S-marketin itsepalvelukassat

Anonyymi

Jo marmatti kassaneiti, kun erehdyin itsepalvelukassalle viikon ostosten kanssa. Kuulema saisi olla max 10 ostosta. En varmaan mene oottamaan jonoon, jos on vapaana tuo pikakassa. Onhan se nyt nopeempaa ite vetäistä koodit ja sanalla pakata kuin että oottaisit siinä jonossa, hihnalla ja vielä pakkaamassa.
Kyllä niille jannujen energiajuomille riittää yksikin pikakassa, mitä helevettiä niiden vuoksi muiden pitää pokkuroida.
Pistäkää vaikka kaikki kassat itsepalveluksi. Siinäpä voi sitten kassaneidit kytätä sivussa, mitä kukin ostaa. Tai sitten voisivat olla poistamassa niitä homeisia ja mätiä mandariineja mitä yrittävät myydä.

10

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän pikakassoilla ole kunnolla tilaakaan puljata koko viikon ostosten kanssa.
      Lisäksi kasvaa riski että joku imitaattori vetää vaan yhden ostoksen viivakoodista läpi ja muut vaan teeskentelee ja suusta tulee se piippausääni, viikon ruokaostokset sitten jonkun saippuan hinnalla...

• Anonyymi

Taitaa olla itse imitaattori asialla. Todennäköisesti ne jannut maksaa vain sen yhden edessän ja muut asiakkaat kustantavat loput ostokset nousevilla hinnoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla itse imitaattori asialla. Todennäköisesti ne jannut maksaa vain sen yhden edessän ja muut asiakkaat kustantavat loput ostokset nousevilla hinnoilla.

Michael Winslow varmaan saisi ostokset halvalla :D
        https://www.youtube.com/watch?v=NAv1o9C9qow

• Anonyymi

Itsepalvelukassat ovat yksiä järkevimpiä keksintöjä, joita on koskaan keksitty. Lisää enemmän niitä!

• Anonyymi

Paitsi ettei asiakas saa mitään palkkaa itse tehdystä työstä. Kauppias laittaa henkilöstökuluissa säästämänsä rahat liiveihinsä ja asiakas maksaa entisen hinnan.
        Kaiken lisäksi nykyinen järjestelmä on keskeneräinen.

• Anonyymi

Haista huilu. Vievät ihmisten työpaikat ja lihottaa yrittäjän lompakkoa.

• Anonyymi

Kiintoisa ketju tässä teillä. Itse valittelin täällä länsilaidalla sitä, että Ässämme ip-kassa ei huomioi alelaputettuja tuotteita.

• Anonyymi

Itsepalvelukassoissa on ongelmana se, ettei myyjä voi palvella asiakasta huonosti, kun ei siinä myyjää tarvita. Ihmisten työpaikoista en jaksa oikein olla huolissani. Taitavat olla kaupan alan työntekijät aika alipalkattuja. Lähihoitajille on kyllä töitä.

• Anonyymi

Vuorelan Äässissä ei ole mitään rajoitusta ostosten määrän suhteen. Miksi siis Siilin keskustassa? Ei mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe