Koronasäännöt raumalla!

Anonyymi

Millai tua noi kokoontumisrajoitukset nyt raumalla? Poliisi paikalle ja korona kuriin!!

6

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä tässä ihmetellään, kun katsellaan kuvia IS sivuilta, miten HOLTITTOMASTI ihmiset käyttäytyivät Raumalla. Todellakin törkeää välinpitämätöntä kaljasakin huutoa ja mitään turvaväleistä ei tietoakaan.

Kyllä se on niin moneen kertaan sanottu ja kuulutettu, että ulkona myöskin tulee käyttää kasvomaskia mikäli turvavälejä ei pystytä pitämään. Mutta Raumalla pääsi porukka valloilleen ja kukaan ei lähtenyt valistamaan ihmislaumaa.

Mutta kaikki unohtuu saman tien, kun saadaan kaljaa ja muuta alkoholipitoista juomaa ja siihen juomiseen oli nytkin sitten syy. Jos sanon suoraan, niin nyt se nähtiin, miten tyhmää sakkia raumalla on. Todella se tyhmyys kukoisti jo kasvoista ja olkapäät kiinni monet sadat ihmiset porukassa.

Muuta tässä ei voi toivoa raumalaisille, kuin mahdollisimman kova koronaryöppy päälle, niin että oikeen kunnolla tuntuu luissa ja ytimissä. Sänkyyn saa se tauti tottelemattomat suosiolla kaataa. Kakarat huutelivat oikeen porukalla ja näyttivät tyhmyytensä jälleen kerran. Sory vaan jos sanon suoraan, mutta näin se on.

• Anonyymi

Teillä hysteerikoilla ei tuo terve ajattelu ole ollut enää pitkään aikaan mukana. Te olisitte valmiita sulkemaan ja eristämään koko Suomen moneksi viikoksi jotta koronatartunnat saataisiin nolliin, mutta kun näin ei tapahdu, niin toivotte mahdollisimman paljon tartuntoja ja jopa kuolemia. Onko siis ihmisten eristäminen päätavoitteenne, vai mikä?

• Anonyymi

Kyllä poliisiauto torilla kävi ja sankan väkijoukon näki.

• Anonyymi

Juu ja poliisi oli kans mukana Lukon föleissä.
        Koronapeikot pelkäävät. Maski päähän siellä kotona ja heti!

• Anonyymi

Jaahas, taas toivotaan sairastumisia. Oikein toivotaan! Mikä teitä uskovaisia oikein vaivaa? Aina olette toivomassa sairastumisia ja kuolemia, jos rajoituksia höllennetään, ihmiset eivät pelkää flunssaa tai suostu uskomaan tähän ylitsevuotavaan kusetukseen. Olkaa hysteerikot siellä eristyksissä vaan, mutta lopettakaa tuo sairastumisten ja kuolemien toivominen ja odottelu. Vai harmittaako noin kauheasti, ettei tullutkaan satojatuhansia kuolemia, kuten ennustitte?

• Anonyymi

BÄäää korona, äitii. Miksi nuo juhlii ja iloitsee elämästä mutta minä en yää. Anna ihmisten juhlia, hieno asia kun Lukkokin sai vihdoin ansaitsemansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe