Terveyskeskuksen työmaalla on unohtunut yksi kerros rakentamatta.
Vielä sen ehtisi, kun kiirettä pitäisi.
Jää muuten aika lättänäksi koko rakennus.
Melkoinen unohdus
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko aivan varma siitä?
Ettei rakennustyöt jatku vielä sittenkin? - Anonyymi
Turhaa veronmaksajien rahojen tuhlaamista. Koko kylä lopetetaan 15v päästä kun norskit laajentaa kaivosta kylälle.
- Anonyymi
Ae niin helevettiläenen, myö kyllä rakennettiin yks kerros lissee, vuan taes männäkkii muan alapuoliseen suuntaan. Pittää vissiin vähentee kaljanjuontia kun sattuu tämmösiä pikkuvirheitä...
- Anonyymi
No, sattuuhan sitä. Ei se nyt niin vakavaa ole. Mitenkäs kävi hissin kanssa? Onko sinne alimpaan kerrokseen hissi ja portaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sattuuhan sitä. Ei se nyt niin vakavaa ole. Mitenkäs kävi hissin kanssa? Onko sinne alimpaan kerrokseen hissi ja portaat?
Näpit irti alakerrasta. Sinne tulee kundeille uudet saunatilat ku yrittävät häätää meitä fonttiksesta pois. Kunta on kyllä kohdellut meitä hyvin no se johtuu varmaan siitä ku päättäjissä on meikäläisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hissi on romuna siellä kuilun pohjalla kun joku unohti kytkee vaijerin siihen...
- Anonyymi
Ilikiinköhän sannookkaa jotta unohin mehupurkin tiilikasan piälle niin Steve Wonder muuras sen siihen perustukseen mukkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043