Kun taivas putoaa

Anonyymi

Eilisiltana se sitten tapahtui - taas: taivas putosi niskaan. Odotin sitä joka viikko ja joka viikonloppu ajattelin, ettei vieläkään...Mitenköhän ensi viikonloppuna? Olen yleensäkin hyvin yksinäinen ja tämä korona-aika vielä korostaa sitä kun kaikki harrastusryhmätkin ovat tauolla. Työssä en käy kun olen eläkkeellä. Netistä luen tuttujen kuulumisia. Joinakin viikkoina tapaan vain miestäni ja poikaani ja kaupan kassaa.

Mutta aurinko paistaa. Pilvet lipuvat taivaalla. Loppukevät!

Minulle saa sanoa "ei" , vaikka olen tyhmyydessäni paljastanut koko sieluni. Vaikka ei kukaan ihminen koskaan pysty täysin itseään selittämään, ei kenellekään. Jos minulle sanotaan "ei" , joudun tällä kertaa kääntymään ja sanomaan, etten itsekään kaikista piirteistäni tykkää. Mutta tykkään minä itsestäni, tosi paljon. Tavallisesti koen, ettei kukaan tunne minua, mutta tällä kertaa oli korona juuri alkanut ja ihan totta - väsynyt suuni puhui totuuksia tahtomattani. Mutta totuuteni ovat vain minun totuuksiani, muille asiat ovat toisin. Mutta ehkä te ette kuulleet. Kai sekin voi väsyttää, jos lentää kolme vuotta joka viikko.

Tummia pilviä, vaaleita pilviä, katuja, katukiviä. Miten kaipaankaan metsää, minä tyttö metsän keskeltä kotoisin.

Jos joku joskus selvittäisi tämän elämän. Jos joku kertoisi sairaalle, mikä on omaa mielikuvitustani ja mikä on totuus.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti en hyväksy seuraani ihmisiä, jotka eivät ole antaneet minun elää kokonaisena ihmisenä. Ja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä. Ihmisen typistäminen on aina pahaa. Ja se, että kuvittelee jonkun ihmisen pahaksi ja kohtelee häntä sen mukaan - väärin. Kun olen useimmille ihmisille vain mielikuvitusihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe