Eräs Huittisten kuntavaaliehdokas tuomitsee vaalijulisteessa koulukiusaamisen. Muistan aikanani, että juuri sama henkilö oli itse koulukiusaaja,ja aiheuitti toiminnaallaan muutamalle henkilölle syvän vihan tätä kiusaajaa kohtaan.
Kyllä voi olla pokkaa esittää tuollaista, tai sitten ei tajua mistä puhuu.
Koulukiusaaja tuomitsee koulukiusaamisen
27
2245
Vastaukset
- Anonyymi
Onks se Pallopää.
- Anonyymi
On varmasti pallopää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti pallopää
Saattaa onlla, mutta minä eppäilen ois Tatinapölökky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa onlla, mutta minä eppäilen ois Tatinapölökky.
Tuskimpa häät navetolta joutaa politika kiemuroihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa häät navetolta joutaa politika kiemuroihin.
Voi jos lehmäkin osais lentää.
- Anonyymi
Eiköhän jokainen meistä ole tehnyt lapsuudessa tyhmyyksiä? Kiusaaminen on aina henkilön oma kokemus. Aina ns. kiusaaja ei edes tiedä kiusaavansa.
- Anonyymi
Entä opettajat,ei varmaankaan ymmärrä vieläkään.
- Anonyymi
Eikö Elevistä, kukaan ehota.
- Anonyymi
Elvis oli aikoinaan pahin kouluterroristi. Opettajat eivät puuttuneet asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elvis oli aikoinaan pahin kouluterroristi. Opettajat eivät puuttuneet asiaan.
Muistaakseni T.T ja JS aikoina menneinä ,rehvakkaita olivat vuonna 1975 tai jtn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni kyllä jos oikein muistan kyllä ei enää ole miestä TT eikä JS .olivat aikansa rehvaikkaita nythän en tosin tiedä mutta parempi nin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni kyllä jos oikein muistan kyllä ei enää ole miestä TT eikä JS .olivat aikansa rehvaikkaita nythän en tosin tiedä mutta parempi nin
Vieläkö TT ja JS kylillä vaikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites eräs turve työntekijä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö pölökky vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö pölökky vaikuttaa.
Nyt on Rock n Roll !.
- Anonyymi
Minua ei koulussa kiusattu koska meillä oli kylän suurin lietevaunu siihen aikaan! Viisi kuutiota sopi vaunuun kun tankkasi sen piri pintaan!
- Anonyymi
Samaa ihmettelen. Oon kuullut juttua, et siellä myös yksi lasten raiskaaja. Ei tietääkseni oo jääny viel kiinni. Ei oo kuulemma ollu tarpeeks todisteita.
- Anonyymi
Ja missään nimessähän aikojen saatossa ei voi oppia ja viisastua ja olla jotain toista mieltä kun nappulana?
- Anonyymi
Tiedän ketä tuossa aloituksessa tarkoitetaan. Tuon kyseisen henkilön olisi pitänyt edes pyytää anteeksi käytöstään. Mutta tatinapölkky on siihen liian tyhmä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ketä tuossa aloituksessa tarkoitetaan. Tuon kyseisen henkilön olisi pitänyt edes pyytää anteeksi käytöstään. Mutta tatinapölkky on siihen liian tyhmä!!
Jos tiedät niin kerro, tatinapölkkyn kyllä hyvin tiedetään, vieläkö mahtaa
lehmien kanssa touhuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät niin kerro, tatinapölkkyn kyllä hyvin tiedetään, vieläkö mahtaa
lehmien kanssa touhuta.Ei oo tatinapölkky olu järisään enää vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tatinapölkky olu järisään enää vuosiin.
Platinan hinta on korkea, mutta missä hinoissa tatina on ?...
- Anonyymi
Onko tatinapölkyllä oikeasti ollut lehmiä?
- Anonyymi
Ei ole ollut omia, mutta toisten tämä himoitsi ja kovasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1777468Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344611Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232670- 752170
- 891563
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987