Kuntavaalit

Anonyymi

Rupes naurattaa oikein kun ehdokas listaa luin .eikö enää mitään järkeä ole kun on ehdokkaita osa aivan turhia

45

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhakkeet äänestää turhakkeita. Kaikille löytyy sopiva ehdokas.

      • Anonyymi

        Kun katsoo ehdokaslistaa , asioiden hoito ei tällä porukalla parane.


    • Anonyymi

      Mistä löysit ehdokkaat??Vain kokomuksen ja persujen sivuilla löysin
      itse.sdp kepu ja vasurit hakevat nettisisvuillaan vielä ehdokkaita ja
      esiottelevät eduskuntavaaliohjelmiaan viime vaaleihin.

    • Anonyymi

      Kunhan kukaan ei äänestä enää näitä hallituksessa istuvia tätejä!!! Please?

      • Anonyymi

        Juu ei suurimmalle osalle. Hallituksen naisista ainoa asiallinen on Aila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei suurimmalle osalle. Hallituksen naisista ainoa asiallinen on Aila.

        Ehkä asiallinen, mutta ei muuta. Mieti nyt hyvä ihminen hänen koulutusta, työkokemusta jne. Ei asiallisuudella hoideta kuntapolitiikkaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä asiallinen, mutta ei muuta. Mieti nyt hyvä ihminen hänen koulutusta, työkokemusta jne. Ei asiallisuudella hoideta kuntapolitiikkaa!!!

        Mieti itse, montako kautta Aila on valtuustossa on istunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä asiallinen, mutta ei muuta. Mieti nyt hyvä ihminen hänen koulutusta, työkokemusta jne. Ei asiallisuudella hoideta kuntapolitiikkaa!!!

        Morjes mikko :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti itse, montako kautta Aila on valtuustossa on istunut.

        Ei se miettimisestä auta,väki ja työpaikat vähenee vauhdilla.
        Siinä siellä istuneiden aikaansaannokset!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti itse, montako kautta Aila on valtuustossa on istunut.

        Liian monta. Huittisten talous on kuralla, työpaikkoja ei synny, vetovoimaa ei ole. Pitääkö vielä jatkaa??
        Nyt pitää valita työikäisiä bisnes-henkisiä ihmisiä. Nämä mukavat, hyvää tahtovat tädit ajavat kunnan turmioon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian monta. Huittisten talous on kuralla, työpaikkoja ei synny, vetovoimaa ei ole. Pitääkö vielä jatkaa??
        Nyt pitää valita työikäisiä bisnes-henkisiä ihmisiä. Nämä mukavat, hyvää tahtovat tädit ajavat kunnan turmioon!

        Kyllä Gigantti hoitaa 😀😃😃


    • Anonyymi

      Joukossa on ehdokkaita joiden oma talous ja asioiden hoito yksilötasolla on heikkoa. Epäilyttää heidän kykynsä hoitaa yhteisiä asioita?

      • Anonyymi

        Esimerkiksi kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi kuka?

        Katso ehdokaslistaa, niin tiedät.


      • Anonyymi

        Joo peliriippuvaisia useampi!


    • Anonyymi

      Kokoomuksen eräs naisehdokas on ärsyttävän tyrkky! Joka saitilla mielipide, kannanotto, kommentti ihan joka asiaan.
      Yliaktiivisuus ärsyttää.

      • Anonyymi

        Mun mielestä on hyvä jos ehdokas kommentoi. Siitä saa kuvaa, että minkälaisia ajatuksia hänellä on. Ärsyttää ne jotka eivät tee yhtään mitään vaalien eteen. Samaa se olis semmosilla valtuustossakin. Kokouspalkkiot ja kahvit käydään tienaamassa mutta yhtään asiaa ei edistetä. Yhtäkään tommosta vetelystä en ainakaan äänestä.


      • Anonyymi

        Näille riittää että saa kuvan lehteen ja saa hokea minä, minä, minä.
        Viis kunnan asioista ja yritysten elinvoimasta. Riittää kun lapsiperheille riittää jaettavaa.


      • Anonyymi

        Tiedän yhden toisenki


      • Anonyymi

        J. I. on tunnetusti joka paikassa kuin p.ska rattailla. Oli aikoinaan jo koulussa ärsyttävä ja näsäviisas. Lisäksi on kirkkovaltuustossa vaikka jokainen vähääkään sivistynyt ihminen tietää mikä on kirkon moraali. Siis moraalia ei ole millään elämänalueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J. I. on tunnetusti joka paikassa kuin p.ska rattailla. Oli aikoinaan jo koulussa ärsyttävä ja näsäviisas. Lisäksi on kirkkovaltuustossa vaikka jokainen vähääkään sivistynyt ihminen tietää mikä on kirkon moraali. Siis moraalia ei ole millään elämänalueella.

        Puhutaanko nyt demari J.I vai keskustan puheenjohtajasta?


      • Anonyymi

        Kyllähän soon A.J jota pitää äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaanko nyt demari J.I vai keskustan puheenjohtajasta?

        Mää ainakin äänestän lietekuskia jos hällä numero on ? toinen vaihtoehto on joku hyvä kommunisti


      • Anonyymi

        Nää kokoomusmuijat ärsyttää minuakin. Varsinkin A. T. jolla mielstäni aika suppea tietämys asioista ja ihan hirvee pätemisen tarve. Ja sitte tåå äänien kalastelu arvonnan varjolla. Noloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J. I. on tunnetusti joka paikassa kuin p.ska rattailla. Oli aikoinaan jo koulussa ärsyttävä ja näsäviisas. Lisäksi on kirkkovaltuustossa vaikka jokainen vähääkään sivistynyt ihminen tietää mikä on kirkon moraali. Siis moraalia ei ole millään elämänalueella.

        Moraalia ei politiikasa jos ei muutenkaa omassa elämässä. Tää pyrkyri tunkee itteensä joka paikkaan. Minä minä minä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moraalia ei politiikasa jos ei muutenkaa omassa elämässä. Tää pyrkyri tunkee itteensä joka paikkaan. Minä minä minä......

        Äänestä liätettä!


    • Anonyymi

      Äänestäkää sitä ehdokasta, joka eniten lupaa köyhyyttä ja kurjuutta.
      On ainakin rehellinen!

      • Anonyymi

        Äänestän huonointa . Pohjalta kun aloittaa ei tule pettymyksiä taivaanrannan maalareiden lupauksiin.


    • Anonyymi

      Persuilta löytyy hyvinkin älykkäännäkököistä ehdokasta. Traktori ja prätkä.

      • Anonyymi

        Oonneeksi Huhtamo loistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonneeksi Huhtamo loistaa

        Juu ja minä äänestä tatinapölliä.


    • Anonyymi

      Milloinkaan en mene enään äänestämään, oli mitkä vaalit vaan. Turhaa touhua.

      • Anonyymi

        Ja puolue politiikka vielä sotkee näiden valittujen ajatuskulkua tehdä joitain ratkaisuja kaupunkilaisten eduksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puolue politiikka vielä sotkee näiden valittujen ajatuskulkua tehdä joitain ratkaisuja kaupunkilaisten eduksi.

        Valtakunnassa on riittävästi tyttejä , tuppuraisia mariineita annikoita, joiden oman edun tavoittelu on verovaroin eläminen muiden kustannuksella. Lakipykälien kiertäminen on heidän päätyönsä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunnassa on riittävästi tyttejä , tuppuraisia mariineita annikoita, joiden oman edun tavoittelu on verovaroin eläminen muiden kustannuksella. Lakipykälien kiertäminen on heidän päätyönsä .

        Kuinka ollakaan, et sitten yhtään tarpeetonta miestä löytänyt. Nämä nuoret koulutetut sanavalmiit naiset näyttävät ärsyttävän monia, mutta pitkän historian omaava hyvä veli-systeemikö oli sitten parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ollakaan, et sitten yhtään tarpeetonta miestä löytänyt. Nämä nuoret koulutetut sanavalmiit naiset näyttävät ärsyttävän monia, mutta pitkän historian omaava hyvä veli-systeemikö oli sitten parempi?

        Isoin osa noista ei edes huolehdi itsestään,saatikka valtion asioista!
        Melkoisia muhkuroita ja terveyden huollon kuormittajia.


    • Anonyymi

      Joku kun esittäisi miten saneerataan talous kestävälle pohjalle ja
      saadaan työpaikkoja Huittisiin,niin äänestäisin jopa yli puoluerajojen!
      Kaikki lupailevat sitä sun tätä mutta maksajasta ei tietoa.Nyky valtuu-
      tetut ovat keksineet rantapuistoja taidetta ja torikatoksia,montako
      uutta asukasta noilla on paikkakunnalle saatu?Kaavoitellaan jotakin
      huuhaa lokistikka kouluja ja alakouluakin kalliilla moneen paikkaan,
      noista yksikään ei tuo työpaikkoja konsultteja jotka nekin muualata
      lukuunottamatta,Käsi toisten taskussa lupaileminen vie konkurssiin
      niin kunnan kuin valtionkin.

      • Anonyymi

        Ja ideoista yrityskiihdyttämö oli yksi ja toinen toimistohotelli jne.......


    • Anonyymi

      Tampereella voi äänestää kuollutta ehdokasta.

      • Anonyymi

        Kyllä äkkiseltään Huittisissakin iso osa on puolikuolleita.
        Mikä lienee kaikkien ehdokkaitten keski ikä??Ei hyvältä
        näytä tulevaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä äkkiseltään Huittisissakin iso osa on puolikuolleita.
        Mikä lienee kaikkien ehdokkaitten keski ikä??Ei hyvältä
        näytä tulevaisuus.

        Vasemmistoliiton ehdokkaiden keski-ikä yli 60 vuotta, eikö sen pitänyt olla nuori ja moderni puolue?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä äkkiseltään Huittisissakin iso osa on puolikuolleita.
        Mikä lienee kaikkien ehdokkaitten keski ikä??Ei hyvältä
        näytä tulevaisuus.

        Nuoruus ei mitenkään aateloi luottamushenkilöä kokeneempaa patevämmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliiton ehdokkaiden keski-ikä yli 60 vuotta, eikö sen pitänyt olla nuori ja moderni puolue?

        ”Äänestä Kivimäen Jukkaa” oli lehdessä mainos keskiviikkona. Onhan tuo aika simppeli ja nuorekaskin mainostyyli. Kokemuksella ei turhia jaarittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Äänestä Kivimäen Jukkaa” oli lehdessä mainos keskiviikkona. Onhan tuo aika simppeli ja nuorekaskin mainostyyli. Kokemuksella ei turhia jaarittele.

        Mutta Huittinen on kehnossa jamassa,kokemuksesta ei ole näyttöjen perusteella
        ollut hyötyä.Koskee muitakin eläkeläisiä jotka ovat olleet hoitamassa yhteisiä
        asioita.Työpaikat ja nuoret ovat menneet sinne missä on onnistuttu luomaan
        edellytykset elämiseen!


    • Anonyymi

      A. T. :n tekstit saa lukea suunnnilleen päinvastoin niin päästään aika lähelle totuutta. Minäminäminä. Mitään muuta kontekstia ei ole.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe