Zafirani (1.8 eleg 2001) innostui välillä itsestään pumppaamaan kierroksia tyhjäkäynnillä. Vika loppui, kun auton sammutti ja antoi hetken aikaa olla. Nyt vika on alkanut ilmaantua yhä useammin ja tähän liittyy nykyään myös se, että auto ei meinaa jaksaa käydä kunnolla tyhjäkäynnillä, vaikka kierrokset tyhjäkäynnillä ovat samat kuin ennen. Mikähän on ongelma ?
Zafiran epätasainen tyhjäkäynti
3
1630
Vastaukset
- mmm
Ostin jonku aikaa sitten vm.2000 eleg.zafiran joka alkoi tuollain samalla lailla "oireilemaan".Merkkihuollossa sanoivat että kaasuläppäkotelo mennyt ja maksaa paljon...no,menin toiselle korjaamolle niin kappas vaan,ei siinä muuta vikaa oluut kuin että oli likainen,ajettu lyhyttä matkaa jne...karstoittuuhan se.Laittoivat puhdistusaineen tankkiin ja nyt pelannut sen jälkeen kuin unelma.
- Zafi
Soitin merkkiliikkeeseen, tiesivät heti puhelimessa kuullun perusteella vian. Aivan kuten edellä kerrottiin kaasuläppäkotelo piti puhdistaa ja ohjainlaite ohjelmoida. Opel:n liikkeessä lysti maksoi 45 euroa, mutta nyt auto toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838