Olen ollut alkoholisti

Anonyymi

Olen ollut alkoholisti vuonna 2009 sain apua siihen päätin että ei tää voi jatkua näin, olin yrittäny hakea apua useaan otteeseen mutta tuntui kun mua ei olisi uskottu lopulta päätin soittaa 112. Sanoin että teen jotain ikävää jos en saa apua
(tapan vaikka itteni) poliisit sieltä tuli yritti viedä putkaa mua.

Sanoin että en lähde mihinkää putkaa vaan haluan apua jos yritätte viedä niin tapan itseni, sen jälkee poliisit ymmärsi että en ole heidän asiakas. Poliisit hälyytti ambulanssin paikalle ja lähdin lanssin matkaa, se oli se hetki kun sain apa mun alkoholi ongelmaan ja siitä lähtien en ole enää alkoholia juonut.

Mun täytyi soitta 112 ja uhata tappaa itseni että sain apua, pääsin katkolle joka oli todella hyvä asia mulle. Tuntuu nyky päivänäkin ette jos ihmiset tarvii apua nii sitä ei saa vaikka avun tarve olisi kuinka suuri tahansa, en ihmettele yhtää jos porukka tekee itsemurhia.

13

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkoholin käytön lopettamisessa katko on vasta pohjatyö.
      Raitistuminen vie vähintään vuoden. Itse nyt ilman kohta 7 kk ja vaikeaa on edelleen.
      Jos tästä kesästä selviän sortumatta, niin pidän suurena tyhmyytenä, jos alkaisin taas juomaan.

    • Anonyymi

      Hoitoon pitäisi päästä helpommin

      • Anonyymi

        Hoitopaikat ovat ylikuormitettuja. Lisäksi hoitajia tarvittaisiin enemmän, lääkäreistä nyt puhumattakaan.

        Lääkärit ja jopa hoitsut saavat hermoromahduksia jatkuvan työtaakan takia ja joutuvat ITSE osastolle.

        :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitopaikat ovat ylikuormitettuja. Lisäksi hoitajia tarvittaisiin enemmän, lääkäreistä nyt puhumattakaan.

        Lääkärit ja jopa hoitsut saavat hermoromahduksia jatkuvan työtaakan takia ja joutuvat ITSE osastolle.

        :(

        Korona ja hoitajapula. Sitten joku edes KEHTAA valittaa.

        Itserakkaudella ei ole rajoja.


    • Anonyymi

      Ymmärrän aloittajaa. Mulla todettiin todella vakava sydänsairaus ja pistivät sen kaiken alkoholismini piikkiin. Siinä kaikki. Elinkuukausia ei ole montaa, silti täytyy tapella työkkärin ja Kelan kanssa toimeentulosta.

      -Auttavat tahot ovat ylikuormitettuja ja sen takia itse järjettömän työtaakan alla, koska Allah, eli haittamaahanmuutto. Suurinosa muslimeista tulee Suomeen ainoastaan loisimaan sosiaalietuuksilla ja tämän faktan yhä useampi, jopa suvakkikin on jo joutunut myöntämään, puolueeseen katsomatta.

      • Anonyymi

        Alkoholistin on täysin turha jonottaa sydän- tai maksasiirtoa joltain vasta kuolleelta vainajalta. Tulet kuolemaan alkoholismiin ja tämä on fakta.

        -Priorisointi


    • Anonyymi

      Alkoholismi on yleinen sairaus Suomessa ja sitä sarastaa noi 80%:a kaikista suomalaisista.
      Suomessa on viisisataa tuhatta täysin alkholin varassa eläjää.
      Alkoholi on päätösten teossa maanparhaita asiantuntijoita, huumeet ovat toinen lähes yhtä ärkeä, ellei jo tärkeämpi.

      • Anonyymi

        Nyt on hatusta vedetty toi 80 %......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe