauppaan ym. ja sain jäädä anopin kanssa kahdestaan mitä aina odotan innolla että saamme olla salaa toistemme kanssa ja toteuttaa kaikkea kivaa, jatkuu....

        Vaimon lähdettyä asioille menin heti anopin viereen sohvalle ja kysyin että saanko vähän halata kun on ollut niin ikävä, sanoin että olen taas fantasoinut ja aloimme halaamaan toisiamme samalla suukottelin kaulaan tietäen että anoppi nauttii siittä samalla tunnen kuinka anopin käsi on housujeni etumuksella ja hieroo kulliani joka on jo paisunut isoksi kovaksi samalla laitan oman käteni anopin hameen alle ja tunnen että pikkuhousut on jo kosteana, työnnän sormeni niiden välistä tunnen runsaan karvoituksen ja ihanan isot pillun huulet kun työnnän sormeni sisään anoppi huokaisee ja pyytää että avaa sinäkin housusi, haluan ottaa sen suuhun ja maistaa miltä vävy maistuu, jatkuu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon lähdettyä asioille menin heti anopin viereen sohvalle ja kysyin että saanko vähän halata kun on ollut niin ikävä, sanoin että olen taas fantasoinut ja aloimme halaamaan toisiamme samalla suukottelin kaulaan tietäen että anoppi nauttii siittä samalla tunnen kuinka anopin käsi on housujeni etumuksella ja hieroo kulliani joka on jo paisunut isoksi kovaksi samalla laitan oman käteni anopin hameen alle ja tunnen että pikkuhousut on jo kosteana, työnnän sormeni niiden välistä tunnen runsaan karvoituksen ja ihanan isot pillun huulet kun työnnän sormeni sisään anoppi huokaisee ja pyytää että avaa sinäkin housusi, haluan ottaa sen suuhun ja maistaa miltä vävy maistuu, jatkuu....

        avasin pikaisesti vyöni ja farkkujen vetoketjun niin kullini tuli esiin isona kovana, anoppi otti sen käteen ja samalla veteli esinahkaani edes takaisin muutaman kerran niin johan tuli touhutippaa ja otti sen suuhunsa, wau! mikä tunne, imi voimakkaasti posket lommolla ja välillä otti sen ulos ja nuoli innolla kuin tikkaria, kyrpäni sykki tuntui että kohta laukean anopin suuhun ja sanoikin olet ihana! kohta tulen suuhusi ja spermaa alkoi tulla, anoppi otti sen suuhun kokonaan niellen minkä pystyi osan tultaessa käsille ja valuen suusta ulos, jatkuu....


    • Anonyymi

      Anopin jäätyä leskeksi muutama vuosi sitten menimme vaimoni kanssa anopille seuraksi mökille, molemmat ovat niin saman näköisiä reheviä pulleita isoilla pepuilla ja rinnoilla varustettuja, kävimme saunassa ensin "tytöt" riisuivat toisessa huoneessa johon minulla oli hyvä näkymä, oli ihana nähdä vihdoin anoppi alasti, kullini alkoi heti seisomaan, näin kuinka paljon anoppini muistutti vaimoani mutta pillun karvoitus oli tuuheampi ja rinnat roikkuivat enemmän sekä nännit myös paljon isommat, laittoivat kylpytakit päällensä ja ohi mennessä sanoin että nauttikaa rauhassa saunasta, minä menen sitten teidän jälkeen, heti oven mentäessä kiinni menin kulli sykkien katsomaan anopin alusvaatteita, rintaliivit ovat todella isot, tuoksuttelin niitä ja niissä tuoksui anopin käyttämä hajuveden tuoksu, tunsin jo kiihottuvani siittä, sydän löi lujemmin kun veri alkoi pakkautua kullini joka oli jo isona kovana ja oli pakko kaivaa housuista ulos, sitten otin anopin pikkuhousut ja aloin tuoksuttelemaan niiden tuoksua, olin kuin huumassa niiden tuoksu oli aivan erilainen kuin vaimoni, työnsin ne aivan kiinni nenääni ja vedin syvään niiden ihanaa tuoksua ja samalla toisella kädellä runkkasin tuntien kuinka kiima tippaa on tullut runsaasti ja olen laukeamispisteessä jolloin spermat lensi pitkin anopin riisumien vaateiden päälle tajuten että nyt on pakko yrittää putsata niitä ja hain talouspaperia kiireesti ennen kuin tulevat saunasta pois, tästä on alkanut minun fantasia anoppiani kohtaan ja anoppi sen nykyään tietää kun jättää minua varten aina kylässä käytyäni kiimasta limaiset pikkarit kun huomasi myöhemmin minun spermanneeni ne aina kylässä käytyäni ja tämä on meidän yhteinen salaisuus.

      • Anonyymi

        Taas tänään mennään anopille kylään, kyllä oikein innolla odotan että pääsen tuoksuttamaan puutteessa olevan lesken kiimaisia pikkareita maistaan ja haistaan, onneksi se tietää mihin aikaan tulemme niin saan ne aina tuoreeltaan wc pesukoneen päältä "salaa" tämä on meidän kahden salaisuus, kiimasta limaiset pikkuhousut minkä tuoksu saa kullini sykkimään isona kovana eikä tarvitse montaa vetoa vetää kun kullista lentää spermat voimalla, kiitos anoppi ;) t. vävysi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tänään mennään anopille kylään, kyllä oikein innolla odotan että pääsen tuoksuttamaan puutteessa olevan lesken kiimaisia pikkareita maistaan ja haistaan, onneksi se tietää mihin aikaan tulemme niin saan ne aina tuoreeltaan wc pesukoneen päältä "salaa" tämä on meidän kahden salaisuus, kiimasta limaiset pikkuhousut minkä tuoksu saa kullini sykkimään isona kovana eikä tarvitse montaa vetoa vetää kun kullista lentää spermat voimalla, kiitos anoppi ;) t. vävysi

        Wau! Anoppi avasi oven seksikkäässä yöpuvussaan ja toivotti hyvää huomenta kun tulin aamusta kylään, sanoi että käväisen pukemassa, meni makuuhuoneeseen ja minä kiireesti menin tuolille mistä on hyvät näkymät makuuhuoneeseen jossa on peilikaapit,
        näin kuinka anoppi riisui hitaasti minua kiusoitellen koska tämä on kuuluu meidän ihanaan salaisuuteen, isot rinnat tulee esille ensin joissa kovat nännit nöpöttävät sitten on pikkareiden vuoro mitkä laskee niin että näen ihanan ison pepun ja pyllistää samalla että näen takaa runsaat pillun karvat sekä hieman roikkuvat häppärit. jatkuu.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau! Anoppi avasi oven seksikkäässä yöpuvussaan ja toivotti hyvää huomenta kun tulin aamusta kylään, sanoi että käväisen pukemassa, meni makuuhuoneeseen ja minä kiireesti menin tuolille mistä on hyvät näkymät makuuhuoneeseen jossa on peilikaapit,
        näin kuinka anoppi riisui hitaasti minua kiusoitellen koska tämä on kuuluu meidän ihanaan salaisuuteen, isot rinnat tulee esille ensin joissa kovat nännit nöpöttävät sitten on pikkareiden vuoro mitkä laskee niin että näen ihanan ison pepun ja pyllistää samalla että näen takaa runsaat pillun karvat sekä hieman roikkuvat häppärit. jatkuu.....

        tunnen kuinka kullini alkoi sykkimään housuissani ja oli pakko hieroa sitä samalla housujen päältä, anoppi oli nyt täysin alasti ja keimaili peilin edessä tietäen että näemme toisemme ja ottaa jonkun kosteusvoidepullon puristaen sitä kädelleen alkaen hieromaan ensin rintoihin jotka on upeat todella isot ja roikkuvat liki napaan asti, isot nännin pihat sekä itse nännit kuin tutit, avasin vyöni ja housuni napin sekä vetoketjun, otan ison kovan kullini esiin tietäen että anoppini myös näkee sen ja alan hieromaan samalla kun näen anopin jatkavan voiteen levitystä rinnoillaan pyörivin liikkein samalla nostaen niitä ja ottaa sitten lisää voidetta käteensä mitä alkaa levittää jaloista aina ylöspäin aina pepulle ja haaroihin saakka, minä hieron samalla kulliani ja tunnen kuinka sydämeni jyskyttää ja kiimani on kova! meinaan jo laueta ja on pakko vähän hidastaa tahtia ettei jo tule, kunnes kuulen anopin sanovan tulitko levittämään voidetta selkääni, jatkuu.....


    • Anonyymi

      Kertokaahan kuulumisia

    • Ei luoja!! Kaikkea nämä pojat himoavatkin!!Nyt pikkuhousut piiloon!!

      • Anonyymi

        Älähän nyt :)


    • Anonyymi

      Seuraavalla kerralla kun menen anopille kylään pihistän kyllä ne ihanalta tuoksuvat pikkuhousut että saan niitä kotona tuoksutella salaa vaimoltani koska silloin kiimani on kova ja varmaan hyötyy vaimonikin kun saa isoa kovaa rajummin kun kuvittelen panevani sitä vanhempaa painosta :) mun ihanaa anoppiani! sitten vien seuraavalla kerralla ne pikkarit anopille takaisin runsaasti spermattuna.

      • Anonyymi

        Kerrohan sit kuinka käy


      • Anonyymi

        Nyt sitten otin anopin pitsiset mustat pikkarit, oli varmaan juuri ennen tuloamme riisunut pyykkikoneen päälle, kun otin ne käteen tunsin että olivat vielä lämpöiset ja kosteat haarojen kohdalta, sujautin ne salaa taskuuni ja jännitti kovasti näkyykö ne pullottavasti housujen taskusta kun jouduin sulloa ne syvälle etteivät näkyisi pilkottavan sieltä, jännitti koko kyläillyn ajan ja mietin mitä anoppi ajattelee kun huomaa että pikkarit ovat kadonneet, nyt kotona ole salaa vaimoltani tuoksutellut ihanaa anopin tuoksua ja kulli on sykkinyt ja stondannut koko ajan odottaen koska saan laukaista spermat ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten otin anopin pitsiset mustat pikkarit, oli varmaan juuri ennen tuloamme riisunut pyykkikoneen päälle, kun otin ne käteen tunsin että olivat vielä lämpöiset ja kosteat haarojen kohdalta, sujautin ne salaa taskuuni ja jännitti kovasti näkyykö ne pullottavasti housujen taskusta kun jouduin sulloa ne syvälle etteivät näkyisi pilkottavan sieltä, jännitti koko kyläillyn ajan ja mietin mitä anoppi ajattelee kun huomaa että pikkarit ovat kadonneet, nyt kotona ole salaa vaimoltani tuoksutellut ihanaa anopin tuoksua ja kulli on sykkinyt ja stondannut koko ajan odottaen koska saan laukaista spermat ;)

