Tekosyysi olla ostamatta Nocap tokenia? Nocap token on uusi kolikko ja vaikka mielestäni on aivan shitcoini niin taustalla on jo iso hype, mutta raketointi on vielä edessä. Ilmeisesti tänään alkanut presale ja itse laitoin ihan 20€ sisään jolla sai jo mukavan summan Nocappia. Nettisivutkin näyttävät olevan jo ihan lupaavat https://www.nocaptoken.com/
Vaikka en itse tehnyt hirveän merkittävää sijoitusta niin laitan Nocapin tarkkaan seurantaan ja mahdollisesti laitan lisää euroja peliin tulevaisuudessa.
Tekosyysi olla ostamatta Nocap tokenia? Nocap token on uusi kolikko ja vaikka mielestäni on aivan sh
Anonyymi
5
130
Vastaukset
Vai että 20€. Säälittävää.
Me MASSIPÄÄLLIKÖT sioitamme aina TONNEJA!
Ei kannata kuluttaa aikaa tällaiseen!- Anonyymi
Täähä o vitun läppä. Meikä laitto 250€
Nämä ovat leikkirahoja. Oikeita KYRPOVALUUTTOJA ovat ONECOIN sekä pian maailman mullistava ARSECOIN
- Anonyymi
Ei oo syystäkään avotampio nimenä...
- Anonyymi
100e lähti sijoitukseen tähän. En muista tarkalleen mitä se nyt smart chain BNB:ksi muutettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591556