Ajattelin hommata yleiskäyttöön halvan veneen, jota voi kuljettaa trailerilla helposti. Pulpettiveneestä pääsee hyvin rannalle ja voi kalastaa verklilla ja heitellä.. Samalla veneellä myös vetäisin vesihiihtäjää. Miten kävisi esim. Terhi 415r ja 40hv 2t Jammu?
Vastaukset 2
- Anonyymi
40 hv 2T 3-syl Yamahalla hiihtää hienosti vaikka yhdellä kisasuksellakin, jos ei ole kovin ylipainoinen, osaa hiihtää, muttei kuitenkaan ole ammattilainen.
Vanhempi 2-syl kone on paljon puhdittomampi.
Terhi 415R on surkean hidas vene kokoisekseen ja painoisekseen. Jäänee alle 30 solmun vauhti tuolla ilman hiihtäjääkin. Riittää joten kohtuullisesti vesihiihtoon, mutta moni muu vene olisi parempi. Suurin suositeltu konekin taitaa olla 35, mikä käytännössä oli OMC eli sama kone kuin 20 hv malli. Tuossa Yamahassa on yli 10 hv enemmän todellisuudessa.
Itse hiihdin paljon 80- ja 90-luvulla tuolla 3-syl Yamahalla Buster R:n ja Pellinki 460:llä. Noi kulkivat yli 30 s ja hiihto sujui mainiosti. Pellinki oli selvästi nopeampi, mutta vastaavasti Busterissa oli loivempi potkuri. - Anonyymi
Taitaa olla varminta hankkia joku hieman isompi n. 4,5-4,7m vene, johon voi asentaa 50-75hv moottorin. Yamahassa lienee tehoa enempi kuin muissa vastaavan kokoisissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496