        En illalla ehtinyt vaikka kiima oli kova ja kulli kovana sykki että pääsisin tuoksutteleen lisää pikkareita ja samalla fantasoimaan anopista kun mentiin nukkumaan, ajattelin sänkyyn mennessä että fantasoin vaimoani anopiksi aloin hieroa vaimoa kuin olisin hieronut fantasioissani anoppia, ovat kyllä kooltaan ja muodoiltaan samanlaisia, menin lusikkaan taakse ja hieroi tissejä ja nännejä mitkä kovenee aina hetkessä toisen käden laitan ihanalle isolle pepulle ja sieltä hiljalleen alan hieroa pillua ja klittaa tuntien että on jo märkänä ja otan kullini käteen ohjaten sen pillun huulille mistä vaimoni ohjaa että saan sen työnnettyä sisään ja alan kuvitella ihanaa kiimaista anoppiani ja on kuin ajantaju olisi poissa siinä kiimassa ja huumassa varmaan kuiskinkin anopin nimeä kun panin voimakkaasti rytmimme koveni ja koveni kunnes laukesin johon vaimoni sanoi olit ihan raju sain monta orkkua ja nukahdettiin, nyt juuri heräsin ja hain jemmastani anopin mustat pitsi pikkuhousut ja alan salaa fantasoimaan anopista tuoksuttelemalla niiden kiimaista tuoksua vaimon nukkuessa toisessa huoneessa, kulli jo isona kovana odottaa nautintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En illalla ehtinyt vaikka kiima oli kova ja kulli kovana sykki että pääsisin tuoksutteleen lisää pikkareita ja samalla fantasoimaan anopista kun mentiin nukkumaan, ajattelin sänkyyn mennessä että fantasoin vaimoani anopiksi aloin hieroa vaimoa kuin olisin hieronut fantasioissani anoppia, ovat kyllä kooltaan ja muodoiltaan samanlaisia, menin lusikkaan taakse ja hieroi tissejä ja nännejä mitkä kovenee aina hetkessä toisen käden laitan ihanalle isolle pepulle ja sieltä hiljalleen alan hieroa pillua ja klittaa tuntien että on jo märkänä ja otan kullini käteen ohjaten sen pillun huulille mistä vaimoni ohjaa että saan sen työnnettyä sisään ja alan kuvitella ihanaa kiimaista anoppiani ja on kuin ajantaju olisi poissa siinä kiimassa ja huumassa varmaan kuiskinkin anopin nimeä kun panin voimakkaasti rytmimme koveni ja koveni kunnes laukesin johon vaimoni sanoi olit ihan raju sain monta orkkua ja nukahdettiin, nyt juuri heräsin ja hain jemmastani anopin mustat pitsi pikkuhousut ja alan salaa fantasoimaan anopista tuoksuttelemalla niiden kiimaista tuoksua vaimon nukkuessa toisessa huoneessa, kulli jo isona kovana odottaa nautintoa.

        Kerro sit mitä anoppi sano vai sanoko mitään kun huomas pikkareitten hävinneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sit mitä anoppi sano vai sanoko mitään kun huomas pikkareitten hävinneen.

        Saas nähdä kun vien ne takaisin, on jo muutamat spermat lentänyt, tuoksu on niin mahtavan kiimainen pillun kohdalta kun oikein tuoksutan ja samalla fantasoin anopista, en vielä spermaa niitä vaan annan satsin lentää muualle mutta juuri ennen kuin mennään taas anopille kylään niin vedän niihin tuoreet spermat että näkee kuinka vävy haluaa nauttia salaa fantasoiden anopista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saas nähdä kun vien ne takaisin, on jo muutamat spermat lentänyt, tuoksu on niin mahtavan kiimainen pillun kohdalta kun oikein tuoksutan ja samalla fantasoin anopista, en vielä spermaa niitä vaan annan satsin lentää muualle mutta juuri ennen kuin mennään taas anopille kylään niin vedän niihin tuoreet spermat että näkee kuinka vävy haluaa nauttia salaa fantasoiden anopista.

        Tänään sitten käytiin anopilla kun vaimoni lupasi käydä sille Joululahja ostoksilla, olin jemmannut ne mustat pitsi pikkuhousut takkini taskuun millä olin jo pari päivää saanut herkutella tuoksuilla ja monet runkkaukset nautinnolla vetänyt, nyt pääsin sitten palauttamaan ne ja vetämään anopin vessassa niihin tuoreet spermat, jännitti pirusti, sydän löi kiihkeästi ja kulli sykki samaan tahtiin kun odotin että vaimo jo lähtisi ostoksille anopin kanssa ja vihdoinkin ne lähti ja jäin yksin kämpille, menin ensin makuu huoneeseen ja näin yöasun josta samalla tuoksuttelin anopin tuoretta tuoksua, avasin farkkujen vetoketjun kun kulli jo sykki kiimalimaa odottaen että saa laueta anopin pikkareille eikä tarvinnut monta vetoa vetää kun spermaa alkoi tulla voimalla ja paljon, en muista milloin olisi tullut näin paljon, pikkareista ihan valui runsaasta sperman määrästä kun kannoin niitä vessaan pyykkikoriin miettien että mitähän anoppini meinaa kun näkee ne? kyllä jännitti odottaa vaimoa ja anoppia ostoksilta ja kun vihdoin tulivat joimme vielä kahvit ja lähdimme kotiin, nyt odotan mitä anoppi sanoo tai miettii asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään sitten käytiin anopilla kun vaimoni lupasi käydä sille Joululahja ostoksilla, olin jemmannut ne mustat pitsi pikkuhousut takkini taskuun millä olin jo pari päivää saanut herkutella tuoksuilla ja monet runkkaukset nautinnolla vetänyt, nyt pääsin sitten palauttamaan ne ja vetämään anopin vessassa niihin tuoreet spermat, jännitti pirusti, sydän löi kiihkeästi ja kulli sykki samaan tahtiin kun odotin että vaimo jo lähtisi ostoksille anopin kanssa ja vihdoinkin ne lähti ja jäin yksin kämpille, menin ensin makuu huoneeseen ja näin yöasun josta samalla tuoksuttelin anopin tuoretta tuoksua, avasin farkkujen vetoketjun kun kulli jo sykki kiimalimaa odottaen että saa laueta anopin pikkareille eikä tarvinnut monta vetoa vetää kun spermaa alkoi tulla voimalla ja paljon, en muista milloin olisi tullut näin paljon, pikkareista ihan valui runsaasta sperman määrästä kun kannoin niitä vessaan pyykkikoriin miettien että mitähän anoppini meinaa kun näkee ne? kyllä jännitti odottaa vaimoa ja anoppia ostoksilta ja kun vihdoin tulivat joimme vielä kahvit ja lähdimme kotiin, nyt odotan mitä anoppi sanoo tai miettii asiasta?

        Kerro sit miten kävi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sit miten kävi ?

        Eilen illalla anoppi soitti vaimolleni ja kuulin kuinka vaimoni sanoi nauraen että meilläkin välillä katoaa sukkia kun pesee pyykkikoneella niin kuin kone söisi niitä mutta ei se vielä pikkuhousuja ole syönyt, puhelun loputtua vaimoni sanoi että alkaa varmaan mutsilla muisti pätkiin kun pikkaritkin on välillä kateissa? ja pyysi että huomenna kun mennään niin ostetaan uusia, saas nähdä sanooko anoppi minulle mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen illalla anoppi soitti vaimolleni ja kuulin kuinka vaimoni sanoi nauraen että meilläkin välillä katoaa sukkia kun pesee pyykkikoneella niin kuin kone söisi niitä mutta ei se vielä pikkuhousuja ole syönyt, puhelun loputtua vaimoni sanoi että alkaa varmaan mutsilla muisti pätkiin kun pikkaritkin on välillä kateissa? ja pyysi että huomenna kun mennään niin ostetaan uusia, saas nähdä sanooko anoppi minulle mitään?

        Eilen sitten kävimme leski anopillani kylässä, vähän jännitti mitä anoppi sanoo kun mennään, oven avatessa hymyili leveästi, oli laittanut parasta päälleen, tyköistuvan puseron josta korostui isot rinnat hyvin sekä helmet kaulaan, tiukat housut muotoili anopin isoa peppua, wau! kullini alkoi välittömästi sykkiä! anoppi sanoi vaimolleni että mennään me käymään kaupassa pikaisesti niin vävy saa jäädä taloa vahtiin ja heti niiden lähdettyä menin vessaan katsomaan mitä löytäisin, pyykkikoneen päällä oli samat palauttamani pikkarit ja tuntuivat siltä kun anoppi olisi ne juuri riisunut päältään, ottaessani ne käteen olivat vielä lämpöiseltä ja kosteilta, avatessani niitä näin pienen lapun jossa luki "pidetään tämä kiva fantasia meidän kahden salaisuutena" ja aloin tuoksuttamaan niiden ihanaa märkää kiimaa jota olikin nyt todella runsaasti sain oikein maistaa niistä sitä ja nam, maku sai kullini sykkimään rajusti eikä tarvinnut kuin muutaman vedon kun spermaa alkoi tulla voimalla ja laskin suurimman osan pikkareille odottamaan että anoppikin saa nauttia siittä ;) olihan mukava kyläreissu.


    • Anonyymi

      Anoppi on kutsunut minut vaimoni kanssa joulupöytään maistamaan herkkujaan, ja minä poika saan varmaan maistaa samalla salaa anopin minulle jättämiä pikkareiata vessa reissulla, saas nähdä mitkä pitsipöksyt on vävylle "joulupöytään" laittanut ;) kulli jo sykki kun fantasoin jo anoppiani, viimeksi jätin peilikaappiin heippa lapun että tykkään anopista ja että on ihana edes salaa unelmoida tuokustellen ja maistaen pikkuhousuista kiimaa laueten lopuksi niihin.

      • Anonyymi

        Kerro sit kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sit kaikki

        Eilen Jouluaattona sitten menimme jo aikaisin anopille kun oli soittanut vaimolleni että oli unohtanut ostaa jotain kaupasta ja kävisivät vielä viime hetken ostoksilla, saavuttuamme soitimme ovikelloa ja harmikseni anoppi olikin jo pukenut vaatteet päällensä kun toivoin että olisi niin aikaisin ollut vielä aamuasussaan josta näkyy ihanasti vähän läpi pikkarit ja isot tissit nänneinneen ilman liivejä kuten joskus aamulla aikaisemmin käytyämme olen nähnyt ja samalla olen salaa sen pukeutumista saanut seurata, no ajattelin että pääsenpä sitten nopeammin katsomaan mitkä pikkarit on anoppi jättänyt vävylle "lahjaksi" sydän pomppoili kiihottuneesta olosta kun odotin että lähtevät kauppaan ja heti oven sulkeutuessa ryntäsin wc-kylppäriin katsomaan mitkä ihanat pikkarit siellä odottaa, eipä ollut mitään pyykkikorissa eikä pesukoneen päällä, katsoin jopa pesukoneen sisälle, ei mitään, ryntäsin makuuhuoneeseen katsomaan olisiko jättänyt ne sinne? ei ollut, vain puhtaita oli kaapissa eikä niistä nauti samanlailla, sitten muistin että viimeksi jätin heippalapun kylppärin peilikaappiin ja ajattelin olisiko siellä joku viesti, ryntäsin sinne ja sieltä löytyi kiva yllätys, joulun punaiset pikkuhousut jonka sisälle oli kiedottu pieni sormeen laitettava nystyräinen hieromasauva/klitoris kiihotin ja pikkarit olivat aivan märät kiimasta, kullini meinasi räjähtää jo housuissa kun aloin maistella ja haistella anopin kiimaa, otin sykkivän kullini nopsaan esiin jossa oli jo touhutippaa terskassa valumassa, nuolin pikku sauvaa maku oli taivaallinen ja samalla tuoksuttelin pikkareita, en tiedä olenko ollut milloinkaan niin kiihoittuneena sydä jyskytti kiima oli niin kova ettei tarvinnut edes runkata kun kullini alkoi sykkimään ja spermaa alkoi tulla joka sykkeellä ja sitä tuli paljon! kiitos ihana anoppi "lahjasta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen Jouluaattona sitten menimme jo aikaisin anopille kun oli soittanut vaimolleni että oli unohtanut ostaa jotain kaupasta ja kävisivät vielä viime hetken ostoksilla, saavuttuamme soitimme ovikelloa ja harmikseni anoppi olikin jo pukenut vaatteet päällensä kun toivoin että olisi niin aikaisin ollut vielä aamuasussaan josta näkyy ihanasti vähän läpi pikkarit ja isot tissit nänneinneen ilman liivejä kuten joskus aamulla aikaisemmin käytyämme olen nähnyt ja samalla olen salaa sen pukeutumista saanut seurata, no ajattelin että pääsenpä sitten nopeammin katsomaan mitkä pikkarit on anoppi jättänyt vävylle "lahjaksi" sydän pomppoili kiihottuneesta olosta kun odotin että lähtevät kauppaan ja heti oven sulkeutuessa ryntäsin wc-kylppäriin katsomaan mitkä ihanat pikkarit siellä odottaa, eipä ollut mitään pyykkikorissa eikä pesukoneen päällä, katsoin jopa pesukoneen sisälle, ei mitään, ryntäsin makuuhuoneeseen katsomaan olisiko jättänyt ne sinne? ei ollut, vain puhtaita oli kaapissa eikä niistä nauti samanlailla, sitten muistin että viimeksi jätin heippalapun kylppärin peilikaappiin ja ajattelin olisiko siellä joku viesti, ryntäsin sinne ja sieltä löytyi kiva yllätys, joulun punaiset pikkuhousut jonka sisälle oli kiedottu pieni sormeen laitettava nystyräinen hieromasauva/klitoris kiihotin ja pikkarit olivat aivan märät kiimasta, kullini meinasi räjähtää jo housuissa kun aloin maistella ja haistella anopin kiimaa, otin sykkivän kullini nopsaan esiin jossa oli jo touhutippaa terskassa valumassa, nuolin pikku sauvaa maku oli taivaallinen ja samalla tuoksuttelin pikkareita, en tiedä olenko ollut milloinkaan niin kiihoittuneena sydä jyskytti kiima oli niin kova ettei tarvinnut edes runkata kun kullini alkoi sykkimään ja spermaa alkoi tulla joka sykkeellä ja sitä tuli paljon! kiitos ihana anoppi "lahjasta".

        Kuullostaa tosi kiimaiselta, mahtava päästää omat lastit anopille nuoltavaksi! Koska meinaat kosketella anoppia ohimennen ja tehdä selväksi että pian pannaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa tosi kiimaiselta, mahtava päästää omat lastit anopille nuoltavaksi! Koska meinaat kosketella anoppia ohimennen ja tehdä selväksi että pian pannaan?

        Olen jo kauan sitä aina salaa kosketellut kun kukaan ei näe, hipaissut kaulaa, ottanut kädestä kiinni ja peppua päältä hieronut, tuntenut kuinka se tykkää siitä kyllä, mutta kerran jo aikaa sitten rohkaisin itseni kun anoppi oli ollut jo muutaman vuoden yksin leskenä että saanko pitää anoppia hyvänä sillä lailla ja että olen halunnut anoppia ihan alusta asti ja fantasoinut sitä, johon vastasi kysyen etteikö tytär anna tarpeeksi? ja sanoi että kyllä on huomannut katseeni ja tuntenut kosketukset mitkä on tuntuneet hyvältä ja että on vielä haluttu naisena, mutta sanoi että haluisi myös mutta ei voi vietellä ja viedä tyttären miestä ja pidetään tämä meidän kahden fantasiana josta hiljalleen alkoi tämä pikkuhousujen haistelu unelma ;)


    • Anonyymi

      Mulla on niin ruma anoppi.punatukkainen ja kasvoja kun katsoo, muistuttaa noita-akkaa.

    • Anonyymi

      Naapurissa asuu 65. Nainen tytär perheineen käy siellä kerran viikossa. Tyttären mies kiertää aina yhtiön pesutuvan kautta. Naapuri käyttää sitä ainaennenvävyn tuloa. Talon piha poliisit tietää että vävy käy kattomassa anopin vaatteita. Muutaman kerran ovat piha poliisit ovat varanneet pesutuvan kokonaan lauantaiksi. Pitävät piha parlamenttia siellä. Ja odottavat naapurin vävyä. Ovat vaihtaneet käynti päiväksi sunnuntain. Naapuri pesee pyykit lauantaina viimeisessä vuorossa. Hakee pois sunnuntai iltana kun tytär perheineen on lähtenyt kotiin.

    • Anonyymi

      Anoppi soitti vaimolleni eilen ja kysyi saako lainata vävyä kun pitäisi joulukuusi ym. joulun koristeita purkaa pois, vaimoni oli luvannut minut lainaksi ;) nyt on kulli sykkinyt kun odotan että pääsen vihdoinkin anopin kanssa olemaan pidempään kahdestaan ja yritän varovasti edetä ja pienillä hipauksilla ja eleillä sekä puhumalla vihjaista että olen kiinnostunut anopista ja yritän saada anopin kiimaiseksi, tiedän että haluja on kun on jäänyt vuosia sitten leskeksi ja puhunut että olisi kiva löytää vielä joku jonka kanssa touhuta kaikkea kivaa. Saas nähdä onnistaako? uskon että anoppini on huomannut että vävy on ollut kiinnostunut anopista kun olen useammat sen pikkarit spermannut.

      • Anonyymi

        Toivottavasti onnistuu !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti onnistuu !!

        Eilen se sitten toteutui sain anopilta, heti mennessäni auttamaan joulukoristeiden purussa aavistin että vävy saa purkaa varmaan lastin anoppiin ;) oli laittanut itsensä niin haluttavaksi, meikannut vähän vosumaisesti, parit isot helmet ym. ja asu paljastava joka toi hyvin muodot esiin ja jopa olin haistavina sen saman kiiman mikä tuoksuu aina kun haistelen anopin pikkareita, voi vitsi kuinka kiihotuin näkemisestä, sydän jyskytti jännityksestä ja kullini sykki housuissa isona kovana ja olin jo varma että anoppi näki kuinka vävy haluaa sitä, anoppi käveli edessäni peppu keikkuen, wau! kun menimme ensin parvekkeelle riisumaan joulukuusta koristeista otin tuolin mukaan johon nousen että yllän ottamaan koristeet pois ja anoppi sanoo pitävänsä kiinni etten vaan putoa, vähän oli vaikea nousta tuolille kun kullini oli täydessä seisokissa ja noustuani anoppi tuli taakseni ja otti vyötäröstäni kiinni, kun kurkotin latvalta tähteä niin anoppi laittoi haaroista kiinni toisella kädellä sanoen elä vaan putoa ja puristi just kullini päältä otteellaan ja sanoi oho! mikäs täällä pullottaa, jatkoa myöhemmin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen se sitten toteutui sain anopilta, heti mennessäni auttamaan joulukoristeiden purussa aavistin että vävy saa purkaa varmaan lastin anoppiin ;) oli laittanut itsensä niin haluttavaksi, meikannut vähän vosumaisesti, parit isot helmet ym. ja asu paljastava joka toi hyvin muodot esiin ja jopa olin haistavina sen saman kiiman mikä tuoksuu aina kun haistelen anopin pikkareita, voi vitsi kuinka kiihotuin näkemisestä, sydän jyskytti jännityksestä ja kullini sykki housuissa isona kovana ja olin jo varma että anoppi näki kuinka vävy haluaa sitä, anoppi käveli edessäni peppu keikkuen, wau! kun menimme ensin parvekkeelle riisumaan joulukuusta koristeista otin tuolin mukaan johon nousen että yllän ottamaan koristeet pois ja anoppi sanoo pitävänsä kiinni etten vaan putoa, vähän oli vaikea nousta tuolille kun kullini oli täydessä seisokissa ja noustuani anoppi tuli taakseni ja otti vyötäröstäni kiinni, kun kurkotin latvalta tähteä niin anoppi laittoi haaroista kiinni toisella kädellä sanoen elä vaan putoa ja puristi just kullini päältä otteellaan ja sanoi oho! mikäs täällä pullottaa, jatkoa myöhemmin....

        Kerro nyt miten jatku, ei malta kiimoissa odottaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt miten jatku, ei malta kiimoissa odottaa???

        Kuinkas on uusivuosi alkanu ?
        Onko uutisia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen se sitten toteutui sain anopilta, heti mennessäni auttamaan joulukoristeiden purussa aavistin että vävy saa purkaa varmaan lastin anoppiin ;) oli laittanut itsensä niin haluttavaksi, meikannut vähän vosumaisesti, parit isot helmet ym. ja asu paljastava joka toi hyvin muodot esiin ja jopa olin haistavina sen saman kiiman mikä tuoksuu aina kun haistelen anopin pikkareita, voi vitsi kuinka kiihotuin näkemisestä, sydän jyskytti jännityksestä ja kullini sykki housuissa isona kovana ja olin jo varma että anoppi näki kuinka vävy haluaa sitä, anoppi käveli edessäni peppu keikkuen, wau! kun menimme ensin parvekkeelle riisumaan joulukuusta koristeista otin tuolin mukaan johon nousen että yllän ottamaan koristeet pois ja anoppi sanoo pitävänsä kiinni etten vaan putoa, vähän oli vaikea nousta tuolille kun kullini oli täydessä seisokissa ja noustuani anoppi tuli taakseni ja otti vyötäröstäni kiinni, kun kurkotin latvalta tähteä niin anoppi laittoi haaroista kiinni toisella kädellä sanoen elä vaan putoa ja puristi just kullini päältä otteellaan ja sanoi oho! mikäs täällä pullottaa, jatkoa myöhemmin....

        johon sanoin että olet varmaan nähnyt aina sen pullovan kun käyn luonasi, olet niin haluttava nainen, johon anoppi vähän punastellen vastasi kiitos kun lempivävyni sanoo noin näin tällaiselle vanhalle naiselle, sanoin että ikä on vain numeroita, olen aina halunnut pitää anoppia hyvänä ja otin anopin syleilyyn johon anoppi vastasi että mennään sisälle ja otti kädestäni kiinni vieden kuin hurmoksessa minut makuuhuoneeseen jossa istuimme sängylle ja aloimme suudella hieroen samalla toisiamme, suutelin välillä kaulaa sekä imin vähän välillä kovempaa tehden fritsun ja samalla laitoin käteni anopin isoille rinnoille hieroin niitä tuntien että isot nännit olivat kovina, laitoin toisen käden haaroihin tunnustellen pillun kumpua housujen läpi ja tunsin niiden olevan jo kosteat, tunsin saman anopin tuoksun kuin aina sen pikkareita tuoksuttaessa, se kiima sai kullini jo melkein laukeamaan kun se sykki housuissani anopin sitä hieroessa housujen päältä, tämä tunne oli mahtava sydän löi kiihkeästi samaan tahtiin kullini kanssa ja ihan samaan aikaan kiimaiset katseemme kohtasivat ja lausuimme yhteen aikaan riisutaan, en ole varmaan ikinä riisunut niin nopsaan vaatteitani ja mikä nautinto samalla nähdä kuinka anoppi riisuu vaatteitaan pois ja jättää upean liiviasun joka korostaa isoja rintoja, wau! ja runsas karvainen pillu näkyy kiimaisena märkänä vävyä, nam! anoppi katsoo isoa kovaa kulliani ja kävelee viereeni pyytäen että istun sängylle, menee polvilleen eteeni ja ottaa kullistani kiinni sanoen että on aina halunnut maistaa vävyn kullia vetäen esinahan terskan yli ja ottaa sen suuhunsa, ihana kiimainen näky anopin kirkkaanpunaiset huulipunalla olevat huulet osaa imeä
        hyvin ja kielellään välillä lipoo isot kaulahelmet välillä osuvat ihanasti palleihin ja haaroin, olen aivan kiimassa ja pelkään jo laukeavani anopin suuhun, kullini sykkii jo siihen tahtiin ja sanokin anopille ellei lopeta niin tulen jo suuhun olet niin ihanaaaa!!!
        ja samalla jo laukean, spermaa tulee paljon anoppi nielee minkä pystyy osa valuu suupielistä ulos ja samalla näen anopin hymyilevän sanoen että nyt on vävyn vuoro nuolla anopille orkkuja, jatkuu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        johon sanoin että olet varmaan nähnyt aina sen pullovan kun käyn luonasi, olet niin haluttava nainen, johon anoppi vähän punastellen vastasi kiitos kun lempivävyni sanoo noin näin tällaiselle vanhalle naiselle, sanoin että ikä on vain numeroita, olen aina halunnut pitää anoppia hyvänä ja otin anopin syleilyyn johon anoppi vastasi että mennään sisälle ja otti kädestäni kiinni vieden kuin hurmoksessa minut makuuhuoneeseen jossa istuimme sängylle ja aloimme suudella hieroen samalla toisiamme, suutelin välillä kaulaa sekä imin vähän välillä kovempaa tehden fritsun ja samalla laitoin käteni anopin isoille rinnoille hieroin niitä tuntien että isot nännit olivat kovina, laitoin toisen käden haaroihin tunnustellen pillun kumpua housujen läpi ja tunsin niiden olevan jo kosteat, tunsin saman anopin tuoksun kuin aina sen pikkareita tuoksuttaessa, se kiima sai kullini jo melkein laukeamaan kun se sykki housuissani anopin sitä hieroessa housujen päältä, tämä tunne oli mahtava sydän löi kiihkeästi samaan tahtiin kullini kanssa ja ihan samaan aikaan kiimaiset katseemme kohtasivat ja lausuimme yhteen aikaan riisutaan, en ole varmaan ikinä riisunut niin nopsaan vaatteitani ja mikä nautinto samalla nähdä kuinka anoppi riisuu vaatteitaan pois ja jättää upean liiviasun joka korostaa isoja rintoja, wau! ja runsas karvainen pillu näkyy kiimaisena märkänä vävyä, nam! anoppi katsoo isoa kovaa kulliani ja kävelee viereeni pyytäen että istun sängylle, menee polvilleen eteeni ja ottaa kullistani kiinni sanoen että on aina halunnut maistaa vävyn kullia vetäen esinahan terskan yli ja ottaa sen suuhunsa, ihana kiimainen näky anopin kirkkaanpunaiset huulipunalla olevat huulet osaa imeä
        hyvin ja kielellään välillä lipoo isot kaulahelmet välillä osuvat ihanasti palleihin ja haaroin, olen aivan kiimassa ja pelkään jo laukeavani anopin suuhun, kullini sykkii jo siihen tahtiin ja sanokin anopille ellei lopeta niin tulen jo suuhun olet niin ihanaaaa!!!
        ja samalla jo laukean, spermaa tulee paljon anoppi nielee minkä pystyy osa valuu suupielistä ulos ja samalla näen anopin hymyilevän sanoen että nyt on vävyn vuoro nuolla anopille orkkuja, jatkuu....

