Kun taivas putoaa

Anonyymi

Eilisiltana se sitten tapahtui - taas: taivas putosi niskaan. Odotin sitä joka viikko ja joka viikonloppu ajattelin, ettei vieläkään...Mitenköhän ensi viikonloppuna? Olen yleensäkin hyvin yksinäinen ja tämä korona-aika vielä korostaa sitä kun kaikki harrastusryhmätkin ovat tauolla. Työssä en käy kun olen eläkkeellä. Netistä luen tuttujen kuulumisia. Joinakin viikkoina tapaan vain miestäni ja poikaani ja kaupan kassaa.

Mutta aurinko paistaa. Pilvet lipuvat taivaalla. Loppukevät!

Minulle saa sanoa "ei" , vaikka olen tyhmyydessäni paljastanut koko sieluni. Vaikka ei kukaan ihminen koskaan pysty täysin itseään selittämään, ei kenellekään. Jos minulle sanotaan "ei" , joudun tällä kertaa kääntymään ja sanomaan, etten itsekään kaikista piirteistäni tykkää. Mutta tykkään minä itsestäni, tosi paljon. Tavallisesti koen, ettei kukaan tunne minua, mutta tällä kertaa oli korona juuri alkanut ja ihan totta - väsynyt suuni puhui totuuksia tahtomattani. Mutta totuuteni ovat vain minun totuuksiani, muille asiat ovat toisin. Mutta ehkä te ette kuulleet. Kai sekin voi väsyttää, jos lentää kolme vuotta joka viikko.

Tummia pilviä, vaaleita pilviä, katuja, katukiviä. Miten kaipaankaan metsää, minä tyttö metsän keskeltä kotoisin.

Jos joku joskus selvittäisi tämän elämän. Jos joku kertoisi sairaalle, mikä on omaa mielikuvitustani ja mikä on totuus.

1

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti en hyväksy seuraani ihmisiä, jotka eivät ole antaneet minun elää kokonaisena ihmisenä. Ja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä. Ihmisen typistäminen on aina pahaa. Ja se, että kuvittelee jonkun ihmisen pahaksi ja kohtelee häntä sen mukaan - väärin. Kun olen useimmille ihmisille vain mielikuvitusihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7727
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4523
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      30
      4262
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3559
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2713
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2585
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      30
      2301
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2292
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      39
      1527
    Aihe