Koronasäännöt raumalla!

Anonyymi

Millai tua noi kokoontumisrajoitukset nyt raumalla? Poliisi paikalle ja korona kuriin!!

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä tässä ihmetellään, kun katsellaan kuvia IS sivuilta, miten HOLTITTOMASTI ihmiset käyttäytyivät Raumalla. Todellakin törkeää välinpitämätöntä kaljasakin huutoa ja mitään turvaväleistä ei tietoakaan.

      Kyllä se on niin moneen kertaan sanottu ja kuulutettu, että ulkona myöskin tulee käyttää kasvomaskia mikäli turvavälejä ei pystytä pitämään. Mutta Raumalla pääsi porukka valloilleen ja kukaan ei lähtenyt valistamaan ihmislaumaa.

      Mutta kaikki unohtuu saman tien, kun saadaan kaljaa ja muuta alkoholipitoista juomaa ja siihen juomiseen oli nytkin sitten syy. Jos sanon suoraan, niin nyt se nähtiin, miten tyhmää sakkia raumalla on. Todella se tyhmyys kukoisti jo kasvoista ja olkapäät kiinni monet sadat ihmiset porukassa.

      Muuta tässä ei voi toivoa raumalaisille, kuin mahdollisimman kova koronaryöppy päälle, niin että oikeen kunnolla tuntuu luissa ja ytimissä. Sänkyyn saa se tauti tottelemattomat suosiolla kaataa. Kakarat huutelivat oikeen porukalla ja näyttivät tyhmyytensä jälleen kerran. Sory vaan jos sanon suoraan, mutta näin se on.

      • Anonyymi

        Teillä hysteerikoilla ei tuo terve ajattelu ole ollut enää pitkään aikaan mukana. Te olisitte valmiita sulkemaan ja eristämään koko Suomen moneksi viikoksi jotta koronatartunnat saataisiin nolliin, mutta kun näin ei tapahdu, niin toivotte mahdollisimman paljon tartuntoja ja jopa kuolemia. Onko siis ihmisten eristäminen päätavoitteenne, vai mikä?


    • Anonyymi

      Kyllä poliisiauto torilla kävi ja sankan väkijoukon näki.

      • Anonyymi

        Juu ja poliisi oli kans mukana Lukon föleissä.
        Koronapeikot pelkäävät. Maski päähän siellä kotona ja heti!


    • Anonyymi

      Jaahas, taas toivotaan sairastumisia. Oikein toivotaan! Mikä teitä uskovaisia oikein vaivaa? Aina olette toivomassa sairastumisia ja kuolemia, jos rajoituksia höllennetään, ihmiset eivät pelkää flunssaa tai suostu uskomaan tähän ylitsevuotavaan kusetukseen. Olkaa hysteerikot siellä eristyksissä vaan, mutta lopettakaa tuo sairastumisten ja kuolemien toivominen ja odottelu. Vai harmittaako noin kauheasti, ettei tullutkaan satojatuhansia kuolemia, kuten ennustitte?

    • Anonyymi

      BÄäää korona, äitii. Miksi nuo juhlii ja iloitsee elämästä mutta minä en yää. Anna ihmisten juhlia, hieno asia kun Lukkokin sai vihdoin ansaitsemansa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe