Osaisiko joku vastata mistä asinajajan hurjat 150-280e/h tuntiliksat johtuvat? Laskutetaan 0,5h muutaman rivin sähköpostista, eli tämä osuus ei ainakaan kovin haasteelliselta ja tuon rahan arvoiselta kuulosta. Eli osaisiko joku avata asianajajan kiinteitä kuluja? Luultavasti tätä pitäisi kysyä suoraan heiltä, mutta jos tähän saadaan järkeviä vastauksia niin tietävät sitten muutkin.
Miksi asianajajat ovat niin kalliita?
9
444
Vastaukset
- Anonyymi
Asianajajat pyytää niin paljon kuin kehtaavat. Palkkiot ei perustu mihinkään kuluihin vaan röyhkeyteen.
- Anonyymi
Käyttäkää sovittelua, sen saa yleensä ilmaiseksi.
Asianajo alalle tarvitaan lisää kilpailua ja kartelli tutkimus. - Anonyymi
Kuvittelevat olevansa laadukkaita, roskasta laista ei kuitenkaan saa kultaista vaikka kuinka yrittäisi. Mitä asia kertoo asianajajista. Kysympähän vaan kun tykkään haistella tätä kukkaisvaltiota.
- Anonyymi
Harmi ettei tänne voi kirjoittaa vapaasti ilmaisten mielipidettään.
Ei kuitenkaan mene kauaa kun tämän maan luurangot kolisevat kaapeista lattioille, koska maa ei voi enää menestyä linjallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettei tänne voi kirjoittaa vapaasti ilmaisten mielipidettään.
Ei kuitenkaan mene kauaa kun tämän maan luurangot kolisevat kaapeista lattioille, koska maa ei voi enää menestyä linjallaan.Sensuuri on yksi niistä keinoista, jotka ovat yhteiskunnan suuren muutoksen esteenä.
- Anonyymi
150€/h kuulostaa halvalta.
Outoa, jos joku laskuttaa alle 250€/h. - Anonyymi
Yksikin aasianajaja kirjoitti laskuunsa 2 tuntia mietitty asiaa kotona.
Tainnut kaivaa vaan nenää !- Anonyymi
Mikä puuttuu nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puuttuu nyt?
Entä jos on tehnyt selvän virheen asioiden hoidossa?
Voiko saada alennusta?
Sellaistakin on sattunut, sattuu ja tulee sattumaan.
Onko asianajajan eriteltävä laskutuksensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 867003
- 343239
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991787Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27881Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32803- 21792
Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45743Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60709Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29666Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26632