        laitoin tyynyn anopin pepun alle ja anoppi kiimainen märkä pillu oli kuin tarjottimella nuolemista varten, aloin ensin hieroa sormilla hellästi isoja pillun huulia ja katsoin samalla kuinka anoppi nauttia ja siirryin nuolemaan sekä välillä imin kunnolla kiimaa
        joka maistui ihanalta, otin taas sormet avukseni siirryin imeen ja nuoleen klitorista joka on anopilla kivasti pienen "hupun" alla, sitä siirtäen tulee se mukavasti esille, tunnen kuinka anoppi huohottaa ja ääntelee jo kovaa! varmaan kuului naapureihin asti kun tunsin värinää ja sykettä pillussa kun anoppi saa ison orkun! oikea huuto orkku! samalla se skruittasi vähän suuhuni ja naamalleni, nam! tätä olin aina halunnut ja se toteutui, sanoin että maistut ihanalta ja nousin suutelemaan anoppi. jatkuu myöhemmin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitoin tyynyn anopin pepun alle ja anoppi kiimainen märkä pillu oli kuin tarjottimella nuolemista varten, aloin ensin hieroa sormilla hellästi isoja pillun huulia ja katsoin samalla kuinka anoppi nauttia ja siirryin nuolemaan sekä välillä imin kunnolla kiimaa
        joka maistui ihanalta, otin taas sormet avukseni siirryin imeen ja nuoleen klitorista joka on anopilla kivasti pienen "hupun" alla, sitä siirtäen tulee se mukavasti esille, tunnen kuinka anoppi huohottaa ja ääntelee jo kovaa! varmaan kuului naapureihin asti kun tunsin värinää ja sykettä pillussa kun anoppi saa ison orkun! oikea huuto orkku! samalla se skruittasi vähän suuhuni ja naamalleni, nam! tätä olin aina halunnut ja se toteutui, sanoin että maistut ihanalta ja nousin suutelemaan anoppi. jatkuu myöhemmin....

        kullini oli jo alkanut uudelleen seisomaan kun suutelimme anopin kanssa ja sanoin anopille kiitos! nyt vihdoinkin unelmani toteutui ;) ja tunsin kuinka kullini jo sykki anopin pillun huulilla odottaen sisään pääsyä, esinahka oli jo valmiiksi vetäytynyt terskani yli kun anoppini ohjasi sen sisään ja tuntui kuin se olisi imenyt sen kokonaan sisäänsä, aloimme rakastella rytmikkäästi ja anoppi äänteli ja huohotti, samalla tunsin kuinka pillu supisteli voimakkaasti kun anoppi oli taas saamassa orkun ja tunsin että minultakin on kohta lentämässä spermat anopin sisään ja mikä ihana tunne kun anoppi sai orkun saamaan aikaan kun ruiskin spermat sisään jääden pitäen kulliani niin pitkään sisällä kun olin tyhjentänyt kaikki anopin sisään ja vedin pois, anoppi sanoi ettei ikinä ole mikään tuntunut yhtä hyvältä, kiitos vävy! ;)


    • Anonyymi

      Tämä kertomus kuuluisi seksi-osastolle kohtaan "seksinovellit". Fantasiat ovat lähteneet laukalle.

      • Anonyymi

        Totta. En ole viitsinyt enää tänne kommentoida mitään, kun meni näin laukalle.
        -Saunottaja-


    • Anonyymi

      Joskus -90 luvun lopussa silloisen anoppini pöksyjä nuuhkin ja nuolin usein.anoppi oli reilu nelikymppinen brunette,hieman pyöreä hyväperseinen.piti usein vartalonmyötäisiä mekkoja jne.pikkareiden ääriviivat näkyi ja se pelkästään sai kiiman päälle.hän tiesi harrastuksestani joka selvisi vasta muutaman vuoden kuluttua.oli jouluaatto ja oltiin menossa sukulaisiin,anoppi tuli meille että lähtee kyytiin.minun piti vielä pyörähtää kaupoilla ennenkuin mentiin ja anoppi sanoi että häneltä unohtui kamera ja voisinko samalla reissulla käydä hakemassa.tajusin että tässähän saa joululahjaksi tuoksutella uskomattoman hyväntuoksuisia pöksyjä ja runkata.eikä ollut kiire koska eihän kukaan tienny minkä aikaa kauppareissuni kesti.menin ensin anoppilaan ja suoraan pyykkikorille,kannen avattuani päällimmäisenä oli viidet erilaiset pöksyt ja lappu.'hyvää joulua,mustat on vielä kosteat laukesin niihin sinulle aamulla,T.sydän hakkasi varmaan miljoonaa ja tunteiden kirjo häpeästä kiimaan kulki sisälläni.otin mustat sloggit,ne oli märät ja sotkuiset.kullini oli niin kova siinä vaiheessa että tiesin tulevani nopeasti.heitin vaatteeni pois ja pistin yhdet beiget sloggit jalkaani ja mustia rupesin nuolemaan samalla kun puristelin kulliani.muutama veto ja laukesin jalassa olevien pöksyjen sisään,ehkä elämäni paras orgasmi silloin!otin spermaiset pöksyt jalastani,ja loput pöksyt mukaan ja anopin sängylle.pyöritin mustat pöksyt kullini ympärille,sellaiset pitsisomisteiset naamalleni ja nuolin paria muita pöksyjä.eipä aikaakaan kunnes tuttu tunne pusseissa kasvoi ja spermaa ryöppysi edelleenkin reilusti mahalleni ja päiväpeitolle.pyyhin spermat pöksyihin ja yhdet valkeat tai mallit otin itselleni.pesin mulkun ja puin päälleni ja poistuin kaupoille.kolmisen varttia meni pöksyjen kanssa niin piti olla nopee kauppareissu...muistin jopa sen kamerankin ottaa.takaisin tultuani näin anoppia ja annoin kameran,kasvoni punoitti hiukan siitä kiinnijäämisestä ja anoppi kysyi,"tykkäsitkö?"en voinut kuin nyökätä.sen jälkeen oli aina pöksyjä ihan pyykkikorin päälläkin ku kylässä käytiin.erottuani vaimostani anoppi oli päälle viidenkymmenen ja tavattiin useinkin pari vuotta eron jälkeen seksin merkeissä.ihanan rietas nainen..lämmöllä muistelen sinua,Tuula.

    • Anonyymi

      Tänään menen anopille kylään pitkästä aikaa, onkin ollut ikävä anoppia ja sen ihania kiimaisia pikkareita ;) se tietää että vävy tykkää fantasoida anopista ja jättää just päällään olleet pikkarit pyykkikoriin odottamaan.....

      • Anonyymi

        Siellä ne anopin ihanat viinipunaiset pitsisomisteiset pikkarit odottivat tällä kertaa suihkun lattialla pesuvadissa ;) taas tuoksuivat ihanalta kun oli juuri pillun kohdalta märät kiimasta, haistoin ja kielelläni maistoin anopin makuja ja samalla runkkasin kovaa kulliani että varmaan kuuli huohotuksen äänet ja kuinka fantasoin ääneen anopista ja sen tuoksuista kunnes tunsin että nyt tulee ja siirsin pikkarit kullini juureen niin että sain laukaista suurimman osan pikkareille ja spermaa tulikin paljon!!! sitten jätin ne anoppia odottamaan.....


    • Anonyymi

      Kyllä on anopin pikkarit ja muutkin asut olleet rakkaita minulle jo vuosia. Aina anoppilassa ollessani kävin nuuhimassa ja kokeilemassa anopin asuja. Kerran anoppi lähti viikoksi sisarensa luo klyläilemään ja pyysi minua katsomaan kukkiensa ja undulaattiensa erään antaen mulle avaimen. Jo ensimmäisenä päivänä livahdin anioin asuntoon. Hetkessä oli ylläni anopin parasta ja voi että oli ihana runkata siinä anopin vuoteella. Näin tein joka päivä. No kyllähän naiset huomaa jos asuja on myllätty tai käytetty. Elettiin silloin joulun aikaa ja anoppi tuli meile jouluaatoksi. Lajat jaettiin ja minäkin sain lahjan. Erikoisen sellaisen. Ihmettelin ensin anopin ilmettä kun hän seurasi minua katseellaan avatessani pakettia. Paketista löytyivät kahdet kauniit naisten alushousut ja pieni kortti missä toivotettiin Hyvää Joulua ja auskoja hetkiä asujen kanssa. Hymyillen hän nyökkäsi. Panin paketin vähän piiloon ottaakseni ne käyttöön myöhemmion. Myöhään, kun mernimme nukkumaan vaimoni kysyin, että missä se äidin paketti oli?.... Hämmästyin kovasti, mutta vaimoni kertoi tienneensä asian, sillä anoppi oli kertonut mitä asunnossa oli tapahtunut. Olihan vaimonikin saanut minulle omia asujaan ylleen silloin tällön ja niin siitä yöstä muodostui kuumin yömme ikoihin. Aamulla kiitin anoppia halaamalla häntä tiukasti ja on sanottava, että kkaluni hyppäsi pystyyn, kun hän kuikaten kysyi, että oliko pikkarit minun kokoani?? Rakastan anoppiani hyvin paljon ja unelmoin päästä joskus itse asiaan.

    • Anonyymi

      Eilen illalla kävimme vaimon kanssa anopilla ja vessassa käydessäni huomasin anopin ihanat pikkuhousut pyykkikoneen päällä pyyhkeen vieressä ja otin käteeni, haistelin niistä anoppini ihania tuoksuja, kullini sykki jo kovana ja päätin että nyt pihistän ne :) yritin sulloa niitä farkkujen taskuun mutta huomasin että jää varmaan näkymään pullotus ja ne jopa voisi näkyä sieltä? päätin että laitan ne jalkaani joten riisuin farkut ja laitoin ne omien alushousujeni alle piiloon ja sitten ihan pokkana istuin iltaa anopin ja vaimoni kanssa, tuntui kiihottavalta olla kun samalla katsoin anoppiani että kullini on nyt sun ihanien housujen hyväilyssä ja kotiin päästyäni saan nauttia niistä ;)

    Ketjusta on poistettu 341 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe