Narsistinen sairaanhoitaja äiti ei välitä koronan tartuttamisriskistä

Anonyymi

Äitienpäivänä menin äitini luokse käymään pitkästä aikaa. Olen ollut vain vähän hänen kanssa tekemisissä koska hän on ollut julma minua kohtaan koko lapsuuteni ja nuoruuteni alistamalla, nöyryyttämällä sekä pilkkaamalla ulkonäköäni. Minusta kasvoi epävarma ja ahdostunut aikuinen. Nyt olen jo saanut 15 vuoden jälkeen kotoa muutosta itsevarmuutta ja elämäniloa takaisin. Ajattelin että ehkä äidilläni oli niin paha olla ollessani lapsi, että hänen käytös johtui siitä eikä minusta vaikka hän aina sanoi minulle kun olin lapsi että olen hänen elämänsä suurin virhe ja katuu syvästi että teki lapsia ja että olen pilannut hänen elämänsä.
No, menin kylään äitienpäivänä. Vein kukan ja suklaata tuomisiksi. Olin ehtinyt jo olla jonkun aikaa siellä kun äitini sanoi että hänen mies on käynyt aamulla koronatestissä koska miehellä on olllut oireita muutaman päivän. Mies halusi olla eri huoneeassa koronan tarturtuttamisriskin vuoksi ja äitini pilkkasi häntä siitä käytöksestä.
Olin järkyttynyt koska äitini ei ollut kertonut asiasta minulle lainkaan vaikka tiesi että minä en ole saanut koronarokotusta. Sanoin asiasta että en olisi tullut jos olisin tiennyt hänen miehen oireista. Äitini ei välittänyt mitään siitä että oli asettanut minut vaaraan saada korona ja altistaa muita matkustaessani julkisilla takaisin kotiin. Hän oli vain tyytyväinen että hänet on rokotettu. Hän on itse sairaanhoitaja. Hän myös sanoi että hän ei enää käy koronatesteissä itse vaikka koronavilkku ilmottaisi altistumisista, koska hänet on rokotettu jo. Olen ihmeissäni tästä että hän ei välitä sairaanhoitajana siitä että voi tartuttaa muita. Minä ainakin ymmärtäisin että hänen kuuluisi käydä koronatestissä vaikka on rokotettukin jo.
Äitini myös arvosteli ulkonäköäni verraten minua inhoamaansa ihmiseen, sekä haukkui isääni ja muitakin sukulaisiani. Itseään hän ei haukkunut.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäyksenä vielä, onneksi tulos tuli ja äitini miehen flunssaoireet eivät olleet koronaa.

    • Anonyymi

      NÄYTTÄÄ SILTÄ, ETTÄ OLETTE KOKO JOUKKO HURUSELLAISIA JA PSYKOOSISSA.
      Kuka tollo menee yleensä ottamaan tuon myrkkyinjektion. Siitä vaan levisi juuri pari kuukautta sitten muille terveille sairauksia ja itsekin tollo ottaja sairastui
      Kyllä mieskin tuntuu olevan kaheli, kun ei ole kotona jos on nuhaa, vaan kuluttaa aikaansa jossain turhissa testeissä. Pysyisi kotona jos tuntee itsensä sairaaksi.
      Voi hyvä hyssäys näitä tolloja.
      Meillä olisi mennyt hyvin jos näitä testitoheloita ei liikkuisi koronavilkkuinensa ja maskeja ei käytettäisi tekemään lisäsairauksia ja vaivoja.
      Tuo myrkkyinjektio on se hännän huippu ja todella jos itsensä haluaa tappaa tai sokeuttaa itsensä, kenties halvaus jne....niiin hyvä, mutta olette vaarana meille muille terveillekin sitten.
      Lääkärikin tuossa kertoi juuri, että ei ota 30 vrk kuluessa ketään rokotettua vastaanotolleen ettei tule terveisiin tartuntoja.
      'Onneksi on näitä vastuunsa tunteviakin lääkäreitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe