Tänään torille

Anonyymi

Puol kasi torille kaikki raumalaiset. Ottakaa kaljaa mukaan niin juhlitaan lukon mestaruutta.

9

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ol torilla porukkaa juhlimassa, voi kristus. tuhansia ihmisiä ympäri keskustaa. Onnea Rauman Lukko. Tätä kaupunki ja koko seutukunta faneineen kaipasikin.

    • Anonyymi

      Mikään laki ei saapunut paikalle ajamaan ihmisiä pois. Kyllä on aikoihin eletty vai eikö poliisivoimia enää ole Raumalla, onhan armeija käytettävissä tällaisessa hullunmyllyssä pandemia-aikana.

      Vaasassa nähtiin useita kuukausia takaperin nuorten aiheuttama suuri vahinko koko kaupungille ja kaupungin taloudelle. Iso opiskelijasakki juhli kaljoissaan ja sai koko kaupungin Lock Downiin. Ilmeistä on, että Rauma ajautuu myöskin kiinni ja taloudelliset niinkuin sairaskulut ovat korkeat tämän jälkeen.

      Raumalaiset järkeä vailla samalla tavalla kuin Intiassa jokin juhla, niin koko sakki kylpi Gangesvirrassa paskoineen ilman maskeja ja toisissaan kiinni, huusivat ja pärskivät, millään ei mitään rajaa. Mutta sehän näkyi sitten jälkikäteen. Ruumiita kaduilla ja polttohautauspaikat tungokseen täynnä, osa koronaan kuolleista löytyi Gangesvirrasta turvonneina ja osaksi poltettuina. Tätäkö Suomi ja Raumakin haluaa. Ruumiita ja lisää Covid-19-tapauksia.????

      • Anonyymi

        Mitä ruumiita? Normaaleja kuolemia suurin osa Suomessa. Älä panikoi ja hysterisoi.


    • Anonyymi

      NYT HETI VIRKAVALTAA PAIKALLE,....KÄSIRAUDAT MUKAAN.

    • Anonyymi

      Kusipäät.Tiedätte kyllä miksi

    • Anonyymi

      Onneksi Olkoon! Unohtakaa ne kaljat, niin voitatte jatkossakin.

    • Anonyymi

      Äkkiä pamppua nyt kaikille! Voi vaikka vahingossa saada flunssan jostain. Naurettavan helppoa saada ihmiset psykoosiin mielipidevaikuttamisella.

    • Anonyymi

      Torilla olin ja oli hyvät juhlat. Krapulaakaan ei ole vaikka juhlin kunnolla.

    • Anonyymi

      Tynkä kausi mestaruutta ei kannata juhlia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe