Hyvää kevättä!

Anonyymi

Naapuri rivariin muutti parisen vuotta sitten, eronnut yh- äiti ja tytär , mopoautoileva koululainen , ja joskus joku poikaystäväkin on siinä käynyt , kaiken sen verran tiedän, kun olkkarista seuraan heidän liikkumistaan ja välillä tiellä tervehditään vaisusti; on äitimammalla vähän nokka ylhäällä, vaikka itse aivan ok- näköinen ja kunnossa olenkin ikäisekseni , kun hänen ex-mieheensä , sellaiseen yrittäjä mieheen vertaa, kun siitäkin tiedän kuinka ylisuurilla jenkki maastureilla liikkuu ajoittain tytärtään hakemaan.
No siihen tarinaan kun tässä päivänä eräänä tämän tyttö lähti mautollaan minun edestäni kun ajoin polkupyörälenkkiäni lähiseudulla sitten viiden kilometrin päästä tyttö ja auto olikin siinä tien sivussa , ja tyttö puhelimessa ja nokka peltiä aikoi aukoa , menen kysymään tarvitaanko jotain apua !
Tää ei käy ollenkaan!
Sanoi tyttö ja sanoi yrittäneensä soittaa isälleen joka kuulemma olikin jossain kaukana,,
No avasin nokkapellin ja katselin moottoriin , höpötellen niitä näitä, tyttökin alkoi juttelemaan enemmän; oli kaverilleen menossa ja tällä tiellä ei koskaan liiku ketään, ,,,ja siellä oli selkeä vika jonkun anturin johto oli irronnut paikaltaan; liitos kehno , kysyin tytöltä onko mitään työkalua , ollenkaan, oli siellä jotakin ja sain korjattua johtoa ja auttavasti kiinni kun otin vanhaa teippiä eriliitoskesta siihen varmistimeksi, sanoin tytölle että alappa käynnistelemään, ja niin se siitä lähtikin heti käymään, tyttö kiitti nyt hymyillen ja lähti ajamaan...
Meni pari päivää kun tyttö tuli vastaan ja kysyin että onko mauto nyt ok?
Oli kuulemma korjattu vielä ja kiitti siitä vielä tämä todella hoikka vartinen tyttö, siihen minä että kiitti vaan kun sai kaunotarta auttaa, että voit kysyä vaan uudestaan tulee jotain ongelmaa aina joku ratkaisu keksitään .

Siitä meni ehkä kuukausi kun näin hänet sen poika ystävän kanssa alkuillasta siinä kulkevan tytön kotiin , ja tiesin ettei siellä ollut äiti kotona kun autoa ei näkynyt.
Sitten myöhemmin istuskelin terassilla saunaoluella kun näin taas nuorenparin kulkevan ohi , kovaäänisesti keskustellen siinä jalkakäytävällä ja varsinkin poika oli tuohtuneen oloinen ja kiukkuinen ja tyttö kuin juoksi perässä ja poika pyrki pois.
No ajattelin että rakastavaisten riitaa vaan

5

9376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja?

    • Anonyymi

      Ja unohdin tuon välikohtauksen , vaikka ajattelin että tyttö oli hieman itkuinenkin,,,
      Sitten istuin iltaa teeveetä katsellen ja olin jo menossa nukkumaan kun kuulin että ovella on joku ja näin hahmon ; naapurin tyttöhän se , avasin ovea ja tervehdin ja kysyin onko kaikki ok?
      Tyttö oli nauttinut alkoholia ja oli itkuisen näköinen ja väsynyt.
      Miten voisin auttaa kysyin ?
      Tyttö sanoi että tuli taas riitaa , Jeron, siis poika ystävänsä kanssa ja piti olla yötä siellä ja kaikki jäi sinne ja juttua tuli ja vähän siinä itkuakin oli, rauhoittelin tyttöä , ja otin mustan pusakan hänen päältään kun hän tärisi vilusta, kun ulkona vähän satoi räntääkin ja tyttö oli ollut ulkona ties kauanko,
      Hain hänelle sohvalta peiton ja kysyin mitäs tässä tehdään?
      Voinko jäädä vaikka tähän eteiseen yöksi , Jerolle en mene ja äiti on siskonsa luona jossain ja avaimiakaan ei ole...ok voit toki jäädä oikein sohvalle sitten ja tyttö siirtyikin olohuoneeseen ja sanoi että piti juoda pää täyteen kun Jero ahdistaa ja vaatii ja on siksi tyhmä .
      No rauhoittelin tyttöä ja menin siihen sohvalle viereen ja mainitsin kuinka kaunis on ja miksi Jero sitten vaikkei se minulle kuulukaan , on miksi ja mitä vaativa?
      Tyttö nosti pikkaisen humalan aiheuttaman rohkeuden ja uhman myötä jalkansa syliini ja aloinkin hieroa pikkaisen kylmiä pieniä kauniita jalkoja ja puhelin kauniita tytön ihanuudesta enkä yhtään valehdellut .
      Tyttö siihen sitten että Jero vaatii kokoajan vaan suuseksiä häneltä, vaikka itse ei anna sitä minulle vaikka pyytäisin, sanoi tyttö yllättäen!
      menin aivan hiljaiseksi , totta kai seksielämää on ja pitää olla, sain tytölle sanotuksi , mutta molemmilla pitää olla samat säännöt.
      Tyttö lämpeni ja alkoi olemaan oma itsensä , meni vessaan ja palatessa tunsi olonsa ,siis se kännin kuulemma muuttumaan laskuhumalaan ja tyttö kysyi särkylääkettä kun aamulla olisi kuulemma krapula ilman.
      Annoin tytölle buranan ja keitin teetä kyytipojaksi , juotiin ne vielä sohvalla ja tyttö hymyili ja vitsikkäästi tokaisi että piti olla ihanaa Jeron kanssa mutta täällä hän onkin naapurisedän luona .
      Minä siihen että minun puolesta ok kun jo kaiketi 16 vuotias ja ihan oot vapaaehtoisesti tullutkin.
      Minusta tuntui että tyttö tuli kuumasta teestä uudelleen "humalaan" ja kertoi että kostaa sille , kun se vonkaa suujuttuja koko ajan niin menen ja otan joltain koulussa suihin ja nielen kaikki .

      Siinä meni tee väärään kurkkuun minulla noista tytön jutuista , ja olin hiljaa ja tyttö jatkoi sanoi tai otan sulta , jooko!
      Ja jos nuolet mua , mua ei ole nuoltu ja kaikki kaverit sanoo että se on ihanaa!
      Oikeasti !
      Tyttö aukaisi farkun napin ja oli jo poistamassa housujaan , ja kun huppari lähti saman tien , näin ne pienet rinnat oli peitetty ihanan pieniin rintaliiveihin ja tyttö sanoi eikö kiinnosta?
      Kyllä kiinnostaa kyl,,, kyllä,,, sopertelin tuon hoikan kaunottaren varren nähdessäni ja tyttö tarrasi minun verkkareiden läpi suoraan kovenevaan kulliin,,,ja tyttö hihkaisi; Onpa se iso , minun peruskokoisesta 15 sentin kullistani.
      Tilanne meni vaan kiimaisemmaksi halusin siksi myös nyt tyttöä ja suutelimme sohvalla ja riisuin hänen rintaliivinsä ja imin noita ihania rintoja , tyttö voihki ja nautti ja räpläsi minun kullia housujen läpi niin kysyin otetaanko kaikki pois ? otetaanko?
      Tytön silmissä oli kiimaa ja kiinnostusta , ja alkoi ottamaan omia vaatteitaan pois
      aivan ujostelematta, hänen farkkujen alla oli kivan pienet pikkuhousut ja jalat kuin bambilla hoikat, kiinteät mutta niin kauniit.
      Työnsin tytön selälleen ja ja suutelin rintoja ja vatsaa ja siirryin alaspäin ja kieleni tutki tytön vartaloa navasta sisäreisiin suudellen ja lipoen selkä nousi sohvasta kaarelle ja tyttö voihki .
      Kysyin voinko ottaa pikkarit pois tyttö vain auttoi nostamalla pikkupeppunsa ylös ja pikkuhiljalleen siirsin pikkareita alemmas kun aivan mahtavan kaunis pieni pimppi untuvin karvoin ja siistin viiva paljastui housujen alta , minulla seisoi niitä että natisi ja naksui....
      Kielellä kiihotin tytön pimpin aluetta aina lähemmäs ja lähemmäs sen parhainpia paikkoja työnsin sitten kielen syvään ja levitin tytön jalkoja , vaikka itse hän sen teki, minusta tuntuen mielukkaasti ja ynähtäen ja voihkien nuolin pimpin joka paikan joka ikisen kohdan ja sitten eniten sitä missä kohtaa tyttö voihki ja liikehti nauttien ehkä eniten, hän käänteli päätänsä puolelta toiselle , piti pari sormea suussaan , ynisi ja huokaili kun imin ja suutelin
      klitoriksen seutua ja häpyhuulia ja työnsin vielä sormea tuonne kuumaan ja tiukkaan pimppiin , liikutellen edes takaisin niin silloin hän ynähti voimalla ja tärisi ja voihki , siis pääsi orgasmiinkin asti minun sohvalla aamuyöstä .

