En tiedä mitä mutta en saa katsettani irti niistä.
Silmissäsi on jotain.
22
718
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä huomasit, että ei irronnut mullakaan miehestä?
- Anonyymi
Kattele oman romaaniäestön miehiä, toiset romaanit ei katso hyvällä jos muita vilkuilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattele oman romaaniäestön miehiä, toiset romaanit ei katso hyvällä jos muita vilkuilet.
Ihan samansävyisiä katselen mä. Me ollaan ihanan vaaleita ja kauniita miehen kaa molemmat: )
- Anonyymi
Ai siksi tuijotat niin tiiviisti. Mä luulin että tarkkailet puhunko totta😂
- Anonyymi
Ainiin äksdee lol
- Anonyymi
Onko sulla kaikki ihan hyvin? Sivusta utelee.
- Anonyymi
En muista yhtään mitä puhuit. Huomion vie ivan joku muu asia. kaunotar olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista yhtään mitä puhuit. Huomion vie ivan joku muu asia. kaunotar olet
Ai kaunotar vai onko mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kaunotar vai onko mies.
Tämä oli naiselle.
- Anonyymi
Kaatunut puu varmaan🙃
- Anonyymi
Silmäni säihkyy nykyään elämän iloa, eikä tyhjyyttä kuten aiemmin. Yllättyisit, jos avaisit keskustelun.
- Anonyymi
Väittäisin että silmiemme väritys ei ole kaukana toisistaan.
- Anonyymi
Minkälaisista silmistä et katsettasi irti saa?
- Anonyymi
Kierot ne on, karsastus on joistakin kiehtovaa katsoa.
- Anonyymi
Kello pään yläpuolella ja kiharat hiukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kello pään yläpuolella ja kiharat hiukset.
Kello?
- Anonyymi
Aloittaja on mies joka kaipailee miestä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389