Kyllä on laiskoja lenkkeilijöitä senioritalossa kun , lenkille lähtiessä pitää jo oikaista kirjakaupan ja markkalan välistä ja pensasaidan läpi vaikka siinä ei ole mikään virallinen tie ! Mitenkä kävisikään jos kirjakahvilaan ja markkalan kenkäkauppaan alettais kulkea seniori talon pihan läpi ? !!
Sysmän seniori talo
13
1269
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka ikääntyneille liikunta on ihan perus toimintakyvyn ylläpitoa, niin ei oo kyl multa pois jos vanhus oikasee jonkun pihan poikki varsinkaan kun kyse ei ole kenenkään asunnon etupihasta. Markkalan tai kahvilan pitäjä varmaankin huomattaa asiasta, jos se häiritsee. Sinulla taitaa olla muotia pahoittaa mieli toisten puolesta?
- Anonyymi
Tais osua ja upota sanotaan että, se koira älähtää johon kalikka kolahtaa ! Muuten sieltä kulkee myös nuoremmat pikkulasten kanssa ei pelkästään vanhukset ! Ja siksi toisekseen ovat yksityisiä pihoja ! Ihan vaan tiedoksi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osua ja upota sanotaan että, se koira älähtää johon kalikka kolahtaa ! Muuten sieltä kulkee myös nuoremmat pikkulasten kanssa ei pelkästään vanhukset ! Ja siksi toisekseen ovat yksityisiä pihoja ! Ihan vaan tiedoksi !
Edelleenkin, asiasta on ihan hyvä sanoa kasvotusten. Et taida olla asianomainen ja täällä räksytät vain koska mitäpä muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin, asiasta on ihan hyvä sanoa kasvotusten. Et taida olla asianomainen ja täällä räksytät vain koska mitäpä muutakaan.
Ei täällä kukaan räksytä olipahan vaan huomio !
- Anonyymi
Ei ne ole ikääntyneitä vaan nuoria ! Ikääntyneet kulkee niin kuin pitääkin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan räksytä olipahan vaan huomio !
Juujuu, kuvitteletko että huomiosi on huomion arvoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juujuu, kuvitteletko että huomiosi on huomion arvoista?
Katsotaan miten käy jos minun pihani läpi kulkemaan niin laittaisin aidan välittömästi ! Onneksi asun niin kaukana että ei ole oikojia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole ikääntyneitä vaan nuoria ! Ikääntyneet kulkee niin kuin pitääkin !
Eivät ole ikääntyneitä vaan laiskoja sanon minä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on laiskuutta jos lenkille lähtee niin heti pitää oikaista ! Pitää käyttää yleisiä väyliä ja pyöräteitä eikä toisten pihoja ja nurmikoita !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun minulla on asiaa kunnanvirastoon tai kirjastoon niin oikaisen aina senioritalon pihan ja nurmikon kautta ja paskatan koirani rapunpieleen !
- Anonyymi
Tämä sama kyylä pahottaa mielensä näköjään kaikesta ei hänelle kuuluvasta asiasta. Tuo kirjoitusasu kaikkine virheineen paljastaa, että kyse on samasta tyypistä, joka seuraa mopoja, koranpaskoja, tielumia, vuokrataloja, lämmitystolppien kansia sekä mm. olematonta koronavirusta, joka on Sysmässä liki nolla.
- Anonyymi
Aloittaja voisi kaivaa paskatulpan korvastansa pois ja kallistaa päätänsä WC pöntön ylle sekä tyhjentää kuset päästänsä pois.
- Anonyymi
Sysmä-sontija voisi myös tutkituttaa päänsä. Kaikella ystävyydellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768