Kun taivas putoaa

Anonyymi

Eilisiltana se sitten tapahtui - taas: taivas putosi niskaan. Odotin sitä joka viikko ja joka viikonloppu ajattelin, ettei vieläkään...Mitenköhän ensi viikonloppuna? Olen yleensäkin hyvin yksinäinen ja tämä korona-aika vielä korostaa sitä kun kaikki harrastusryhmätkin ovat tauolla. Työssä en käy kun olen eläkkeellä. Netistä luen tuttujen kuulumisia. Joinakin viikkoina tapaan vain miestäni ja poikaani ja kaupan kassaa.

Mutta aurinko paistaa. Pilvet lipuvat taivaalla. Loppukevät!

Minulle saa sanoa "ei" , vaikka olen tyhmyydessäni paljastanut koko sieluni. Vaikka ei kukaan ihminen koskaan pysty täysin itseään selittämään, ei kenellekään. Jos minulle sanotaan "ei" , joudun tällä kertaa kääntymään ja sanomaan, etten itsekään kaikista piirteistäni tykkää. Mutta tykkään minä itsestäni, tosi paljon. Tavallisesti koen, ettei kukaan tunne minua, mutta tällä kertaa oli korona juuri alkanut ja ihan totta - väsynyt suuni puhui totuuksia tahtomattani. Mutta totuuteni ovat vain minun totuuksiani, muille asiat ovat toisin. Mutta ehkä te ette kuulleet. Kai sekin voi väsyttää, jos lentää kolme vuotta joka viikko.

Tummia pilviä, vaaleita pilviä, katuja, katukiviä. Miten kaipaankaan metsää, minä tyttö metsän keskeltä kotoisin.

Jos joku joskus selvittäisi tämän elämän. Jos joku kertoisi sairaalle, mikä on omaa mielikuvitustani ja mikä on totuus.

1

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti en hyväksy seuraani ihmisiä, jotka eivät ole antaneet minun elää kokonaisena ihmisenä. Ja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä. Ihmisen typistäminen on aina pahaa. Ja se, että kuvittelee jonkun ihmisen pahaksi ja kohtelee häntä sen mukaan - väärin. Kun olen useimmille ihmisille vain mielikuvitusihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      171
      3931
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3129
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      47
      2155
    4. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      23
      2153
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      55
      1935
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1341
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1278
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1270
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1058
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      768
    Aihe