Terveyskeskuksen työmaalla on unohtunut yksi kerros rakentamatta.
Vielä sen ehtisi, kun kiirettä pitäisi.
Jää muuten aika lättänäksi koko rakennus.
Melkoinen unohdus
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko aivan varma siitä?
Ettei rakennustyöt jatku vielä sittenkin? - Anonyymi
Turhaa veronmaksajien rahojen tuhlaamista. Koko kylä lopetetaan 15v päästä kun norskit laajentaa kaivosta kylälle.
- Anonyymi
Ae niin helevettiläenen, myö kyllä rakennettiin yks kerros lissee, vuan taes männäkkii muan alapuoliseen suuntaan. Pittää vissiin vähentee kaljanjuontia kun sattuu tämmösiä pikkuvirheitä...
- Anonyymi
No, sattuuhan sitä. Ei se nyt niin vakavaa ole. Mitenkäs kävi hissin kanssa? Onko sinne alimpaan kerrokseen hissi ja portaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sattuuhan sitä. Ei se nyt niin vakavaa ole. Mitenkäs kävi hissin kanssa? Onko sinne alimpaan kerrokseen hissi ja portaat?
Näpit irti alakerrasta. Sinne tulee kundeille uudet saunatilat ku yrittävät häätää meitä fonttiksesta pois. Kunta on kyllä kohdellut meitä hyvin no se johtuu varmaan siitä ku päättäjissä on meikäläisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hissi on romuna siellä kuilun pohjalla kun joku unohti kytkee vaijerin siihen...
- Anonyymi
Ilikiinköhän sannookkaa jotta unohin mehupurkin tiilikasan piälle niin Steve Wonder muuras sen siihen perustukseen mukkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1237074Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam594813Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743754Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272874Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni372516Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221946Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091475Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191264Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on421085Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/162931