      Tuo ihana teinivartalo kiemurteli orgasmin jälkihehkussa , tyttö oli poskiltaan punainen ja tyytyväisen näköinen, kiimainen utu ja voipuva katse silmissään hän katsoi minun kulliin; sanoin ei sun tarvi mitään

    • Anonyymi

      Ei sun ole mitenkään pakko. Mutta tyttö tarttui kulliini runkaten ja se todella seisoi kovaa ja vaati huomiota, tyttö sanoi että haluaa ottaa suuhunsa jos olisi kondomi niin vois lauetakin.
      Tyttö otti kullini pään pieneen kuumaan suuhunsa ja lipaisi kärkeä, olin tulla jo siihen,
      Kiinteä teini alasti kontallaan sohvalla kullini suussa ei siinä voi kauaa kestää.
      Rauhoittelin tyttöä että ;kohta mä tuun,älä ,ettei tu suuhun .
      Sanoin että mä voi vaikka vielä nuolla sua takaa päin jos haluut ?
      Jaa näinkö?
      Ja tyttö pyllisti pienen pyllynsä eteeni , polvillaan sohvalla ja minähän maistelin kiimaisena liukasta pimppiä ja nenäkin tökki peppuaukkoa ja sormeilin pimpin sisälle ja kehuin näkyä niin ihanaksi ja kauniiksi ja kuinka seksi olikin mahtavaa, vaikka joka päivä tuollaisen nuolisi !
      Sitten tyttö hyppäsi pois ja otti taas kullini suuhunsa tai sen pään ja runkkaili vartta kaksi käsin lypsäen, sitten lähti , kerkesin varoittamaan kun laukesin ja kaikki tuli, paineella tytön kasvoille ja rinnoille niin iso lasti ja tyttö nauroi ja ja runkkaili kaiken pois käsilleenkin tuli vielä paljon.....
      Sitten mentiin pesulle suihkuun ja pesin tytön ihanan vartalon todella tutkien ja nauttien vielä paljon kaikesta mitä olinkaan saanut ,,,huhu huh
      Tyttö nukkui yönsä luonani ja aamulla oli hiljaista mutta sovittiin että tästä selvitään ja ollaan hiljaa ja kiitin kaikesta tyttöä ja sanoin että jos tulee tarve niin olen valmis auttamaan...varsinkin nyt.
      Että sellaista tuli mieleen kun näin tytön perheensä kanssa tuossa juuri.

      • Anonyymi

        Ja sitten spede heräsi niuvanniemen suljetulta buaahaa


    • Anonyymi

      Ookoo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe