Ostin merkkiliikkeestä 80 000 ajetun bemarin. Kun autolla oli ajettu 120 000 paukahti moottori söpöksi. Kun sitten aloin tutkimaan asiaa niin ko. autoon oli jo vaihdettu uusi moottori 80 000 km kohdalla. Eli uusi mylly kesti ajaa 40 000 km. Korjaushinta 9000 euroa. Moottorin takuu 2 vuotta oli juuri mennyt umpeen joten bemari ei tullut vastaan korjauskustannuksiin. Onko muilla samoja kokemuksia? Suosittelen että kiertäkää kaukaa BMW. Älkääkä missään tapauksessa osta ko. merkkistä ajokkia, ei se ole auto. Autoissa on yleensä moottori. Bemari 🖕🖕🖕
BMW 318i täysin paska
18
2408
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö poika älä jaksa valehdella.
- Anonyymi
Voi kun kirjoittamani ei olisikaan totta mutta kun se on. Haluatko todistuksen etten puhu höpöjä? Auto on Kuopiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun kirjoittamani ei olisikaan totta mutta kun se on. Haluatko todistuksen etten puhu höpöjä? Auto on Kuopiossa.
No kerro nyt edes että mikä siitä moottorista hajosi.
- Anonyymi
Oppirahat pitää jokaisen maksella.
Kun kyseisen auton moottorissa on selvästi joku tyyppivika joka johtaa isoon moottorivaurioon niin gooletitko kyseisen moottorin ja/tai auton tyyppivikoja ennen sen ostamista?
Vai olitko vain sokaistunut siihen että ostat BMW:n? Joo siis bemarin insinöörit kehitti ihmiskunnan ihmeteltäväksi eka n43 moottoriperheen ja sen jälkeen n46:sen. Itse omistan täysin samanlaisen kamppeen kun aloittajalla. Kerran moottori vaihdettu ja sitä rataa. Aika petetty oli itsellakin oli kun kaikki kaatu kerralla niskaan auton osalta. Nyt autolla mittarissa 300 tkm ja lisää tulee. Jos ostatte kyseistä automallia niin moottorin huolloista kannattaa myyjällä olla mustaa valkoisella.
- Anonyymi
Ilmeisesti autossa, siis bemarissa on niiiiiin paljon hyviä ominaisuuksia että niistä kannattaa maksaa noiden kaikkien riskien muodossa?
Riskittömämpiäkin vaihtoehtoja kun löytyy.
- Anonyymi
Täytyypä pysytellä erossa. Nykyajan ja näköjään vähän vanhempienkin autojen moottorit alkavat olla aikamoisia sveitsiläisiä kelloja. Erilaisia aksiloita ja antureita täyttä ja pitää kaikki soida yks yhteen. Öljyjen pitää päästä voitelemaan aivan onnettomia onkaloita pitkin jonka pienen pieni palanen voi tukkia.
- Anonyymi
Noin vuonna 2000 tehtiin viimeisiä vanhan aikakauden moottoreita (eli kestäviä).
Vuonna 2001 olikin OBD pakollinen ja sitämyötä autoissa oli pakko olla väyläsähköt, sitten noin vuoden 2004 paikkeilla alkoi yleistymään säätyvä imuventtiilien ajoitus. Jossakin vaiheessa tuli mukaan myös säätyvä pakoventtiilien ajoitus. Vuoden 2007 paikkeilla alettiin pienentämään iskutilavuutta ja laitettiin turboa korvaamaan tilavuus. Samalla jakopäät muutettiin toimimaan fillarinketjuilla ja männänrenkaat vaihdettiin sellaisiksi että ne kestää enintään 100tkm ajon.
- Anonyymi
Heikkoa on. Jakoketju tosiaan kyseisissä kamppeissa tosi ohkanen ja kapea. Sitten jakoketjun kiristin antaa myöten ja pääsee ketju hyppäämään. Löytyyköhän täällä jo mainittuun männänrenkaan ohuuteen lääkettä? Esim. Audin tfsi moottoreihin kyseiseen vaivaan laittelevat vanhempien mallien mäntiä joissa on paksummat männänrenkaat.
- Anonyymi
Käy ne uudemmatkin männät jos sorvissa vähän leventää uraa. Onhan siinä oma hommansa...
- Anonyymi
Sen verran kokemusta bemarista etten koskaan laita vaikka ilman saisin.
520d f10 alle 200tkm ajettuna ihan paska,vikaa koko ajan merkkihuolto ei osannut kaikkia edes korjata eikä kukaan muukaan,paska mikä paska.
Toinen susi oli mini cooper joka myös bemarin tekniikalla ja ihan täys paska sekin.
Pysykää erossa bemarista,520 ei kelvannut edes muutamaan liikkeeseen vaihdossa vaikka siisti ja komia peli ulkoisesti- Anonyymi
No mitäs vikaa siinä sitten oli?
Höpinäsi uskottavuus muuttuu paljon paremmaksi jos "ihan paska" muuttuu edes pieneksi yritykseksi kertoa mitä autossa oli vikaa. - Anonyymi
Naurattaa jälkeenpäin kun ite hairahin bemariin. Talvisessa lapissa vikavalot bemmin tauluun ja laskua 5k. Kävin hakemassa kaiken paskan jälkeen perus tiivisteitä bavarialta bemariin nii myyjä totes että on bmw:n edustaja saksasta tänään käymässä liikkeessä. Mietin siinä että pyytäisin tapaamista kyseisen henkilön kanssa että saisin kuristaa hänet paljain käsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs vikaa siinä sitten oli?
Höpinäsi uskottavuus muuttuu paljon paremmaksi jos "ihan paska" muuttuu edes pieneksi yritykseksi kertoa mitä autossa oli vikaa.Et oo tainnu vielä eläessäs maksaa oppirahoja? Vai maksaako isi autokorjaamo laskut?
- Anonyymi
Tällainen on BMW https://en.wikipedia.org/wiki/Isetta samaa paskaa nykyäänkin, kaikkea paskaa se nälkä teettää kun täytyy tehfä lisää näitä BMW paskoja?
- Anonyymi
Mulla bmw 318i ajettu 385tkm automaatti ikinä konetta vaihdettu ja itsellä toimii moitteetta🤔
- Anonyymi
Baijerin nahkapöksyissä paska haisee.😂
- Anonyymi
Kiitos merkittävästä ja älykkäästä panoksestasi keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1517085
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505946- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484697Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 683222
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252902- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢172335