Kun taivas putoaa

Anonyymi

Eilisiltana se sitten tapahtui - taas: taivas putosi niskaan. Odotin sitä joka viikko ja joka viikonloppu ajattelin, ettei vieläkään...Mitenköhän ensi viikonloppuna? Olen yleensäkin hyvin yksinäinen ja tämä korona-aika vielä korostaa sitä kun kaikki harrastusryhmätkin ovat tauolla. Työssä en käy kun olen eläkkeellä. Netistä luen tuttujen kuulumisia. Joinakin viikkoina tapaan vain miestäni ja poikaani ja kaupan kassaa.

Mutta aurinko paistaa. Pilvet lipuvat taivaalla. Loppukevät!

Minulle saa sanoa "ei" , vaikka olen tyhmyydessäni paljastanut koko sieluni. Vaikka ei kukaan ihminen koskaan pysty täysin itseään selittämään, ei kenellekään. Jos minulle sanotaan "ei" , joudun tällä kertaa kääntymään ja sanomaan, etten itsekään kaikista piirteistäni tykkää. Mutta tykkään minä itsestäni, tosi paljon. Tavallisesti koen, ettei kukaan tunne minua, mutta tällä kertaa oli korona juuri alkanut ja ihan totta - väsynyt suuni puhui totuuksia tahtomattani. Mutta totuuteni ovat vain minun totuuksiani, muille asiat ovat toisin. Mutta ehkä te ette kuulleet. Kai sekin voi väsyttää, jos lentää kolme vuotta joka viikko.

Tummia pilviä, vaaleita pilviä, katuja, katukiviä. Miten kaipaankaan metsää, minä tyttö metsän keskeltä kotoisin.

Jos joku joskus selvittäisi tämän elämän. Jos joku kertoisi sairaalle, mikä on omaa mielikuvitustani ja mikä on totuus.

1

149

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti en hyväksy seuraani ihmisiä, jotka eivät ole antaneet minun elää kokonaisena ihmisenä. Ja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä. Ihmisen typistäminen on aina pahaa. Ja se, että kuvittelee jonkun ihmisen pahaksi ja kohtelee häntä sen mukaan - väärin. Kun olen useimmille ihmisille vain mielikuvitusihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1852
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      129
      1067
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      109
      1050
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      961
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      908
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      789
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      687
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      647
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      238
      641
    Aihe